Για άλλη μία χρονιά το «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία» γέμισε από κόσμο που απόλαυσε την ετήσια εορταστική εκδήλωση του προγράμματος «Αθλητισμός Για Όλους» (ΑΓΟ), το Σάββατο 25 Μαΐου 2024. Στην τελική γιορτή του ΑΓΟ Λευκωσίας εκπροσώπησαν τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού ο Πρόεδρος Γιάννης Ιωάννου, η Αντιπρόεδρος Κάλλη Χατζηιωσήφ και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Άλκης Γαλατόπουλος.
Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ σημείωσε ότι «το ΑΓΟ επιτελεί πολύ σπουδαίο έργο και η καλύτερη απόδειξη είναι τα 18.000 και πλέον ενεργοποιημένα μέλη του προγράμματος, μέλη όλων των ηλικιών» και πρόσθεσε: «Θα σταθώ περισσότερο στα παιδιά, τα οποία βρίσκονται στο επίκεντρο του προγράμματος. Είναι καθοριστικής σημασίας η υγιής διέξοδος που προσφέρουμε στους νέους μας, σε μία περίοδο όπου οι προκλήσεις είναι ολοένα και μεγαλύτερες». Συνεχάρη δε «την προϊσταμένη του Μαζικού Αθλητισμού Έφη Μούζουρου Πενηντάεξ και τους συνεργάτες της, αλλά και τους γυμναστές και τις γυμνάστριες του ΑΓΟ που είναι η ψυχή του προγράμματος».
Από την πλευρά της η Έφη Μούζουρου Πενηντάεξ τόνισε: «Κάποτε μετρούσαμε χρόνο με το χρόνο, τώρα μετράμε δεκαετίες. Τριάντα εννιά και πλέον χρόνια το ΑΓΟ είναι στη ζωή μας, στην καθημερινότητά μας, ως καταφύγιο χιλιάδων μελών του για εκγύμναση, ηρεμία, ευεξία και κοινωνικοποίηση. Κινητήρια δύναμή μας είναι η αγάπη των μελών μας για το ΑΓΟ».
Ευχαρίστησε παράλληλα «τη διαχρονική σύμμαχο του προγράμματος, την ΟΠΑΠ Κύπρου», εκ μέρους της οποίας μίλησε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Χαράλαμπος Χρίστου που αναφέρθηκε στη σημασία του προγράμματος «Αθλητισμός για όλους». Για την αξία του ΑΓΟ μίλησε επίσης η Επιθεωρήτρια Δημοτικής Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής Δρ. Σούλλα Ιωάννου, εκπροσωπώντας την ΥΠΑΝ Αθηνά Μιχαηλίδου.
Με έξι μετάλλια -δύο χρυσά, δύο αργυρά και δύο χάλκινα- επιστρέφει η κυπριακή αποστολή του στίβου από το Βαλκανικό Πρωτάθλημα!
* Το πρώτο μετάλλιο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ανδρών / Γυναικών που διεξάγεται στη Σμύρνη πανηγύρισε η Κύπρος με την Ολίβια Φωτοπούλου! Η πρωταθλήτρια μας κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 100μ. με χρόνο 11.39. Πολλά συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στην υπόλοιπη κυπριακή αποστολή!
* Συγχαρητήρια στην Ναταλία Χριστοφή για το χρυσό μετάλλιο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξάγεται στη Σμύρνη! Η πρωταθλήτρια μας τερμάτισε πρώτη στα 100μ.με εμπόδια με χρόνο 13.13! Είναι το δεύτερο μετάλλιο της Κύπρου στη διοργάνωση.
* Το τρίτο μετάλλιο της Κύπρου στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξάγεται στη Σμύρνη είναι γεγονός! Η Βαλεντίνα Σάββα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στη σφυροβολία με βολή στα 66,64μ. Πολλά συγχαρητήρια!!!
* Συγχαρητήρια στην Ολίβια Φωτοπουλου για το χρυσό μετάλλιο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα της Σμύρνης! Η πρωταθλήτρια μας τερμάτισε πρώτη στα 200μ.με χρόνο 23.60! Δεύτερο μετάλλιο για την Ολίβια Φωτοπουλου μετά το αργυρό χθες στα 100μ. και το όγδοο συνολικά σε Βαλκανικό Πρωτάθλημα!
