Αντικείμενα
-
Επίσκεψη Ανδρέα Μιχαηλίδη στο Δημοτικό Κολυμβητήριο ΛευκωσίαςΤο Δημοτικό και Ολυμπιακό Κολυμβητήριο Λευκωσίας επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022, προκειμένου να επιθεωρήσει τα έργα που γίνονται για την αναβάθμιση του. Τον Πρόεδρο του ΚΟΑ συνόδευσαν οι αρμόδιοι Λειτουργοί Πασχαλίνα Μαγνήτη και Νικόλας Ψυλλίδης. Τον Ανδρέα Μιχαηλίδη υποδέχτηκε στο Κολυμβητήριο της Λευκωσίας η συντονίστρια του έργου Ολίβια Χούτρη, ο διευθυντής του εργολάβου Σταύρος Θεοδοσίου, ο συντονιστής του εργολάβου Χάρης Χριστοφόρου, καθώς και οι Μάριος Ναρκίσου, Χριστιάννα Χατζηγεωργίου από την εργοληπτική εταιρεία. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης επέβλεψε τις εργασίες που έχουν γίνει και αναφέρθηκε στη σημασία που δίνει ο Οργανισμός στο συγκεκριμένο έργο, ενώ επισήμανε την ανάγκη να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα ώστε να παραδοθεί το Κολυμβητήριο μέσα στα χρονικά πλαίσια που έχουν τεθεί.
-
Στο Συνέδριο ΠΣΑΤ-ΕΑΚ τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Χατζηιωσήφ και ΙωάννουΤα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και Μιχάλης Ιωάννου παρευρέθηκαν στο 33ο Συνέδριο Αθλητικών Συντακτών Ελλάδας-Κύπρου, που διοργάνωσαν ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου και η Ένωση Αθλητικογράφων Κύπρου στο Ηράκλειο Κρήτης, την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022. Η Κάλλη Χατζηιωσήφ απηύθυνε χαιρετισμό στην τελετή έναρξης του Συνεδρίου εκ μέρους του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη, τονίζοντας τη σημασία της γεφύρωσης του μητροπολιτικού ελληνισμού με την νότια πτέρυγά του, την Κύπρο. Ακολούθως συμμετείχε στη συζήτηση στρογγυλής τράπεζας για τον σχολικό αθλητισμό, στην οποία έλαβε μέρος και ο Ολυμπιονίκης μας Κυριάκος Ιωάννου, ενώ έκανε ειδική αναφορά στη δομή του αθλητικού σχολείου στην Κύπρο. Ο Μιχάλης Ιωάννου συμμετείχε στη συζήτηση στρογγυλής τράπεζας για τον αθλητικό τουρισμό και τους 3ους Μεσογειακούς Παράκτιους Αγώνες και ανέλυσε τα συμπεράσματα από τα δυο Συνέδρια Αθλητικού Τουρισμού που διοργάνωσε ο ΚΟΑ τον τελευταίο χρόνο. Χαιρετισμό στο Συνέδριο απηύθυνε και ο Υφυπουργός Αθλητισμού της Ελλάδας, Λευτέρης Αυγενάκης. Στο πλαίσιο του Συνεδρίου τα μέλη ΔΣ του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και οι υπόλοιποι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου στις Εθνικές Παράκτιες Εγκαταστάσεις στον Καρτερό, όπου θα διεξαχθούν οι 3οι Μεσογειακοί Παράκτιοι Αγώνες.
-
Στις βραβεύσεις των κορυφαίων ο Σωτήρης ΑδάμουΣτην εκδήλωση του Δήμου Στροβόλου για τις βραβεύσεις των κορυφαίων αθλητών και σωματείων παρευρέθηκε το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου, την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη και τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού. «Η στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού προς τους αθλητές και τις αθλήτριες μας θα συνεχιστεί αδιάλειπτα, αυτή άλλωστε είναι η αποστολή και ο ρόλος του. Να βοηθά τον αθλητισμό του τόπου μας να ανθίσει», επισήμανε στον χαιρετισμό του ο κ. Αδάμου, ο οποίος βράβευσε τους πρωταθλητές μας Απόστολο Παρέλλη, Μάριο Γεωργίου και Ηλία Γεωργίου.
-
Στο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Καράτε ο Κωστάκης ΚουκκουλλήςΟ Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής παρευρέθηκε στο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Καράτε στη Λάρνακα την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη και τον Οργανισμό. Ο κ. Κουκκουλλής παρακολούθησε τις προσπάθειες των καρατέκα στο πρωτάθλημα των κατηγοριών U16, U18, U21 και συμμετείχε στις απονομές των επάθλων στους νικητές. Συνεχάρη παράλληλα τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καράτε Ανδρέα Βασιλείου και τους συνεργάτες του για τη διοργάνωση και την πολύ καλή δουλειά που γίνεται, αναφέροντας ότι η έμπρακτη στήριξη του ΚΟΑ θα συνεχιστεί.
-
Παιδικά χαμόγελα στον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου από το «νερό και χΡώμα» στον ΚΟΑΠαιδικές φωνές και χαμόγελα πλημμύρισαν τα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού το πρωί της Τρίτης 29 Νοεμβρίου 2022, καθώς παιδάκια από το Β’ Δημοτικό Σχολείο Έγκωμης επισκέφτηκαν τα γραφεία του Οργανισμού για τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δένδρου. Ο στολισμός του δένδρου είχε ξεχωριστή σημασία, αφού έγινε σε συνεργασία με το «νερό και χΡώμα» της κεραμίστριας Άντρης Ευριπίδου Αταλιώτη, η οποία εμπνεύστηκε την πρωτοβουλία «Φτιάξε Μια ΚαρδιΑλμα» που έχει ως στόχο την ενίσχυση του προγράμματος ΑΛΜΑ του Ιδρύματος «Θεοτόκος» Αμερίκος Αργυρίου. Το «νερό και χΡώμα» δημιούργησε κεραμικές καρδιές, τις οποίες ζωγράφισαν τα παιδάκια για να τις τοποθετήσουν στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, τα μέλη ΔΣ Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη φωτογραφήθηκαν με τα παιδάκια, τα οποία τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και απόλαυσαν την γιορτή που στήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού.
