Αντικείμενα
-
«Heart Day» και Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα στον ΚΟΑΠαιδικές φωνές γέμισε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, καθώς μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αγίων Τριμιθιάς επισκέφτηκαν τα γραφεία του ΚΟΑ για να ψάλλουν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα, την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023. Τα παιδιά έβαλαν σε γιορτινό κλίμα τη Διοίκηση, τη Διεύθυνση και το Προσωπικό του Οργανισμού με τα τραγούδια τους, ενώ όλοι μαζί ζωγράφιζαν καρδιές στο περιθώριο της εκδήλωσης «Heart Day», καθώς ο ΚΟΑ στέκεται δίπλα στην πρωτοβουλία «νερό και χΡώμα» της Άντρης Ευριπίδου Αταλιώτη προς ενίσχυση των προγραμμάτων για παιδιά με ανάγκες στα πλαίσιο της δράσης «Φτιάξε μια ΚΑΡΔΙΑ για μεγάλα ΑΛΜΑΤΑ». Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, τα μέλη του ΔΣ Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Κάλλη Χατζηιωσήφ, καθώς και λειτουργοί του ΚΟΑ έφτιαξαν τις δικές τους καρδιές και τις τοποθέτησαν στο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην είσοδο του Οργανισμού. Ο ΚΟΑ στηρίζει διαχρονικά και έμπρακτα φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες σαν κι αυτή.
-
Ελένη, η Κύπρος σε ευχαριστεί!Η Ελένη Αρτυματά ανακοίνωσε το τέλος της σπουδαίας αθλητικής καριέρας της, μιας καριέρας γεμάτης επιτυχίες και λαμπερές στιγμές. Η σπουδαία αθλήτρια του στίβου έβαλε τίτλους τέλους στη μακρά και επιτυχημένη διαδρομή της, στην οποία είχε και την έμπρακτη στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού. Ο ΚΟΑ στήριξε όλα αυτά τα χρόνια μέσα από τους Σχεδιασμούς του την πρωταθλήτρια μας και θα συνεχίσει να την στηρίζει μέσω του Σχεδίου Επαγγελματικής Αποκατάστασης των Αθλητών/Αθλητριών. Ελένη, η Κύπρος σε ευχαριστεί για όλες τις μεγάλες στιγμές που μας πρόσφερες! Καλή συνέχεια!
-
Στις βραβεύσεις των Αρίστων της Αμμοχώστου ο Ανδρέας ΜιχαηλίδηςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στην Τελετή Βράβευσης Αρίστων Αμμοχωστιανών Μαθητών και Αθλητών, Ομάδων και Προπονητών από Σωματεία της Αμμοχώστου. Η εκδήλωση έγινε στη Λεμεσό την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023 και ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συμμετείχε στις απονομές των επάθλων στους νικητές και τις νικήτριες. Στον χαιρετισμό του τόνισε την ιδιαίτερη ευαισθησία του Οργανισμού προς τα προσφυγικά Σωματεία και στάθηκε στη βοήθεια που προσφέρει ο ΚΟΑ σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες μέσω των Σχεδιασμών του. «Σας διαβεβαιώνω πως ο Οργανισμός θα είναι πάντα στο πλευρό των Αμμοχωστιανών μαθητών και αθλητών και θα σας στηρίζει. Αυτή είναι η αποστολή του ΚΟΑ», κατέληξε.
-
Συμπληρωματική χορηγία στα προσφυγικά Σωματεία από τον ΚΟΑΣυμπληρωματική χορηγία σε προσφυγικά Σωματεία ομαδικών και ατομικών αθλημάτων που εγκρίθηκε πρόσφατα από τη Βουλή, έδωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού σε μια σεμνή τελετή που έγινε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΚΟΑ την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023. Ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής καλωσόρισε τους Προέδρους των προσφυγικών Σωματείων εκ μέρους του Προέδρου Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παραστεί. «Νιώθω ιδιαίτερη χαρά για τη συγκεκριμένη χορηγία. Μπορεί να μην είμαι πρόσφυγας, αλλά νιώθω τρομερή ευαισθησία, γιατί γνωρίζω τον αγώνα που κάνετε για να κρατήσετε ζωντανές τις ομάδες μέχρι να επιστρέψετε στα σπίτια σας. Στον ΚΟΑ δείχνουμε έμπρακτα τη στήριξη μας προς τα προσφυγικά Σωματεία». Εκ μέρους των προσφυγικών Σωματείων μίλησε ο Πρόεδρος του πετοσφαιρικού τμήματος της Νέας Σαλαμίνας Γιώργος Φαντάρος, ο οποίος ευχαρίστησε τον Οργανισμό, καθώς η στήριξη που λαμβάνουν από τον ΚΟΑ είναι καθοριστική για την επιβίωση τους. Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ και τα μέλη ΔΣ Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου παρέδωσαν επιταγές στα Σωματεία: Ανόρθωση, Νέα Σαλαμίνα και Ολυμπιάδα Νεάπολης για την πετόσφαιρα, Ανόρθωση, ΠΑΕΕΚ Κερύνειας, Διγενή Μόρφου για την καλαθόσφαιρα, ΓΣΕ, ΓΣΠράξανδρο (γυμναστικοί σύλλογοι), Ν.Ο. Αμμοχώστου, Ν.Ο. Κερύνειας (ναυτικοί όμιλοι), Κέδρο Αγίας Μαρίνας Σκυλλούρας, Κορμακίτη, Κώμα Γιαλού (ΣΤΟΚ). Από τον Οργανισμό παρέστησαν επίσης οι λειτουργοί Πάρις Αβρααμίδης και Χρίστος Παπαπέτρου.