* Ενα ακόμη μετάλλιο για την Κύπρο με τον Απόστολο Παρέλλη στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα της Σμύρνης! Ο πρωταθλητής μας κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη δισκοβολία με βολή στα 60,56μ. Την 4η θέση κατέλαβε ο Γιώργος Κονιαρακης με βολή στα 58,46μ. Πολλά συγχαρητήρια!!!
* Εκτο μετάλλιο για την Κύπρο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξάγεται στη Σμύρνη! Η Φιλίππα Φωτοπουλου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο μήκος με άλμα στα 6,44μ. Θερμά συγχαρητήρια σε όλη την κυπριακή αποστολή που επιστρέφει με δύο χρυσά, δύο αργυρά και δύο χάλκινα μετάλλια!!!
Μια ανάσα από το βάθρο βρέθηκε ο Ανδρέας Ποντίκης στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Λονατο στην κατηγορία των Εφήβων. Ο 16χρονος σκοπευτής μας κατέλαβε την τέταρτη θέση! Θερμά συγχαρητήρια!
*Χάλκινο μετάλλιο για την Κύπρο στο Ομαδικό Σκητ Γυναικών! Στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Λονατο, οι σκοπεύτριές μας Άντρη Ελευθερίου, Παναγιώτα Ανδρέου και Αναστασία Ελευθερίου κατέκτησαν την τρίτη θέση! Πολλά συγχαρητήρια!
*Χρυσό μετάλλιο για την Κύπρο στο "Τρίο Εφήβων" στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Σκοποβολής που διεξάγεται στο Λονάτο της Ιταλίας! Οι σκοπευτές του Σκητ Μάρκος Κοντόπουλος, Ανδρέας Ποντίκης και Κυριάκος Μιχαήλ πήραν την πρώτη θέση επικρατώντας της Ουκρανίας στον τελικό! Πολλά συγχαρητήρια!
*Ακόμη δύο χάλκινα μετάλλια για την Κύπρο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στο Λονάτο της Ιταλίας, στο "Τρίο Ανδρών" και στο "Τρίο Γυναικών". Στους Άνδρες συμμετείχαν οι Γιώργος Αχιλλέως, Κλεάνθης Βαρναβίδης και Πέτρος Εγγλεζούδης, ενώ στις Γυναίκες οι Παναγιώτα Ανδρέου, Άντρη Ελευθερίου και Αναστασία Ελευθερίου. Συνολικά η κυπριακή αποστολή επιστρέφει με ένα χρυσό και τρία χάλκινα μετάλλια! Συγχαρητήρια!
Η Άντρη Ελευθερίου προκρίθηκε στον τελικό του Σκητ Γυναικών στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Λονατο, αλλά με την έκτη θέση που κατέλαβε δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει τη μοναδική ολυμπιακή κάρτα που δινόταν από αυτή τη διοργάνωση. Συγχαρητήρια στην σκοπεύτριά μας για τη μεγάλη της προσπάθεια!
Με το αργυρό μετάλλιο επιστρέφει από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Παρα-Τοξοβολίας που διεξήχθη στην Ιταλία ο Χρίστος Μισός. Μία ακόμη διάκριση από τον Χρίστο Μισό που με την αγωνιστικότητά του αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλους. Πολλά συγχαρητήρια!
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ Ρίκκος Παττίχης και Κωνσταντίνα Παφίτη εκπροσώπησαν τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού στις ετήσιες βραβεύσεις της Αθλητικής Ομοσπονδίας Κέντρων Νεότητας Λεμεσού (ΑΟΚΝΕΛ) και συμμετείχαν στις απονομές των επάθλων.
