Αντικείμενα
-
Συνάντηση του Ανδρέα Μιχαηλίδη με τον Αλέξανδρο ΤσουλόφταΣυνάντηση με τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου στα γραφεία του ΚΟΑ. Παρόντες από πλευρά ΚΟΑ ήταν επίσης τα μέλη του ΔΣ Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου, ενώ παρευρέθηκε και ο πατέρας του Κύπριου οδηγού και παλιός πρωταθλητής Ανδρέας Τσουλόφτας. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα για την πρόσφατη επιτυχία του στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπου τερμάτισε στην ένατη θέση. Του μετέφερε ότι ο Οργανισμός παρακολουθεί με ενδιαφέρον την πορεία του, με την οποία τιμά την Κύπρο στο εξωτερικό, και τον διαβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στο πλευρό του, βοηθώντας τον στο μέτρο του δυνατού. Από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του ΚΟΑ για την πραγματοποίηση αυτής της συνάντησης, αναφέρθηκε στο όνειρο που έγινε πραγματικότητα στο Ράλλυ Ακρόπολις και ενημέρωσε την ηγεσία του Οργανισμού για τους επόμενους αγώνες του.
-
Συνάντηση στον ΚΟΑ με την Ομόνοια για το Μακάρειο Στάδιο και το προπονητικό κέντροΣυνάντηση με την Διοίκηση της Ομόνοιας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου στα γραφεία του ΚΟΑ, όπου ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης υποδέχτηκε την αντιπροσωπεία της ομάδας της Λευκωσίας. Παρόντες από πλευράς ΚΟΑ ήταν επίσης τα μέλη του ΔΣ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου και η Λειτουργός ΚΟΑ Πασχαλίνα Μαγνήτη. Την Ομόνοια εκπροσώπησαν στη συνάντηση ο Αναπληρωτής Πρόεδρος Δημήτρης Γρηγόρη, ο Πρόεδρος του Σωματείου Μάριος Αργυρίδης, ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας Ανδρέας Δημητρίου και ο Αρχιτέκτονας Γιώργος Μιχαήλ. Στη συνάντηση συζητήθηκε το αίτημα της Ομόνοιας για ανακατασκευή και χρήση του Μακαρείου Στάδιου, αλλά και το θέμα της χορηγίας για το προπονητικό κέντρο της ομάδας. «Συναντηθήκαμε με την Διοίκηση της Ομόνοιας και ανταλλάξαμε απόψεις για δύο σημαντικά θέματα που την αφορούν, το προπονητικό κέντρο και το Μακάρειο Στάδιο. Για το προπονητικό προχωρούν οι διαδικασίες, έχουν ετοιμαστεί σχέδια και προτάσεις που θα μελετηθούν από τον Οργανισμό. Για το Μακάρειο Στάδιο ενημερώσαμε την Διοίκηση της Ομόνοιας ότι έχουμε αποταθεί στο Υπουργείο Παιδείας, το οποίο ζήτησε νομική γνωμάτευση από την Γενική Εισαγγελία», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ μετά το τέλος της συνάντησης, προσθέτοντας πως «αυτό ισχύει και για το Στέλιος Κυριακίδης». «Έχουμε ξεκαθαρίσει στην Ομόνοια ότι δεν είμαστε αρνητικοί στην πρόταση αυτή, η οποία περιλαμβάνει και τις χορηγίες του Οργανισμού. Όταν ολοκληρωθούν όλες αυτές οι διαδικασίες, η τελική απόφαση θα πρέπει να είναι του Υπουργικού Συμβουλίου», κατέληξε ο Ανδρέας Μιχαηλίδης, διευκρινίζοντας ότι η ομάδα της Λευκωσίας ζητά την χορηγία που δικαιούται για το γήπεδο, αναλαμβάνοντας η ίδια τα υπόλοιπα έξοδα, αλλά και ότι αν προχωρήσουν οι διαδικασίες, η χρήση του Μακαρείου θα γίνει με ενοικιαγορά.
-
Ο ΚΟΑ στο πλευρό της ΚΙΟ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ιστιοσανίδας Techno 2022Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ παρευρέθηκε στη συνέντευξη Τύπου της Κυπριακής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ιστιοσανίδας Techno 2022 που διοργανώνει η ΚΙΟ από τις 29 Οκτωβρίου ως τις 5 Νοεμβρίου. Στη συνέντευξη Τύπου που έγινε στο Ολυμπιακό Μέγαρο την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου ήταν παρούσα η Κάλλη Χατζηιωσήφ, εκπροσωπώντας τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού. Στον χαιρετισμό της τόνισε ότι «ο ΚΟΑ συγχαίρει την Κυπριακή Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία για τη διεκδίκηση και ανάληψη μιας τέτοιας μεγάλης εμβέλειας διοργάνωσης που τιμά την Κύπρο διεθνώς. Ο Οργανισμός χαιρετίζει κάθε τέτοια πρωτοβουλία που λειτουργεί ως αδιαμφισβήτητος πρεσβευτής της Κυπριακής Δημοκρατίας στο εξωτερικό». Η κα. Χατζηιωσήφ πρόσθεσε ότι «η Κυπριακή Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία έχει άρωμα ολυμπιακών διακρίσεων και αξίζει συγχαρητηρίων η εξαιρετική δουλειά που γίνεται εδώ και χρόνια. Ο ΚΟΑ θα στηρίζει αδιάλειπτα την προσπάθειά της για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες».