-
ΚΟΑ και ΚΕΣΟΑ τίμησαν τους Κύπριους που έχουν αγωνιστεί σε Ολυμπιακούς ΑγώνεςΣε μία λαμπρή εκδήλωση που έγινε στη Λάρνακα, με αφορμή την συμπλήρωση 40 χρόνων παρουσίας της Κύπρου σε Ολυμπιακούς Αγώνες, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες (ΚΕΣΟΑ) τίμησαν τους αθλητές και τις αθλήτριες που έχουν αγωνιστεί στην κορυφαία αθλητική διοργάνωση του κόσμου. Πέραν των αθλητών και των αθλητριών που έχουν συμμετάσχει σε Ολυμπιακούς Αγώνες, τιμήθηκαν και όσοι έχουν διατελέσει Πρόεδροι του ΚΟΑ και της ΚΟΕ, ενώ έγιναν ειδικές βραβεύσεις στην εκπρόσωπο της World Olympians Association Σαντρίν Μπιλιέτ και στην Πρόεδρο των Ελλήνων Olympians Βούλα Κοζομπόλη. Στην εκδήλωση που έγινε την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022 παρουσιάστηκε επίσης το βιβλίο «Η Κύπρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες» και υπήρχε έκθεση με φωτογραφίες όλων των αθλητών και αθλητριών που συμμετείχαν στις διοργανώσεις από το 1980 ως το 2022 (σε θερινούς και χειμερινούς Αγώνες). Από πλευράς ΚΟΑ παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Σωτήρης Αδάμου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου και ο Λειτουργός ΚΟΑ Βάσος Κουτσιούντας. Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης συνεχάρη την ΚΕΣΟΑ για την ιστορική, όπως την χαρακτήρισε, έκδοση του βιβλίου και επισήμανε στον χαιρετισμό του: «Δεν ζηλεύω ποτέ, αλλά όταν έχω απέναντί μου τους αθλητές και τις αθλήτριες που έχουν σηκώσει ψηλά την κυπριακή σημαία σε Ολυμπιακούς Αγώνες, παραδίνομαι. Ο ΚΟΑ, πιστός στον ρόλο και την υψηλή αποστολή του, εξαρχής στάθηκε στο πλευρό των Olympians Κύπρου. Εκείνο που μπορούμε να υποσχεθούμε ως ΚΟΑ είναι ότι με την ίδια ζέση και τον ίδιο ζήλο θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την αρωγή στους αθλητές και αθλήτριες μας, ώστε ο ήδη εντυπωσιακός κατάλογος των Olympians Κύπρου να μεγαλώνει συνεχώς». Ο Πρόεδρος των Κυπρίων Olympians Κώστας Παπακώστας τόνισε: «Αποτελεί τιμή για εμάς το γεγονός ότι η εκδήλωση αυτή τέθηκε υπό την διοργανωτική ευθύνη του ΚΟΑ και σάς ευχαριστούμε. Ο λίθος του αθλητισμού είναι ο αθλητής. Οι συμμετέχοντες σε Ολυμπιακούς Αγώνες καθορίζονται ως η αφρόκρεμα των αθλητών μας χώρας». Χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης η Βούλα Κοζομπόλη, η Σαντρίν Μπιλιέτ, ο Άντρος Καραπατάκης εκ μέρους των Κύπριων Olympians, ο Αντιδήμαρχος Λάρνακας Ιάσωνας και ο συγγραφέας του βιβλίου-δημοσιογράφος Πέτρος Χατζηχριστοδούλου.
-
Ο ΚΟΑ συγχαίρει το τζούντο για τα 11 μετάλλιαΜε απολογισμό 11 μετάλλια και την πρώτη θέση μεταξύ 15 χωρών επιστρέφει η Κυπριακή αποστολή του τζούντο από το προολυμπιακό τουρνουά Zouk Mikhael Asian Open που διεξήχθη στον Λίβανο. Η Ζανέτ Μιχαηλίδου κατέκτησε την Κυριακή 27 Νοεμβρίου το τέταρτο χρυσό μετάλλιο στα 78 κιλά, μετά τα χρυσά που είχαν πάρει το Σάββατο ο Πέτρος Χριστοδουλίδης στα 60 κιλά, ο Γιώργος Μπαλαρτζισβίλι στα 66 κιλά και η Σοφία Ασβεστά στα 52 κιλά! Η Κύπρος πανηγύρισε επίσης στη διοργάνωση δύο αργυρά μετάλλια με τον Άριστο Μιχαήλ στα 90 κιλά και τον Γιώργο Κρουσανιωτάκη στα 100 κιλά, καθώς και πέντε χάλκινα μετάλλια με τον Γιώργο Καλαιτσιδη στα 66 κιλά, τον Κύπρο Ανδρέου στα 73 κιλά, την Μαρίνα Κυπριανού στα 48 κιλά, την Μαρίνα Αζινού στα 57 κιλά και την Νταϊάνα Δημητρίου στα 63 κιλά. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές και τις αθλήτριες της κυπριακής αποστολής για τις επιτυχίες τους, καθώς επίσης τους προπονητές τους, τις οικογένειές τους και την Ομοσπονδία τους. Ο ΚΟΑ θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα το τζούντο.
-
Στα 90αχρονα του ΑΣΙΛ Λύσης ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑΟ Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής παρευρέθηκε στην εκδήλωση για τον εορτασμό των 90 χρόνων του ΑΣΙΛ Λύσης το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022, εκπροσωπώντας τον Οργανισμό και τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη. Ο Δήμαρχος Λύσης Ανδρέας Καουρής βράβευσε τον ΚΟΑ για τη διαχρονική προσφορά του προς τον ΑΣΙΛ, ενώ ο Πρόεδρος του ΑΣΙΛ Λύσης Γιώργος Καΐλης ευχαρίστησε τον Οργανισμό που στέκεται σταθερά στο πλευρό της ομάδας. Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ διαβεβαίωσε τους ιθύνοντες του ΑΣΙΛ Λύσης ότι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού θα συνεχίσει να στηρίζει την ομάδα.
