Μία ακόμη σπουδαία επιτυχία για τον πρωταθλητή μας στην κολύμβηση Νικόλα Αντωνίου, ο οποίος προκρίθηκε στον τελικό των 50 μ. ελεύθερο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων που διεξάγεται στο Περού.
Ο Νικόλας Αντωνίου προκρίθηκε σημειώνοντας νέο παγκύπριο ρεκόρ με χρόνο 22.71! Τερμάτισε τρίτος στη δεύτερη ημιτελική σειρά και πέρασε με τον πέμπτο καλύτερο χρόνο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον πρωταθλητή μας για τη νέα διάκρισή του, καθώς επίσης τον προπονητή και την Ομοσπονδία του και εύχεται στον Νικόλα καλή επιτυχία στον τελικό που θα γίνει το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου
Συνάντηση με την ηγεσία του Σωματείου της Ανόρθωσης είχαν στα γραφεία του ΚΟΑ ο Πρόεδρος και η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου.
Στο πλαίσιο των εθιμοτυπικών επισκέψεων των Σωματείων στον Οργανισμό, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Παπαμιλτιάδη υποδέχτηκαν στα γραφεία του ΚΟΑ τον νέο Πρόεδρο του Σωματείου της Ανόρθωσης Ευγένιο Χαμπουλλά και τον Εκτελεστικό Σύμβουλο του Συλλόγου Μιχάλη Νεοφύτου.
Στη συνάντηση αυτή συζητήθηκαν όλα τα θέματα που απασχολούν το Σωματείο της Ανόρθωσης, συμπεριλαμβανομένων των εγκαταστάσεων.
Ευρεία συνάντηση με όλους τους εμπλεκομένους φορείς για το νέο Γήπεδο της Λεμεσού έγινε το μεσημέρι της Πέμπτης 1 Σεπτεμβρίου στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.
Σκοπός της συνάντησης ήταν ο συντονισμός των τελικών ενεργειών που απαιτούνται για την αποπεράτωση του σπουδαίου έργου, καθώς και οι τελευταίες διευθετήσεις πριν την επίσκεψη της UEFA στο γήπεδο αύριο Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου για τον προκαταρτικό τους έλεγχο.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Παπαμιλτιάδη και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου, Μιχάλης Ιωάννου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα υποδέχτηκαν στα γραφεία του Οργανισμού τους εκπροσώπους των τριών ομάδων της Λεμεσού, του εργολάβου που έχει αναλάβει την κατασκευή του γηπέδου, καθώς και την ομάδα μελετητών του έργου και τον μηχανικό που το παρακολουθεί εκ μέρους των Δημοσίων Έργων.
Στη συνάντηση τονίστηκε ο κοινός στόχος του ΚΟΑ, των ομάδων και όλων των αρμόδιων φορέων για παράδοση του γηπέδου προς χρήση εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί, ενώ δόθηκε έμφαση στην επίσκεψη της UEFA στο νέο γήπεδο της Λεμεσού αυτή την Παρασκευή, για τον καθιερωμένο έλεγχο που κάνει στα καινούρια γήπεδα.
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ παρευρέθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου «Η ιστορία της κυπριακής σκοποβολής» του Ανδρέα Λαζανίτη, τη Δευτέρα 29 Αυγούστου, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπορούσε να είναι παρών λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.
Η κα. Χατζηιωσήφ συνεχάρη τον Ανδρέα Λαζανίτη για την πρωτοβουλία του να καταγράψει την πλούσια ιστορία της σκοποβολής στην Κύπρο. Στον χαιρετισμό της μετέφερε τα συγχαρητήρια του ΚΟΑ για την έκδοση αυτού του βιβλίου, ενώ στάθηκε στην αξία του στην αθλητική βιβλιογραφία του νησιού. «Είναι ένας θησαυρός που δεν πρέπει να λείπει από κανένα σπίτι», είπε χαρακτηριστικά.
Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη είχε ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας Χρίστος Ζαννέττου την Τρίτη 30 Αυγούστου.
Στη συνάντηση που έγινε στα γραφεία του Οργανισμού παρευρέθηκαν επίσης τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου και Έλενα Παπακώστα και η λειτουργός Αυγή Νεοκλέους, ενώ τον κ. Ζαννέττου συνόδευε η Δημοτική Μηχανικός Γιολάντα Παπανικολάου.
Ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας ζήτησε τη συνάντηση προκειμένου να συζητηθεί με την ηγεσία του ΚΟΑ ο τρόπος αξιοποίησης και χρήσης του Αθλητικού Κέντρου Αγίας Νάπας.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης υποδέχτηκε στα γραφεία του ΚΟΑ τον Υπαρχηγό του ΓΕΕΦ Κώστα Χρυσηλίου ο οποίος αφυπηρετεί, προκειμένου να τον τιμήσει για την προσφορά του και να τον ευχαριστήσει για τη συνεργασία τους.
Στη συνάντηση που έγινε την Τρίτη 30 Αυγούστου παρευρέθηκαν και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου, Μιχάλης Ιωάννου και Έλενα Παπακώστα. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ αναφέρθηκε στο σπουδαίο έργο που επιτέλεσε ως Υπαρχηγός του ΓΕΕΦ και τον ευχαρίστησε θερμά για την αγαστή σχέση που είχαν όλα αυτά τα χρόνια. Στάθηκε ιδιαίτερα στα οφέλη του νόμου περί φυγοστρατίας που είναι σε ισχύ από το 2019 και τόνισε τη σημασία της παρουσίας του Λόχου Αθλητών σε όλες τις πόλεις πλέον και όχι μόνο στη Λευκωσία, προκειμένου οι στρατεύσιμοι αθλητές να έχουν τη δυνατότητα να αθλούνται απερίσπαστοι.
Από την πλευρά του ο Υπαρχηγός του ΓΕΕΦ Κώστας Χρυσηλίου ευχαρίστησε τον ΚΟΑ και προσωπικά τον Πρόεδρό του για τη στήριξη που έλαβε κατά τη διάρκεια της θητείας του και για την κοινή πλεύση που υπήρχε στα θέματα που άπτονται του αθλητισμού.
Η Κύπρος φιλοξενεί την σημαντικότερη διοργάνωση της σκοποβολής στην Ευρώπη για το 2022, αφού από τις 25 Αυγούστου ως τις 11 Σεπτεμβρίου διεξάγεται στο νησί μας το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Σκοποβολής. Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στηρίζει και παρακολουθεί την επιτυχημένη αυτή διοργάνωση, από την οποία θα προκύψουν οι οκτώ πρώτες κάρτες πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024.
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Μιχάλης Ιωάννου παρευρέθηκε στην τελετή έναρξης του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Σκοποβολής στο Μεσαιωνικό Κάστρο της Λάρνακας το βράδυ της Πέμπτης 25 Αυγούστου. Στον χαιρετισμό του επανέλαβε την εμπιστοσύνη του Οργανισμού προς την Σκοπευτική Ομοσπονδία Κύπρου που διοργανώνει τους Αγώνες και την πρόθεση του ΚΟΑ να συνεχίσει να υποστηρίζει το άθλημα που έχει χαρίσει τόσες επιτυχίες στην Κύπρο, ενώ έστειλε τους θερμούς χαιρετισμούς του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί.
Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ Κωστάκης Κουκκουλλής παρακολούθησε τους Αγώνες το Σάββατο 27 Αυγούστου, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον του Οργανισμού για την σκοποβολή και συνεχάρη την Σκοπευτική Ομοσπονδία Κύπρου για την άψογη διεξαγωγή της διοργάνωσης.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει θερμά τον πρωταθλητή μας στον Στίβο Μίλαν Τραΐκοβιτς για την εκλογή του στην Επιτροπή Αθλητών της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Στίβου. Την ανακοίνωση της εκλογής έκαμε η ίδια η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία, αναφέροντας ότι στις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στο Μόναχο, από τις 15 έως τις 21 Αυγούστου, οι αθλητές και οι αθλήτριες επέλεξαν με τις ψήφους τους τους έξι εκπροσώπους τους στην Επιτροπή Αθλητών. Ο δικός μας πρωταθλητής ήταν δεύτερος στις ψήφους των ανδρών, εξασφαλίζοντας έτσι τη θέση του στην Επιτροπή για την επόμενη τετραετία (2022-2026).
