Στην εκδήλωση των Γονέων και Φίλων του Οδηγισμού Λεμεσού παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το βράδυ της Κυριακής 10 Ιουλίου στο Παλιό Λιμάνι Λεμεσού.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ήταν παρών στην εκδήλωση που έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Λεμεσού με αφορμή τα 40 χρόνια προσφοράς της ομάδας μαζορέτων του σώματος Κύπριων οδηγών Λεμεσού στα πολιτιστικά δρώμενα της Κύπρου. Σκοπός των διοργανωτών ήταν να τιμήσουν τη μνήμη της για χρόνια Προέδρου του Σώματος Οδηγών Μύριελ Τσακιστού.
Στην τρίτη θέση στον τελικό των 100μ. ελεύθερο τερμάτισε ο πρωταθλητής μας στην Κολύμβηση Νικόλας Αντωνίου, στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων που διεξάγεται στη Ρουμανία. Με χρόνο 49.67 ανέβηκε στο βάθρο κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον πρωταθλητή μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του και του εύχεται να συνεχίσει στο δρόμο των επιτυχιών που έχει χαράξει.
Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Δρ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη βρίσκεται από την Τρίτη 5 Ιουλίου 2022 στις Σεϋχέλλες, ως προσκεκλημένη της Υπουργού Αθλητισμού των Σεϋχελλών Μαρί Σελίν Ζιαλόρ, μέσα στα πλαίσια της κοινής δέσμευσης των αθλητικών αρχών Κύπρου και Σεϋχελλών για ανάπτυξη κοινών προγραμμάτων και συνεργειών. Σκοπός της υπηρεσιακής επίσκεψης είναι η ανταλλαγή απόψεων και η μεταφορά τεχνογνωσίας στον τομέα της αθλητικής διακυβέρνησης και διοίκησης.
Η Γενική Διευθύντρια πραγματοποίησε την Τρίτη 5 Ιουλίου συνάντηση με την Υπουργό Αθλητισμού Μαρί Σελίν Ζιαλόρ, τον Υπουργό Παιδείας Τζάστιν Βαλεντίν και τον Γενικό Διευθυντή του Συμβουλίου Αθλητισμού Ζαν Λάρουε. Ακολούθως την Τετάρτη 6 Ιουλίου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τη διοικητική ομάδα του Συμβουλίου Αθλητισμού των Σεϋχελλών με επικεφαλής τον Ζαν Λάρουε, καθώς και επιτόπου επίσκεψη στις αθλητικές εγκαταστάσεις της χώρας.
Η Γενική Διευθύντρια συμμετείχε επίσης ως βασική ομιλήτρια/εισηγήτρια σε εργαστήρι (workshop,) το οποίο διοργάνωσε το Συμβούλιο Αθλητισμού των Σεϋχελλών στο Ολυμπιακό Μέγαρο της χώρας, με συμμετέχοντες τους παράγοντες και το προσωπικό όλων των Αθλητικών Ομοσπονδιών των Σεϋχελλών.
Από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη και στην παρουσία του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη τελέστηκαν τα εγκαίνια του Περιφερειακού Αθλητικού Σταδίου «Κατωκοπιά-Επιστροφή-Γλαύκος Κληρίδης» στην Περιστερώνα το βράδυ της Πέμπτης 7 Ιουλίου.
Ο ΚΟΑ στο πλαίσιο της πολιτικής του για βελτίωση των αθλητικών χώρων του νησιού μας χρηματοδότησε το γήπεδο της Δόξας Κατωκοπιάς και μετά από πολλή δουλειά παραδόθηκε στην προσφυγική ομάδα ένα γήπεδο-στολίδι, ώστε να το χρησιμοποιεί ως προσωρινή έδρα. Παρόντες από την πλευρά του Οργανισμού στα εγκαίνια ήταν -πέραν του Προέδρου- ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Μιχάλης Ιωάννου. Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν επίσης ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, ο Υπουργός Εσωτερικών Νίκος Νουρής, άλλοι κρατικοί αξιωματούχοι, φορείς της κοινότητας Κατωκοπιάς, ο Πρόεδρος και μέλη του Συμβουλίου της ΚΟΠ, εκπρόσωποι ομάδων της Α’ κατηγορίας και των προσφυγικών σωματείων όλων των κατηγοριών.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης αναφέρθηκε στον χαιρετισμό του στη συμβολή του Οργανισμού στις υποδομές του τόπου μέσω της δημιουργίας γηπέδων, όπως αυτό που παραδόθηκε και επίσημα πλέον στην Δόξα Κατωκοπιάς, ενώ υπογράμμισε πως όλα τα έργα που αναλαμβάνει ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού προχωρούν χωρίς προβλήματα.
Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στάθηκε στη σημασία του έργου για το προσφυγικό σωματείο της Δόξας και στη βοήθεια που προσφέρει η Κυπριακή Δημοκρατία, μέσα στα εφικτά οικονομικά πλαίσια, για την ανάπτυξη του αθλητισμού. Σύντομο χαιρετισμό απηύθυναν επίσης οι κοινοτάρχες Κατωκοπιάς και Περιστερώνας Νίκος Κωνσταντίνου και Παντελής Κακουλής, και ο Πρόεδρος της Δόξας Κατωκοπιάς Κώστας Χριστοδούλου.
Μία μεγάλη έρευνα για το κυπριακό ποδόσφαιρο παρουσίασε η ΚΟΠ το πρωί της Πέμπτης 7 Ιουλίου στη Λάρνακα.
Η έρευνα είχε τίτλο «Ο χάρτης του κυπριακού ποδοσφαίρου» και σ’ αυτήν έγινε ανάλυση ως προς τα οικονομικά δεδομένα, την προσέλευση θεατών, τη συμμετοχή των κυπριακών ομάδων στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, τα γήπεδα, αλλά και συγκριτικά στοιχεία με άλλες Ομοσπονδίες.
Τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού εκπροσώπησε στην παρουσίαση της ΚΟΠ το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, ο οποίος θα μεταφέρει στο ΔΣ του Οργανισμού τα συμπεράσματα της έρευνας.
Στις ετήσιες βραβεύσεις της Ομοσπονδίας Ερασιτεχνικού Ποδοσφαίρου Λεμεσού παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το βράδυ της Τετάρτης 6 Ιουλίου.
Με την παρουσία του στην εκδήλωση ο Πρόεδρος του ΚΟΑ επιβεβαίωσε τη διαχρονική στήριξη που παρέχει ο Οργανισμός στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, όπως σημείωσε και στον χαιρετισμό του. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης ανέδειξε τη σημασία του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου στον αθλητισμό και στάθηκε ιδιαίτερα στο σπουδαίο έργο που επιτελούν όσοι το υπηρετούν, προσθέτοντας πως είναι χρέος όλων να βοηθήσουν τα σωματεία του να παραμείνουν βιώσιμα και λειτουργικά.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συμμετείχε και στις βραβεύσεις όσων διακρίθηκαν την ποδοσφαιρική σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Τέταρτο μετάλλιο για την Κύπρο μας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου U18 που διεξάγεται στο Ισραήλ, αυτή τη φορά στο άλμα εις ύψος. Ο Μιχάλης Χριστοφή κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο με άλμα στα 2,13μ., επίδοση που συνιστά νέο ατομικό ρεκόρ για τον αθλητή μας! Εξαιρετικός και ο Γιώργος Γιαζός, ο οποίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση, καθώς πέρασε τα 2,13μ. με την τρίτη προσπάθειά του.
Η Κύπρος έχει κατακτήσει ήδη άλλα τρία μετάλλια στη διοργάνωση, στη σφυροβολία, με τον Ιωσήφ Κεσίδη, την Βαλεντίνα Σάββα (χρυσά) και την Αιμιλία Κολοκοτρώνη (χάλκινο).
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή του και την ΚΟΕΑΣ για τη νέα μεγάλη επιτυχία του στίβου, τον οποίο ο ΚΟΑ στηρίζει σταθερά.
Στην παρουσία του Αντιπροέδρου και μελών του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού πραγματοποιήθηκε η ετήσια δεξίωση της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου το βράδυ της Τετάρτης 6 Ιουνίου.