Η εκδήλωση έγινε στη Λεμεσό την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024. Στον χαιρετισμό του ο Ρίκκος Παττίχης μίλησε για τη «διαχρονική στήριξη του ΚΟΑ προς την ΑΟΚΝΕΛ και το Αγροτικό ποδόσφαιρο γενικότερα» και πρόσθεσε: «Η στήριξη του Οργανισμού είναι δεδομένη, αλλά χωρίς τη δική σας συμβολή, δεν θα υπήρχε Αγροτικό ποδόσφαιρο. Γνωρίζουμε πολύ καλά τις δυσκολίες που υπάρχουν κι επίσης γνωρίζουμε ότι εσείς κάνετε τα πάντα για να κρατήσετε ζωντανά τα Σωματεία σας. Σας συγχαίρουμε και σας ευχαριστούμε!»
Η πολύ καλή παρουσία της κυπριακής αποστολής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τζούντο που διεξάγεται στο Άμπου Ντάμπι ολοκληρώθηκε με την ένατη θέση που κατέλαβε ο Γιώργος Κρουσανιωτάκης στην κατηγορία -100 kg! Θυμίζουμε ότι τις προηγούμενες μέρες έφτασαν στους «32» της διοργάνωσης η Ζανέτ Μιχαηλίδου (-78 kg), η Σοφία Ασβεστά (-52 kg) και ο Πέτρος Χριστοδουλίδης (-60 kg). Πολλά συγχαρητήρια!
Ατομικό ρεκόρ σημείωσε ο παρα-αθλητής του στίβου Βίκτωρας Πενταράς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (World Para Athletics Championships 2024) που διεξάγεται στην Ιαπωνία. Ο πρωταθλητής μας στο άλμα εις μήκος έμεινε για 4 εκατοστά εκτός μεταλλίων, αφού ολοκλήρωσε τις προσπάθειές του με άλμα στα 5.97, βελτιώνοντας την προσωπική του επίδοση (που ήταν 5.84). Πολλά συγχαρητήρια!
Μία ακόμη αθλήτριά μας είχε πολύ καλή παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τζούντο που διεξάγεται στο Άμπου Ντάμπι. Η Ζανέτ Μιχαηλίδου έφτασε στη φάση των «32» της διοργάνωσης, στην κατηγορία -78 kg, και πρόσθεσε ακόμη 240 βαθμούς στη γενική κατάταξη, από την οποία θα κριθούν οι ολυμπιακές κάρτες τον επόμενο μήνα. Θυμίζουμε ότι στους «32» έφτασαν επίσης Σοφία Ασβεστά (-52 kg) και Πέτρος Χριστοδουλίδης (-60 kg). Πολλά συγχαρητήρια!
Ο Παύλος Κοντίδης κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο σε διεθνές καμπ που πραγματοποιήθηκε στη Μασσαλία, εκεί όπου θα διεξαχθούν οι κούρσες της ιστιοπλοΐας στους Ολυμπιακούς Αγώνες «Παρίσι 2024» αυτό το καλοκαίρι. Ο Ολυμπιονίκης μας κατέκτησε την τρίτη θέση στη Magic Regatta, η οποία αποτελεί μέρος της ολυμπιακής προετοιμασίας του. Εξάλλου στο διεθνές καμπ συμμετείχαν οι περισσότεροι από τους ιστιοπλόους που έχουν προκριθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θερμά συγχαρητήρια!
Σημαντικούς βαθμούς στην προσπάθειά τους για πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι αυτό το καλοκαίρι πήραν Σοφία Ασβεστά (-52 kg) και Πέτρος Χριστοδουλίδης (-60 kg) με την παρουσία τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τζούντο που διεξάγεται στο Άμπου Ντάμπι. Οι δύο Κύπριοι τζουντόκα έφτασαν στη φάση των «32» της διοργάνωσης και πρόσθεσαν ακόμη 240 βαθμούς στη γενική κατάταξη, από την οποία θα δοθούν οι ολυμπιακές κάρτες. Πολλά συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στην προσπάθεια για πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες!
Η πρωταθλήτριά μας στην ορεινή ποδηλασία Κωνσταντίνα Γεωργίου είναι πλέον και πρωταθλήτρια Βαλκανίων, αφού κατέκτησε την 1η θέση στο Βαλκανικό πρωτάθλημα ορεινής ποδηλασίας που διεξήχθη στη Σερβία. Θερμά συγχαρητήρια!