Είναι μια σημαντική επιτυχία και παράλληλα αναγνώριση για τον ίδιο τον πρωταθλητή μας, την Ομοσπονδία του ΚΟΕΑΣ και τον κυπριακό κλασσικό αθλητισμό γενικότερα. Ο ΚΟΑ τονίζει επίσης τη συμπαράσταση και βοήθεια του στον Μίλαν Τραΐκοβιτς για το έργο που αναλαμβάνει, ευχόμενος του ταυτόχρονα κάθε επιτυχία.
Σημειώνουμε πως υποψήφια στις γυναίκες ήταν η Ναταλία Ευαγγελίδου, η οποία ήρθε 6η στις ψήφους και δυστυχώς δεν θα μπορέσει να βρεθεί και αυτή στη σημαντική αυτή Επιτροπή.
Με την ευκαιρία της έναρξης της αθλητικής περιόδου 2022 – 2023, το Διοικητικό Συμβούλιο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού απευθύνει θερμό αθλητικό χαιρετισμό προς τους αθλητές, παράγοντες, διαιτητές, φιλάθλους και γενικά σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Ο ΚΟΑ εύχεται επίσης και καλεί όπως κατά τη διεξαγωγή των πρωταθλημάτων τηρηθεί το ΤΙΜΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικής μορφής του αθλητισμού.
Ο Οργανισμός θα συνεχίσει να είναι αρωγός και συμπαραστάτης των προσπαθειών όλων των Ομοσπονδιών, με την ευχή να χαρούμε ανταγωνιστικούς αγώνες με ασφάλεια και αντικειμενικότητα μακριά από αντιπαραθέσεις, αμφισβητήσεις και πράξεις βίας.
ΚΑΛΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Χρυσό Μετάλλιο για τον Μάριο Γεωργίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που διεξάγεται στο Μόναχο! Ο Μάριος Γεωργίου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Μονόζυγο, το πρώτο χρυσό μετάλλιο στην ιστορία της κυπριακής Γυμναστικής σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ο πρωταθλητής μας κατέλαβε την πρώτη θέση στον τελικό με 14.400 βαθμούς.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Μάριο Γεωργίου, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του για τη νέα τεράστια διάκριση, η οποία αποτελεί επιστέγασμα της εξαιρετικής πορείας του, τον στηρίζει έμπρακτα και του εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ενημερώνει το φίλαθλο κοινό της Λάρνακας ότι την Τρίτη 23 Αυγούστου και την Τετάρτη 24 Αυγούστου θα λειτουργεί συνεργείο έκδοσης κάρτας φιλάθλου στο Κίτιο Στάδιο, για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων της Επαρχίας Λάρνακας.
Ο ΚΟΑ υπενθυμίζει στους φιλάθλους ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή ταλαιπωρίας, ο καλύτερος τρόπος έκδοσης της κάρτας φιλάθλου παραμένει η ηλεκτρονική διαδικασία. Ωστόσο, για το φίλαθλο κοινό που επιθυμεί να το πράξει με φυσική παρουσία, ειδικό συνεργείο θα βρίσκεται στο Κίτιο Στάδιο τις πιο κάτω μέρες και ώρες:
Τρίτη 23/08: 09.00-14.00
Τεάρτη 24/08: 15.30-18.30
Σημειώνεται ότι από τις 25 Αυγούστου και μετά η έκδοση κάρτας φιλάθλου θα συνεχίσει να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
Αντιπροσωπεία της Κυπριακής Ομοσπονδίας Τζούντο επισκέφτηκε τα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρη Αδάμου.
Συγκεκριμένα στα γραφεία του ΚΟΑ βρέθηκαν ο τεχνικός διευθυντής της Ομοσπονδίας Χρίστος Χριστοδουλίδης και οι τζουντόκα Γιώργος Μπαλαρτζισβίλι, Πέτρος Χριστοδουλίδης και Οδυσσέας Γεωργάκης. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης συνεχάρη τους αθλητές για τις σπουδαίες επιτυχίες τους στους πρόσφατους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες και ιδιαίτερα τον Γιώργο Μπαλαρτζισβίλι που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των 66 κιλών. Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν την προετοιμασία των αθλητών.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ενημερώνει το φίλαθλο κοινό της Πάφου ότι από την Τρίτη 16 Αυγούστου θα λειτουργεί συνεργείο έκδοσης κάρτας φιλάθλου στην κλειστή αίθουσα «Αφροδίτη», για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων της Επαρχίας Πάφου.
