Συνάντηση με την Αρχή Αδειοδότησης Σταδίων πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΚΟΑ την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου. Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης υποδέχτηκε την Αρχή, μαζί με τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρη Αδάμου και Ανδρόνικο Ανδρονίκου και την λειτουργό του Οργανισμού Παναγιώτα Τάμπα.
Από την πλευρά της Αρχής Αδειοδότησης Σταδίων παρευρέθηκαν στη συνάντηση ο Πρόεδρος της Αρχής Γιώργος Καρράς, τα μέλη της Αρχής Βασίλης Γιωργαλλάς, Πασχαλίνα Μαγνήτη και Αυγή Νεοκλέους και ο πολιτικός μηχανικός της Αρχής Ιορδάνης Χιδίρογλου.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα θέματα της αδειοδότησης των σταδίων, ζητήματα που αφορούν την κάρτα φιλάθλου, ενώ αναλύθηκε η κατάσταση των ανοιχτών και κλειστών γηπέδων α’ κατηγορίας, με ιδιαίτερη αναφορά στα ποδοσφαιρικά γήπεδα που χρήζουν επιδιορθώσεων. Επισημάνθηκε, τέλος, η ανάγκη για συνέχιση της στενής συνεργασίας των δύο Οργανισμών προς επίλυση των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται.
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ παρευρέθηκε στο φιλανθρωπικό Fashion Show με τίτλο «ΚULT Together» που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης 20 Σεπτεμβρίου στην Πλατεία Ελευθερίας στη Λευκωσία.
Σκοπός του event ήταν η ενίσχυση των δράσεων του φιλανθρωπικού οργανισμού των ποδοσφαιριστών «Γκολ Στη Ζωή» και ο ΚΟΑ δεν θα μπορούσε να λείπει, αφού στηρίζει σταθερά τέτοιες δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Ανδρέας Μυλωνάς, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα υποδέχτηκαν τον Νικόλα Αντωνίου και τον προπονητή του Σταύρο Μιχαηλίδη στα γραφεία του ΚΟΑ, την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου.
Ο Κύπριος πρωταθλητής κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 50μ. ελεύθερο και το χάλκινο μετάλλιο στα 100μ. ελεύθερο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων που έγινε στο Περού στις αρχές του μήνα, ενώ τον Ιούλιο είχε πανηγυρίσει το χάλκινο μετάλλιο στα 100 μ. ελεύθερο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων. Ο ΚΟΑ τον υποδέχτηκε στα γραφεία του, μαζί με τον προπονητή του Σταύρο Μιχαηλίδη, παλιό πρωταθλητή στην κολύμβηση, για να τους συγχαρεί για τις τεράστιες διακρίσεις τους.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ τόνισε στον Νικόλα Αντωνίου ότι ο Οργανισμός είναι υπερήφανος που τον στηρίζει έμπρακτα μέσα από τους σχεδιασμούς του όλα αυτά τα χρόνια και τον διαβεβαίωσε πως θα συνεχίσει να τον στηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε να μπορεί απερίσπαστος να επικεντρώνεται στην προετοιμασία και τους αγώνες του. «Με πολύ μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε σήμερα τον πρωταθλητή μας Νικόλα Αντωνίου και τον προπονητή του Σταύρο Μιχαηλίδη για να τον συγχαρούμε για τις πολύ μεγάλες επιτυχίες του, αλλά και να τον ευχαριστήσουμε που μας έδωσε τόσο μεγάλη χαρά. Ο Νικόλας είναι δικό μας παιδί κυριολεκτικά, αφού τον έχουμε μεγαλώσει, ανήκει στους σχεδιασμούς μας, όπως και ο προπονητής του, και γι’ αυτό νιώθουμε πολύ μεγάλη περηφάνια για τις διακρίσεις του. Θα συνεχίσουμε να είμαστε κοντά του ανελλιπώς, θέλουμε αυτό το μεγάλο ταλέντο που έχει βγάλει η Κύπρος μας να συνεχίσει ν’ ανοίγει τα φτερά του», δήλωσε ο Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Νικόλας Αντωνίου ευχαρίστησε τον ΚΟΑ για τη στήριξη που του παρέχει από την αρχή της καριέρας του: «Ήρθαμε εδώ για να πανηγυρίσουμε μαζί τα τρία μετάλλια που πήρα, γιατί η προσπάθεια ήταν ομαδική, και να ευχαριστήσουμε τον ΚΟΑ για τη βοήθεια που μας παρέχει, αφού ήταν δίπλα μου από την αρχή». Ο προπονητής του Σταύρος Μιχαηλίδης είπε: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρο και το ΔΣ του ΚΟΑ. Ήρθαμε εδώ, γιατί πιστεύουμε ότι μαζί τα κερδίσαμε τα μετάλλια. Νιώθουμε ότι είμαστε μεταξύ φίλων. Είμαστε μόλις δύο χρόνια μακριά από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι και θέλουμε σε δύο χρόνια να είμαστε πάλι εδώ για να δεχόμαστε τα συγχαρητήρια του Οργανισμού».