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού συναντήθηκε στις 15 Μαΐου 2024 με την Επιτροπή Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού στα γραφεία του Οργανισμού.
Μετά από ανταλλαγή απόψεων έχει συμφωνηθεί όπως εξευρεθούν τρόποι για την άμεση ρύθμιση των προβλημάτων, τα οποία αντιμετωπίζουν κάποιες από τις Ομοσπονδίες. Ως εκ τούτου, τα πρωταθλήματα είναι έγκυρα.
Είναι κοινή προσπάθεια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και της Επιτροπής Δεοντολογίας η διαφθορά στον αθλητισμό να ξεριζωθεί.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στήριξε το 3ο Διεθνές Μίτινγκ Στίβου της ΚΟΕΑΣ που έγινε την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 στο Τσίρειο με τη συμμετοχή των καλύτερων Κύπριων αθλητών/τριών, αλλά και αθλητών παγκοσμίου βεληνεκούς, όπως ο Έλληνας χρυσός Ολυμπιονίκης Μίλτος Τεντόγλου, ο οποίος συμμετέχει σταθερά κάθε χρόνο στο μίτινγκ.
Η Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ εκπροσώπησε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη και τον Οργανισμό στο μίτινγκ, συνεχάρη τον Πρόεδρο της ΚΟΕΑΣ Περικλή Μάρκαρη και τους συνεργάτες του για την άρτια και φέτος διοργάνωση και συμμετείχε στις απονομές των μεταλλίων στους νικητές.
Η Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κάλλη Χατζηιωσήφ εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος Τροχοκαθίσματος στην καλαθόσφαιρα, την Κυριακή 19 Μαΐου 2024. Μετά το Κύπελλο ο Κεραυνός κατέκτησε και το πρωτάθλημα με 2-1 νίκες απέναντι στον Απόλλωνα, με την Αντιπρόεδρο του ΚΟΑ να συγχαίρει τους παίκτες των δύο ομάδων για τη μεγάλη τους δύναμη, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.
Μεγάλη επιτυχία για τον κυπριακό στίβο και τον Κυριάκο Γενεθλή! Ο πρωταθλητής μας κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη δισκοβολία στους Μεσογειακούς Αγώνες Κ23 που διεξάγονται στην Αίγυπτο. Ο Γενεθλή τερμάτισε δεύτερος με βολή στα 52,81μ., ισοφαρίζοντας την ατομική του επίδοση. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Μάριος Μακρής με βολή στα 48,42μ. Θερμά συγχαρητήρια!!!
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Γιάννης Ιωάννου εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στην τιμητική εκδήλωση που έγινε για τον Πέπη Ιακώβου, την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 στο Δημοτικό Μέγαρο Στροβόλου.
Ο Δήμος Στροβόλου και ο Ποδοσφαιρικός Όμιλος Παλαίμαχων Λευκωσίας τίμησαν τον Επίτιμο Πρόεδρο του Ομίλου, πρώην ποδοσφαιριστή και προπονητή Πέπη Ιακώβου για την προσφορά του στο ποδόσφαιρο. Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ανέφερε ότι «η βράβευση του Πέπη Ιακώβου αποτελεί έναν οφειλόμενο φόρο τιμής για όσα προσέφερε στο κυπριακό ποδόσφαιρο, αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία. Για να έχουμε παρόν και μέλλον, οφείλουμε πρώτα από όλα να μην ξεχνάμε, αλλά και να τιμούμε το παρελθόν μας».
Χαιρετισμό απηύθυναν επίσης ο Υφυπουργός Τουρισμού Κώστας Κουμής, ο Πρόεδρος του Σωματείου της Ομόνοιας Μάριος Αργυρίδης, ο Πρόεδρος του Ομίλου Παλαιμάχων Λευκωσίας Νίκος Σατσιάς και ο Δήμαρχος Στροβόλου Ανδρέας Παπαχαραλάμπους.