Ο ΚΟΑ υπενθυμίζει στους φιλάθλους ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή ταλαιπωρίας, ο καλύτερος τρόπος έκδοσης της κάρτας φιλάθλου παραμένει η ηλεκτρονική διαδικασία. Ωστόσο, για το φίλαθλο κοινό που επιθυμεί να το πράξει με φυσική παρουσία, ειδικό συνεργείο θα βρίσκεται στην κλειστή αίθουσα «Αφροδίτη», από την Τρίτη 16 Αυγούστου μέχρι την Τρίτη 30 Αυγούστου, τις πιο κάτω μέρες και ώρες:
Τρίτη 16/08: 18.00-20.00
Τρίτη 23/08: 18.00-20.00
Τρίτη 30/08: 18.00-20.00
Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο: 26220789
Σημειώνεται ότι από τις 31 Αυγούστου και μετά η έκδοση κάρτας φιλάθλου θα συνεχίσει να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
Στο προπονητικό κέντρο της Ενόργανης Γυμναστικής που εγκαινίασε στις αρχές του καλοκαιριού ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, βρέθηκε ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ Κωστάκης Κουκκουλλής την Τετάρτη 10 Αυγούστου.
Εκεί είχε την ευκαιρία να συναντήσει τον Ηλία Γεωργίου και να τον συγχαρεί για τις μεγάλες επιτυχίες του στους πρόσφατους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες, από τους οποίους επέστρεψε με ένα χρυσό και ένα χάλκινο μετάλλιο, στο Μονόζυγο και στο Σύνθετο Ομαδικό αντίστοιχα.
Ο Κωστάκης Κουκκουλλής, ο οποίος βρέθηκε στο προπονητικό κέντρο την Τετάρτη, διαβεβαίωσε τον Ηλία Γεωργίου και τον προπονητή του Παναγιώτη Σιήηππη, ότι ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό της Ενόργανης Γυμναστικής και να προσφέρει στους αθλητές τις καλύτερες συνθήκες προετοιμασίας.
Επέστρεψε από το Μπέρμιγχαμ το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου μετά τη λήξη των 22ων Κοινοπολιτειακών Αγώνων.
Ο Σωτήρης Αδάμου βρέθηκε στην αγγλική πόλη από την 1η Αυγούστου και για μία εβδομάδα παρακολούθησε από κοντά τις προσπάθειες των αθλητών μας σε στίβο, ενόργανη και ρυθμική γυμναστική, μπιτς βόλεϊ, επιτραπέζια αντισφαίριση και μπάντμιντον.
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ ήταν παρών στις μεγάλες επιτυχίες που κατέγραψε η αποστολή της ΚΟΕ στους Αγώνες και συνεχάρη τους αθλητές και τις αθλήτριές μας για τις σπουδαίες διακρίσεις τους. Παρακολούθησε μεταξύ άλλων την προσπάθεια του Μάριου Γεωργίου και του Ηλία Γεωργίου στην Ενόργανη Γυμναστική, της Άννας Σοκόλοβα στη Ρυθμική Γυμναστική και του Αλέξανδρου Πουρσανίδη στη σφυροβολία, αθλητές που συνεχάρη θερμά για την κατάκτηση των μεταλλίων.
Ανακοίνωση ΚΟΑ για την κάρτα φιλάθλου στην Επαρχία Λάρνακας
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ενημερώνει το φίλαθλο κοινό της Λάρνακας ότι από την Τετάρτη 17 Αυγούστου θα λειτουργεί συνεργείο έκδοσης κάρτας φιλάθλου στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων της Επαρχίας Λάρνακας.