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5ο Αθλητικό Συμπόσιο του Πετρίδειου Ιδρύματος με θέμα «Ο αθλητισμός ως εργαλείο κοινωνικής ενσωμάτωσης και ενδυνάμωσης», το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου. Σ’ αυτό παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
«Ο ΚΟΑ διαχρονικά χαιρετίζει τέτοιες πρωτοβουλίες που προάγουν τον αθλητισμό και τα ιδεώδη του και στηρίζει το Πετρίδειο Ίδρυμα που κατάφερε να μετατρέψει το Αθλητικό Συμπόσιο σε θεσμό. Δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από αυτό το Συμπόσιο που συνάδει με τον ρόλο και την αποστολή του Οργανισμού», επισήμανε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ.
Κύρια ομιλήτρια στο συμπόσιο ήταν η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, η οποία τόνισε ότι η ενασχόληση με τον αθλητισμό συμβάλλει στην προαγωγή της κοινωνικής συνοχής και μπορεί να καλλιεργήσει μια κουλτούρα ποικιλομορφίας και διαφορετικότητας, βοηθώντας στην ένταξη των μη προνομιούχων ομάδων της κοινωνίας.
Στο πάνελ βρίσκονταν επίσης ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού της Ελλάδας Γιώργος Μαυρωτάς, ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και ιδρυτής της G.D.A. Sports Νεκτάριος Αλεξάνδρου και η παραολυμπιονίκης Μαρία Μάρκου. Το πάνελ συντόνιζαν το πρώην μέλος του ΔΣ ΚΟΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής Access City Paphos του Round Table 7 Πάφου Λεόντιος Τσέλεπος και ο Μάριος Ιγνατίου.
Την επίσημη έναρξη της 8ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού κήρυξε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, σε διάσκεψη τύπου που έγινε την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022. Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 23-30 Σεπτεμβρίου και οι διάφορες δράσεις της θα γίνουν σε παγκύπρια και ευρωπαϊκή βάση. Στη διασκεψη Τύπου παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου και Έλενα Παπακώστα.
Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης μεταξύ άλλων τόνισε ότι μετά από δυο χρόνια ιδιαίτερων συνθηκών και περιορισμών λόγω της πανδημίας, το #BeActive συνεχίζει να αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη των πολιτών να παραμείνουν σωματικά δραστήριοι, αλλά και την αυξημένη ζήτηση παροχής πολλαπλών ευκαιριών άθλησης. Γι’ αυτό τον λόγο, για τα επόμενα δυο χρόνια η εκστρατεία θα επικεντρωθεί στην υποστήριξη πρωτοβουλιών που θα στοχεύουν στην ανάκαμψη του αθλητισμού.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ανέφερε στη συνέχεια ότι οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν φέτος στοχεύουν στην υγιή ενασχόληση κυρίως των νέων, αλλά και στη διοργάνωση «πράσινων» αθλητικών δράσεων. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης επεσήμανε ότι φέτος στην Κύπρο θα πραγματοποιηθούν 505 δράσεις και αναμένεται να συμμετάσχουν σε αυτές 151.000 συμπολίτες μας, ενώ εξέφρασε τις ευχαριστίες του Οργανισμού προς τους 163 φορείς που συμμετέχουν εθελοντικά ως διοργανωτές.