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ad hoc Επιτροπής Κατά της Χειραγώγησης Αθλητικών Γεγονότων με τις Αθλητικές Ομοσπονδίες μέλη του ΚΟΑ. Η συνάντηση έγινε την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι διατάξεις του άρθρου 13 του περί της Καταπολέμησης της Χειραγώγηση Αθλητικών Γεγονότων Νόμου, όπου προβλέπεται η απαγόρευση διενέργειας στοιχήματος από αθλητές και αθλητικούς παράγοντες. Επίσης, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για την Εθνική Πλατφόρμα Αυτοαποκλεισμού και τη δυνατότητα για αυτόματη ένταξη των αθλητών και αθλητικών παραγόντων σε αυτήν. Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα αποσταλεί σχετικό έγγραφο στις Ομοσπονδίες για την καταγραφή των απόψεων τους σε σχέση με την αυτόματη ένταξη αθλητών και αθλητικών παραγόντων στην Πλατφόρμα. Απώτερος στόχος είναι η ενίσχυση της διαφάνειας στον αθλητισμό και η μείωση του κινδύνου χειραγώγησης αγώνων.
Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή απαρτίζεται από εκπροσώπους του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, της Επιτροπής Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού και της Αστυνομίας Κύπρου.
Η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στα βραβεία του Παγκύπριου Συνδέσμου Ποδοσφαιριστών, τα «PASP FOOTBALL AWARDS 2023/24».
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 στη Λεμεσό, η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ συμμετείχε στις απονομές των επάθλων στους νικητές. Συγκεκριμένα απένειμε, μαζί με τον Πρόεδρο της ΠΑΣΠ Γιώργο Μερκή, τα βραβεία σε πέντε πρώην ποδοσφαιριστές και ποδοσφαιρίστριες που τιμήθηκαν για τη συνολική προσφορά τους στο κυπριακό ποδόσφαιρο: Ανδρέα Αβραάμ, Φώτη Παπουλή, Ρενάτο Μαργκάσα, Βικτώρια Ζαμπά και Μικαέλλα Χάλιου.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τις αθλήτριές μας για τις επιτυχίες τους στους Παγκόσμιους Αγώνες Ποδηλασίας.
* Συγχαρητήρια στην Κωνσταντίνα Γεωργίου για την 5η θέση που κατέλαβε στους Παγκόσμιους Αγώνες Ποδηλασίας που γίνονται στο Σαν Κάρλος στην Κόστα Ρίκα! Η αθλήτριά μας συμμετείχε στο αγώνισμα του criterium.
* Πολύ καλή παρουσία από την Δήμητρα Κουκουμά, η οποία τερμάτισε στην 8η θέση στην ατομική χρονομέτρηση στους Παγκόσμιους Πανεπιστημιακούς Αγώνες Ποδηλασίας που διεξάγονται στο Σαν Κάρλος της Κόστα Ρίκα. Στη 14η θέση τερμάτισε η Ελένη Κουκουμά και στην 15η η Στυλιάνα Καμιλάρη. Θυμίζουμε ότι χθες είχε τερματίσει στην 5η θέση η Κωνσταντίνα Γεωργίου στο criterium. Θερμά συγχαρητήρια!
* Μεγάλη επιτυχία για την Κωνσταντίνα Γεωργίου στους Παγκόσμιους Πανεπιστημιακούς Αγώνες Ποδηλασίας που διεξάγονται στην Κόστα Ρίκα. Ανέβηκε στο βάθρο, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία eliminator! Πολλά συγχαρητήρια!!!
Ακόμη ένα μετάλλιο στην τεράστια συλλογή της πρόσθεσε η Καρολίνα Πελενδρίτου! Η χρυσή Παραολυμπιονίκης μας κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 50μ ελεύθερο με επίδοση 30.28 στο IDM Berlin, το σπουδαιότερο μίτινγκ παρακολύμβησης διεθνώς. Είχε παράλληλα τρεις ακόμη πρωτιές στις κατηγορίες της, αλλά λόγω της μεγάλης συμμετοχής δεν υπάρχουν μετάλλια ανά κατηγορία στο συγκεκριμένο τουρνουά. Ήταν η τελευταία διοργάνωση που συμμετείχε η Καρολίνα Πελενδρίτου πριν τους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι. Πολλά συγχαρητήρια!