Στην εκδήλωση που έγινε στην Κοφίνου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Αθλητικού Συντάκτη παρευρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Μιχάλης Ιωάννου. Ο ΚΟΑ βρίσκεται σταθερά στο πλευρό της ΕΑΚ και υπό την αιγίδα του διεξάγεται κάθε χρόνο η τελετή βράβευσης των αρίστων της χρονιάς.
Με ρεκόρ συγκομιδής μεταλλίων για την Κύπρο μας ολοκληρώθηκαν οι 19οι Μεσογειακοί Αγώνες, οι οποίοι διεξήχθησαν στο Οράν της Αλγερίας από τις 25 Ιουνίου ως τις 5 Ιουλίου.
Η θριαμβεύτρια αποστολή της Κύπρου επιστρέφει με 14 μετάλλια (πέντε χρυσά, δύο αργυρά και επτά χάλκινα), επίδοση που συνιστά ρεκόρ σε επίπεδο Μεσογειακών Αγώνων, καταρρίπτοντας το ρεκόρ των 8 μεταλλίων από την Πεσκάρα (2009) και την Ταραγόνα (2018). Επίσης, τα πέντε χρυσά μετάλλια αποτελούν ρεκόρ σε μία διοργάνωση.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές της κυπριακής αποστολής της ΚΟΕ στους Μεσογειακούς Αγώνες, καθώς επίσης τους προπονητές και τις Ομοσπονδίες τους, και εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια.
Το τρίτο μετάλλιο πανηγυρίζει η Κύπρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου U18 που διεξάγεται στο Ισραήλ. Ο Ιωσήφ Κεσίδης, κορυφαίος φέτος στον κόσμο στην κατηγορία κάτω των 18, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη σφυροβολία Ανδρών με βολή στα 78.92μ., μία μέρα μετά τα δύο μετάλλια στη σφυροβολία Γυναικών από Βαλεντίνα Σάββα (χρυσό) και Αιμιλία Κολοκοτρώνη (χάλκινο)!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον αθλητή μας, τον προπονητή του και την ΚΟΕΑΣ για τη νέα μεγάλη του διάκριση και του εύχεται να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο. Ο ΚΟΑ στηρίζει έμπρακτα τους αθλητές μας και βρίσκεται σταθερά στο πλευρό τους σε ό,τι χρειαστούν.
Συνάντηση με την Αντιπεριφερειάρχη Μακεδονίας Βούλα Πατουλίδου είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης μαζί με την υπόλοιπη αποστολή του ΚΟΑ που βρίσκεται από τη Δευτέρα 11 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη, όπου έχει επαφές με αρμόδιους φορείς στο πλαίσιο της ανέγερσης «Εθνικού Μουσείου Αθλητισμού ΚΟΑ».
Συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου και από πλευράς ΚΟΑ -πέρα από τον Πρόεδρο- το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και ο Διοικητικός Λειτουργός του Οργανισμού Ανδρέας Μαρκίδης. Στη συνάντηση με την Βούλα Πατουλίδου το πρωί της Τετάρτης 13 Ιουλίου συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που αφορούν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού 23-30 Σεπτεμβρίου στην Κύπρο.
Με τη συνάντηση με την Ελληνίδα Ολυμπιονίκη και νυν Αντιπεριφερειάρχη Μακεδονίας ολοκληρώθηκε ο κύκλος επαφών της αποστολής του ΚΟΑ στην Ελλάδα, η οποία επιστρέφει απόψε στην Κύπρο.
Συνεχίζονται οι επιτυχίες για τον κυπριακό στίβο, που πανηγυρίζει δύο μετάλλια στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U18 που διεξάγεται στο Ισραήλ. Η Βαλεντίνα Σάββα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη σφυροβολία με βολή στα 70,28μ., ενώ η Αιμιλία Κολοκοτρώνη πήρε το χάλκινο με βολή στα 65,35μ.!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τις δύο αθλήτριές μας, τους προπονητές τους και την ΚΟΕΑΣ για τις νέες μεγάλες διακρίσεις στον στίβο και τους εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια. Να τονίσουμε ότι ο ΚΟΑ στηρίζει έμπρακτα τις αθλήτριές μας.