Η Δια Βίου Πρέσβειρα και Μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ μεταφέροντας το μήνυμα της συμμετοχής των πολιτών στη φυσική δραστηριότητα για μια ωφέλιμη κοινωνία, καταληκτικά μίλησε για την κληρονομιά που υπάρχει από τις προηγούμενες διοργανώσεις και για την προσπάθεια που γίνεται για την προσέλκυση νέων συμμετεχόντων, ειδικά στη νέα γενιά, ενώ αναφέρθηκε και στην ευλογία της ενασχόλησης με τον αθλητισμό.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης επισκέφθηκε τον Λόχο Αθλητών στη Λευκωσία το πρωί της Τρίτης 20 Σεπτεμβρίου. Παρόντες ήταν επίσης τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου, καθώς και οι Λειτουργοί ΚΟΑ Πάρις Αβρααμίδης και Χρίστος Παπαπέτρου.
Την αντιπροσωπεία του ΚΟΑ υποδέχτηκαν ο Αντισυνταγματάρχης Φίλιππος Λάρκος και η Λοχαγός Πεζικού Παναγιώτα Τσιάουκκα. Ο Πρόεδρος του Οργανισμού είχε την ευκαιρία να επιθεωρήσει τις εγκαταστάσεις, η ανακαίνιση των οποίων από τον ΚΟΑ ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο, αλλά και να αφουγκραστεί όσα απασχολούν τους αθλητές του Λόχου, οι οποίοι συνδυάζουν την στρατιωτική θητεία με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους.
«Θέλω να γνωρίζετε ότι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ενδιαφέρεται πάρα πολύ για εσάς. Αισθανόμαστε αυτόν τον χώρο και δικό μας χώρο. Ο Λόχος Αθλητών είναι ο Λόχος των αθλητών μας. Η επιλογή γίνεται με αυστηρά και αξιοκρατικά κριτήρια για να είστε εδώ. Είσαστε η ελίτ και θα πρέπει να το αποδεικνύετε με την προσπάθειά σας, με την προπόνησή σας, με τη συνέπειά σας. Μην ξεχνάτε ότι πρώτα είστε στρατιώτες και θα πρέπει να είστε σωστοί. Προχωρήσαμε στην ανακαίνιση του κτηρίου, γιατί θέλουμε να είστε σε καλές συνθήκες. Καλή θητεία και καλή επιτυχία στα αθλήματά σας», είπε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ στον χαιρετισμό του προς τους αθλητές του Λόχου.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα για την ένατη θέση που κατέλαβε στη γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, όντας ο πρώτος Κύπριος που τερμάτισε.
Η 9η θέση, την οποία κατέκτησε ο Κύπριος οδηγός, αποτελεί ισοφάριση της καλύτερης επίδοσης Κύπριου στη σύγχρονη ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA. Ο ΚΟΑ βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της Ομοσπονδίας, ώστε να συνεχιστούν οι επιτυχίες που τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπουμε να πληθαίνουν.
Στο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Κανό Καγιάκ παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ βρέθηκε στον Υδατοφράκτη Γερμασόγειας στη Λεμεσό το μεσημέρι της Κυριακής και παρακολούθησε το Πρωτάθλημα, συγχαίροντας την Ομοσπονδία για την πολύ καλή διοργάνωσή του. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στηρίζει όλα τα αθλήματα και βρίσκεται στο πλευρό τους με κάθε τρόπο, όπως μαρτυρά και η παρουσία του Ανδρέα Μιχαηλίδη στο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Κανό Καγιάκ, το οποίο ήταν υπό την αιγίδα του Δημάρχου Γερμασόγειας Κυριάκου Ξυδιά.
Ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου παρακολούθησαν το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Τένις που διοργάνωσε ο Όμιλος Αντισφαίρισης Λάρνακας.
Ο ΚΟΑ στηρίζει σταθερά την αντισφαίριση και η παρουσία της αντιπροσωπείας του Οργανισμού στο Πρωτάθλημα το πιστοποιεί. Ο Κωστάκης Κουκκουλλής και ο Ανδρόνικος Ανδρονίκου είδαν από κοντά τις προσπάθειες των αθλητών και έκαναν τις απονομές στους νικητές, συγχαίροντας παράλληλα τον Όμιλο Αντισφαίρισης Λάρνακας για την πολύ καλή διοργάνωση.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στον Deloitte Ποδηλατικό Γύρο Λεμεσού 10 χλμ. την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου.