-
Η τοποθέτηση του Ανδρέα Μιχαηλίδη στην Ημερίδα «Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών»Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην Επιμορφωτική Ημερίδα «Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών», η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18 Οκτωβρίου στην Λάρνακα υπό την αιγίδα του Οργανισμού. Από πλευράς ΚΟΑ ήταν επίσης παρών το μέλος του ΔΣ Ανδρόνικος Ανδρονίκου. Στόχος της ημερίδας ήταν η επιμόρφωση των παρευρισκομένων για τις νέες τάσεις και πρακτικές που εφαρμόζονται, για την αποτελεσματική και αποδοτική διοίκηση των αθλητικών οργανισμών. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ στάθηκε στον χαιρετισμό του στις προκλήσεις που κρύβει η διοίκηση ενός αθλητικού οργανισμού και υπογράμμισε όλα εκείνα τα στοιχεία που απαιτούνται για την ορθή διαχείριση των ζητημάτων που προκύπτουν: «Ως Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού σάς διαβεβαιώνω ότι η διοίκηση ενός αθλητισμού οργανισμού δεν απαιτεί μόνο τεχνογνωσία, αλλά χρειάζεται και οργάνωση, ικανότητα προγραμματισμού, υπομονή, επιμονή, σωστή ιεράρχηση των προτεραιοτήτων, επαγγελματισμό, αίσθημα ευθύνης, πολλή δουλειά και επαγρύπνιση».
-
Εισηγήτρια στο 9ο Διεθνές Αθλητικό Συνέδριο του ΠΣΑΤ η Μαίρη Χαραλάμπους ΠαπαμιλτιάδηΗ Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη παρευρέθηκε στο 9ο Διεθνές Αθλητικό Συνέδριο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου, εκπροσωπώντας τον Οργανισμό, προσκεκλημένη από τον Πρόεδρο του ΠΣΑΤ Γιάννη Θεοδωρακόπουλο ως εισηγήτρια στο Συνέδριο. Παρόντες στο πολύ σημαντικό συνέδριο στην Αρχαία Ολυμπία από τις 16 ως τις 18 Οκτωβρίου, ήταν επίσης μεγάλες προσωπικότητες του ελληνικού αθλητισμού όπως ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Γιώργος Μαυρωτάς, η Πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα και η Πρόεδρος της Ένωσης Συμμετασχόντων Ολυμπιακών Αγώνων Βούλα Κοζομπόλη. Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ στην εισήγηση της αναφέρθηκε στις σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις του αθλητικού τουρισμού, στην πολιτική που εφαρμόζει η Κύπρος στον τομέα αυτό, καθώς και στη συνεργασία με το Υφυπουργείο Τουρισμού και τις κοινές δράσεις που αναπτύχθηκαν. Στην παρουσίαση της μίλησε επίσης για τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα ΜΜΕ, τόσο στην προώθηση του αθλητικού τουρισμού όσο και στη δημιουργία των απαραίτητων συνεργειών μεταξύ φορέων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, έτσι ώστε να καταστούν τόσο η Κύπρος όσο και η Ελλάδα αθλητικός τουριστικός προορισμός. Παράλληλα στάθηκε στη σημασία της αύξησης της χρήσης και επισκεψιμότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και στην ανάγκη αξιοποίησης των ορεινών περιοχών. Αναφέρθηκε τέλος στην πολιτική υπογραφής πρωτοκόλλων συνεργασίας μεταξύ της Κύπρου και διαφόρων χωρών, μέσω των οποίων πραγματοποιούνται επιχορηγούμενες ανταλλαγές αθλητών και παραγόντων του αθλητισμού.
-
Παρούσα στο Κύπελλο Κύπρου Τραπ 2022 η ηγεσία του ΚΟΑΣτην παρουσία της ηγεσίας του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού διεξήχθη αυτό το Σαββατοκύριακο το Κύπελλο Κύπρου Τραπ Eneos 2022. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλής και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου βρέθηκαν αυτή την Κυριακή 16 Οκτωβρίου στο Ολυμπιακό Σκοπευτήριο Λάρνακας και παρακολούθησαν από κοντά τις προσπάθειες των σκοπευτών και των σκοπευτριών. Συμμετείχαν, επίσης, στις απονομές των επάθλων στους νικητές, ενώ συνεχάρησαν τους διοργανωτές του Κυπέλλου Κύπρου Τραπ. Την πρώτη θέση κατέλαβε ο Χριστόφορος Κωνσταντινιδης, τη δεύτερη ο Νικόλας Κυριάκου και την τρίτη ο Σαββίδης Φειδίας. Η παρουσία της ηγεσίας του ΚΟΑ στη διοργάνωση αποτυπώνει τη σταθερή και διαχρονική στήριξη του Οργανισμού προς το άθλημα της σκοποβολής.
-
Στο Μέλαθρον Αγωνιστών ΕΟΚΑ για καλό σκοπό ο Πρόεδρος του ΚΟΑΣε εκδήλωση που έγινε στο Μέλαθρον Αγωνιστών ΕΟΚΑ παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου. Το Gala Dinner που έγινε στην παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη είχε σκοπό την οικονομική ενίσχυση του Μελάθρου και ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ήταν παρών, εκπροσωπώντας τον Οργανισμό.