Την αποτίμηση των αποτελεσμάτων της 7ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού 2021 παρουσίασε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στους εκπροσώπους των εμπλεκομένων φορέων, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Ιουλίου 2022 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΟΑ. Έγινε παράλληλα η ενημέρωση για την 8η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού #BeActive, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 23 ως τις 30 Σεπτεμβρίου σε όλη την Ευρώπη.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης στην ομιλία του εστίασε στην επιτυχία και την αξία του προγράμματος #BeActive, μίλησε για τη μαγεία του αθλητισμού και τι προσφέρει στον άνθρωπο, ενώ στάθηκε και στο γεγονός ότι «το 2022 έχει ανακηρυχθεί ως Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας». Επανέλαβε, τέλος, τη θέση του ότι επιβάλλεται να γίνει Υφυπουργείο Αθλητισμού μετά τις Προεδρικές Εκλογές 2023.
Από την πλευρά της η Διά Βίου Πρέσβειρα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού και μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ επισήμανε: «Η 8η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού εστιάζει τους στόχους της για κοινωνική πρόοδο στη βελτίωση του ανθρώπινου παράγοντα μέσω των νέων ανθρώπων». Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν, επίσης, τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου και Έλενα Παπακώστα.
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης έγινε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της 7ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού 2021 και στο πλαίσιο αυτής απονεμήθηκαν τα τιμητικά έπαθλα στους φορείς που συμμετείχαν ως διοργανωτές δράσεων το 2021, στους χορηγούς και υποστηρικτές επικοινωνίας της εκστρατείας. Επίσης απονεμήθηκαν τα βραβεία στους διοργανωτές των δράσεων που συμμετείχαν στον εθνικό διαγωνισμό #BeActive Awards 2021.
Στο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Στίβου U16 παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το Σαββατοκύριακο 2-3 Ιουλίου στη Λεμεσό.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ παρακολούθησε την προσπάθεια των ανερχόμενων ταλέντων του αθλητισμού μας και συμμετείχε στις απονομές των μεταλλίων σε όσους διακρίθηκαν, ενώ συνεχάρη την ΚΟΕΑΣ και τον ΓΣΟ για την άψογη διοργάνωση των αγώνων αυτών στο Τσίρειο.
Μαγική βραδιά για την κυπριακή αποστολή στους Μεσογειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Οράν της Αλγερίας. Η αποστολή της Κύπρου πανηγύρισε μέσα σε διάστημα μικρότερο της μίας ώρας τέσσερα μετάλλια (τρία χρυσά κι ένα αργυρό) σε στίβο και κολύμβηση!
Συγκεκριμένα η Κάλια Αντωνίου κατέκτησε το χρυσό στα 100μ. ελεύθερο στην κολύμβηση, ενώ στον στίβο ο Μίλαν Τραΐκοβιτς πήρε το χρυσό στα 110μ. εμπόδια με χρόνο 13.34, ο Απόστολος Παρέλλης το χρυσό στη δισκοβολία με βολή στα 63.59μ. και η Ολίβια Φωτοπούλου το αργυρό στα 200μ. με χρόνο 23.01!
Αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι το δεύτερο μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες για την Κάλια Αντωνίου που πήρε επίσης το χάλκινο μετάλλιο στα 50μ. ελεύθερο και το τρίτο μετάλλιο για την Ολίβια Φωτοπούλου, η οποία κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 100 μ. και στη σκυταλοδρομία 4Χ100.
Συνολικά η Κύπρος μας έχει πανηγυρίσει ήδη 14 μετάλλια: πέντε χρυσά, δύο αργυρά και επτά χάλκινα!
Ιστορικό επίτευγμα για την Εθνική Γυναικών στην καλαθόσφαιρα, αφού κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Γυναικών Μικρών Χωρών της FIBA! Μάλιστα η Εθνική μας πήρε το χρυσό αήττητη, κερδίζοντας κατά σειρά Κόσοβο, Νορβηγία, Μάλτα και Ανδόρα.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τις παίκτριες της Εθνικής μας, τον προπονητή και την Ομοσπονδία τους για την τεράστια επιτυχία.
Τρία ακόμη μετάλλια για την αποστολή της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής στους Μεσογειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Οράν της Αλγερίας!