Ο ΚΟΑ υπενθυμίζει στους φιλάθλους ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή ταλαιπωρίας, ο καλύτερος τρόπος έκδοσης της κάρτας φιλάθλου παραμένει η ηλεκτρονική διαδικασία. Ωστόσο, για το φίλαθλο κοινό που επιθυμεί να το πράξει με φυσική παρουσία, ειδικό συνεργείο θα βρίσκεται στη μπουτίκ του Σταδίου, από την Τετάρτη 17 Αυγούστου μέχρι την Παρασκευή 26 Αυγούστου, τις πιο κάτω μέρες και ώρες:
Τετάρτη 17/08: 09.00-13.00, 14.30-18.30
Πέμπτη 18/08: 09.00-13.00, 14.30-18.30
Παρασκευή 19/08: 09.00-13.00
Δευτέρα 22/08: 14.30-18.30
Πέμπτη 25/08: 14.30-18.30
Παρασκευή 26/08: 09.00-13.00
Σημειώνεται ότι από τις 27 Αυγούστου και μετά η έκδοση κάρτας φιλάθλου θα συνεχίσει να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
Το πρώτο μετάλλιο πανηγυρίζει ο στίβος στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ.
Ο Αλέξανδρος Πουρσανίδης κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην σφυροβολία με βολή στα 73.97 μ. Είναι το 11ο μετάλλιο για την αποστολή της ΚΟΕ στους Αγώνες!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του και εύχεται καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους αθλητές και αθλήτριές μας στο τελευταίο διήμερο των Αγώνων.
Δύο ακόμα μετάλλια πρόσθεσε στη συλλογή της η Άννα Σοκόλοβα, φτάνοντας τα τρία στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ!
Μετά το αργυρό μετάλλιο στο Σύνθετο κατέκτησε το αργυρό και στη στεφάνη με 28.300 βαθμούς και το χάλκινο στη μπάλα με 28.800 βαθμούς.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την αθλήτρια της Ρυθμικής Γυμναστικής, την προπονήτριά της και την Ομοσπονδία της για τις μεγάλες επιτυχίες της!
Κι άλλο μετάλλιο για την Κύπρο μας στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ.
Η Άννα Σοκόλοβα κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο Σύνθετο της Ρυθμικής Γυμναστικής με 112.100 βαθμούς, χάνοντας το χρυσό για 200 μόλις βαθμούς!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την αθλήτρια της Ρυθμικής, την προπονήτριά της και την Ομοσπονδία της και εύχεται καλή επιτυχία και στην υπόλοιπη αποστολή της ΚΟΕ στους Αγώνες.
Θρίαμβος για τον Ιωσήφ Κεσίδη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κ20 που διεξάγεται στο Κάλι της Κολομβίας, καθώς κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στη σφυροβολία! Κάνοντας νέο ατομικό ρεκόρ ο 17χρονος πρωταθλητής μας τερμάτισε στην τρίτη θέση στον τελικό της σφυροβολίας με βολή στα 76,32μ.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επιτυχία του κυπριακού στίβου στην ηλικιακή κατηγορία κάτω των 20 ετών μαζί με το χάλκινο μετάλλιο που είχε κατακτήσει πέρυσι η Στυλιάνα Ιωαννίδου στο ύψος.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στηρίζει έμπρακτα το μέλλον του στίβου και συγχαίρει τον πρωταθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του για τη νέα μεγάλη διάκρισή του.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης υποδέχτηκε στον ΚΟΑ τους Επίλεκτους Αθλητές και την Διοίκηση του Λόχου Αθλητών και του ΑΣΑΕΦ το πρωί της Πέμπτης 4 Αυγούστου.
Σε μία σεμνή τελετή που έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Οργανισμού ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη συνάντησαν τους Επίλεκτους Αθλητές της Ειδικής Ομάδας 2021Β ΕΣΣΟ και της 2022Β ΕΣΣΟ και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για όλα τα θέματα που τους απασχολούν.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ καλωσόρισε τους νεοσυλλέκτους, ενώ απονεμήθηκαν αναμνηστικές πλακέτες σε όσους απολύονται. Αξίζει να σημειωθεί πως ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Οργανισμού και παρευρέθηκαν στα γραφεία του ΚΟΑ οι Επίλεκτοι Αθλητές από όλες τις πόλεις της Κύπρου.