-
Στο πλευρό της Καρολίνας Πελενδρίτου ο ΚΟΑΣε συνέντευξη Τύπου που έγινε στη Λεμεσό την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου, η Καρολίνα Πελενδρίτου ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον χορηγό της (Remedica) και ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, ως σταθερός συμπαραστάτης της Χρυσής Παρα-Ολυμπιονίκης, ήταν εκεί. Στο πάνελ της συνέντευξης Τύπου βρίσκονταν η Καρολίνα Πελενδρίτου, ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Remedica Δρ. Μιχάλης Νεοπτολέμου και η Υπεύθυνη Λειτουργός του Γραφείου του Προέδρου ΚΟΑ Στέφανη Γουήλερ, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν κατέστη δυνατόν να παραστεί λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. «Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στέκεται αδιάλειπτα όλα αυτά τα χρόνια στο πλευρό της Καρολίνας Πελενδρίτου, προσφέροντάς της όλα όσα χρειάζεται για να μπορεί απερίσπαστη να επικεντρώνεται στους στόχους της. Η στήριξη της Πολιτείας προς τους αθλητές είναι πολύ σημαντική και ο ΚΟΑ φροντίζει γι’ αυτό στον μέγιστο δυνατό βαθμό, ωστόσο για αθλητές και αθλήτριες όπως η Καρολίνα Πελενδρίτου η ιδιωτική πρωτοβουλία κρίνεται απαραίτητη. Συγχαίρουμε θερμά την εταιρεία Remedica, η οποία με την χορηγία της αυτή προσθέτει το δικό της λιθαράκι στις επιτυχίες της Καρολίνας και κατ’ επέκταση στις επιτυχίες αλλά και στην ανάδειξη της μικρής μας πατρίδας στο παγκόσμιο αθλητικό στερέωμα και ευχόμαστε αυτό να γίνει παράδειγμα προς μίμηση», σημείωσε στον χαιρετισμό της η Στέφανη Γουήλερ.
-
Η Κάλλη Χατζηιωσήφ και η Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη στην εκδήλωση για τον Πάρι ΠαπαέλληναΤο μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και παρευρέθηκαν στην λαμπρή εκδήλωση που έγινε για τα 50 χρόνια προσφοράς του Πάρι Παπαέλληνα στον Κεραυνό, εκπροσωπώντας και τον Πρόεδρο του Οργανισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παραστεί. Η εκδήλωση που έγινε στο Αθλητικό Κέντρο «Κώστας Παπαέλληνας» στη Λευκωσία την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου ήταν υπό την αιγίδα του Πρόεδρου της Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη, ο οποίος τίμησε τον Πάρι Παπαέλληνα για την προσφορά του στον Κεραυρό και στην καλαθόσφαιρα γενικότερα επί 50 συναπτά έτη. Πέρα από τον πολιτικό κόσμο της Κύπρου, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και θρύλοι από τον μπασκετικό κόσμο της Κύπρου και της Ελλάδας.
-
Το βραβείο στην Καρολίνα Πελενδρίτου από τη ΓΔ του ΚΟΑΗ Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη παρευρέθηκε στα 17α Βραβεία Madame Figaro Γυναίκες της Χρονιάς 2022, την Τρίτη 11 Οκτωβρίου, και συμμετείχε στις βραβεύσεις των γυναικών που ξεχώρισαν μέσα στο χρόνο αυτό. Συγκεκριμένα, η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ απένειμε το βραβείο Dove Αθλήτρια της Χρονιάς στην Καρολίνα Πελενδρίτου, την οποία συνεχάρη για τις επιτυχίες που είχε και αυτή τη χρονιά, προσθέτοντας κι άλλες χρυσές σελίδες στην ήδη πλούσια καριέρα της. «Ο συγκεκριμένος θεσμός της βράβευσης των αθλητριών που ξεχώρισαν αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλει η γυναίκα αθλήτρια σήμερα για να μπορέσει να διακριθεί στον ομολογουμένως πολύ δύσκολο και απαιτητικό χώρο του αθλητισμού. Τα στερεότυπα που επικρατούν εμποδίζουν τις αθλήτριες να έχουν ισότιμη αντιμετώπιση με τους άντρες αθλητές. Όσοι επιλέγουν να αφιερωθούν στον αθλητισμό, παίρνουν μία απόφαση ζωής», σημείωσε η Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
-
Παρούσα η ηγεσία του ΚΟΑ στις βραβεύσεις της Κυπριακής Ομοσπονδίας ΓυμναστικήςΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου, Κάλλη Χατζηιωσήφ παρευρέθηκαν στην τελετή Βράβευσης των αθλητών και αθλητριών της Κυπριακής Ομοσπονδίας Γυμναστικής που διακρίθηκαν στις διεθνείς διοργανώσεις της χρονιάς. Στην εκδήλωση που έγινε στο Ολυμπιακό Μέγαρο την Τρίτη 11 Οκτωβρίου βραβεύθηκαν οι αθλητές και οι αθλήτριες που κατέκτησαν μετάλλια (συνολικά 17 αυτή τη χρονιά) στους Πανευρωπαϊκούς, Μεσογειακούς και Κοινοπολιτειακούς Αγώνες, καθώς και στα Παγκόσμια Κύπελλα, ενώ βραβευθήκαν και όσοι εξασφάλισαν πρόκριση για τα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ συμμετείχαν στις βραβεύσεις των κορυφαίων αθλητών και των προπονητών τους. Η μαζική παρουσία της διοίκησης του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού στην εκδήλωση φανερώνει την αδιάλειπτη υποστήριξή του προς την Κυπριακή Ομοσπονδία Γυμναστικής, με τον Πρόεδρο της ΚΟΓ Σάββα Μάτσα να ευχαριστεί στον χαιρετισμό του τον ΚΟΑ για τη βοήθεια που παρέχει στην Ομοσπονδία.