Ο Αλέξανδρος Πουρσανίδης κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη σφυροβολία με βολή στα 73.71, επίδοση που αποτελεί φετινό ατομικό ρεκόρ. Νέα διάκριση και για την Κάλια Αντωνίου! Η Κύπρια κολυμβήτρια τερμάτισε τρίτη στον τελικό των 50μ ελεύθερο και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο! Μεγάλη επιτυχία και για την Άννα Χατζηλοΐζου που τερμάτισε έκτη.
Αργά το βράδυ συνεχίστηκε η συγκομιδή μεταλλίων με την ομάδα Σκυταλοδρομίας Γυναικών 4Χ100, η οποία πήρε το χάλκινο μετάλλιο με επίδοση 45.10.
Φτάσαμε, έτσι, στα δέκα μετάλλια, συγκομιδή που αποτελεί ρεκόρ σε Μεσογειακούς Αγώνες για την Κύπρο μας.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές και τις αθλήτριές μας, τους προπονητές τους και τις Ομοσπονδίες τους και εύχεται καλή επιτυχία και στη συνέχεια!
Στην τελική φιέστα της Ακαδημίας Football Star Academy παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο οποίος βραβεύτηκε από τους διοργανωτές για τη συνολική προσφορά του στον αθλητισμό.
Στην όμορφη εκδήλωση που έγινε στο γήπεδο των ακαδημιών στον Άγιο Αθανάσιο στη Λεμεσό το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιουνίου ήταν επίσης παρόντες ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου και ο Δήμαρχος Λεμεσού Νίκος Νικολαΐδης, καθώς επίσης οι ποδοσφαιριστές Ανδρέας Αβραάμ, Βασίλης Παπαφώτης, Χάμπος Κυριάκου και Μηνάς Αντωνίου.
Με μετάλλιο ξεκίνησε ο στίβος στους Μεσογειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Οράν της Αλγερίας. Η Ολίβια Φωτοπούλου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 100μ. Γυναικών με επίδοση 11.42! Πρόκειται για το έβδομο μετάλλιο για την Κύπρο μας στους Αγώνες.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Ολίβια Φωτοπούλου, τον προπονητή της και την ΚΟΕΑΣ για τη μεγάλη της επιτυχία και εύχεται ανάλογη συνέχεια και διακρίσεις και στα υπόλοιπα μέλη της κυπριακής αποστολής της ΚΟΕ στους Μεσογειακούς Αγώνες.
Στις βραβεύσεις του Επαρχιακού Συνδέσμου Μπόουλινγκ Λεμεσού που συνέπεσαν με τον εορτασμό των 40χρονων του Συνδέσμου παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το βράδυ της Τετάρτης 29 Ιουνίου στη Λεμεσό.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τους διοργανωτές για την όμορφη εκδήλωση και συμμετείχε στις βραβεύσεις που αφορούσαν τις σεζόν 2015-16, 2016-17, 2017-18 και 2019-20. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μπόουλινγκ Μάριος Νικολαΐδης, ο Πρόεδρος της Αρχής Λιμένων Κύπρου Αντώνης Στυλιανού και ο Λιμενάρχης Παναγιώτης Αγαθοκλέους.
Με την παρουσία του στις ετήσιες βραβεύσεις, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ επέδειξε το ενδιαφέρον του Οργανισμού για όλα τα αθλήματα, τα οποία στηρίζει ποικιλοτρόπως, με τον Πρόεδρο του Επαρχιακού Συνδέσμου Μπόουλινγκ Λεμεσού Κώστα Κυριάκου να ευχαριστεί τον Ανδρέα Μιχαηλίδη για τη συνδρομή του ΚΟΑ στην ανάπτυξη του μπόουλινγκ στην Κύπρο.
Δεύτερο χρυσό μετάλλιο σε λίγες ώρες για την Κύπρο! Ο Μάριος Γεωργίου παρέμεινε στην κορυφή των Μεσογειακών Αγώνων στο Μονόζυγο και απέδειξε ξανά ότι είναι στους κορυφαίους στην ενόργανη γυμναστική.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Μάριο Γεωργίου για το δεύτερο μετάλλιο που κατακτά σ' αυτούς τους Αγώνες (μετά το χάλκινο στο σύνθετο ατομικό), όπως επίσης τον προπονητή και την Ομοσπονδία του.