-
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τους τζουντόκαΤρία χρυσά μετάλλια για το τζούντο το Σάββατο 26 Νοεμβρίου! Στο προολυμπιακό τουρνουά Zouk Mikhael Asian Open που διεξάγεται στον Λίβανο με τη συμμετοχή 15 κρατών και 105 αθλητών και αθλητριών, ο Πέτρος Χριστοδουλίδης κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 60 κιλά, ο Γιώργος Μπαλαρτζισβίλι ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στα 66 κιλά και η Σοφία Ασβεστά πανηγύρισε το χρυσό μετάλλιο στα 52 κιλά! Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές και την αθλήτριά μας για τη μεγάλη τους διάκριση και τους εύχεται ανάλογες και μεγαλύτερες επιτυχίες στη συνέχεια. Πολλά συγχαρητήρια επίσης στους προπονητές τους, τις οικογένειές τους και την Ομοσπονδία τους. Ο ΚΟΑ στέκεται σταθερά στο πλευρό του τζούντο και το βλέπει με ικανοποίηση να εξελίσσεται διαρκώς.
-
Απολογίες ΚΟΑΟ Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού επιθυμεί να εκφράσει τη λύπη του για το λάθος που έγινε με το έμβλημα του Απόλλωνα Λεμεσού στη σκηνή της εκδήλωσης των εγκαινίων του Νέου Γηπέδου Λεμεσού. Εκ παραδρομής τοποθετήθηκε το έμβλημα της ομάδας Απόλλων Ladies αντί του Απόλλωνα Λεμεσού, κάτι το οποίο φυσικά δεν έγινε από καμία σκοπιμότητα. Η σκηνή ήταν στον τόπο της από την προηγούμενη μέρα και δυστυχώς κανένας δεν πρόσεξε αυτή την σημαντική λεπτομέρεια. Απολογούμαστε στο φίλαθλο κοινό της Λεμεσού και ιδιαίτερα αυτό του Απόλλωνα και αναλαμβάνουμε την ευθύνη του λάθους, το οποίο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να επισκιάσει το μεγάλο γεγονός των εγκαινίων του Νέου Γηπέδου Λεμεσού. Θα ψάξουμε το θέμα εσωτερικά, αλλά η ευθύνη είναι δική μας.
-
Η ομιλία του Ανδρέα Μιχαηλίδη στα εγκαίνια του Νέου Γηπέδου ΛεμεσούΗ ομιλία του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη στα εγκαίνια του Νέου Γηπέδου Λεμεσού: Εξοχότατε Πρόεδρε της Κυπριακής Δημοκρατίας, Πανιερώτατε, Εκλεκτοί Προσκεκλημένοι, Κυρίες και Κύριοι, Αγαπητές Φίλες και Φίλοι, Είναι με αισθήματα ιδιαίτερης χαράς και συγκίνησης, που σας καλωσορίζω όλους στην τέλεση των σημερινών εγκαινίων του Νέου Γηπέδου της Λεμεσού. Η εδώ παρουσία σας μάς τιμά ιδιαίτερα και σας ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε θετικά στο κάλεσμα μας, στην ιστορική αυτή για εμάς μέρα. Μια μέρα γιορτής, όχι μόνο για τον κόσμο του ποδοσφαίρου, αλλά και τον κυπριακό αθλητισμό ευρύτερα. Ένα δίκαιο αίτημα δεκαετιών του συνόλου του φίλαθλου κοινού της Λεμεσού, ένα όνειρο ζωής, λαμβάνει απόψε, επιτέλους, σάρκα και οστά. Σήμερα λοιπόν, αποκαθιστούμε με τον καλύτερο - θεωρώ - τρόπο την έλλειψη ενός σύγχρονου και λειτουργικού γηπέδου στην Λεμεσό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στην ποδοσφαιρική ζωή της πόλης. Το νέο αυτό γήπεδο, το νέο μας σπίτι πλέον, με τον άρτιο σχεδιασμό του και τον σύγχρονο εξοπλισμό που διαθέτει, αποτελεί ένα πραγματικό στολίδι για την πόλη. Ένα έργο με πρόσθετη αξία αναμφίβολα, στην περαιτέρω αναβάθμιση και ανάπτυξη της επαρχίας της Λεμεσού, με ενεργειακές υποδομές και σεβασμό στο περιβάλλον και κύριο γνώμονα την δημιουργία συνθηκών ασφάλειας των φιλάθλων και των αθλητών. Επιγραμματικά λοιπόν, αναφέρω ότι το έργο περιλαμβάνει, πέραν του υψηλών προδιαγραφών ποδοσφαιρικού γηπέδου, τέσσερα βοηθητικά γήπεδα για προπονήσεις, αποδυτήρια ομάδων και διαιτητών, πλήρη ηλεκτρονική εγκατάσταση με πυλώνες φωτισμού τόσο των γηπέδων όσο και περιμετρικά του σταδίου, καθώς επίσης και κερκίδες που δύναται να φιλοξενήσουν μέχρι και 10,800 συνολικά φιλάθλους. Επιπλέον, το μοντέρνο πενταόροφο κτήριο που συνδέεται με τις αθλητικές εγκαταστάσεις, διαθέτει μεταξύ άλλων ιατρείο, γραφεία διοίκησης και αίθουσες συνεδριάσεων, τρία εστιατόρια, καταστήματα μεταξύ των οποίων και αυτά των τριών ομάδων, υπαίθριο χώρο στάθμευσης 1050 θέσεων, αίθουσα συνεντεύξεων, δημοσιογραφικά θεωρεία, χώρους για τους λειτουργούς ασφαλείας, παρέχοντας όλες τις ανέσεις στο πρότυπο των σύγχρονων ευρωπαϊκών σταδίων. Δεδομένων των όσων προανέφερα και παρά την σωρεία δυσκολιών που κληθήκαμε συλλογικά να αντιμετωπίσουμε μέχρι και την υλοποίηση του έργου, το τελικό αποτέλεσμα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και προσδοκίες ολονών μας. Επιπλέον, σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθούν και οι εργασίες που αφορούν το οδικό δίκτυο περιμετρικά του γηπέδου, διασφαλίζοντας την εύκολη και ασφαλή πρόσβαση του φίλαθλου κοινού από και προς το γήπεδο. Δράττομαι της ευκαιρίας για να απευθύνω από το βήμα αυτό μια ειλικρινή συγνώμη προς τους πολίτες της Λεμεσού, αναγνωρίζοντας ότι το γηπεδικό ζήτημα όντως σάς ταλάνιζε για δεκαετίες, αλλά και να σας ευχαριστήσω παράλληλα για την ιώβεια υπομονή που έχετε επιδείξει. Επεσήμανα προ ολίγου ότι η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την πόλη της Λεμεσού, ταυτόχρονα όμως σηματοδοτεί και το τέλος των περιπλανήσεων σας σε γήπεδα άλλων πόλεων, για ευρωπαϊκές υποχρεώσεις των ομάδων σας και μη. Τούτου λεχθέντος, κάνω θερμή έκκληση σε όλο τον φίλαθλο κόσμο να σεβαστεί αυτό το στολίδι που πολύ σύντομα θα κάνει τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στα