-
Η ηγεσία του Οργανισμού στην Fitness Day KOAΜε την 3η Fitness Day KOA που διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο του #BeActive, ολοκληρώθηκε η 8η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού που ξεκίνησε στις 23 του μήνα. Παρόντες στην 3η Fitness Day KOA στον Μόλο Λεμεσού το βράδυ της Παρασκευής ήταν ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλλής. Για ένα βράδυ ο Μόλος μετατράπηκε στον απόλυτο χώρο άθλησης με τα γυμναστήρια που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα να δίνουν το ρυθμό και τον κόσμο να ακολουθεί υπό τους ήχους δυνατής μουσικής. Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος είδαν με χαρά την μαζική συμμετοχή και τον ενθουσιασμό του κόσμου και εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τη μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης που διοργάνωσε ο ΚΟΑ σε συνεργασία με τον Δήμο Λεμεσού, αλλά και συνολικά όλων των δράσεων της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού που ολοκληρώθηκε με 550 και πλέον δράσεις σε όλες τις πόλεις της Κύπρου. Ο ΚΟΑ ως ο Εθνικός Συντονιστικός Φορέας της εκστρατείας για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού στην Κύπρο, είχε τον γενικό συντονισμό για την υλοποίηση της εκστρατείας σε παγκύπρια βάση. O Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού εκφράζει τις ιδιαίτερες ευχαριστίες του στους χορηγούς επικοινωνίας της φετινής εκστρατείας, τα έξι τηλεοπτικά κανάλια παγκύπριας εμβέλειας ΡΙΚ, ΑΝΤΕΝΝΑ, SIGMA, CYTAVISION, ALPHA Κύπρου και OMEGA Channel. Θερμές ευχαριστίες, επίσης, στο Αθλητικό Γραφείο του Δήμου Λεμεσου που συνδιοργάνωσε με τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού την 3η Fitness Day KOA, καθώς και στα γυμναστήρια που συμμετείχαν στην εκδήλωση.
-
Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης στη Λειτουργική Προπόνηση της 33ΜΚΣτην 33η Μοίρα Καταδρομών στο Σταυροβούνι βρέθηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και παρακολούθησε την λειτουργική προπόνηση που έγινε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού. Παρόντες ήταν και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου και Κάλλη Χατζηιωσήφ, καθώς επίσης η προϊσταμένη του Μαζικού Αθλητισμού Έφη Μούζουρου και οι Λειτουργοί ΚΟΑ Πάμπος Δημητριάδης, Φρόσω Χειμωνίδου. Τον Πρόεδρο του ΚΟΑ και τα μέλη του ΔΣ, που παρακολούθησαν μία από τις πολλές δράσεις που έγιναν στην ΕΦ στο πλαίσιο του Be Active, υποδέχτηκαν στην 33ΜΚ ο Διοικητής των καταδρομών Συνταγματάρχης Μιχάλης Μακρής και ο Διοικητής της Μοίρας Ταγματάρχης Ανδρέας Πεττεμερίδης. Υπό την επίβλεψη του προγράμματος «Άσκηση στην Εθνική Φρουρά και στα Σώματα Ασφαλείας» και των γυμναστών της Μοίρας Πέτρου Πετρίδη και Πάμπου Χαραλάμπους έγιναν ασκήσεις λειτουργικής προπόνησης και διαγωνιστικού χαρακτήρα, στις οποίες έλαβαν μέρος στελέχη της 33ΜΚ. Ακολούθως η αντιπροσωπεία του Οργανισμού ξεναγήθηκε στο γυμναστήριο της Διοίκησης Καταδρομών στην 33 ΜΚ που ανέγειρε ο ΚΟΑ, καθώς επίσης και στο γυμναστήριο στην 35ΜΚ.