-
Στις Βραβεύσεις Μαθητικού Σχεδιασμού της ΚΟΕΑΣ η ηγεσία του ΚΟΑΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου εκπροσώπησαν τον Οργανισμό στις Ετήσιες Βραβεύσεις Μαθητικού Σχεδιασμού της ΚΟΕΑΣ, την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στη Λευκωσία. Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ σημείωσε ότι «η συνεργασία με την ΚΟΕΑΣ είναι εποικοδομητική και παραγωγική. Η ΚΟΕΑΣ έλαμψε αυτήν την πενταετία και η λάμψη αυτή αποδίδεται κυρίως σε εσάς που βραβεύεστε». Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης επισήμανε ότι υπό την Προεδρία του όλα τα γήπεδα του στίβου ανακαινίζονται (εκκρεμεί το «Στέλιος Κυριακίδης» λόγω δύο παρατάσεων), ενώ στάθηκε και στον Σχεδιασμό Προοπτικής που εφαρμόζει ο Οργανισμός από το 2022, στηρίζοντας αθλητές μέχρι 19 ετών. Απευθυνόμενος στους μαθητές/αθλητές τόνισε: «Μην πετάξετε το ταλέντο σας. Είναι ένα θείο, μαγικό δώρο που σας δόθηκε. Αρπάξτε κάθε ευκαιρία, κάθε στιγμή». Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ και τα μέλη του ΔΣ που παρέστησαν στην εκδήλωση συμμετείχαν στις απονομές των επάθλων στους βραβευθέντες της βραδιάς.
-
Επίδοση επιταγών Σχεδιασμού Προοπτικής ΚΟΑ από Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη και Ανδρέα ΜιχαηλίδηΣε ειδική εκδήλωση στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία» την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023, έγινε η επίδοση των επιταγών του Εθνικού Σχεδιασμού Προοπτικής σε 130 αθλητές και αθλήτριες των Ολυμπιακών αθλημάτων από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού. Η επίδοση των επιταγών έγινε από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη, τον Αντιπρόεδρο Κωστάκη Κουκκουλλή και τα μέλη ΔΣ Έλενα Παπακώστα, Κάλλη Χατζηιωσήφ, Σωτήρη Αδάμου και Ανδρόνικο Ανδρονίκου. Ο Σχεδιασμός αφορά σε αθλητές/αθλήτριες έως 19 ετών και όπως ανακοινώθηκε η χορηγία προς τους αθλητές και τις αθλήτριες διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρυσι, οπότε και εγκαινιάστηκε ο νέος Σχεδιασμός. Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης τόνισε ότι «δεν υπάρχει τίποτα πιο ελπιδοφόρο από τα παιδιά που τιμούμε σήμερα. Είμαστε πραγματικά περήφανοι για εσάς, είστε άξιοι συγχαρητηρίων και εσείς και οι οικογένειες σας. Πρέπει να είστε περήφανοι, όπως είναι περήφανη και η Κυβέρνηση» και χαρακτήρισε εύστοχη την επιλογή του ονόματος Προοπτική για τον Σχεδιασμό, αφού «δείχνει το μέλλον και τις δυνατότητες των αθλητών, αλλά και το χρέος της Πολιτείας προς εσάς». Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος συνεχάρη «τον ΚΟΑ γιατί τέτοιες πρωτοβουλίες πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα μας. Η υιοθέτηση αυτού του Σχεδιασμού τιμά το νυν Διοικητικό Συμβούλιο». Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης ευχαρίστησε τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο για την παρουσία του στην εκδήλωση παρά το βεβαρημένο πρόγραμμα του και επισήμανε: «Μέσα από τη θεσμοθέτηση του Σχεδιασμού, ο ΚΟΑ επιδιώκει να δώσει κίνητρα στα παιδιά να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που αγαπούν και να τους δείξει πως ο Οργανισμός είναι δίπλα τους. Σ’ αυτή την κερκίδα κάθονται παιδιά που σήμερα λαμβάνουν μία επιταγή, αλλά σε μερικά χρόνια θα τα δούμε σε κάποιο βάθρο να τιμούν τη χώρα μας». Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης αναφέρθηκε στις θυσίες των γονιών και έδωσε μία συμβουλή στα παιδιά: «Ο Θεός σάς έστειλε ένα Θείο δώρο και επειδή ο αθλητισμός είναι μαγεία κι έχει κάτι το θεϊκό μην το πετάξετε αυτό το δώρο». Ευχαρίστησε τέλος την Πρόεδρο της Επιτροπής Σχεδιασμού Προοπτικής Έλενα Παπακώστα και τα μέλη της Επιτροπής Κάλλη Χατζηιωσήφ, Χριστόδουλο Χριστοδούλου, Χρίστο Παπαπέτρου, Έλενα Κώστα και Ιωάννα Πλατή. Η Έλενα Παπακώστα σημείωσε πως «είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που γίνεται για δεύτερη χρονιά η απόδοση αυτού του νέου Σχεδιασμού. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να στηρίζουμε τα ταλέντα μας και είναι ευθύνη μας να εμπνέουμε τους νέους και τις νέες που ασχολούνται με τον αθλητισμό. Εμείς στον ΚΟΑ οφείλουμε να είμαστε συμπαραστάτες στην πορεία σας». Ευχαρίστησε επίσης τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη «που είχε το όραμα και αγκάλιασε αυτόν τον Σχεδιασμό», όπως επίσης το ΔΣ και τη Διεύθυνση του ΚΟΑ. Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας της ΚΟΕ Ανδρέας Γεωργίου, Πρόεδροι και εκπρόσωποι Ομοσπονδιών, καθώς και οι γονείς των αθλητών και αθλητριών.
