Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης επέστρεψε την Κυριακή 31 Ιουλίου από το Μπέρμιγχαμ, όπου βρέθηκε εκπροσωπώντας τον Υπουργό Παιδείας Πρόδρομο Προδρόμου στη Σύνοδο Υπουργών Αθλητισμού της Κοινοπολιτείας την Τετάρτη 27 Ιουλίου, και είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τις προσπάθειες των αθλητών και αθλητριών μας τις πρώτες μέρες των Αγώνων.
Την Πέμπτη 28 Ιουλίου παρευρέθηκε στην τελετή έναρξης των 22ων Κοινοπολιτειακών Αγώνων μαζί με τον Αντιπρόεδρο του Οργανισμού Κωστάκη Κουκκουλλή και την Παρασκευή 29 Ιουλίου παρακολούθησαν την ομάδα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στη νίκη επί της Γκάνας (3-2) και τον αγώνα πυγμαχίας του Οδυσσέα Ατματζίδη με τον Οχομποσίνε όπου έχασε με 5-0, στην κατηγορία των 63.5Kg. Το βράδυ είδαν από κοντά την ομάδα της Ενόργανης Γυμναστικής που έφερε το πρώτο (χάλκινο) μετάλλιο για την Κύπρο. Την ομάδα αποτελούσαν οι Μάριος Γεωργίου, Ηλίας Γεωργίου, Γιώργος Άγγονας, Σωτήρης Πηλλακούρης και Μιχάλης Χαρής.
Το Σάββατο 30 Ιουλίου Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ βρέθηκαν στο κολυμβητήριο και είδαν την Άννα Χατζηλοΐζου και τον Παναγιώτη Πανάρετο στην προσπάθειά τους στα ημιτελικά. Επίσης βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας μας στην επιτραπέζια αντισφαίριση (έφτασε ως τα προημιτελικά), στην ήττα από τη Νιγηρία.
Ο Μάριος Γεωργίου πρόσθεσε και δεύτερο χάλκινο μετάλλιο στην πλούσια συλλογή του, στο Σύνθετο Ατομικό, την Κυριακή 31 Ιουλίου, με τον Αντιπρόεδρο του ΚΟΑ να παρακολουθεί διά ζώσης την προσπάθειά του, αφού ο Πρόεδρος του Οργανισμού αποχώρησε νωρίτερα για το αεροδρόμιο. Ο Κωστάκης Κουκκουλής είδε και τις αθλήτριές μας στο beach volley Ζωή Κωνσταντοπούλου και Μανολίνα Κωνσταντίνου να παίρνουν την πρόκριση απέναντι στο δίδυμο Τσέις και Άρμστρονγκ από το Τρίνινταντ & Τομπάγκο, ενώ πριν επιστρέψει στην Κύπρο σήμερα Δευτέρα 1 Αυγούστου επισκέφτηκε το Κοινοπολιτειακό Χωριό όπου διαμένει η κυπριακή αποστολή.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές και τις αθλήτριές μας για τις διακρίσεις τους και εύχεται καλή επιτυχία στην υπόλοιπη αποστολή της ΚΟΕ στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες.
Τρίτο μετάλλιο για την Γυμναστική στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ! Ο Σωκράτης Πηλακούρης πήρε το αργυρό μετάλλιο στους Κρίκους με 14.300 βαθμούς πίσω από τον Κόρτνει που είχε 14.400 βαθμούς.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του για την μεγάλη διάκρισή του και εύχεται καλή επιτυχία και στα υπόλοιπα μέλη της κυπριακής αποστολής της ΚΟΕ στους Αγώνες.
Το τέταρτο μετάλλιο -και πρώτο χρυσό- για την Κύπρο μας στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ είναι γεγονός και το κατέκτησε ο Γιώργος Μπαλαρτζισβίλι στα 66Kg στο Τζούντο! Το πρωί της Δευτέρας 1 Αυγούστου προκρίθηκε στον τελικό και το βράδυ πανηγύρισε το χρυσό μετάλλιο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του για την μεγάλη διάκρισή του και εύχεται καλή επιτυχία και στα υπόλοιπα μέλη της κυπριακής αποστολής της ΚΟΕ στους Αγώνες.