Η έναρξη του Ποδηλατικού Γύρου δόθηκε το πρωί της Κυριακής και ήταν παρών ο Πρόεδρος του ΚΟΑ, ο οποίος έδειξε την έμπρακτη και συνεχή στήριξη του Οργανισμού στην ποδηλασία, ενώ συνεχάρη τους αρμοδίους για την άψογη διοργάνωση, καθώς ο Ποδηλατικός Γύρος ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και πολυπληθή συμμετοχή από το κοινό.
Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου Ηρόδοτο Μιλτιάδους είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου στα γραφεία του ΚΟΑ. Παρόντες ήταν επίσης τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και Σωτήρης Αδάμου, καθώς και η Λειτουργός ΚΟΑ Στέφανη Γουήλερ.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η Γιορτή των Αρίστων που διεξάγεται κάθε χρόνο υπό την αιγίδα του ΚΟΑ και που φέτος συμπίπτει με την συμπλήρωση 50 χρόνων ζωής της ΕΑΚ. Συζητήθηκαν γενικότερα οι δράσεις της Ένωσης για τον εορτασμό των 50χρονων και άλλα ζητήματα που συνδέουν ΚΟΑ και ΕΑΚ, όπως το Συνέδριο ΕΑΚ-ΠΣΑΤ που θα γίνει στην Κρήτη τον Νοέμβριο και η συνέχιση της συνεργασίας ΚΟΑ-ΕΑΚ με την υπογραφή νέας συμφωνίας.
Στην παρουσία της ηγεσίας του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και με κάθε επισημότητα τελέστηκαν τα εγκαίνια του Πολυδύναμου Πολυχώρου Κοινωνικής Πρόνοιας και Απασχόλησης, από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Κυριάκο Κούσιο την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου.
Ο ΚΟΑ στήριξε τον Δήμο Λάρνακας στην απόφασή του για ολοκληρωτική ανάπλαση του Κοινωνικού Κέντρου και στα εγκαίνια του Πολυδύναμου Πολυχώρου ήταν παρόντες ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου, Κάλλη Χατζηιωσήφ, καθώς και η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη. Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν η Πρόεδρος της Βουλής Αννίτα Δημητρίου και πλήθος εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας του τόπου (βουλευτές, δήμαρχοι κτλ.).
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης επισήμανε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάζουμε αυτό το στολίδι, το οποίο είμαστε βέβαιοι ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πόλη, για τη νεολαία, για όλους όσοι αναζητούν χώρους ενεργητικής απασχόλησης, υγιούς ψυχαγωγίας και εκγύμνασης. Ο ΚΟΑ στήριξε από την αρχή την προσπάθεια αυτή και με ικανοποίηση είδαμε το τελικό αποτέλεσμα, συνολικά αλλά και ειδικότερα στους χώρους που θα χρησιμοποιούν τμήματα του ΚΟΑ, όπως τα γραφεία του ΑΓΟ, τα σώματα ασφαλείας και τα γυμναστήρια».
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Λάρνακας Ανδρέας Βύρας τόνισε: «Σε συνεργασία με τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού κάναμε όλες τις διαδικασίες για σχεδιασμό και υλοποίηση του έργου. Με την επέκταση και αναβάθμιση του Κέντρου ο Πολυχώρος αυτός αποτελεί πλέον ένα από τα σημαντικότερα και πιο σύγχρονα οικοδομήματα της Λάρνακας και σ’ αυτό ήδη στεγάζονται και δραστηριοποιούνται το Ανοιχτό Σχολείο του Δήμου, υπηρεσίες του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και πολλά άλλα. Ευχαριστώ θερμά τον ΚΟΑ για την αγαστή συνεργασία που έχουμε σε όλα τα θέματα, στα οποία ζητούμε τη συμβολή του Οργανισμού».