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Γιάννης Ιωάννου και η Αντιπρόεδρος Κάλλη Χατζηιωσήφ εκπροσώπησαν τον ΚΟΑ στον φιλανθρωπικό αγώνα καλαθόσφαιρας που διεξήχθη στο κλειστό γήπεδο «Κώστας Παπαέλληνας» του Κεραυνού, στο πλαίσιο του Μήνα Telethon 2024, το Σάββατο 1 Ιουνίου 2024.
Στον αγώνα -που έγινε για τη στήριξη των ασθενών με μυοπάθεια στην Κύπρο- συμμετείχε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης, όπως επίσης μέλη της Κυβέρνησης, παλαίμαχοι και εν ενεργεία αθλητές και καλλιτέχνες.
Ο κ. Χριστοδουλίδης δήλωσε ότι «πρέπει να επενδύσουμε σαφώς περισσότερα στον αθλητισμό, είναι το μέλλον, είναι η νέα γενιά, και γι’ αυτό τον λόγο είμαι και εγώ σήμερα εδώ μαζί και με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ, ακριβώς για να δείξουμε τη βούληση της Κυβέρνησης να κάνουμε σαφώς περισσότερα στον αθλητισμό».
Υπογράφτηκε τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024 από τον Δήμαρχο Λευκωσίας Κωνσταντίνο Γιωρκάτζη και τον Προέδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Γιάννη Ιωάννου συμφωνία μεταξύ του Δήμου Λευκωσίας και του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, για τη διαχείριση της αναβαθμισμένης αθλητικής εγκατάστασης του Κολυμβητηρίου Λευκωσίας, η οποία έχει παραδοθεί με την ολοκλήρωση της Α φάσης του έργου αναβάθμισης του Κολυμβητηρίου Λευκωσίας.
Στο παρόν στάδιο και μέχρι την ολοκλήρωση της Β φάσης του έργου αλλά και της αναβάθμισης του κεντρικού κτηρίου διοίκησης, η δημοτική κολυμβητική δεξαμενή, η οποία τέθηκε σε λειτουργία, έχει παραδοθεί για εξυπηρέτηση των αθλητικών φορέων και αθλητών/τριών της αγωνιστικής κολύμβησης.
Ο Δήμος Λευκωσίας και ο ΚΟΑ καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο το έργο αναβάθμισης του Κολυμβητηρίου Λευκωσίας δημιουργώντας ένα νέο, σύγχρονο σύμπλεγμα κολυμβητικών εγκαταστάσεων προς εξυπηρέτηση του κοινού και των αθλητών.
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Ιουνίου 2024 στο Ολυμπιακό Μέγαρο στη Λευκωσία η Ετήσια Τελετή Βράβευσης του Σχολικού Αθλητισμού Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας.
Τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού εκπροσώπησαν η Αντιπρόεδρος Κάλλη Χατζηιωσήφ, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Άλκης Γαλατόπουλος, Θεόδωρος Καυκαρίδης, Ρίκκος Παττίχης, Χαράλαμπος Μιρής και Σταύρος Μιχαηλίδης, καθώς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν οι μαθητές/τριες για τις διακρίσεις τους σε σχολικές αθλητικές διοργανώσεις κατά τη σχολική χρονιά 2023-24.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος το Παραολυμπιακό Πανόραμα, το οποίο διεξήχθη το Σάββατο 1 Ιουνίου 2024 στην Πλατεία Ελευθερίας στη Λευκωσία. Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος 26 παρααθλητές, 12 προπονητές και 17 συνοδοί από 10 παρααθλήματα, με απώτερο στόχο να γνωρίσει ο κόσμος αυτά τα αθλήματα.
Τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού εκπροσώπησε στην εκδήλωση η λειτουργός Αντιγόνη Τάμπα, η οποία στον χαιρετισμό της σημείωσε την ιδιαίτερη αξία που έχει ο αγώνας και η προσπάθεια των παρααθλητών, τονίζοντας ότι ο Οργανισμός βρίσκεται σταθερά στο πλευρό τους και τους στηρίζει σε ό,τι χρειαστούν.