Το δεύτερο μετάλλιο πανηγυρίζει η Κύπρος μας στους 22ους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ. Ο Μάριος Γεωργίου τερμάτισε στην τρίτη θέση στο Σύνθετο Ατομικό και πανηγύρισε το δεύτερο χάλκινο μετάλλιο σε ένα τριήμερο, αφού είχε κερδίσει και την Παρασκευή στο Ομαδικό.
Ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής παρακολούθησε την προσπάθεια του Μάριου Γεωργίου και τον συνεχάρη για τη νέα μεγάλη διάκρισή του που επιβεβαιώνει ότι είναι στην ελίτ της Ενόργανης Γυμναστικής, ενώ ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης αναχώρησε νωρίτερα για το αεροδρόμιο για την επιστροφή του στην Κύπρο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον πρωταθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του και εύχεται καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους αθλητές και αθλήτριές της αποστολής της ΚΟΕ στους Αγώνες.
Πρώτη μέρα στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες στο Μπέρμιγχαμ 2022 και πρώτο μετάλλιο για την Κύπρο μας! Η ομάδα της Ενόργανης Γυμναστικής Ανδρών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ομαδικό, παίρνοντας θέση στο βάθρο πίσω από την Αγγλία και τον Καναδά που πήραν τις δύο πρώτες θέσεις.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές μας, τους προπονητές τους, την Ομοσπονδία τους και την ΚΟΕ που ηγείται της αποστολής και εύχεται καλή συνέχεια στη διοργάνωση και στα υπόλοιπα μέλη της κυπριακής αποστολής.
Δεύτερο μετάλλιο για την Κύπρο μας στο Φεστιβάλ Νέων που διεξάγεται στη Σλοβακία. Ο Γιάννης Αντωνίου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο τζούντο στην κατηγορία των 100kg+.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του και εύχεται καλή συνέχεια στην υπόλοιπη κυπριακή αποστολή.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλλής παρακολούθησαν τις προσπάθειες των αθλητών και αθλητριών μας κατά την πρώτη ημέρα των Κοινοπολιτειακων Αγώνων στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας.
Την Παρασκευή 29 Ιουλίου είδαν από κοντά την ομάδα της Ενόργανης Γυμναστικής Ανδρών να κατακτά το χάλκινο μετάλλιο, το πρώτο για την Κύπρο μας σ' αυτούς τους Αγώνες (πρώτη φωτογραφία).
Επίσης είδαν την Κύπρο να κερδίζει την Γκάνα με 3-2 στην επιτραπέζια αντισφαίριση και να παίρνει την πρόκριση στα προημιτελικά (δεύτερη φωτογραφία).
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στηρίζει έμπρακτα όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές μας και εύχεται στην κυπριακή αποστολή της ΚΟΕ καλή επιτυχία.
Το πρώτο της μετάλλιο στο Φεστιβάλ Νέων που διεξάγεται στη Σλοβακία πανηγυρίζει η Κύπρος. Ο Αστζιάν Αντρανίκ Σαρτζής κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο τριπλούν με άλμα στα 14.66μ. Είναι το δεύτερο μετάλλιο της Κύπρου στο τριπλούν στο Φεστιβάλ Νέων, μετά το χρυσό του Γρηγόρη Νικολάου στο Μπακού το 2019.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του για τη διάκρισή του και εύχεται καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους αθλητές και αθλήτριες που συμμετέχουν στο Φεστιβάλ Νέων.
Τα εγκαίνια του Δημοτικού Πάρκου Τροχοσανίδας τελέστηκαν από τον Δήμαρχο Λάρνακας Ανδρέα Βύρα και τον Αντιπρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκη Κουκκουλή το απόγευμα της Τετάρτης 27 Ιουλίου 2022.
Παρούσα στα εγκαίνια του μεγαλύτερου πλέον skatepark στην Κύπρο και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ. Η δημιουργία του Πάρκου Τροχοσανίδας ήταν ένα αίτημα ετών που υλοποίησε ο ΚΟΑ, χρηματοδοτώντας το μεγαλύτερο μέρος του έργου, έχοντας και τη συμπαράσταση του Δήμου Λάρνακας που πάντα στηρίζει τέτοιες πρωτοβουλίες.