-
Το Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του Προέδρου του ΚΟΑ Ανδρέα ΜιχαηλίδηΥποδεχόμαστε το νέο έτος με την ευχή να είμαστε όλοι υγιείς, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε όσα επιθυμούμε και να πετυχαίνουμε τους στόχους που βάζει ο καθένας στη ζωή του. Αποχαιρετούμε το 2023, μία πολύ σημαντική χρονιά για τον αθλητισμό του τόπου μας! Το αποδεικνύουν οι πολλές και μεγάλες επιτυχίες των αθλητών και αθλητριών μας στις διεθνείς διοργανώσεις! Υπάρχουν γερές βάσεις για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες και είμαι βέβαιος πως το 2024 θα είναι ακόμη πιο λαμπρό για την Κύπρο μας. Είναι εξάλλου ολυμπιακή χρονιά και ανυπομονούμε να δούμε όσο το δυνατό περισσότερους αθλητές και αθλήτριες μας, να εκπροσωπούν την Κύπρο μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συνεχίζει να στηρίζει τους αθλητές και τις αθλήτριες μας και είναι στο πλευρό τους στη μεγάλη μάχη που δίνουν για να βρεθούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού για κάθε αθλητή και αθλήτρια. Ο ΚΟΑ ως η Ανώτατη Αθλητική Αρχή του τόπου, επιτελεί με συνέπεια τον θεσμικό ρόλο που του ανέθεσε η κυπριακή Πολιτεία και φροντίζει να καλύπτει τις ανάγκες του κυπριακού αθλητισμού. Συνεχίζουμε τη στήριξη των αθλητών και των αθλητριών μας μέσα από τους Εθνικούς Σχεδιασμούς, τους οποίους διαρκώς εμπλουτίζουμε και ενισχύουμε προς όφελος του αθλητισμού του τόπου μας. Αντιλαμβανόμαστε βέβαια στον ΚΟΑ ότι η βάση των επιτυχιών είναι οι σωστές υποδομές. Οι αθλητές και οι αθλήτριες μας χρειάζονται τις κατάλληλες υποδομές και μέσα στο 2023 είχαμε τη χαρά στον ΚΟΑ να εγκαινιάσουμε αρκετές νέες εγκαταστάσεις ή να αναπλάσουμε ήδη υπάρχουσες που έχρηζαν συντήρησης. Τα γήπεδα αντισφαίρισης στη Λάρνακα και στην Αραδίππου, τα γήπεδα κοινωνικού αθλητισμού στην Πάφο και στον Κάτω Μύλο, το Κέντρο Αθλημάτων Παραλίας στη Λεμεσό είναι μερικά από τα έργα που εγκαινιάσαμε μέσα στον χρόνο που φεύγει. Με την Κυπριακή Ολυμπιακή Επιτροπή με την οποία διατηρούμε άριστη σχέση, καθώς και με όλες τις Αθλητικές Ομοσπονδίες τις οποίες θεωρούμε στενούς συνεργάτες μας, ο ΚΟΑ επιδιώκει τη διαρκή ανάπτυξη του αθλητισμού μας. Ως Οργανισμός οφείλουμε να ευχαριστήσουμε την ΚΟΕ, την ΚΕΠΕ, όλες τις Ομοσπονδίες, τους γονείς, τους προπονητές, αλλά πάνω από όλα τις χιλιάδες των αθλητών και αθλητριών μας. Θερμές ευχαριστίες οφείλουμε στο Κράτος και την Πολιτεία, αλλά και στο Υπουργείο Παιδείας όπου υπάγεται ο ΚΟΑ μέχρι να πάρει σάρκα και οστά το Υφυπουργείο Αθλητισμού, το οποίο χρειάζεται ο αθλητισμός μας. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Υπουργό Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου για την άψογη συνεργασία που έχουμε. Πολλά ευχαριστώ τέλος στους συναδέλφους μου στο Δ.Σ. ΚΟΑ, την Γενική Διευθύντρια, την υπόλοιπη Διεύθυνση και το προσωπικό του Οργανισμού! Με την ευκαιρία του Πρωτοχρονιάτικου μηνύματος μου, θέλω να καλέσω όλους τους εμπλεκομένους Φορείς στον αθλητισμό να τον υπηρετούμε με γνώμονα το καλό του αθλητισμού, σεβόμενοι τις αξίες και τα ιδανικά του αθλητισμού. Ο αθλητισμός έχει μια μαγεία και μια αγνότητα μοναδική! Όσοι ασχολούμαστε με τον αθλητισμό έχουμε υποχρέωση να τον υπηρετούμε πιστά και έντιμα, μακριά από σκοπιμότητες και αντιαθλητικούς σχεδιασμούς. Είναι το τελευταίο Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα που σας απευθύνω ως Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, αφού στο τέλος Ιανουαρίου θα παραδώσω την σκυτάλη στον επόμενο Πρόεδρο. Ο ΚΟΑ είναι μία σκυταλοδρομία. Πήραμε τη σκυτάλη από κάποιους και θα την παραδώσουμε σε κάποιους άλλους. Αυτό που δεν αλλάζει είναι ότι στο επίκεντρο της έγνοιας του ΚΟΑ ήταν, είναι και θα είναι ο αθλητής και η αθλήτρια. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού θα συνεχίσει να εργάζεται με ζήλο, αφοσίωση, ανιδιοτέλεια, ισονομία και αξιοκρατία για την πρόοδο του κυπριακού αθλητισμού. Αφήνουμε λοιπόν το 2023 και υποδεχόμαστε το 2024, ευχόμενοι καλή χρονιά, γεμάτη υγεία και πολλές αθλητικές επιτυχίες!
-
Επίδοση επιταγής του Σχεδιασμού Προοπτικής από την ηγεσία του ΚΟΑΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου υποδέχτηκαν στα γραφεία του Οργανισμού την Ελευθερία Παναγιώτου την Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2024, για την επίδοση της επιταγής της στο πλαίσιο του Σχεδίου Προοπτικής. Η εκδήλωση για την επίδοση των επιταγών του Σχεδιασμού του Οργανισμού έγινε την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023 στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία», αλλά η νεαρή αθλήτρια του στίβου δεν μπόρεσε να παρευρεθεί και έλαβε την επιταγή της από την ηγεσία του ΚΟΑ αυτή την Τρίτη. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης είπε στην Ελευθερία Παναγιώτου ότι στόχος του Οργανισμού μέσω του Σχεδιασμού αυτού είναι να δώσει κίνητρα στα παιδιά να συνεχίσουν να κυνηγούν τα όνειρα τους, με τη νεαρή αθλήτρια να ευχαριστεί τον ΚΟΑ για την έμπρακτη στήριξη.
-
Ποδαρικό στο «Αθλητικό Πανόραμα» με Γιώργος ΑχιλλέωςΈνας κορυφαίος Κύπριος αθλητής κάνει ποδαρικό στο πρώτο «Αθλητικό Πανόραμα» του 2024, αυτό το Σάββατο 6 Ιανουαρίου. Στην αθλητική εκπομπή που προβάλλεται από το ΡΙΚ 1 σε συνεργασία με τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού, φιλοξενείται αυτή την εβδομάδα ο πρωταθλητής μας Γιώργος Αχιλλέως! Στην αποκαλυπτική συνέντευξη του στην Άντρη Κασάπη, ο πρωταθλητής του σκητ Γιώργος Αχιλλέως μιλά για το ρεκόρ των πέντε συμμετοχών σε Ολυμπιακούς Αγώνες, για τα πρώτα του βήματα, τις στιγμές που σημάδεψαν την καριέρα του, αλλά και τον μεγάλο στόχο της πρόκρισης στους Αγώνες του Παρισιού. Μιλούν ακόμη ο προπονητής Τάκης Χριστοφόρου και ο αθλητικός ψυχολόγος Αδάμος Παπαντωνίου. Το «Αθλητικό Πανόραμα» προβάλλεται από το ΡΙΚ1 κάθε Σάββατο στις 13:30 και σε επανάληψη κάθε Δευτέρα στις 23:30.