αθλητικά δρώμενα του τόπου. Να σεβαστούμε τις προσπάθειες όσων έλαβαν τις σχετικές αποφάσεις, ανοίγοντας διάπλατα τον δρόμο για τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό και την κατασκευή του έργου, αλλά των ανθρώπων εκείνων που με τον ιδρώτα τους, με κόπο και μόχθο, οικοδόμησαν το νέο αυτό στάδιο, κάτω από αντίξοες πολλές φορές καιρικές συνθήκες. Ας το διατηρήσουμε στην άριστη αυτή κατάσταση. Πιο θερμή παράκληση να αποφευχθούν φαινόμενα βίας και βανδαλισμού, όχι μόνο εδώ αλλά σε όλες ανεξαιρέτως τις γηπεδικές εγκαταστάσεις. Ανάλογες συμπεριφορές δεν συνάδουν με το φίλαθλο πνεύμα και τις αρχές και αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός. Φίλες και φίλοι, Σε αυτήν την μακρά πορεία και μεγάλη προσπάθεια, είχαμε συνεχώς στο πλευρό μας έναν πολύτιμο σύμμαχο. Σε κάθε μας βήμα. Εξοχότατε Πρόεδρε της Κυπριακής Δημοκρατίας, να μου επιτρέψετε σε αυτήν τη συναισθηματικά φορτισμένη βραδιά, να «ντριμπλάρω» το πρωτόκολλο και να πω: Φίλε Πρόεδρε, Θα ήθελα εκ μέρους του φίλαθλου κοινού της Λεμεσού και πιο σωστά εκ μέρους όλων των πολιτών στο σύνολο τους, να σας εκφράσω την βαθιά μας ευγνωμοσύνη για το νέο γήπεδο που εγκαινιάζουμε απόψε, λίγους μόλις μήνες προτού ολοκληρωθεί η θητεία σας στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Ένα γήπεδο, το οποίο αποτελεί ακόμη μια παρακαταθήκη της δεκαετούς διακυβέρνησης σας. Από την αρχή της ανάληψης των υψηλών σας καθηκόντων, θέσατε ως προτεραιότητα την ανέγερση ενός σύγχρονου γηπέδου στην επαρχία της Λεμεσού. Αγκαλιάσατε από την πρώτη στιγμή το όραμα χιλιάδων Λεμεσιανών, μοιραστήκατε την αγωνία μας, κάνοντας πράξη την δέσμευσή σας. Και τούτο, χωρίς να παραγνωρίζετε ή να παραμελήσετε τις ανάγκες όλων των υπολοίπων επαρχιών που τέθηκαν ενώπιον σας, ως μαρτυρούν και η πληθώρα αθλητικών εγκαταστάσεων ανά το παγκύπριο. Γνωρίζω από πρώτο χέρι την έμπρακτη στήριξη και συμβολή σας μέχρι την αποπεράτωση του έργου, το διαρκές ενδιαφέρον σας για κάθε στάδιο των εργασιών, τις πρωτοβουλίες και καθοριστικές παρεμβάσεις σας, ούτως ώστε να ξεπεραστούν τα διάφορα εμπόδια που παρουσιάζονταν κατά καιρούς ενώπιον μας, ορισμένα εκ των οποίων φάνταζαν και ανυπέρβλητα. Όπως γίνεται επίσης αντιληπτό, η ολοκλήρωση του γηπέδου οφείλεται και στις άοκνες προσπάθειες μιας σειράς φορέων και οργανισμών, του ΚΟΑ, των σωματείων ΑΕΛ, Απόλλων και Άρης - ειδικότερα των Προέδρων των τριών σωματείων της πόλης τους οποίους και θερμά ευχαριστώ, των αρμόδιων υπουργείων, πολυάριθμων κυβερνητικών και δημόσιων υπηρεσιών, στην εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα, ως επίσης και στους αμέτρητους αφανείς ήρωες. Όλοι ανεξαιρέτως θα πρέπει να νιώθετε υπερήφανοι για τη σημερινή μέρα. Ως εκ τούτου, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου και της Διεύθυνσης του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, σάς εκφράζουμε ευγνώμονες ευχαριστίες για την συνεργασία μας όλο αυτό το διάστημα. Υπήρξαν προβλήματα; Βεβαίως. Θα ήταν άλλωστε αφύσικο και ανεξήγητο, εάν δεν παρουσιάζονταν στην πορεία ενός μεγαλεπήβολου έργου τέτοιου μεγέθους. Το ομολογουμένως αμφίρροπο γεωπολιτικά διεθνές περιβάλλον, ως απόρροια του συνεχιζόμενου πολέμου από τις αρχές του χρόνου, είχε δυστυχώς ως αποτέλεσμα τις απρόβλεπτες αυξήσεις στο κόστος κατασκευής, ως επίσης και επιπτώσεις στα αρχικά χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί. Όμως μέσα από συνεχή συντονισμό, στενή συνεργασία και προπαντός αλληλοκατανόηση - στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας - παραμείναμε όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, στοχοπροσηλωμένοι στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου. Θα ήταν επίσης παράλειψη, εάν σε αυτό το σημείο δεν καλωσόριζα στην αποψινή μας εκδήλωση και την οικογένεια των υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ. Κύριε Παπαέλληνα, από τούδε και στο εξής προσθέτετε και εσείς με την σειρά σας το δικό σας σημαντικό λιθαράκι στην εύρυθμη λειτουργία του γηπέδου. Ελπίζω το παράδειγμα σας να βρεί μιμητές, για το καλό του αθλητισμού μας. Παραδίδουμε σήμερα ένα σύγχρονο γήπεδο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Καλορίζικο και καλοτάξιδο! Προτού ολοκληρώσω την ομιλία μου, να μου επιτρέψετε, κ. Πρόεδρε, ως ένδειξη εκτίμησης και αναγνώρισης, όχι μόνο της αμέριστης στήριξης σας σε ό,τι αφορά την κατασκευή του νέου γηπέδου, αλλά συνολικά για την αδειάλειπτη προσφορά σας στην ανάπτυξη του κυπριακού αθλητισμού σε όλα τα επίπεδα, όπως δεχθείτε το «Αριστείο του ΚΟΑ». Ευκαιρίας δοθείσης, θα ήθελα να ενημερώσω ότι το «Αριστείο του ΚΟΑ», το οποίο προσφέρεται για πρώτη φορά απόψε, θεσμοθετήθηκε κατόπιν πρόσφατης απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου και αποτελεί την ανώτατη διάκριση του Οργανισμού. Φίλε Πρόεδρε, δεν θα μπορούσε να εγκαινιαστεί ο νέος αυτός θεσμός με καλύτερο τρόπο. Καλώντας στο βήμα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την παραλαβή του Αριστείου και τον δικό του χαιρετισμό, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για ακόμη μία φορά που μας τιμήσατε με την παρουσία σας σε αυτή την ξεχωριστή βραδιά.