«Χαίρομαι πολύ που έφτασε η μέρα των εγκαινίων αυτού του Πάρκου Τροχοσανίδας, ώστε να το παραδώσουμε στους νέους μας να το χαρούν. Πλέον οι νέοι θα μπορούν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους χόμπι σε έναν υπέροχο παραθαλάσσιο χώρο», είπε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του ο Κωστάκης Κουκκουλής, ο οποίος μετέφερε και τις απολογίες του Προέδρου του Οργανισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί και να τελέσει τα εγκαίνια λόγω της απουσίας του στο εξωτερικό για τους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες. Ο Δήμαρχος Λάρνακας Ανδρέας Βύρας στάθηκε στην ομιλία του στη σημασία αυτού του skatepark για την πόλη, καθώς προσφέρει μία διέξοδο για δημιουργική απασχόληση στα παιδιά.
Μετά την τέλεση των εγκαινίων του Δημοτικού Πάρκου Τροχοσανίδας τη σκυτάλη πήραν τα παιδιά, αφού ακολούθησε διαγωνισμός skate με τους παρευρισκόμενους να παίρνουν μία πρώτη γεύση από τη λειτουργία του skatepark. Τις απονομές στους διαγωνιζόμενους έκανε το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην τελετή υποδοχής της αποστολής της Κυπριακής Επιτροπής Κοινοπολιτειακών Αγώνων (ΚΕΚΑ), στους 22ους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες «Birmingham 2022», η οποία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 27 Ιουλίου στο «CGB», το μεγαλύτερο από τα τρία «Κοινοπολιτειακά Χωριά», όπου διαμένουν οι αποστολές των 71 χωρών.
Μαζί με την υποδοχή της κυπριακής αποστολής έγινε η υποδοχή και των αποστολών του Λεσότο και την Βόρειας Ιρλανδίας. Η τελετή περιλάμβανε καλλιτεχνικό πρόγραμμα, ευχαριστίες από τον Αρχηγό Αποστολής ΚΕΚΑ Γιώργο Παπαγεωργίου, καθώς και ανταλλαγή δώρων. Ακολούθησε η ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου και η έπαρση της κυπριακής σημαίας στο Χωριό. Παρών και ο Γενικός Γραμματέας της ΚΟΕ Ανδρέας Γεωργίου.
Στη 10η Σύνοδο Υπουργών Αθλητισμού της Κοινοπολιτείας παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Τετάρτη 27 Ιουλίου στο Μπέρμιγχαμ -όπου διεξάγονται οι Κοινοπολιτειακοί Αγώνες- εκπροσωπώντας τον Υπουργό Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομο Προδρόμου.
Βασικό θέμα συζήτησης ήταν η εφαρμογή των μέτρων SDGs (Sustainable Development Goals) της Κοινοπολιτείας, τα οποία προσφέρουν τη βάση για αντιμετώπιση πολλών προκλήσεων που σχετίζονται με την κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική ανάπτυξη. Της Συνόδου προήδρευσε ο Υπουργός Αθλητισμού της Μ.Βρετανίας Nigel Huddleston.
Στην παρέμβασή του, εκ μέρους του κ. Προδρόμου, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ αναφέρθηκε στη δημιουργία μιας Ειδικής Επιτροπής στην Κύπρο προκειμένου να παρακολουθεί το πλάνο των SDGs, εστιάζοντας στις ακόλουθες κατηγορίες: 1) Συμμετοχή στην αθλητική δράση, 2) Ενεργό σχολικό και εκπαιδευτικό περιβάλλον, 3) Οικονομική ανάπτυξη και εργοδότηση 4) Περιβαλλοντική συνείδηση, 5) Κοινωνική επίδραση, συμμετοχή και ισότητα 6) Διοίκηση.
Ενημέρωσε παράλληλα πως το ΥΠΠ & ο Γεν. Διευθυντής του ΥΠΟΙΚ είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της εφαρμογής των SGDs στην Κύπρο. Τόνισε, τέλος, ότι η Κύπρος καλωσορίζει και υποστηρίζει την απόφαση της Κοινοπολιτείας να προστατεύσει τα ανθρώπινα δικαιώματα στον αθλητισμό και συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη ειδικής νομοθεσίας για τις αρχές εμπιστοσύνης.
Με λαμπρότητα έγινε το βράδυ της Πέμπτης 28 Ιουλίου στο «Alexander Stadium» η τελετή έναρξης των 22ων Κοινοπολιτειακών Αγώνων, οι οποίοι διεξάγονται στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας.