-
Συνάντηση στον ΚΟΑ με Πάφο, Ακρίτα και ΓΣΚΗ ηγεσία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού υποδέχτηκε στον ΚΟΑ τους εκπροσώπους της Πάφου FC, του Ακρίτα Χλώρακας και του Γυμναστικού Συλλόγου Κόροιβος (ΓΣΚ) με στόχο την εξεύρεση εφικτής και κοινά αποδεκτής λύσης για την κατασκευή του ταρτάν χωρίς τη διακοπή διεξαγωγής αγώνων στο «Στέλιος Κυριακίδης», την Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022. Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Κάλλη Χατζηιωσήφ, Μιχάλης Ιωάννου και Σωτήρης Αδάμου, καθώς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και ο Νομικός Σύμβουλος του Οργανισμού Σωτήρης Σαμψών, συνάντησαν τον Γενικό Διευθυντή της Πάφου Χάρη Θεοχάρους, τον Γενικό Διευθυντή του Ακρίτα Χλώρακας Νικόλα Λιασίδη, τον Πρόεδρο του ΓΣΚ Δήμο Καλλινίκου, τον βοηθό ταμία του ΓΣΚ Γιώργο Γεωργίου, καθώς και τον Λίνο Τσοκκά που εκπροσώπησε τον Δήμο Πάφου. Από πλευράς ΚΟΑ ήταν επίσης παρόντες οι λειτουργοί Πασχαλίνα Μαγνήτη, Λουκία Γιαβρή και Κυριάκος Χατζηβασιλείου. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ εξήγησε στους παρευρισκόμενους πως επιθυμία του Οργανισμού είναι να βρεθεί μία λύση που να ικανοποιεί όλες τις πλευρές, χωρίς να χαθεί το κονδύλι που έχει εγκριθεί για το 2022 για το ταρτάν του «Στέλιος Κυριακίδης». Οι εκπρόσωποι της Πάφου και του Ακρίτα που χρησιμοποιούν το γήπεδο για τα ποδοσφαιρικά παιχνίδια και οι εκπρόσωποι του ΓΣΚ που το χρησιμοποιεί για τις προπονήσεις των αθλητών του στίβου πρότειναν κάποιες λύσεις, οι οποίες θα συζητηθούν στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΚΟΑ για να ληφθεί οριστική απόφαση.
-
Στην τελετή βράβευσης των χιονοδρόμων ο Κωστάκης ΚουκκουλλήςΟ Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής παρευρέθηκε στην τελετή βράβευσης των καλύτερων χιονοδρόμων και χιονοδρομικών ομίλων για το 2022, την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου στο Ολυμπιακό Μέγαρο, στη Λευκωσία. Ο κ. Κουκκουλλής εκπροσώπησε τον ΚΟΑ, δείχνοντας τη σταθερή και αδιάλειπτη στήριξη του Οργανισμού σε όλα τα αθλήματα. Συμμετείχε στις βραβεύσεις των κορυφαίων και τους συνεχάρη για τις επιτυχίες τους.
-
Υπεγράφη το Πρωτόκολλο Αθλητικής Συνεργασίας Κύπρου-Ελλάδας από Λευτέρη Αυγενάκη και Ανδρέα ΜιχαηλίδηΤο Πρωτόκολλο Αθλητικής Συνεργασίας μεταξύ Υφυπουργείου Αθλητισμού της Ελλάδας και Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού υπεγράφη την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου στο Υπουργείο Παιδείας από τον Υφυπουργό Αθλητισμού της Ελλάδας Λευτέρη Αυγενάκη και τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη, στην παρουσία του Υπουργού Παιδείας Πρόδρομου Προδρόμου. Το Πρωτόκολλο έχει διάρκεια μέχρι το 2024 και αποτελεί συνέχεια της συνεργασίας που ήδη υπάρχει μεταξύ των δύο χωρών στο επίπεδο του αθλητισμού, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τους ισχυρούς δεσμούς Κύπρου και Ελλάδας. Παρούσα στην υπογραφή του Πρωτοκόλλου ήταν η προσκεκλημένη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Βούλα Πατουλίδου, ο Πρόεδρος της ΚΟΕ Γιώργος Χρυσοστόμου, ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Εξωτερικών Κορνήλιος Κορνηλίου και ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Κύπρο Ιωάννης Παπαμελετίου. Από πλευράς ΚΟΑ παρευρέθηκαν το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και ο Λειτουργός ΚΟΑ Ανδρέας Μαρκίδης, ενώ από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας παρευρέθηκαν ο προϊστάμενος Ιωάννης Σαββίδης και οι λειτουργοί Γιάννης Οικονομίδης, Μαρίλια Γεωρδαμλή. «Η επέκταση του Πρωτοκόλλου που υπέγραψε εκ μέρους του Υπουργείου και της Κυβέρνησης ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης με τον κ. Λευτέρη Αυγενάκη μας δίνει χαρά, γιατί σφραγίζει αυτό που βιώνουμε καθημερινά, τις σχέσεις που μας ενώνουν και που ξεπερνούν κατά πολύ ένα επίσημο μνημόνιο συνεργασίας, το οποίο όμως είναι απαραίτητο. Και χαιρόμαστε πολύ που υπογράφουμε τη συνεργασία στην παρουσία μίας τεράστιας μορφής της Ελλάδας, της Βούλας Πατουλίδου», είπε ο Πρόδρομος Προδρόμου. «Είναι μία ακόμη εποικοδομητική συνάντηση που δυναμώνει τις ήδη στενές σχέσεις του αθλητισμού της Ελλάδας και της Κύπρου. Πλέον οι αθλητικές οικογένειες Ελλάδας και Κύπρου είναι ακόμη πιο κοντά. Να ξέρετε πως θα είμαστε δίπλα σας σε καθετί που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του αθλητισμού στην Κύπρο. Χαιρόμαστε γιατί υπογράφουμε αυτό το Πρωτόκολλο στην παρουσία μιας γυναίκας-συμβόλου για τον αθλητισμό, της Βούλας Πατουλίδου», τόνισε ο Λευτέρης Αυγενάκης. «Στον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού μιλάμε για ιεροτελεστία κάθε φορά που προωθούμε τον αθλητισμό κι αυτό κάνουμε μ’ αυτό το Πρωτόκολλο. Για μένα προσωπικά η χαρά είναι ακόμη μεγαλύτερη, γιατί υπογράφουμε το Πρωτόκολλο με έναν αδερφό, αφού ο Λευτέρης Αυγενάκης δεν είναι απλά ένας συνεργάτης ή ένας καλός φίλος, είναι αδερφός. Η Βούλα Πατουλίδου δεν είναι τυχαία μαζί μας. Φροντίσαμε με την Γενική Διευθύντρια και τη συνάδελφο Κάλλη Χατζηιωσήφ να συμπίπτουν χρονικά οι δύο επισκέψεις στην Κύπρο», δήλωσε ο Ανδρέας Μιχαηλίδης.