Τα εγκαίνια του σπουδαίου αυτού έργου πραγματοποίησε ο Υπουργός Εργασίας Κυριάκος Κούσιος, ο οποίος τόνισε στην ομιλία του: «Ο Πολυχώρος καλύπτει ένα μεγάλο κενό προσφέροντας πληθώρα δυνατοτήτων αξιοποίησης των χώρων του από το ευρύ κοινό, τα οργανωμένα σύνολα και άλλες οργανώσεις, αλλά κυρίως από τους νέους».
Τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου και Έλενα Παπακώστα παρευρέθηκαν στο 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Αθλητικής Επιστήμης και Φυσικής Αγωγής που διοργάνωσε ο ΠΑΣΥΠΕΦΑΑ το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου στο Ολυμπιακό Μέγαρο στη Λευκωσία.
Ο κ. Αδάμου μετέφερε στους παρευρισκόμενους τους χαιρετισμούς του Προέδρου Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και σημείωσε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του: «Ο ΚΟΑ στηρίζει πάντα πρωτοβουλίες, όπως αυτό το Συνέδριο, γι’ αυτό και το έθεσε υπό την αιγίδα του. Σε ένα συνέδριο όπως αυτό που αποτελεί ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, η διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών και οι εισηγήσεις καταξιωμένων επιστημόνων προάγουν τη διεύρυνση της γνώσης µέσω της δια βίου μάθησης».
Η κα. Παπακώστα προέδρευσε της πρώτης στρογγυλής τραπέζης του Συνεδρίου, ενώ στη δεύτερη έκανε την παρουσίαση της έρευνας «Η επίδραση της άσκησης στο ανοσοποιητικό σύστημα».
Ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής υποδέχτηκε τον θριαμβευτή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων που διεξήχθη στο Περού Νικόλα Αντωνίου.
Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ βρέθηκε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου για να υποδεχτεί τον Κύπριο κολυμβητή και τον προπονητή του Σταύρο Μιχαηλίδη. Τους συνεχάρη για την τεράστια διάκριση του Νικόλα που κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 50μ ελεύθερο και το χάλκινο στα 100μ ελεύθερο και τους διαβεβαίωσε ότι ο Οργανισμός θα συνεχίσει να στηρίζει τον Κύπριο πρωταθλητή.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη βρίσκονται από σήμερα στην Αθήνα, κατόπιν πρόσκλησης του Υφυπουργού Αθλητισμού της Ελλάδας Λευτέρη Αυγενάκη και του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού Γιώργου Μαυρωτά. Μαζί τους και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου.
Το πρωί της Τετάρτης 7 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στα γραφεία του Υφυπουργείου Αθλητισμού, με επικεφαλής τον κ. Μαυρωτά με κύριο αντικείμενο συζήτησης την λειτουργία των αθλητικών σωματείων. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης έγινε ανταλλαγή απόψεων σχετικά με το σύστημα εγγραφής, αναγνώρισης και ελέγχου των αθλητικών σωματείων, καθώς επίσης και τη δημιουργία προτύπου καταστατικού των αθλητικών ομοσπονδιών και μητρώου αθλητικών σωματείων.
Με την ευκαιρία της παρουσίας της τριμελούς αντιπροσωπείας του ΚΟΑ στην Αθήνα, ο Πρόεδρος του Οργανισμού, η Γενική Διευθύντρια και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ είναι επίσης προσκεκλημένοι στην έναρξη του δημοφιλούς και διεθνώς αναγνωρισμένου Ράλλυ Ακρόπολις και στην υπερειδική διαδρομή Super Special Stage, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο OAKA το βράδυ της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου.
Η Στέλλα Αναστάση κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U21, το οποίο διεξήχθη στο Fishchlam της Αυστρίας από 30 Αυγούστου μέχρι 3 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επιτυχία για την Κύπρο μας στο Θαλάσσιο Σκι.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την 18χρονη αθλήτρια, τον προπονητή, την Ομοσπονδία της, καθώς και την οικογένειά της για τη μεγάλη διάκρισή της και της εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στο μέλλον.
Αναφορικά με την ανάρτηση σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του βουλευτή Ανδρέα Θεμιστοκλέους, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού αντιπαρερχόμενος το γνωστό, πλέον, ύφος το οποίο ο συγκεκριμένος βουλευτής έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει στην εν λόγω ανάρτησή του, ανακοινώνει και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
1. Ουδεμία συμφωνία διαχείρισης με την εταιρεία ΑΑΑ έχει συναφθεί από τον ΚΟΑ για το Νέο Γήπεδο Λεμεσού.