-
Κουκκουλλής και Χατζηιωσήφ στη συνέντευξη Τύπου της ΚΟΕΑΣΟ Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ παρευρέθηκαν στη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε η ΚΟΕΑΣ, για να ανακοινώσει τη συνεργασία της με την εταιρεία Χαραλαμπίδης Κρίστης, εκπροσωπώντας τον Οργανισμό και τον Πρόεδρό του Ανδρέα Μιχαηλίδη. Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου στη Λευκωσία, στην παρουσία του ΥΠΠΑΝ Πρόδρομου Προδρόμου. Στον χαιρετισμό του ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ τόνισε μεταξύ άλλων πως «ο αθλητισμός της Κύπρου γίνεται καλύτερος όταν οργανισμοί τέτοιου βεληνεκούς προχωρούν σε ενέργειες όπως αυτή», σημειώνοντας πως «έτσι βοηθούν τον αθλητισμό να αναπτυχθεί από τη βάση». Ο ΚΟΑ θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τις προσπάθειες της ΚΟΕΑΣ.
-
Σε live μετάδοση από τον ΚΟΑ τα εγκαίνια του Νέου Γηπέδου ΛεμεσούΤην Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022 στις 19:30 θα τελεστούν τα επίσημα εγκαίνια του Νέου Γηπέδου Λεμεσού, από τον Εξοχότατο Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκο Αναστασιάδη. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού θα προσφέρει στον φίλαθλο κόσμο της Λεμεσού και όλης της Κύπρου την δυνατότητα να παρακολουθήσει τα εγκαίνια σε ζωντανή μετάδοση (livestreaming) μέσω του επίσημου καναλιού του ΚΟΑ στο youtube (https://www.youtube.com/channel/UCqZAdLhQLW7qWjB2gtT8gvQ) και μέσω της σελίδας του Οργανισμού στο Facebook (Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού - KOA | Facebook). Για τα εγκαίνια έχει δοθεί περιορισμένος αριθμός προσκλήσεων, μέσω της ζωντανής μετάδοσης όμως θα έχουν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν όλοι όσοι το επιθυμούν.
-
ΚΟΑ και ΙΔΕΠ ανακοίνωσαν τη νέα δράση του Προγράμματος Erasmus+Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού σε συνεργασία με το Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (ΙΔΕΠ) Διά Βίου Μάθησης, ανακοίνωσε νέα δράση του Προγράμματος Erasmus+ στον τομέα του Αθλητισμού, που επιχορηγεί Σχέδια Κινητικότητας για σκοπούς εκπαίδευσης και κατάρτισης. Με αφορμή την νέα αποκεντρωμένη Δράση του Προγράμματος Erasmus+ που αφορά Σχέδια Κινητικότητας στον τομέα του Αθλητισμού, διοργανώθηκε ενημερωτική εκδήλωση από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού σε συνεργασία με το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης. Η εκδήλωση έλαβε χώρα την Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2022, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΟΑ στη Λευκωσία. Κατά την εκδήλωση παρουσιάστηκαν οι ευκαιρίες χρηματοδότησης που αφορούν στη συγκεκριμένη δράση. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι Πρόεδροι και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και του ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης, οι Γενικοί Διευθυντές των δύο Οργανισμών, δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί, σωματεία και ομοσπονδίες που δραστηριοποιούνται στους τομείς των αθλητικών και σωματικών δραστηριοτήτων, που αφορούν σε αθλήματα βάσης (grassroots sports). Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας ανάμεσα στους δύο Οργανισμούς που επισφράγισε την χορηγία του ΚΟΑ προς το ΙΔΕΠ, για τα σχέδια που αφορούν την κινητικότητα στον τομέα του Αθλητισμού και συγκεκριμένα τη συγχρηματοδότηση ύψους 30.000 Ευρώ. Το συνολικό ποσό των 79,500 Ευρώ θα αξιοποιηθεί για την υλοποίηση σχεδίων από αθλητικούς φορείς αθλημάτων βάσης, κάτω από την δράση αυτή για το 2023. Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης αναφέρθηκε στην πάγια πολιτική του ΚΟΑ για έμπρακτη στήριξη του αθλητισμού βάσης μέσα από τα διάφορα προγράμματα και σχεδιασμούς του, επισημαίνοντας ότι η νέα δράση για την Κινητικότητα στον αθλητισμό θα ενισχύσει περαιτέρω αυτή την προσπάθεια. Ο κ. Μιχαηλίδης κάλεσε όλους τους μη-κερδοσκοπικούς αθλητικούς φορείς που ασχολούνται με τον αθλητισμό βάσης, να αξιοποιήσουν τις πολλαπλές ευκαιρίες που τους δίνονται μέσα από το Πρόγραμμα Erasmus +. «Μαζί μπορούμε να κάνουμε πολλά. Έχουμε τη διάθεση να συνεχίσουμε και να ενδυναμώσουμε αυτή τη συνεργασία. Ο ΚΟΑ είναι εδώ για να βοηθά, να στηρίζει, να υποστηρίζει», κατέληξε. Από την πλευρά του ο Δρ Ονησίφορος Ιορδάνου, Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΙΔΕΠ, αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της δράσης για την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη ατόμων, την αντιμετώπιση κοινωνικών προκλήσεων, την προώθηση ενός υγειούς τρόπου ζωής, βιώσιμου και φιλικού προς το περιβάλλον, αλλά και την υιοθέτηση κοινών ευρωπαϊκών αξιών, όπως της κοινωνικής συνοχής, ισότητας και συμπερίληψης.