-
Συνάντηση με Ελπίδα Ξυλοφάγου στον ΚΟΑΣυνάντηση με την ηγεσία της Ελπίδας Ξυλοφάγου είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης στα γραφεία του ΚΟΑ, την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2023. Από τον Οργανισμό παρέστησαν επίσης τα μέλη του ΔΣ Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου, καθώς και οι λειτουργοί Δημήτρης Παρτέλλας και Νικόλας Ψυλλίδης. Την Ελπίδα Ξυλοφάγου εκπροσώπησαν ο Γενικός Αρχηγός Κυριάκος Χριστοδούλου και το μέλος Πάμπος Τσόκκας, ενώ παρέστη επίσης ο Λευτέρης Χριστοφόρου, μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η διοίκηση της Ελπίδας Ξυλοφάγου ζήτησε τη στήριξη του Οργανισμού στην αναβάθμιση του φωτισμού του γηπέδου της, αίτημα που θα τεθεί ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ.
-
Ευρεία συνάντηση στον ΚΟΑ για τη σκοποβολήΤην Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ευρεία συνάντηση του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη με τη διοίκηση της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Κύπρου και με όλες τις σκοπευτικές οργανώσεις, καθώς και με τον Σύνδεσμο Σκοπευτών Τραπ&Παρατράπ. Εκ μέρους του ΚΟΑ παρέστησαν επίσης τα μέλη του ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και οι λειτουργοί Πάρις Αβρααμίδης και Μαρία Τσολάκη. Κυρίαρχο θέμα της συνάντησης ήταν τα προβλήματα που έχουν προκύψει στον χώρο της σκοποβολής. Η πολύωρη συνάντηση διεξήχθη μέσα σε πολύ καλό κλίμα και δόθηκε βήμα σε όλες τις πλευρές για να καταθέσουν τις απόψεις τους, σχετικά με τα επίμαχα ζητήματα που τις απασχολούν. Αποφασίστηκε όπως αφού κωδικοποιηθούν οι απόψεις/εισηγήσεις όλων των φορέων, πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση σε τόπο και χώρο που θα οριστεί σε μεταγενέστερο στάδιο για συζήτηση και λήψη των τελικών αποφάσεων. Στόχος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού είναι να δοθούν οριστικές λύσεις στα προβλήματα που ταλαιπωρούν τον χώρο της σκοποβολής, ώστε το άθλημα που έχει χαρίσει τεράστιες επιτυχίες στην Κύπρο να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία του.
-
Σε εθελοντική αιμοδοσία ο Πρόεδρος του ΚΟΑΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στην «8η Ετήσια Εθελοντική Αιμοδοσία Παναγιώτη Πουλλή και πρόωρα αποθανόντων μελών και φίλων Συνδέσμου Διαιτητών Π.Α.Α.Ο.Κ.» την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024. Την εθελοντική αιμοδοσία διοργάνωσαν η Αγροτική Ομοσπονδία Π.Α.Α.Ο.Κ., ο Σύνδεσμος Διαιτητών Π.Α.Α.Ο.Κ. και ο Σύνδεσμος Διαιτητών Κύπρου στη Λεμεσό. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ παρευρέθηκε και φέτος στην αιμοδοσία, αφού σταθερά στηρίζει τέτοιες πρωτοβουλίες και τόνισε ότι ο Οργανισμός είναι διαχρονικά δίπλα από τέτοιες ενέργειες.
-
«Με το βλέμμα στο Παρίσι 2024»Στην παρουσία της ΥΠΑΝ Αθηνάς Μιχαηλίδου, η ηγεσία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού τίμησε στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία» τους αθλητές/αθλήτριες και τους προπονητές που εντάσσονται στους δύο κορυφαίους Σχεδιασμούς του ΚΟΑ, τον Σχεδιασμό Υψηλής Επίδοσης και τον Σχεδιασμό Νεαρών Πρωταθλητών (Ταλέντων), ενώ έγινε και η επίδοση των χαριστικών παροχών επιβράβευσης για το έτος 2022. Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Χρίστος Νεοφύτου, Μιχάλης Ιωάννου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου, καθώς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, υποδέχτηκαν τους αθλητές/τριες στην εκδήλωση «Με το βλέμμα στο Παρίσι 2024» που διοργάνωσε ο ΚΟΑ την Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024. Την ΚΟΕ εκπροσώπησαν ο Γενικός Γραμματέας Ανδρέας Γεωργίου και τα μέλη Αλέξανδρος Χριστοφόρου και Οδυσσέας Πατσαλίδης, ενώ παρέστησαν επίσης από την ΚΕΠΕ ο Αντιπρόεδρος Ευθύμιος Πολυδώρου και το μέλος Νίκος Δημητρίου, καθώς και εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών. Η ΥΠΑΝ Αθηνά Μιχαηλίδου συνεχάρη την ηγεσία του Οργανισμού για την αγαστή συνεργασία και στη συνέχεια απευθύνθηκε στους αθλητές/τριες του Σχεδιασμού Ταλέντων και του Σχεδιασμού Υψηλής Επίδοσης: «Ως ΥΠΑΝ με ικανοποίηση και περηφάνια διαπιστώνουμε ότι τα τελευταία χρόνια με τις θυσίες και επιτυχίες σας έχετε ανεβάσει το επίπεδο του αθλητισμού της χώρας μας, αποτελώντας τους καλύτερους πρεσβευτές της Κύπρου. Σήμερα επιβραβεύονται οι κόποι σας. Λίγους μόνο μήνες πριν το Παρίσι 2024 το μικρό νησί μας ελπίζει και πιστεύει σε εσάς, στις διακρίσεις σας που θα είναι διακρίσεις όλων μας». Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης ευχαρίστησε θερμά την ΥΠΑΝ «γιατί ήσασταν δίπλα μας σε όλη τη διαδρομή», καθώς αυτή ήταν η τελευταία φορά που χαιρέτισε την εκδήλωση ως Πρόεδρος του ΚΟΑ. «Η Επιτροπή Υψηλής Επίδοσης και το ΔΣ του ΚΟΑ άκουσαν πολλή κριτική για τα ποσά που διατέθηκαν, αλλά εμείς νιώθουμε περήφανοι. Ονομάζονται χαριστικές παροχές, αλλά δεν είναι χαριστικές παροχές για εσάς. Με τόσες χαρές που μας δίνετε αυτές οι παροχές είναι ανταμοιβή των κόπων σας. Είναι παροχές που έχει υποχρέωση η Πολιτεία να σας δίνει για να μπορείτε απρόσκοπτα να αθλείστε», πρόσθεσε και ευχήθηκε σε όλους προκρίσεις και καλή επιτυχία ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων. Παράλληλα ο Πρόεδρος του ΚΟΑ επισήμανε ότι το ποσό των χαριστικών παροχών ανέρχεται σε 600.000 ευρώ: «Είναι δημόσιο χρήμα, το οποίο είναι ιερό και έχουμε καθήκον να το ξοδεύουμε και να το διαχειριζόμαστε έντιμα, νούσιμα και σοβαρά. Και δεν υπάρχει πιο έντιμος τρόπος από το να το δίνουμε σ’ αυτά τα παιδιά και τους προπονητές τους, που μας κάνουν περήφανους σε όλο τον κόσμο». Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής Υψηλής Επίδοσης Κωστάκης Κουκκουλλής τόνισε: «Είμαστε εδώ για να σας ευχαριστήσουμε για όλες τις υπέροχες στιγμές που μας έχετε χαρίσει ως τώρα, αλλά και για να σας δώσουμε ώθηση για τη συνέχεια. Το 2024 είναι ολυμπιακή χρονιά και γνωρίζουμε όλοι ότι για κάθε αθλητή και αθλήτρια οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν τον ύψιστο στόχο». Ευχαρίστησε επίσης τα μέλη της Επιτροπής Υψηλής Επίδοσης «που έχω την τιμή να προεδρεύω» Κάλλη Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Έλενα Παπακώστα, Κώστα Σολωμού και Πετρούλα Χαριλάου. Η Κάλλη Χατζηιωσήφ είπε: «Με τα τεράστια αποθέματα ψυχικής αντοχής και δύναμης που διαθέτετε χαρίστε μας αυτά τα ρίγη συγκίνησης που μας προσφέρετε. Σ’ αυτή τη διαδρομή δεν είστε μόνοι σας έχετε το Υπουργείο Παιδείας και τον ΚΟΑ ως συνοδοιπόρους». «Η χρονιά αυτή να είναι η χρονιά των μεγάλων επιτυχιών για όλους σας με πολλές συμμετοχές στο Παρίσι 2024», κατέληξε ο Ανδρόνικος Ανδρονίκου. Ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας (Μιχάλης Γεωργαλλέτος και Αλέξανδρος Πουρσανίδης οι δύο νικητές) και η απονομή των αναμνηστικών δώρων (ένα ρόδι με το σήμα του ΚΟΑ που συμβολίζει τη ζωή και φέρνει καλοτυχία) στους αθλητές/αθλήτριες και προπονητές των δύο Σχεδιασμών. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την επίδοση των χαριστικών παροχών για το έτος 2022.
-
Επίβλεψη του εργοταξίου του Αθλητικού Κέντρου Μαρωνιτών από την ηγεσία του ΚΟΑΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη ξεναγήθηκαν από τον Εκπρόσωπο των Μαρωνιτών στη Βουλή Γιαννάκη Μούσα στο εργοτάξιο του Αθλητικού Κέντρου Μαρωνιτών, την Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024. Το έργο υλοποιείται με τη στήριξη του ΚΟΑ και οι κατασκευαστικές εργασίες ξεκίνησαν πριν από ενάμιση μήνα, ενώ εκτιμάται ότι θα παραδοθεί σε μία τριετία. Ο Γιαννάκης Μούσα υποστήριξε: «Το όνειρο υλοποιείται και γίνεται πραγματικότητα με τη στήριξη, τη βοήθεια και τη συνεργασία σας. Είναι ένα μεγάλο έργο για τη μαρωνιτική κοινότητα, αλλά πιστεύω ότι θα το αγκαλιάσει όλη η Λευκωσία. Χαίρομαι που ως Πρόεδρος του ΚΟΑ βάζετε τα θεμέλια εσείς που ως προπονητής είχατε οδηγήσει σε μεγάλες επιτυχίες το Κέντρο Νεότητας Μαρωνιτών τη δεκαετία του ’80». Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης από την πλευρά του επισήμανε: «Χαιρόμαστε πολύ που έχουμε συμβάλει ως Πολιτεία στο έργο αυτό. Στον ΚΟΑ διαχειριζόμαστε το δημόσιο χρήμα κι επειδή είναι ιερό πρέπει να το διαχειριζόμαστε σοφά και έντιμα. Και δεν υπάρχει πιο σοφός τρόπος από τη χρήση του δημόσιου χρήματος σ’ αυτό το έργο, για να δώσουμε φτερά στη νεολαία της κοινότητας Μαρωνιτών, αλλά και όλης της Δυτικής Λευκωσίας. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι προσωπικά συνδέομαι για πολλά χρόνια με την κοινότητά σας, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Το έργο είναι απαραίτητο για την κοινότητα κι αυτό ήταν το κύριο μήνυμα που λάβαμε από την υποβολή της αίτησης. Χαίρομαι ιδιαίτερα που ήρθα εδώ λίγες εβδομάδες πριν παραδώσω τη σκυτάλη, μία σκυτάλη που θα γράφει πάνω και Αθλητικό Κέντρο Μαρωνιτών». Η Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη ανέφερε ότι «από τις βασικές μας προτεραιότητες ως ΚΟΑ είναι η ανάπτυξη των εγκαταστάσεων, γιατί χωρίς αυτές δεν μπορεί να αναπτυχθεί ούτε ο αγωνιστικός ούτε ο κοινωνικός αθλητισμός», ενώ ο Διευθυντής Μέσης Εκπαίδευσης και Συντονιστής Μειονοτήτων Υπουργείου Παιδείας Κυπριανός Λούης είπε ότι «είναι ένα σημαντικό έργο για την ανάπτυξη του αθλητισμού στη Δυτική Λευκωσία που το έχει ανάγκη». Στη ξενάγηση στο εργοτάξιο ήταν επίσης παρόντες Μέλη της Σχολικής Εφορείας Μαρωνιτών, ο Αρχιτέκτονας, ο Εργολάβος και οι μελετητές του έργου, οι οποίοι ενημέρωσαν την ηγεσία του ΚΟΑ για την πορεία υλοποίησης του έργου.