2. Σε συμφωνία Λύσης Σύμβασης Υπομίσθωσης μεταξύ ΚΟΑ και των τριών Σωματείων AEΛ, ΑΠΟΛΛΩΝΑ και ΑΡΗ, ημερομηνίας 4/7/2018, αναφέρεται ότι η αντιπαροχή της συμφωνίας αυτής θα καταβληθεί μέσω της παραχώρησης ενοικίασης/διαχείρισης του Νέου Γηπέδου Λεμεσού στα Σωματεία.
3. Μέχρι σήμερα ουδεμία τέτοια συμφωνία έχει υπογραφεί μεταξύ ΚΟΑ και Σωματείων, με τα οποία ο Οργανισμός διατηρεί άριστη συνεργασία.
4. Ο Οργανισμός βρίσκεται σε στενή συνεργασία τόσο με την Νομική Υπηρεσία της Δημοκρατίας όσο και την Έφορο Κρατικών Ενισχύσεων, αφού οι διαδικασίες παραχώρησης του γηπέδου Λεμεσού στις οποίες θα προχωρήσει ο Οργανισμός, θα καθοριστούν με βάση τον Νόμο και τις κείμενες νομοθεσίες.
Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, 6 Σεπτεμβρίου 2022
Ακόμη δύο φορές ανέβηκε στο βάθρο των νικητών ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής στον 4ο γύρο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος NASCAR που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 3-4 Σεπτεμβρίου στην Τσεχία. Και στις δύο κούρσες, το Σάββατο και την Κυριακή, ο Κύπριος οδηγός τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Στη γενική βαθμολογία υποχώρησε από την τρίτη στην τέταρτη θέση, αλλά απέχει μόλις ένα βαθμό από την τριάδα, ενώ είναι στο παιχνίδι ακόμη και για τον τίτλο του πρωταθλητή, δεδομένου ότι με την ολοκλήρωση των έξι γύρων του πρωταθλήματος οι δύο χειρότερες κούρσες του θα διαγραφούν.
Απομένουν δύο γύροι για το τέλος της σεζόν, τον Οκτώβριο, σε Βέλγιο και Κροατία. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Vladimiros Tziortzis για τις νέες διακρίσεις του στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR και τη σταθερή πορεία του σ’ αυτό και του εύχεται καλή επιτυχία στους δύο τελευταίους γύρους.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ενημερώνει το φίλαθλο κοινό ότι την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου θα λειτουργεί συνεργείο έκδοσης κάρτας φιλάθλου σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα, για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων.
Ο ΚΟΑ υπενθυμίζει στους φιλάθλους ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή ταλαιπωρίας, ο καλύτερος τρόπος έκδοσης της κάρτας φιλάθλου παραμένει η ηλεκτρονική διαδικασία. Ωστόσο, για το φίλαθλο κοινό που επιθυμεί να το πράξει με φυσική παρουσία, ειδικό συνεργείο θα βρίσκεται στις τρεις πόλεις την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου στα ακόλουθα σημεία και τις πιο κάτω ώρες:
Επαρχία Λευκωσίας - Κεντρικά Γραφεία ΚΟΑ: 16.00-20.00
Επαρχία Λεμεσού - Τσίρειο Στάδιο: 15.00-19.00
Επαρχία Λάρνακας Πολυδύναμος Χώρος Κοινωνικής Πρόνοιας Απασχόλησης (πρώην Κοινοτικό Κέντρο Λάρνακας): 09.00-13.00 και 15.00-19.00
Σημειώνεται ότι, πέραν των παραπάνω διευκολύνσεων για το κοινό που αφορούν ειδικά την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου, στα Κεντρικά Γραφεία του ΚΟΑ συνεχίζεται κανονικά η έκδοση κάρτας φιλάθλου διά της φυσικής παρουσίας τις καθημερινές από τις 8.30 ως τις 14.30.