-
Στο Rally of Cyprus 2022 ο Μιχάλης ΙωάννουΤο μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Μιχάλης Ιωάννου παρευρέθηκε στο «RALLY OF CYPRUS 2022» την Κυριακή 20 Νοεμβρίου στη Λευκωσία, εκπροσωπώντας τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού και τον Πρόεδρό του Ανδρέα Μιχαηλίδη. Ήταν ο προτελευταίος αγώνας Ράλλυ του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2022 και έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργού Οικονομικών Κωνσταντίνου Πετρίδη. Το δίδυμο των Χρίστου Δημοσθένους-Κύπρου Χριστοδούλου επικράτησε, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το δίδυμο Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Αντωνίου και στην τρίτη θέση το δίδυμο Γιώργος Παφίτης-Βασίλης Γραμμένος. Ο Μιχάλης Ιωάννου παρακολούθησε τον αγώνα και συμμετείχε στις απονομές των μεταλλίων στους νικητές, ενώ συνεχάρη την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για την άψογη διοργάνωση και την πολύ καλή δουλειά που γίνεται τα τελευταία χρόνια.
-
Συγχαρητήρια ΚΟΑ στον Γιώργο ΓιασεμίδηΜια ακόμη τεράστια διάκριση για την ιστιοπλοΐα, καθώς ο Γιώργος Γιασεμίδης τερμάτισε στη δεύτερη θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ILCA6 που πραγματοποιήθηκε στην Γαλλία! Ο ιστιοπλόος του Ναυτικού Ομίλου Λάρνακας κατέλαβε την δεύτερη θέση τόσο στη Γενική Κατάταξη όσο και στην ηλικιακή κατηγορία U21. Συνεχείς οι επιτυχίες στην ιστιοπλοΐα, η οποία πανηγύρισε και την πρωτιά του Ολυμπιονίκη μας Παύλου Κοντίδη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Laser, που διεξήχθη επίσης στη Γαλλία. Επιτυχίες που αποδεικνύουν την εξαιρετική δουλειά που γίνεται από την Κυπριακή Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία εδώ και χρόνια. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Γιώργο Γιασεμίδη για την τεράστια διάκρισή του και του εύχεται ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον. Συγχαρητήρια επίσης στον προπονητή, την οικογένειά του, καθώς και την Ομοσπονδία του.
-
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τον Παύλο ΚοντίδηΠρωταθλητής Ευρώπης για δεύτερη φορά στην καριέρα του ο Παύλος Κοντίδης! Ο Ολυμπιονίκης μας τερμάτισε στην τρίτη θέση στην τελευταία ιστιοδρομία που έγινε τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου με αποτέλεσμα να κερδίσει το Πανευρωπαικό Πρωτάθλημα Laser που διεξάγεται στο Hyeres της Γαλλίας με 35 βαθμούς. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Ολυμπιονίκη μας για τη νέα τεράστια διάκρισή του που αποτελεί επιστέγασμα της εκπληκτικής του πορείας και του εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια. Συγχαρητήρια επίσης στον προπονητή του, την οικογένεια του, καθώς και την Ομοσπονδία του.
-
Η ηγεσία του ΚΟΑ στήριξε την εκστρατεία Movember Cyprus 2022Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, το μέλος του ΔΣ Κάλλη Χατζηιωσήφ και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη στήριξαν την εκστρατεία Movember Κύπρου 2022, σε εκδήλωση που έγινε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου στην Πάφο. «Οι μπάλες μας δεν είναι παιχνίδι» ήταν το σλόγκαν της συγκεκριμένης εκδήλωσης, στην οποία παρευρέθηκε πλήθος κόσμου και παρακολούθησε μεταξύ άλλων αγώνα καλαθόσφαιρας. Σ’ αυτόν η ομάδα του «Movember Cyprus» με προπονητή τον Πρόεδρο του ΚΟΑ και βοηθό την Γενική Διευθύντρια κέρδισε την ομάδα του Λούη Πατσαλίδη «The Λούης Night Show» με προπονητή τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καλαθόσφαιρας Ανδρέα Μουζουρίδη και βοηθό την Κάλλη Χατζηιωσήφ. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κόσμου, αλλά και η στρατολόγηση μουστακιών για την εκστρατεία Movember Κύπρου 2022, καθώς υπήρχε MAN VAN για ξύρισμα μουστακιών.
-
Στα δημοσιογραφικά βραβεία ο Αντιπρόεδρος και μέλη του ΔΣ ΚΟΑΟ Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηισωήφ και Μιχάλης Ιωάννου παρευρέθηκαν στα 3α Δημοσιογραφικά Βραβεία της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου, την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου στη Λευκωσία. Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ απηύθυνε χαιρετισμό, εκπροσωπώντας και τον Πρόεδρο του Οργανισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παραστεί. «Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού και η ΕΑΚ έχουν αγαστή συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Μας συνδέει μία σχέση αλληλοεκτίμησης και αλληλοσεβασμού. Να είστε βέβαιοι ότι ο ΚΟΑ θα συνεχίσει να στηρίζει όλες σας τις πρωτοβουλίες και προσπάθειες», επισήμανε ο Κωστάκης Κουκκουλλής, ο οποίος συνεχάρη και τους βραβευθέντες. Παράλληλα ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού συμμετείχε στις απονομές των βραβείων, ενώ η Κάλλη Χατζηιωσήφ ήταν μέλος της κριτικής επιτροπής που ανέδειξε τους νικητές της βραδιάς.