«Είστε παράδειγμα προς μίμηση, γιατί στέλνετε το μήνυμα ότι στρατός και αθλητισμός μπορούν να συνδυαστούν. Εμείς στον ΚΟΑ είμαστε πάντα στο πλευρό σας και σας επισκεπτόμαστε συχνά, γιατί σας αισθανόμαστε δικά μας παιδιά», ήταν μερικά από τα λόγια του Ανδρέα Μιχαηλίδη προς τους παρευρισκομένους.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ μίλησε για την αξία του αθλητισμού και έφερε ως παράδειγμα τις επιτυχίες της Ενόργανης Γυμναστικής στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται αυτές τις μέρες στο Μπέρμιγχαμ, θυμίζοντας ότι πρόσφατα ο Οργανισμός εγκαινίασε το Πρότυπο Αθλητικό Κέντρο Ενόργανης Γυμναστικής στη Λάρνακα. Αναφέρθηκε επίσης στο Πρωτόκολλο «που δίνει ευκαιρίες στους στρατεύσιμους για να αθληθούν», τονίζοντας ότι θα πρέπει να το αξιοποιήσουν για να μπορούν να συνδυάζουν τη στρατιωτική τους θητεία με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους.
Ο προϊστάμενος του αγωνιστικού αθλητισμού στον ΚΟΑ Πάρις Αβρααμίδης συντόνισε τη συνάντηση, στην οποία παρευρέθηκαν η Λοχαγός Πεζικού Παναγιώτα Τσιάουκκα εκ μέρους του ΓΕΕΦ και ο Ταγματάρχης Χριστόφορος Χριστοφόρου εκ μέρους του ΑΣΑΕΦ.
Απίστευτος ο Μάριος Γεωργίου, κατέκτησε και τρίτο μετάλλιο στην Ενόργανη Γυμναστική στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ! Μετά το χάλκινο μετάλλιο στο Ομαδικό και στο Σύνθετο Ατομικό, πήρε το χάλκινο και στο Δίζυγο με 14.533 βαθμούς.
Η συγκλονιστική παρουσία του πρωταθλητή μας στους Αγώνες αποτελεί περίτρανη απόδειξη της αξίας του και αποδεικνύει ότι βρίσκεται στην ελίτ. Πολύ καλή και η παρουσία του Ηλία Γεωργίου που τερμάτισε στην έκτη θέση..
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές μας, τους προπονητές και την Ομοσπονδία τους και εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες της κυπριακής αποστολής της ΚΟΕ στους Αγώνες.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ενημερώνει το φίλαθλο κοινό της Λεμεσού ότι από την Τρίτη 2 Αυγούστου λειτουργεί συνεργείο έκδοσης κάρτας φιλάθλου στο Τσίρειο Στάδιο, για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων της Επαρχίας Λεμεσού.
Ο ΚΟΑ υπενθυμίζει στους φιλάθλους ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή ταλαιπωρίας, ο καλύτερος τρόπος έκδοσης της κάρτας φιλάθλου παραμένει η ηλεκτρονική διαδικασία. Ωστόσο, για το φίλαθλο κοινό που επιθυμεί να το πράξει με φυσική παρουσία, ειδικό συνεργείο βρίσκεται στα γραφεία του Σταδίου στη δυτική κερκίδα, από σήμερα 2 Αυγούστου μέχρι την Παρασκευή 12 Αυγούστου, τις πιο κάτω μέρες και ώρες:
Τρίτη 02/08: 09.30-14.30
Τετάρτη 03/08: 16.00-20.00
Πέμπτη 04/08: 09.00-14.00
Παρασκευή 05/08: 16.00-20.00
Τετάρτη 10/08: 17.00-20.00
Πέμπτη 11/08: 09.00-14.00, 16.00-20.00
Παρασκευή 12/08: 09.00-14.00
Σημειώνεται ότι από τις 13 Αυγούστου και μετά η έκδοση κάρτας φιλάθλου θα συνεχίσει να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
Ασταμάτητοι οι αθλητές μας στη Γυμναστική, πρόσθεσαν αλλά δύο μετάλλια στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ!
Συγκεκριμένα ο Ηλίας Γεωργίου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με 14.466 β. και ο Μάριος Γεωργίου το χάλκινο μετάλλιο με 14.133 β. στο Μονόζυγο!
2 χρυσά, 1 αργυρό και 4 χάλκινα ο εντυπωσιακός απολογισμός της κυπριακής αποστολής, με τα έξι από τα επτά μετάλλια να προέρχονται από τη Γυμναστική.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές μας, τους προπονητές τους και την Ομοσπονδία τους και εύχεται ανάλογη συνέχεια και στην υπόλοιπη αποστολή της ΚΟΕ.