Παρών στην τελετή έναρξης ήταν ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο οποίος ταξίδεψε στην Αγγλία εκπροσωπώντας τον Υπουργό Παιδείας Πρόδρομο Προδρόμου στη σύσκεψη των Υπουργών Αθλητισμού της Κοινοπολιτείας μία μέρα πριν. Στην τελετή έναρξης παρευρέθηκε και ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ Κωστάκης Κουκκουλλής.
Σημαιοφόροι της κυπριακής αποστολής, η οποία αριθμεί 55 αθλητές και αθλήτριες, ήταν η Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο Μάριος Γεωργίου. Με τελετουργικές παραδόσεις, όπως η παρέλαση των αθλητών και το εκπληκτικό φινάλε πυροτεχνημάτων, η τελετή έναρξης έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσει η δράση. Πάνω από 5.000 αθλητές από 71 χώρες ρίχτηκαν από σήμερα και ως τις 8 Αυγούστου στη μάχη στους δεύτερους πιο σημαντικούς Αγώνες του πλανήτη, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Για το Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας αναχωρεί απόψε, Δευτέρα 25 Ιουλίου, ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ θα εκπροσωπήσει τον Υπουργό Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομο Προδρόμου σε σύσκεψη ανώτερων αξιωματούχων την Τρίτη 26 Ιουλίου και στη Σύνοδο Υπουργών Αθλητισμού την Τετάρτη 27 Ιουλίου. Την επόμενη μέρα 28 Ιουλίου θα παρευρεθεί στην τελετή έναρξης των 22ων Κοινοπολιτειακών Αγώνων, εκπροσωπώντας τη χώρα μας.
Η Κύπρος συμμετέχει στους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες με 53 αθλητές και ο ΚΟΑ θα βρεθεί στο πλευρό τους στηρίζοντας τις προσπάθειές τους.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην παρουσίαση των ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων που έγινε την Κυριακή 24 Ιουλίου στο Παλιό Λιμάνι Λεμεσού.
Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά αυτοκίνητα-θρύλους των δεκαετιών ’70, ’80 και ’90, αλλά και αρκετούς από τους βετεράνους οδηγούς των κυπριακών αγώνων Ράλι, οι οποίοι τιμήθηκαν από την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι πολύ σημαντικός. Εμείς σαν ΚΟΑ έχουμε πολύ στενή συνεργασία με την Ομοσπονδία και θα την συνεχίσουμε», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ.
Την εκδήλωση διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία αυτοκινήτου, στην παρουσία του Υπουργού Οικονομικών Κωνσταντίνου Πετρίδη, του Δημάρχου Λεμεσού Νίκου Νικολαΐδη και του βουλευτή ΔΗΣΥ Ευθύμιου Δίπλαρου.
Στο 46ο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Κολύμβησης Ανδρών και Γυναικών παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ βρέθηκε στο Ολυμπιακό Κολυμβητήριο Λεμεσού το απόγευμα της Πέμπτης 21 Ιουλίου και παρακολούθησε τις προσπάθειες των κολυμβητών μας. Παράλληλα έκανε τις απονομές στους νικητές, ενώ συνεχάρη την Κυπριακή Ομοσπονδία Κολύμβησης και τον Πρόεδρό της Αλέξανδρο Χριστοφόρου για την άψογη διοργάνωση του πρωταθλήματος το τριήμερο 19-21 Ιουλίου. Ο Ναυτικός Όμιλος Λεμεσού πανηγύρισε τον 14ο τίτλο στην ιστορία του, ενώ οι Ναυτικοί Όμιλοι Λευκωσίας και Πάφου συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.
Συνάντηση στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 19 Ιουλίου σχετικά με τον Ναυτικό Όμιλο Κερύνειας.
Οι βουλευτές του ΑΚΕΛ Χρίστος Χριστόφιας και Νίκος Κέττηρος βρέθηκαν στον ΚΟΑ μαζί με τον επικεφαλής του Γραφείου Προσφύγων Γιώργο Βασιλείου και συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του Οργανισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη. Παρόντες ήταν επίσης το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, ο προϊστάμενος του αγωνιστικού αθλητισμού Πάρις Αβρααμίδης, ο προϊστάμενος του ΑΣΥΑ Ανδρέας Μαρκίδης και η υπεύθυνη για το ανθρώπινο δυναμικό Φρόσω Μανωλίδου.