-
Παρών στη Regatta of Champions του ΝΟΑ ο Ανδρέας ΜιχαηλίδηςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην τελετή έναρξης του Regatta of Champions που διοργανώνει ο Ναυτικός Όμιλος Αμμοχώστου στη Λεμεσό 16 με 19 Νοεμβρίου. Στη διοργάνωση συμμετέχουν παιδιά έως 14 ετών που αγωνίζονται στην κατηγορία σκαφών optimist. Η τελετή έναρξης έγινε τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου από τον Υπουργό Υγείας Μιχάλη Χατζηπαντέλα. Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τον ΝΟΑ για την ανάληψη αυτής της σημαντικής διοργάνωσης που πρώτη φορά γίνεται στην Κύπρο και ευχήθηκε κάθε επιτυχία στον Πρόεδρο Στέλιο Χαραλάμπους και τους συνεργάτες του. Τόνισε επίσης την τεράστια συμβολή των χορηγών, τόσο στην υλοποίηση αθλητικών εκδηλώσεων όσο και στη βοήθεια που παρέχουν σε αθλητές για να μπορέσουν να υλοποιήσουν τους στόχους και τα όνειρά τους.
-
Στην Αθλητική Εκπαιδευτική Ημερίδα του ΑΓΟ ο Ανδρέας ΜιχαηλίδηςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρακολούθησε την «Αθλητική Εκπαιδευτική Ημερίδα» που διοργάνωσε το Τμήμα Μαζικού Αθλητισμού του ΚΟΑ μαζί με τα προγράμματα ΑΓΟ, Άσκηση στην Ε.Φ. και Σώματα Ασφαλείας. Η Ημερίδα έγινε στην 33ΜΚ στο Σταυροβούνι την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου κι εκεί βρέθηκε επίσης το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, η προϊσταμένη του Μαζικού Αθλητισμού Έφη Μούζουρου και οι συνεργάτες της. Τον Πρόεδρο και την υπόλοιπη αντιπροσωπεία του ΚΟΑ υποδέχτηκαν στην 33ΜΚ ο Διοικητής των καταδρομών Συνταγματάρχης Μιχάλης Μακρής και ο Διοικητής της Μοίρας Ταγματάρχης Ανδρέας Πεττεμερίδης. Είναι η πρώτη φορά που έγινε αυτή η Ημερίδα σε τέτοια έκταση, στην παρουσία των συντονιστών όλων των επαρχιών και με τη συμμετοχή πέραν των 150 γυμναστών του προγράμματος Αθλητισμός Για Όλους. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ανέφερε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του: «Είστε στο τμήμα που θεωρούμε διαμάντι για τον Οργανισμό και θέλω να συγχαρώ την προϊσταμένη, τους συνεργάτες της, αλλά και εσάς, γιατί χωρίς εσάς τους απλούς στρατιώτες, μια και είμαστε σε στρατόπεδο, δεν θα μπορούσε να πετύχει το πρόγραμμα. Είναι ένα σημαντικό κομμάτι του Οργανισμού και θέλουμε να το διαφυλάξετε. Έστω κι ένα πράγμα να πάρετε από την ημερίδα, είναι σημαντικό». Η Κάλλη Χατζιωσήφ τόνισε: «Θα σας θυμίσω αυτό που έλεγαν οι πρόγονοί μας και το έχουμε αγνοήσει. Ένας υγιής νους φιλοξενείται σε ένα υγιές σώμα. Κρατήστε το λειτούργημα που κάνετε για τον εαυτό σας και για όσους παιδεύετε». Ο Συνταγματάρχης Μιχάλης Μακρής από την πλευρά του ευχαρίστησε τον ΚΟΑ για τη συνεργασία και το έργο των γυμναστών του ΑΓΟ, ενώ την ημερίδα χαιρέτησε και η Έφη Μούζουρου.
-
Υπεγράφη η σύμβαση διαχείρισης του νέου γηπέδου Λεμεσού ανάμεσα στον ΚΟΑ και τις ομάδεςΥπεγράφη την Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022 στα γραφεία του ΚΟΑ η σύμβαση διαχείρισης του νέου γηπέδου Λεμεσού ανάμεσα στον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού και τις τρεις ομάδες ΑΕΛ, Απόλλωνα και Άρη. Την συμφωνία υπέγραψαν ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και οι Πρόεδροι των Σωματείων Νίκος Χριστοδουλίδης (Σωματείο ΑΕΛ), Ξενοφών Χαραλάμπους (Σωματείο Απόλλων) και Λύσανδρος Λυσάνδρου (Σωματείο Άρης). Παρόντες στην ιστορική στιγμή ήταν από πλευράς ΚΟΑ ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη του ΔΣ Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Κάλλη Χατζηιωσήφ, καθώς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη. Την ΑΕΛ εκπροσώπησαν πέραν του Προέδρου του Σωματείου, ο Διευθυντής Ποδοσφαίρου Ανδρέας Γιάπας και ο Γενικός Διευθυντής Μάριος Σταδιώτης. Για τον Απόλλωνα παρευρέθηκαν επίσης ο Πρόεδρος της Εταιρείας Νίκος Κίρζης και οι Γιώργος Γεωργιάδης, Ανδρέας Τσεστίδης, ενώ από τον Άρη ήταν παρών και ο Γενικός Διευθυντής Δημήτρης Γιαννέλης. «Σήμερα το μυαλό πάει σε όσους οραματίστηκαν αυτό το γήπεδο. Φυσικά στον προκάτοχό μου Κλεάνθη Γεωργιάδη και όλους τους Προέδρους των ομάδων της Λεμεσού, ιδίως τους κυρίους Λυσάνδρου, Κίρζη και Σοφοκλέους, καθώς και τους Προέδρους των Σωματείων που συνέβαλαν αποφασιστικά για την ολοκλήρωση του γηπέδου. Έγινε πολύ μεγάλη προσπάθεια από τον ΚΟΑ και θα ήθελα να ευχαριστήσω το Συμβούλιο, την Γενική Διευθύντρια και όσους εργάστηκαν για το γήπεδο. Είμαστε στο τελευταίο μίλι. Θα γίνουν τα εγκαίνια στις 25 Νοεμβρίου», είπε ο Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο οποίος πρόσθεσε πως «χωρίς τον Νίκο Αναστασιάδη δεν θα γινόταν το γήπεδο» και κατέληξε με ένα μήνυμα προς τον κόσμο: «Σαν Λεμεσιανός κάνω θερμή έκκληση στους Λεμεσιανούς, να έρθουν να το δουν και να το απολαύσουν, αλλά και να το σεβαστούν. Είναι ένα στολίδι που πρέπει να διαφυλάξουμε». «Είναι μία ιστορική στιγμή για τον Απόλλωνα και για τη Λεμεσό γενικότερα. Ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που έκανε το παν για να μας παραδώσει το γήπεδο, καθώς επίσης τον ΚΟΑ, τον Πρόεδρο του Ανδρέα Μιχαηλίδη και το Συμβούλιο. Η Λεμεσός, ο Απόλλωνας έχει το γήπεδο που αξίζει», σημείωσε ο Νίκος Κίρζης. «Ένα όνειρο δεκαετιών γίνεται πραγματικότητα. Υπογράψαμε την άδεια χρήσης. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο του ΚΟΑ για την ουσιαστική συνεισφορά του και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Εμείς σαν σωματεία θα διατηρήσουμε αυτό το γήπεδο σαν ένα παλάτι της Λεμεσού», τόνισε ο Λύσανδρος Λυσάνδρου. «Ιστορική μέρα. Μετά από μεγάλες προσπάθειες και με την βοήθεια του ΚΟΑ υπογράψαμε για να μπούμε στο νέο μας γήπεδο. Θα είναι ένα στολίδι», υπογράμμισε ο Νίκος Χριστοδουλίδης, ο οποίος ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του ΚΟΑ και τους συνεργάτες του για την μεγάλη τους προσφορά.