-
Ο ΚΟΑ τίμησε την Βούλα Πατουλίδου στην εκδήλωση «Ο ηγετικός ρόλος των γυναικών στον αθλητισμό»Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού βράβευσε την Βούλα Πατουλίδου με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης το 1992, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης με θέμα «Ο ηγετικός ρόλος των γυναικών στον αθλητισμό, προβλήματα και προκλήσεις» στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού. Στην εκδήλωση που έγινε στην Δημοσιογραφική Εστία στη Λευκωσία την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου παρευρέθηκαν ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου, ο Υφυπουργός Αθλητισμού της Ελλάδας Λευτέρης Αυγενάκης και πλήθος αθλητικών φορέων του τόπου. Από πλευράς ΚΟΑ ήταν παρόντες ο Πρόεδρος Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Έλενα Παπακώστα, Χρίστος Νεοφύτου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, καθώς και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη. Την εκδήλωση διοργάνωσαν οι Επιτροπές του ΚΟΑ «Ισότητα των Φύλων» και «Ακαδημία Αθλητισμού» όπου προεδρεύουν τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα αντίστοιχα. Την παρουσίαση ανέλαβε η κα. Χατζηιωσήφ, η οποία τόνισε ότι μολονότι οι γυναίκες είναι ο μισός πληθυσμός στον πλανήτη, είναι λίγες αυτές που βρίσκονται σε ηγετικές θέσεις, ειδικά σε αθλητικό επίπεδο. Η Βούλα Πατουλίδου, το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς, καθήλωσε το κοινό με την ομιλία της. Η νυν αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης μεταξύ άλλων σημείωσε: «Ο ηγέτης είναι αρσενικού γένους, αλλά η ηγεσία είναι θηλυκού γένους. Γιατί πρέπει να συζητάμε για τον ηγετικό ρόλο της γυναίκας; Γιατί πρέπει, αφού προφανώς δεν τα έχουμε καταφέρει. Έκλεψα το «έκρηξη ψυχής» και το τηρώ καθημερινά. Έχετε μπροστά σας το απόλυτο λάθος του αθλητισμού. Τι μου έλεγαν όλοι; «είσαι κοντή, είσαι χοντρή, είσαι μεγάλη», ενώ ήθελα να ακούσω προσπάθησε. Δεν τα παράτησα. Το 1988 στους Ολυμπιακούς Αγώνες στη Σεούλ περάσαμε τα όρια έξι γυναίκες στον στίβο και δεν ήθελαν να μας στείλουν. Ευτυχώς υπήρχε η ΔΟΕ και δεν μπορούσαν να μας αποκλείσουν». Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης τόνισε στον χαιρετισμό του: «Πιστεύουμε με όλη μας την καρδιά στην γυναίκα ηγέτη στον αθλητισμό. Επιτρέψτε μου όμως μια ιδιαίτερη μνεία στην αγαπημένη μας Βούλα Πατουλίδου. Συστάσεις δεν χρειάζονται ασφαλώς για το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς, άλλωστε το 1992 μάς ανάγκασε όλους και εδώ στην Κύπρο να πανηγυρίζουμε σαν μικρά παιδιά τον θρίαμβό της με την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης. Γιατί εκείνο το βράδυ ήταν «για την Ελλάδα ρε γαμώτο», αλλά ήταν και «για την Κύπρο ρε γαμώτο». Για όλους εμάς εδώ στον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού είναι πολύ μεγάλη χαρά κι ακόμη μεγαλύτερη τιμή που βρίσκεται κοντά μας». Ο Υφυπουργός Αθλητισμού της Ελλάδας Λευτέρης Αυγενάκης επισήμανε: «Στέκομαι στην τιμή που κάνετε στην Βούλα Πατουλίδου. Η Βούλα με το ήθος, το πάθος και την επιμονή της αποτέλεσε και αποτελεί και σήμερα πηγή έμπνευσης για τους αθλητές. Εμείς στην Ελλάδα τολμήσαμε και γυρίσαμε το παιχνίδι και με νομοθετικές ρυθμίσεις ενισχύσαμε την προώθηση των γυναικών σε ηγετικές θέσεις των αθλητικών φορέων. Και αυτά έδωσαν φωνή στις αθλήτριές μας κι έγινε εκείνο το ντόμινο πριν από ενάμιση χρόνο με το ελληνικό κίνημα #metoo που βοήθησε να γίνουν μεγάλα βήματα στο θέμα της κακοποίησης των αθλητριών». Ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου στάθηκε στο επιτυχημένο θέμα που επιλέχθηκε από τον ΚΟΑ για τον ηγετικό ρόλο των γυναικών στον αθλητισμό. «Ο αθλητισμός είναι σύμφυτος με ολόκληρη τη ζωή του ανθρώπου και την κοινωνία, άρα προκύπτει ότι θα έπρεπε να εφαρμόζεται και στον αθλητισμό η ισότητα ανάμεσα σε όλους τους ανθρώπους, άρα και ανάμεσα στους άντρες και τις γυναίκες. Έχουν γίνει βήματα, αλλά θα πρέπει να γίνουν κι άλλα. Έχουμε μαζί μας τη Βούλα Πατουλίδου, ένα όνομα, μία μεγάλη ιστορία», είπε και τόνισε την ανάγκη να δημιουργηθεί Υφυπουργείο Αθλητισμού. Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης έγινε συζήτηση με συντονίστρια την Κάλλη Χατζηιωσήφ, με τη συμμετοχή της Βούλας Πατουλίδου, της αθλήτριας Ελένης Αρτυματά και της αθλητικογράφου Άντρης Κασάπη. Η Ελένη Αρτυματά είπε μεταξύ άλλων: «Εγώ δεν άκουσα είσαι κοντή, δεν μπορείς, όπως είπε η Βούλα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα να αντιμετωπίσω ήταν σχόλια τύπου: Όταν θα θες να κάνεις οικογένεια, δεν θα μπορείς». Τέλος, η Άντρη Κασάπη στάθηκε στον χαμηλό αριθμό γυναικών σε καίριες θέσεις στην αθλητική δημοσιογραφία και στην κάλυψη των σημαντικών αθλητικών γεγονότων.