Αντικείμενο της συζήτησής τους ήταν η βιωσιμότητα του Ναυτικού Ομίλου Κερύνειας, ο οποίος χρειάζεται οικονομική ενίσχυση αλλά και μεταφορά σε άλλο τόπο. Τονίστηκε η τεράστια σημασία που έχει η διατήρηση του Ναυτικού Ομίλου Κερύνειας και αναζητήθηκαν τρόποι όπως βοηθηθεί για να παραμείνει ζωντανός, συνεχίζοντας τη μεγάλη προσφορά του.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Σωτήρης Αδάμου και Ανδρόνικος Ανδρονίκου παρευρέθηκαν στη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε η Κυπριακή Επιτροπή Κοινοπολιτειακών Αγώνων για την παρουσίαση της αποστολής που θα λάβει μέρος στους 22ους Κοινοπολιτειακούς Αγώνες «Μπέρμιγχαμ 2022».
«Υπάρχουν πολύ υψηλές προσδοκίες από τους αθλητές μας, γιατί οι ίδιοι έχουν θέσει πολύ ψηλά τον πήχη με τις επιτυχίες και τις διακρίσεις τους. Πιστεύουμε στις ικανότητες των 53 αθλητών και αθλητριών που θα λάβουν μέρος στους Αγώνες και είμαστε βέβαιοι πως θα ξεπεράσουν εαυτούς», είπε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Οργανισμού στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Ολυμπιακό Μέγαρο το πρωί της Τρίτης 19 Ιουλίου.
Οι επιτυχίες του κυπριακού τζούντο συνεχίστηκαν με την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου από την Ζανέτ Μιχαηλίδου στο Παγκόσμιο Κύπελλο U21, το οποίο διεξάγεται στην Ουγγαρία. Αυτό είναι το τέταρτο μετάλλιο που κατακτά η Κύπρια τζουντόκα μέσα στο 2022 σε Παγκόσμια Κύπελλα.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Ζανέτ Μιχαηλίδου, τον προπονητή και την Ομοσπονδία της για τη νέα της διάκριση και της εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια. Το μέλλον της ανήκει!
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου παρευρέθηκε στη συνέντευξη Τύπου όπου έγινε η παρουσίαση της Κυπριακής αποστολής στο 16ο Ευρωπαϊκό Ολυμπιακό Φεστιβάλ Νέων, την Πέμπτη 14 Ιουλίου στο Ολυμπιακό Μέγαρο.
Η Κυπριακή Ολυμπιακή Επιτροπή ενημέρωσε για την κυπριακή παρουσία στους αγώνες που θα γίνουν στη Σλοβακία από τις 24 ως τις 30 Ιουλίου.
Συνάντηση με τον Υφυπουργό Αθλητισμού της Ελλάδας Λευτέρη Αυγενάκη είχαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» κατά την επιστροφή τους από τη Θεσσαλονίκη -όπου είχαν επαφές για το «Εθνικό Μουσείο Αθλητισμού ΚΟΑ»- ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου και ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, το βράδυ της Τετάρτης 13 Ιουλίου.
Συζητήθηκε το θέμα της υπογραφής της ανανέωσης του πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού της Ελλάδας και του ΚΟΑ, η οποία τοποθετείται περί τα μέσα Σεπτεμβρίου. Επιπρόσθετα τέθηκαν επί τάπητος διάφορα άλλα θέματα και κοινές δράσεις των δύο φορέων, η οριστικοποίηση των οποίων θα γίνει με την επίσκεψη του Υφυπουργού στην Κύπρο.
Συνάντηση με την Αντιπεριφερειάρχη Μακεδονίας Βούλα Πατουλίδου είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης μαζί με την υπόλοιπη αποστολή του ΚΟΑ που βρίσκεται από τη Δευτέρα 11 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη, όπου έχει επαφές με αρμόδιους φορείς στο πλαίσιο της ανέγερσης «Εθνικού Μουσείου Αθλητισμού ΚΟΑ».
Συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου και από πλευράς ΚΟΑ -πέρα από τον Πρόεδρο- το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και ο Διοικητικός Λειτουργός του Οργανισμού Ανδρέας Μαρκίδης. Στη συνάντηση με την Βούλα Πατουλίδου το πρωί της Τετάρτης 13 Ιουλίου συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που αφορούν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού 23-30 Σεπτεμβρίου στην Κύπρο.
Με τη συνάντηση με την Ελληνίδα Ολυμπιονίκη και νυν Αντιπεριφερειάρχη Μακεδονίας ολοκληρώθηκε ο κύκλος επαφών της αποστολής του ΚΟΑ στην Ελλάδα, η οποία επιστρέφει απόψε στην Κύπρο.
Αποστολή του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού με επικεφαλής τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη από τη Δευτέρα 11 Ιουλίου και πραγματοποιεί συναντήσεις στο πλαίσιο της ανέγερσης «Εθνικού Μουσείου Αθλητισμού ΚΟΑ». Την αποστολή συνοδεύει ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου.
Συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη ταξίδεψαν από πλευράς ΚΟΑ ο Πρόεδρός του, το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και ο Διοικητικός Λειτουργός του Οργανισμού Ανδρέας Μαρκίδης. Το πρωί της Τρίτης 12 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης από την Διευθύντριά του Δρ. Κυριακή Ουδατζή, με την οποία έγινε εκτενής συζήτηση για την αποστολή και τους στόχους ενός τέτοιου Μουσείου.
Ακολούθησε συνάντηση με την Αντιδήμαρχο Θεσσαλονίκης και υπεύθυνη σε θέματα Πολιτισμού Μαρία Καραγιάννη, με την οποία συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ανέγερση του Εθνικού Μουσείου Αθλητισμού ΚΟΑ. Επιπρόσθετα συζητήθηκαν συνεργασίες και δράσεις μεταξύ των δύο Αρχών στον τομέα του Αθλητισμού.
Την πρωταθλήτριά μας στην κολύμβηση Κάλια Αντωνίου και τους καλαθοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ Μιχάλη Κουμή και Ανδρέα Χειμώνα συνάντησε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης στο αεροδρόμιο της Λάρνακας κατά την αναχώρηση της αποστολής του ΚΟΑ για τη Θεσσαλονίκη.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνάντησε την Κύπρια κολυμβήτρια και τους δύο καλαθοσφαιριστές στο διεθνή αερολιμένα της Λάρνακας «Γλαύκος Κληρίδης», μαζί με τον αντιπρόεδρο Κωστάκη Κουκκουλλή και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ. Τα μέλη της αντιπροσωπείας του ΚΟΑ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τη νεαρή Κολυμβήτρια και τους καλαθοσφαιριστές και να συγχαρούν ιδιαίτερα την Κάλια Αντωνίου για τις πρόσφατες επιτυχίες της στους Μεσογειακούς Αγώνες.
Αντιπροσωπεία του ΚΟΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη, θα βρεθεί αυτές τις μέρες στη Θεσσαλονίκη, όπου θα έχει συναντήσεις για το Αθλητικό Μουσείο που σιγά-σιγά παίρνει σάρκα και οστά. Με την αποστολή ταξιδεύει και ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου.
*Στη φωτογραφία και ο Γενικός Διευθυντής στην εστίαση του αεροδρομίου Οδυσσέας Γεωργίου.
Στο βάθρο ανέβηκε και στον τρίτο γύρο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος NASCAR ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του στη φετινή διοργάνωση.
Στην πρώτη κούρσα του στη Βαλελούνγκα της Ρώμης το Σάββατο 9 Ιουλίου, ο Κύπριος οδηγός ήταν δεύτερος, ανέβηκε έτσι στο βάθρο για πέμπτη φορά φέτος, καθώς είχε τερματίσει στην πρώτη τριάδα και στις προηγούμενες τέσσερις κούρσες. Την Κυριακή 10 Ιουλίου τον πρόδωσε ο κινητήρας του και εγκατέλειψε. Μετά από έξι κούρσες παραμένει στην τρίτη θέση της βαθμολογίας. Ο επόμενος αγώνας για τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή είναι τον Σεπτέμβριο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Κύπριο οδηγό, τον οποίο θα συνεχίσει να στηρίζει, για τη νέα του διάκρισή και του εύχεται καλή επιτυχία και στη συνέχεια της διοργάνωσης.