-
Υπογραφή συμφωνίας για την εκπόνηση ενιαίας αθλητικής νομοθεσίαςΗ πολύ σημαντική για τον κυπριακό αθλητισμό συμφωνία για την εκπόνηση ενιαίας αθλητικής νομοθεσίας υπογράφηκε στα γραφεία του ΚΟΑ από τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη και τον νομικό Γιώργο Χριστοφίδη, την Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024. Στην υπογραφή της συμφωνίας ήταν επίσης παρόντες από την πλευρά του Οργανισμού ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη του ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου και Χρίστος Νεοφύτου, καθώς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης μίλησε για «μία ιστορική μέρα για τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού, γιατί υπογράφουμε τη συμφωνία για τη μελέτη για την ενιαία αθλητική νομοθεσία» και ευχαρίστησε «τον Γιώργο Χριστοφίδη για την ανάληψη αυτού του σημαντικότατου έργου που έγινε με διαγωνισμό, τη Διεύθυνση και το Διοικητικό Συμβούλιο, που τρέξαμε να τελειώσουμε αυτή τη δουλειά πριν τη λήξη της θητείας μας, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Θερμές ευχαριστίες επίσης στις λειτουργούς Ντένη Ηλιάδου και Φρόσω Μανωλούδη». Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ πρόσθεσε: «Σήμερα φεύγουμε πιο ήσυχοι με τη συνείδησή μας, γιατί κάναμε πράξη την ευθύνη που αναλάβαμε και παραδίδουμε τη σκυτάλη στην επόμενη ηγεσία του Οργανισμού, ώστε μαζί με τη Διεύθυνση να προχωρήσουν στην υλοποίηση της νομοθεσίας όταν θα είναι έτοιμη η μελέτη». Από την πλευρά του ο Γιώργος Χριστοφίδης σημείωσε: «Αποτελεί μεγάλη τιμή και περηφάνεια το γεγονός ότι μετά από δημόσιο διαγωνισμό έχει ανατεθεί στο δικηγορικό γραφείο που εκπροσωπώ ένα μεγαλεπήβολο έργο, η σύνταξη της ενιαίας αθλητικής νομοθεσίας. Ευελπιστούμε ότι θα ανταποκριθούμε στις ανάγκες εντός των χρονοδιαγραμμάτων».
-
Συζητήσεις με τις Ομοσπονδίες για τους προϋπολογισμούς του 2024Τις Αθλητικές Ομοσπονδίες υποδέχτηκε στα γραφεία του ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024, προκειμένου να συζητηθούν οι προϋπολογισμοί που έχουν υποβληθεί στον Οργανισμό για κάθε Ομοσπονδία. Στις συζητήσεις παρευρέθηκαν επίσης τα μέλη του ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου, καθώς και οι λειτουργοί Πάρις Αβρααμίδης, Χρίστος Παπαπέτρου και Μαρία Τσολάκη. Ο κύκλος των συναντήσεων με τις Ομοσπονδίες των ολυμπιακών αθλημάτων ξεκίνησε με την ΚΙΟ (Κυπριακή Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία), την ΚΟΓ (Κυπριακή Ομοσπονδία Γυμναστικής), την ΣΚΟΚ (Σκοπευτική Ομοσπονδία Κύπρου), την ΚΟΠΟ (Κυπριακή Ομοσπονδία Ποδηλασίας), την ΚΟΕΚ (Κυπριακή Ομοσπονδία Κολύμβησης), την ΚΕΠΕ (Κυπριακή Εθνική Παραολυμπιακή Επιτροπή) και την ΚΟΑΒ (Κυπριακή Ομοσπονδία Άρσης Βαρών), ενώ θα ακολουθήσουν συναντήσεις με τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες. Σκοπός των συναντήσεων αυτών είναι να συζητηθούν έγκαιρα οι προϋπολογισμοί του 2024, καθώς πρόθεση του Προέδρου και του ΔΣ του ΚΟΑ είναι να διευθετηθεί το σημαντικό για τις Ομοσπονδίες ζήτημα πριν την ολοκλήρωση της θητείας τους στο τέλος του μήνα.
-
Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης τιμήθηκε από τον Δήμο Λεμεσού και τα ΛεμέσιαΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης τιμήθηκε από τον Δήμο Λεμεσού και τους διοργανωτές των Λεμεσίων κατά την Τελετή Βράβευσης των Αρίστων Αθλητών και Ομάδων της διοργάνωσης του 2023. Η Τελετή έγινε στο Παττίχειο Δημοτικό Θέατρο Λεμεσού την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024 στην παρουσία της ΥΠΑΝ Αθηνάς Μιχαηλίδου και πλήθους εκπροσώπων των τοπικών Αρχών. Ο Δήμαρχος Λεμεσού Νίκος Νικολαΐδης απένειμε την τιμητική πλακέτα στον Πρόεδρο του ΚΟΑ ως αναγνώριση της διαχρονικής προσφοράς του στα Λεμέσια και ευρύτερα στον αθλητισμό του τόπου. Στον χαιρετισμό του ο Ανδρέας Μιχαηλίδης σημείωσε πως «είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος γιατί είναι η τελευταία φορά που απευθύνω χαιρετισμό σ’ αυτή την εκδήλωση ως Πρόεδρος του Οργανισμού. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Δήμαρχο Νίκο Νικολαΐδη, τον Λοΐζο Μαυρουδή, καθώς επίσης τους παλιούς πρωταθλητές Μαρία Παπαδοπούλου και Γιάννο Ζησιμίδη που είναι στο Αθλητικό Γραφείο του Δήμου». Ο Πρόεδρος του Οργανισμού πρόσθεσε ότι «ο ΚΟΑ συνεργάστηκε πολύ στενά με τον Δήμο Λεμεσού, όπως και με τις τοπικές αυτοδιοικήσεις σε όλες τις επαρχίες. Φεύγω με το Διοικητικό Συμβούλιο πολύ περήφανος για το έργο που έγινε και ικανοποιημένος γιατί παρακολούθησα σχεδόν όλους τους αγώνες όλων των αθλημάτων στην Κύπρο και κάποιους αγώνες στο εξωτερικό και γνώρισα από κοντά σχεδόν όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες». Τέλος, ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού συνεχάρη τους βραβευθέντες της βραδιάς, τους οποίους διαβεβαίωσε ότι «ο ΚΟΑ είναι δίπλα σας» και συμμετείχε στις απονομές των επάθλων. Ευχαρίστησε δε την ΥΠΑΝ για την εμπιστοσύνη με την οποία περιέλαβε το ΔΣ του ΚΟΑ.