-
Challenge Day #BeActive at work στον ΚΟΑ!Οι δράσεις της ευρωπαϊκής εβδομάδας αθλητισμού που συνεχίζονται σε κάθε γωνιά της Κύπρου έκαναν… στάση (και) στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου. Ο ΚΟΑ κάλεσε το προσωπικό του Οργανισμού να συμμετάσχει στη δράση Challenge Day #BeActive at work και να δοκιμάσει την γυμναστική στον χώρο εργασίας. Με την καθοδήγηση της γυμνάστριας του ΑΓΟ Ελίζας Ερωτοκρίτου, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εκτελέσουν ασκήσεις χαλάρωσης και ξεκούρασης των μυών, ασκήσεις με λάστιχα και πιλάτες που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της καταπόνησης που προκαλεί η καθιστική εργασία και η χρήση υπολογιστή. Πέραν του προσωπικού αποδέχτηκαν την πρόκληση και συμμετείχαν στην Challenge Day #BeActive at work ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη του ΔΣ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Κάλλη Χατζηιωσήφ, καθώς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη. Οι 550 και πλέον δράσεις του BeActive ξεκίνησαν στις 23 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνονται στις 30 του μήνα.
-
Συνάντηση του Ανδρέα Μιχαηλίδη με τον Μάρκο ΤσαγγαράΣυνάντηση με τον Μάρκο Τσαγγαρά είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου στα γραφεία του ΚΟΑ. Παρόντες στη συνάντηση ήταν επίσης ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Χρίστος Νεοφύτου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα. Ο Μάρκος Τσαγγαράς είχε ανοίξει τον χορό των κυπριακών μεταλλίων στους πρόσφατους Μεσογειακούς Αγώνες με το χάλκινο μετάλλιο που κατέκτησε στα -67 κιλά, πανηγυρίζοντας το πρώτο μετάλλιο σε Μεσογειακούς για το καράτε. Ο νεαρός αθλητής, ο οποίος συνοδευόταν από τους γονείς του, ευχαρίστησε τον ΚΟΑ για τη στήριξη που έχει λάβει από τον Οργανισμό, αλλά εξέφρασε και την ανησυχία του μετά την αφαίρεση του καράτε από τους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024. Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού τον συνεχάρη για τις επιτυχίες του και τον διαβεβαίωσε ότι ο ΚΟΑ θα συνεχίσει να τον στηρίζει για να συνεχίσει απερίσπαστος την προσπάθειά του για νέες διακρίσεις.
-
Συνάντηση με ΚΟΕΑΣ στον ΚΟΑΤην ηγεσία της ΚΟΕΑΣ δέχτηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου στα γραφεία του ΚΟΑ. Σ’ αυτήν ήταν επίσης παρόντες τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα και οι Λειτουργοί ΚΟΑ Πάρις Αβρααμίδης και Πετρούλα Χαριλάου. Από πλευράς ΚΟΕΑΣ παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος Περικλής Μάρκαρης και ο Γενικός Διευθυντής Αντώνης Γεωργαλλίδης. Στη συνάντηση ενημερώθηκε ο Οργανισμός για τον προγραμματισμό της ΚΟΕΑΣ για το 2023 και για το πλάνο που υπάρχει για θεσμοθέτηση και περαιτέρω αναβάθμιση της διεθνούς διοργάνωσης που έγινε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάιο. Παράλληλα συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ομοσπονδία. Αφού ενημερώθηκαν για όλα τα ζητήματα που έθεσε η ΚΟΕΑΣ τα στελέχη του ΚΟΑ, τονίστηκε πως θα τεθούν ενώπιον του Συμβουλίου του Οργανισμού για εξεύρεση λύσεων.