Το πρώτο χρυσό μετάλλιο πανηγυρίζει η Κύπρος στους Μεσογειακούς Αγώνες! Ο Στέφανος Νικολαΐδης κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο σκητ της Σκοποβολής!
Ο Κύπριος σκοπευτής ισοβάθμησε με τον Ελλαδιτη Ευθύμιο Μίτα και κέρδισε στη διαδικασία του shoot off.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον σκοπευτή μας, τον προπονητή του και την Ομοσπονδία του για την τεράστια διάκρισή του και εύχεται καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους αθλητές και αθλήτριές μας.
Σε αφιέρωμα του ΡΙΚ για τον Στέλιο Κυριακίδη το οποίο προβλήθηκε την Κυριακή 26 Ιουνίου συμμετείχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Για τον σκοπό αυτό, συνεργείο του ΡΙΚ είχε βρεθεί στα γραφεία του ΚΟΑ την Τρίτη 7 Ιουνίου, με τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού να περιγράφει το μεγαλείο του Στέλιου Κυριακίδη ως ανθρώπου και ως αθλητή. Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης επισήμανε ότι ένα από τα γήπεδα που έχει φτιάξει ο ΚΟΑ, το Παφιακό, φέρει το όνομα του αείμνηστου Στέλιου Κυριακίδη, ενώ κάθε χρόνο ο Οργανισμός πραγματοποιεί εκδηλώσεις τιμώντας την μνήμη του.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε στο κοινό το πλούσιο φωτογραφικό αρχείο που έχει ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, καθώς στα γραφεία του υπάρχει ειδικός χώρος με εκθέματα από τους αγώνες του, όπως ρέπλικα της φανέλας του Μαραθωνίου της Βοστώνης και μετάλλια.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη το ΡΙΚ και την δημοσιογράφο Όλγα Ιωάννου που επιμελήθηκε του αφιερώματος που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, καθώς μέσω αυτού μπορούν να μάθουν και οι νέοι ποιος ήταν ο Στέλιος Κυριακίδης και γιατί ενέπνευσε τόσους ανθρώπους. Το αφιέρωμα αυτό, πρόσθεσε, μπορεί να ωθήσει ακόμη περισσότερα παιδιά προς τον αθλητισμό.
Ακόμη δύο χάλκινα μετάλλια για την Κύπρο στους Μεσογειακούς Αγώνες! Ο Μάριος Γεωργίου κατέκτησε το χάλκινο στο Σύνθετο Ατομικό στη Γυμναστική προσθέτοντας μία ακόμη διάκριση στο παλμαρέ του! Και ο Χαράλαμπος Χοίρας πανηγύρισε το χάλκινο μετάλλιο στην ελεύθερη πάλη στην κατηγορία των 68 κιλών, αφού κέρδισε στον μικρό τελικό τον Οσμάν Χατζάρι με 6-1. Η Κύπρος έχει κατακτήσει 4 χάλκινα μετάλλια ως τώρα.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές μας, τους προπονητές τους και τις Ομοσπονδίες τους και εύχεται καλή επιτυχία και στους υπόλοιπους αθλητές και αθλήτριές μας στους Μεσογειακούς Αγώνες.
Στην αποφοίτηση του Πανεπιστημίου Frederick βρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το βράδυ της Δευτέρας 27 Ιουνίου.
Στην όμορφη εκδήλωση που έγινε στο Κηποθέατρο Λεμεσού απονεμήθηκαν οι πτυχιακοί και μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών στους τελειόφοιτους του Πανεπιστημίου, με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ να συγχαίρει όλους τους φοιτητές που «τώρα ανοίγουν τα φτερά τους», όπως χαρακτηριστικά είπε στον χαιρετισμό του.
Στάθηκε ιδιαίτερα στους πρώτους απόφοιτους της Σχολής της Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, καθώς αποτελούν «τον κορμό του αθλητισμού» και σημείωσε: «Ιδιαίτερα συγχαίρω τους αθλητές και τις αθλήτριες που συνδυάζουν τις σπουδές με τον αθλητισμό. Τέτοια παιδιά πρέπει να είναι φωτεινά παραδείγματα για τους νέους μας. Οι νέοι μας χρειάζονται και τις γνώσεις που προσφέρει το πανεπιστήμιο και τις δεξιότητες που προσφέρει ο αθλητισμός».