Και δεύτερο μετάλλιο από τον Νικόλα Αντωνίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων που διεξάγεται στο Περού! Ο Κύπριος κολυμβητής ανέβηκε στο βάθρο και στα 100μ. ελεύθερο, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο!
Με επίδοση 49.91 τερμάτισε στην τρίτη θέση στον τελικό και πρόσθεσε ένα ακόμη μετάλλιο στη συλλογή του, μετά το αργυρό που κατέκτησε πριν από δύο μέρες στα 50μ. ελεύθερο!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον πρωταθλητή μας, τον προπονητή, την Ομοσπονδία του και την οικογένειά του για τη νέα τεράστιά διάκρισή του και του εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια! Ο ΚΟΑ διαβεβαιώνει τον Νικόλα πως θα συνεχίσει να τον στηρίζει έμπρακτα, όπως κάνει μέχρι σήμερα μέσα από τους σχεδιασμούς του Οργανισμού.
Εκπληκτικός ο Νικόλας Αντωνίου, προκρίθηκε και στον τελικό των 100μ ελεύθερο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων που διεξάγεται στο Περού!
Μία μέρα μετά το αργυρό μετάλλιο στα 50μ ελεύθερο, πήρε το εισιτήριο και για τον τελικό των 100μ. Με χρόνο 50.13 τερμάτισε πρώτος στην πρώτη ημιτελική σειρά και πέρασε με τον τέταρτο καλύτερο χρόνο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού του εύχεται καλή επιτυχία και στον τελικό τα ξημερώματα της Δευτέρας.
Απίστευτο επίτευγμα από τον Νικόλα Αντωνίου που κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 50μ. Ελεύθερο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων που διεξάγεται στο Περού!
Ο Κύπριος πρωταθλητής συνέτριψε το Παγκύπριο ρεκόρ με χρόνο 22.51 και τερμάτισε στη δεύτερη θέση στον τελικό, γράφοντας ακόμη μια χρυσή σελίδα στην ιστορία της Κυπριακής κολύμβησης.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του για την τεράστια διάκρισή του που αποτελεί επιστέγασμα της εκπληκτικής του πορείας.
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ παρευρέθηκε στη δημοσιογραφική διάσκεψη που παρέθεσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου για να παρουσιάσει του αθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού που διαπρέπουν σε διεθνείς αγώνες.
Η κα. Χατζηιωσήφ μετέφερε στον χαιρετισμό της τις ευχές του Προέδρου του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη για επιτυχίες στους αθλητές που εκπροσωπούν την Κύπρο στο εξωτερικό. «Ο ΚΟΑ βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τον στηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε να συνεχιστούν οι επιτυχίες που τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπουμε να πληθαίνουν», σημείωσε μεταξύ άλλων η Κάλλη Χατζηιωσήφ.
Στη διάσκεψη Τύπου παρουσιάστηκαν τα τρία κυπριακά πληρώματα που θα συμμετάσχουν την επόμενη εβδομάδα στο Ράλλυ Ακρόπολις και οι οδηγοί που αγωνίζονται στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Drift.
Μία ευχάριστη επίσκεψη δέχτηκαν στα γραφεία του ΚΟΑ ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022.
Ο αθλητής του τζούντο Γιάννης Αντωνίου και ο πατέρας του επισκέφτηκαν τα γραφεία του ΚΟΑ και συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ και τα μέλη του Συμβουλίου, ένα μήνα μετά τη μεγάλη επιτυχία του στο Φεστιβάλ Νέων που διεξήχθη στη Σλοβακία, όπου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα +90 κιλά.
Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης συνεχάρη τον νεαρό τζουντόκα για τις συνεχείς διακρίσεις του, αφού είχε προηγηθεί και το χάλκινο μετάλλιο στην Παγκόσμια Γυμνασιάδα στην αρχή του καλοκαιριού. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Γιάννης Αντωνίου έφυγε από την Κύπρο στα 16,5 χρόνια του, προκειμένου να εγκατασταθεί στην Τιφλίδα της Γεωργίας, μακριά από την οικογένειά του, ώστε να προπονείται με τον Γεωργιανό προπονητή του. Απόφαση που συνέβαλε τα μέγιστα στην εξέλιξή του, όπως μαρτυρούν και οι συνεχείς επιτυχίες του.