-
Η ΓΔ του ΚΟΑ στην Πράγα για τη Σύσκεψη Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού της ΕΕΗ Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη συμμετείχε στη Σύσκεψη Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού των Χωρών μελών της ΕΕ, καθώς και στο Συνέδριο με θέμα «Βιώσιμες και Προσβάσιμες Αθλητικές Υποδομές», το οποίο διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Προεδρίας της Τσεχίας στο Συμβούλιο της Ευρώπης την Τετάρτη 21 και την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου στην Πράγα. Στην παρέμβασή της, η κα. Παπαμιλτιάδη αναφέρθηκε στην ενεργειακή κρίση και τη σημαντική αύξηση του κόστους λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων, παράγοντες που αποτελούν σημαντική απειλή για τη βιωσιμότητα τους. Επισήμανε, επίσης, την ανάγκη βελτίωσης των αθλητικών υποδομών, έτσι ώστε να γίνουν ενεργειακά πιο αποδοτικές, καθώς και την ανάγκη χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας. Παράλληλα η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ εισηγήθηκε την υιοθέτηση ενός ακόμα σημαντικού μέτρου, το οποίο αφορά στον επανασχεδιασμό των αθλητικών εκδηλώσεων, έτσι ώστε να έχουν περιβαλλοντικά υπεύθυνο χαρακτήρα με σεβασμό προς το περιβάλλον και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας. Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού για τη δημιουργία ενός «Οδηγού για σχεδιασμό φιλικών προς το περιβάλλον αθλητικών εκδηλώσεων», ο οποίος εκπονήθηκε σε συνεργασία με το ΤΕΠΑΚ. Ο οδηγός βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσής του και αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες στο European Commission Expert Group on «Green Sport». Η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού συνοδευόταν από τον Προϊστάμενο Οικονομικής Διαχείρισης Βάσο Κουτσιούντα.
-
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τον Ηλία ΓεωργίουΜία ακόμη επιτυχία για τον Ηλία Γεωργίου, ο οποίος κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο μονόζυγο στο World Challenge Cup που διεξήχθη το διήμερο 24-25 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι. Ο Κύπριος πρωταθλητής κατέλαβε τη δεύτερη θέση με επίδοση 14.400. Ο Μάριος Γεωργίου κατέλαβε την όγδοη θέση στο μονόζυγο με επίδοση 13.050 και ο Σωκράτης Πηλακούρης την έκτη θέση στους κρίκους με επίδοση 13.950. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Ηλία Γεωργίου, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του, καθώς και την οικογένειά του για τη νέα μεγάλη διάκρισή του. Συγχαρητήρια αξίζουν όλοι οι αθλητές της Ενόργανης Γυμναστικής που κάνουν περήφανη την Κύπρο μας με τις συνεχείς επιτυχίες τους.
-
Στις βραβεύσεις του Ναυτικού Ομίλου Λεμεσού ο ΚΟΑΟ Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρέας Μυλωνάς παρευρέθηκαν στην τελετή βράβευσης των κορυφαίων αθλητών του Ναυτικού Ομίλου Λεμεσού την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου. Στην εξαιρετική δουλειά που γίνεται στον ΝΟΛ και η οποία αποτυπώνεται στις μεγάλες επιτυχίες των αθλητών του στάθηκε στον χαιρετισμό του ο Ανδρέας Μυλωνάς. Τόνισε παράλληλα ότι ο Οργανισμός στέκεται σταθερά αρωγός στον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού και διαβεβαίωσε τη διοίκησή του πως ο ΚΟΑ θα συνεχίσει να στηρίζει τον ΝΟΛ και τους αθλητές τους. Στις βραβεύσεις των κορυφαίων αθλητών του Ομίλου που ακολούθησαν συμμετείχε και ο Πρόεδρος του ΚΟΑ, ο οποίος παρευρέθηκε στην εκδήλωση κατά τη διάρκειά της λόγω ειλημμένης υποχρέωσής του νωρίτερα. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και το βιβλίο «60 χρόνια Ναυτικός Όμιλος Λεμεσού», στο οποίο περικλείεται η ιστορία που έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει ο ΝΟΛ.
-
Στη γιορτή για τα 50 χρόνια της τοξοβολίας ο ΚΟΑΟ Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου ήταν παρόντες στην εκδήλωση για τα 50 χρόνια της Κυπριακής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας,το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου στην Χοιροκοιτία. Στον χαιρετισμό του ο κ. Κουκκουλλής, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη, τόνισε ότι ο Οργανισμός στέκεται πάντα αρωγός στην Ομοσπονδία, την οποία συνεχάρη για τη δουλειά που γίνεται. Ακολούθως ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ συμμετείχαν στις βραβεύσεις που έγιναν.
-
Στη γιορτή του BEGAFIGO ο Σωτήρης ΑδάμουΤο μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου παρευρέθηκε στην εκδήλωση για τον εορτασμό των 20 χρόνων από την ίδρυση του ιστιοπλοϊκού ομίλου BEGAFIGO της επαρχίας Αμμοχώστου, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παραστεί. Η εκδήλωση έγινε την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου στο Ολυμπιακό Μέγαρο και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ ήταν εκεί, δείχνοντας την έμπρακτη συμπαράσταση του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού στον Όμιλο και την ιστιοπλοΐα.
