-
Συνάντηση με τα προσφυγικά σωματεία ποδοσφαίρου στον ΚΟΑΣυνάντηση με τις ηγεσίες των προσφυγικών σωματείων ποδοσφαίρου είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα από πλευράς ΚΟΑ παρευρέθηκαν τα μέλη του ΔΣ Σωτήρης Αδάμου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου και οι Λειτουργοί Δημήτρης Παρτέλλας, Πάρις Αβρααμίδης, Ντένη Ηλιάδου, Λίτσα Παπαγεωργίου και Λουκία Γιαβρή. Η αντιπροσωπεία του ΚΟΑ υποδέχτηκε στα γραφεία του Οργανισμού τον Πρόεδρο του Εθνικού Άχνας Κίκη Φιλίππου, τον Πρόεδρο της Νέας Σαλαμίνας Γιάννο Χρυσοστόμου, τον Πρόεδρο του Εθνικού Άσσιας Αντώνη Μαυρή και τον Γενικό Γραμματέα του Διγενή Ακρίτα Ανδρέα Στυλιανίδη, στην παρουσία των βουλευτών Χρίστου Σενέκη και Νίκου Κέττηρου. Στη συνάντηση αυτή τα προσφυγικά σωματεία αναφέρθηκαν στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ειδικά όπως έχουν διαμορφωθεί τα δεδομένα σήμερα παγκοσμίως και ζήτησαν περαιτέρω στήριξη από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού για να καλύψουν τα διαρκώς αυξανόμενα λειτουργικά τους έξοδα, αλλά και για βελτίωση των αθλητικών τους εγκαταστάσεων. Η αντιπροσωπεία του ΚΟΑ αφουγκράστηκε τα αιτήματα των προσφυγικών σωματείων, στα οποία επισήμανε την στήριξη που παρέχει διαχρονικά ο Οργανισμός. Το Διοικητικό Συμβούλιο θα εξετάσει τα αιτήματα αυτά την ερχόμενη εβδομάδα.
-
Ο ΚΟΑ τίμησε τον επιτηρητή ασφαλείας Νίκο ΓενναδίουΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης τίμησε τον Νίκο Γενναδίου για τη σωτήρια πράξη του να κουβαλήσει στους ώμους του τον τραυματισμένο οπαδό του ΑΠΟΕΛ, στο Τσίρειο στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Απόλλωνα όταν κινδύνευσε η ζωή του από τα σοβαρά επεισόδια. Στην παρουσία του Αντιπροέδρου του Οργανισμού Κωστάκη Κουκκουλλή και των μελών του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλης Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικου Ανδρονίκου, Σωτήρη Αδάμου, Χρίστου Νεοφύτου, Μιχάλη Ιωάννου και Ανδρέα Μυλωνά, ο Πρόεδρος του Οργανισμού παρέδωσε τιμητική πλακέτα στον επιτηρητή ασφαλείας Νίκο Γενναδίου, επιβραβεύοντας την γενναία πράξη του, η οποία όπως τόνισε «αποτελεί μήνυμα και προς τους συναδέλφους του ώστε να ακολουθήσουν το παράδειγμά του», αλλά και «μήνυμα προς όλο τον κόσμο πως η ζωή είναι πολύτιμη και δεν μπορούμε να τη θέτουμε σε κίνδυνο στα γήπεδα που είναι τόπος διασκέδασης». Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης συνεχάρη εκ μέρους του Οργανισμού τον Νίκο Γενναδίου για την απόφασή του να σώσει τον οπαδό του ΑΠΟΕΛ, θέτοντας σε κίνδυνο τον εαυτό του με την κίνηση αυτή. Από την πλευρά του ο επιτηρητής ασφαλείας ευχαρίστησε τον ΚΟΑ για την τιμή αυτή, αν και τόνισε ότι ο λόγος για τον οποίο τιμήθηκε είναι ανησυχητικός για την κοινωνία μας.
-
Στο 10ο Διεθνές Βιο-Ιατρικό Συνέδριο ο Πρόεδρος του ΚΟΑΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στο 10ο Διεθνές Βιο-Ιατρικό Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου, την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου στη Λευκωσία. «Ως Πρόεδρος του ΚΟΑ θα ήθελα να τονίσω ότι η υγεία και ευημερία των αθλητών αποτελεί προτεραιότητά μας και αυτά προσπαθούμε να διασφαλίσουμε στον Οργανισμό, σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους γιατρούς μας», επισήμανε ο Ανδρέας Μιχαηλίδης στον χαιρετισμό του, δίνοντας παράλληλα συγχαρητήρια στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο και την Ιατρική Σχολή του, αλλά και στον Παγκύπριο Ιατρικό Σύλλογο για τη διοργάνωση αυτού του Συνεδρίου που πλέον έχει καθιερωθεί και έγινε θεσμός. Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε το Σάββατο 5 Νοεμβρίου, οπότε και έγινε εργαστήρι ενημέρωσης για τον Προ-Αθλητικό Ιατρικό & Καρδιολογικό Έλεγχο, για την πρόληψη του αιφνίδιου καρδιακού θανάτου στους αθλουμένους και αθλητές. Το εργαστήρι αυτό διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού.
