-
Σε εκδήλωση ονοματοδοσίας και κατάθεσης θεμέλιου λίθου στο ΤΕΠΑΚ ο Πρόεδρος του ΚΟΑΣτην εκδήλωση ονοματοδοσίας του κτηρίου της Πρυτανείας του ΤΕΠΑΚ σε «Κτήριο Πρυτανείας Χριστόδουλος Σώζος» και την κατάθεση θεμέλιου λίθου του κτηρίου εργαστηρίων του Τμήματος Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης εκπροσωπώντας τον ΚΟΑ. Η εκδήλωση έγινε την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου στη Λεμεσό, στην παρουσία της Υφυπουργού Πολιτισμού Βασιλικής Κασσιανίδου, βουλευτών, των Δημάρχων Λεμεσού, Μέσα Γειτονιάς και Πολεμιδιών, του Πρύτανη του ΤΕΠΑΚ Παναγιώτη Ζαφείρη και του Κοσμήτορα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κύπρου Πέτρου Παπαπολυβίου. Παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος και τα μέλη του Συμβουλίου και της πανεπιστημιακής κοινότητας του ΤΕΠΑΚ.
-
Συνάντηση με τον ΓΣΟ για το ΤσίρειοΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης υποδέχτηκε στα γραφεία του ΚΟΑ την ηγεσία του ΓΣΟ την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024. Από πλευράς Οργανισμού παρέστησαν επίσης τα μέλη του ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου, καθώς και οι λειτουργοί Δημήτρης Παρτέλλας και Νικόλας Ψυλίδης. Τον ΓΣΟ εκπροσώπησαν ο Γενικός Γραμματέας Κλέων Αλεξάνδρου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης και Διοίκησης Ντίνος Νικολαΐδης και ο εκπρόσωπος τύπου Γιώργος Ζαχαριάδης. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε το αίτημα του ΓΣΟ για αναβάθμιση και συντήρηση των κερκίδων του Τσιρείου Σταδίου. Ο Οργανισμός αντάλλαξε απόψεις με την ηγεσία του ΓΣΟ για τη σύντομη διαδικασία που θα ακολουθηθεί ούτως ώστε το ΔΣ του ΚΟΑ να μπορέσει να πάρει σχετική απόφαση.
-
Στη βράβευση των προπονητών του ΓΣΟ ο Ανδρέας ΜιχαηλίδηςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης εκπροσώπησε τον Οργανισμό σε εκδήλωση του ΓΣΟ, στην οποία τιμήθηκαν οι προπονητές του συλλόγου. Συγκεκριμένα στην εκδήλωση που έγινε την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024 στη Λεμεσό ο Γυμναστικός Σύλλογος «Τα Ολύμπια» βράβευσε τους προπονητές για την πολύτιμη προσφορά τους και την πολύ καλή πορεία των αθλητών/τριών τους το 2023, όταν ο ΓΣΟ κέρδισε την πρώτη θέση και στις έξι κατηγορίες. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τον ΓΣΟ και απευθυνόμενος στους προπονητές τόνισε τη σημασία που έχει για κάθε σύλλογο να έχει στις τάξεις του ικανούς προπονητές που να μεταδίδουν τις γνώσεις τους στους αθλητές και τις αθλήτριες. «Χωρίς ικανούς προπονητές δεν υπάρχει προοπτική», είπε χαρακτηριστικά.
-
Σε αγώνα του Πρωταθλήματος Τροχοκαθίσματος ο Ανδρέας ΜιχαηλίδηςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρακολούθησε τον αγώνα Απόλλων-Ήφαιστος για το Πρωτάθλημα Τροχοκαθίσματος που διοργανώνει η Κυπριακή Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης. Ο αγώνας που διεξήχθη το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024 στη Λεμεσό έληξε με νικητή τον Απόλλωνα (50-41), με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ να δείχνει με την παρουσία του πως ο Οργανισμός στηρίζει έμπρακτα και τον αθλητισμό των ΑμεΑ. Στο τέλος του αγώνα ο Ανδρέας Μιχαηλίδης συνεχάρη τις δύο ομάδες και τους διαιτητές.
-
Στις βραβεύσεις των κορυφαίων σκοπευτών η Κάλλη ΧατζηιωσήφΤο μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ εκπροσώπησε τον Οργανισμό στις ετήσιες βραβεύσεις των κορυφαίων σκοπευτών και σκοπευτριών του 2023, την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024 στο Ολυμπιακό Μέγαρο. Στον χαιρετισμό της σημείωσε ότι «βρισκόμαστε σε ολυμπιακή χρονιά και η σκοποβολή εδώ και δεκαετίες συμμετέχει στη μεγαλύτερη αθλητική γιορτή του κόσμου» και ευχήθηκε στους αθλητές/τριες που βρίσκονται προ της πρόκρισης να καταφέρουν να πετύχουν τους στόχους τους, ώστε η κυπριακή σκοποβολή να εκπροσωπηθεί για ακόμη μια φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ευχήθηκε παράλληλα στους υπόλοιπους αθλητές/τριες ψηλότερες και μεγαλύτερες διακρίσεις, ενώ συμμετείχε στις απονομές των επάθλων. Ο Γιώργος Αχιλλέως και η Κωνσταντίνα Νικολάου ανακηρύχθηκαν κορυφαίοι στη σκοποβολή για το 2023.
-
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας ΚΟΑ-Ινστιτούτου Νευρολογίας και ΓενετικήςΜνημόνιο Συνεργασίας για ανάπτυξη αθλητικών, θεραπευτικών και ερευνητικών δράσεων υπέγραψαν ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου, την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024 στα γραφεία του Ινστιτούτου. Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και ο Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής και Ιατρικός Διευθυντής Καθηγητής Λεωνίδας Φυλακτού. Τον Οργανισμό εκπροσώπησαν επίσης το μέλος του ΔΣ Έλενα Παπακώστα, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και οι λειτουργοί Έφη Μούζουρου και Χάρης Φιλιππίδης. Από πλευράς Ινστιτούτου παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος Καθηγητής Μιχάλης Κωμοδρόμου, η Ανώτερη Νευρολόγος Δρ. Ελένη Ζαμπά Παπανικολάου, ο Ανώτερος Φυσιοθεραπευτής Δημήτρης Σωκράτους και η λειτουργός Μαρία Λοΐζου. Στόχος του Μνημονίου είναι η προαγωγή και αναβάθμιση της συνεργασίας τους στους τομείς του αθλητισμού, της υγείας και της έρευνας. Ήδη έχει ξεκινήσει σε πιλοτική βάση πρόγραμμα στο «Ελευθερία», για την άσκηση των ασθενών με πολλαπλή σκλήρυνση που τυγχάνουν θεραπείας στο Ινστιτούτο. Γίνεται μέσω του προγράμματος του ΚΟΑ «Αθλητισμός Για Όλους» και περιλαμβάνει δύο προπονήσεις την εβδομάδα. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης μίλησε για το σπουδαίο έργο του Ινστιτούτου Νευρολογίας και Γενετικής και ευχαρίστησε την Έλενα Παπακώστα και τους λειτουργούς του ΚΟΑ και του Ινστιτούτου που εργάστηκαν για να υλοποιηθεί το Μνημόνιο. «Χαίρομαι για την υπογραφή αυτού του Μνημονίου από μένα προσωπικά προτού αποχωρήσω, γιατί ήταν ένας από τους στόχους του Συμβουλίου», είπε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ και πρόσθεσε πως «ο Οργανισμός είναι στη διάθεση σας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεων προς όφελος των ασθενών». Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ τόνισε ότι «θεωρούμε ότι η άσκηση μπορεί και πρέπει να μπει παντού, ειδικά σε Οργανισμούς που ασχολούνται με την υγεία. Βλέπουμε ήδη απτά αποτελέσματα κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα». Το μέλος του ΔΣ Έλενα Παπακώστα μίλησε για «τη θετική ανατροφοδότηση που παίρνουμε από τους ασθενείς» και σημείωσε: «Θεωρώ ότι μπορεί να αποδώσει πολλά ερευνητικά και πρακτικά οφέλη. Ο απώτερος σκοπός είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών». Στα πολλαπλά οφέλη του Μνημονίου για τους ασθενείς στάθηκαν επίσης ο Πρόεδρος και ο Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής και Ιατρικός Διευθυντής του Ινστιτούτου.
-
Ο Τζιωρτζής ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του ΚΟΑ για τη στήριξηΤα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού επισκέφτηκε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, ο οποίος συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024, στην παρουσία των μελών του ΔΣ Έλενας Παπακώστα και Ανδρόνικου Ανδρονίκου. Ο Κύπριος οδηγός αναχωρεί την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου για την Πίζα της Ιταλίας όπου είναι η βάση της ομάδας του. Πριν την αναχώρηση του για την προετοιμασία ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Euro Nascar, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής συνάντησε τον Ανδρέα Μιχαηλίδη, λίγες μέρες πριν αποχωρήσει από την Προεδρία του ΚΟΑ, προκειμένου να τον ευχαριστήσει για τη σταθερή και σημαντική στήριξη που του παρέχει ο Οργανισμός όλα αυτά τα χρόνια. Ο Κύπριος οδηγός ενημέρωσε για το διευρυμένο φετινό πρόγραμμα του Euro Nascar, το οποίο ξεκινά από τη Βαλένθια της Ισπανίας στις 9 Απριλίου. Στο φετινό πρόγραμμα προστέθηκαν 4 αγώνες (συνολικά 10), ένας επί ευρωπαϊκού εδάφους (Ολλανδία) και τρεις στην Αμερική, με πρώτο σταθμό το Πόρτλαντ στα τέλη Μαΐου, όπου αναμένονται 300.000 θεατές.
-
Στην κοπή βασιλόπιτας του ΑΓΟ Λευκωσίας ο Ανδρέας ΜιχαηλίδηςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στην κοπή της βασιλόπιτας του ΑΓΟ Λευκωσίας, την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024 στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία». Στον χαιρετισμό του ευχαρίστησε την προϊσταμένη του μαζικού αθλητισμού Έφη Μούζουρου και τους συνεργάτες της, καθώς και τους γυμναστές/στριες του ΑΓΟ για την άψογη συνεργασία αυτή την πενταετία που είναι στην Προεδρία του Οργανισμού. «Επιτελείτε μία σπουδαία δουλειά, γιατί αθλείτε κόσμο όλων των ηλικιών, είναι ένα λειτούργημα», είπε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ και πρόσθεσε: «Εκπροσωπείτε τον Οργανισμό κι αυτό δεν πρέπει να το υποτιμάτε». Η Έφη Μούζουρου χαρακτήρισε τους γυμναστές και τις γυμνάστριες ως την καρδιά του προγράμματος «Αθλητισμός Για Όλους», τονίζοντας πως «χωρίς την καρδιά δεν μπορεί να λειτουργήσει το ΑΓΟ». Παράλληλα ευχαρίστησε τον Ανδρέα Μιχαηλίδη για τη συνεργασία που είχαν αυτή την πενταετία, καθώς και για τη στήριξη του προς το ΑΓΟ.
























