Δεύτερο χάλκινο μετάλλιο για την Κύπρο στους Μεσογειακούς Αγώνες που διεξάγονται στο Οράν της Αλγερίας, με την Έλενα Χριστοδούλου και την Εύα Καττιρτζή στο μπάντμιντον.
Οι δύο αθλήτριες ηττήθηκαν το πρωί της Δευτέρας 27 Ιουνίου στον ημιτελικό, αλλά κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο, αφού δεν θα διεξαχθεί μικρός τελικός ανάμεσα στους ηττημένους των ημιτελικών και έτσι βραβεύονται και τα δύο ζευγάρια των ημιτελικών. Είναι το δεύτερο μετάλλιο που κατακτά η Κύπρος στους Μεσογειακούς Αγώνες μετά το χάλκινο του Μάρκου Τσαγγαρά στο καράτε.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Έλενα Χριστοδούλου και την Εύα Καττιρτζή, τον προπονητή και την Ομοσπονδία τους και εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που συμμετέχουν στους Μεσογειακούς Αγώνες.
Στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού για συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη βρέθηκαν ο Πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας Γιάννος Χρυσοστόμου και ο βοηθός Γενικός Γραμματέας της ΚΟΠ Γιώργος Φαντάρος.
Παρόντες στη συνάντηση που έγινε το πρωί της Παρασκευής 24 Ιουνίου ήταν επίσης το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου, ο προϊστάμενος τεχνικών υπηρεσιών του ΚΟΑ Δημήτρης Παρτέλλας και η Λειτουργός ΚΟΑ Λουκία Γιαβρή. Το αίτημα της ομάδας της Αμμοχώστου είναι η συνδρομή του ΚΟΑ στη νέα αίθουσα πετοσφαίρισης που επιθυμεί η Νέα Σαλαμίνα να δημιουργήσει στη Λεμεσό.
Οι εκπρόσωποι της ομάδας της Αμμοχώστου ευχαρίστησαν τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού για τη βοήθεια που παρέχει διαχρονικά στο Σωματείο και ζήτησαν τη στήριξή του και στο έργο αυτό.
Ο Δήμαρχος και εκπρόσωποι του Δήμου Γεροσκήπου βρέθηκαν στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού για να συναντηθούν με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη.
Συγκεκριμένα, στη συνάντηση που έγινε το πρωί της Παρασκευής 24 Ιουνίου παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Γεροσκήπου Κυριάκος Χατζηβασίλης, ο Δημοτικός Γραμματέας Κώστας Αναστασιάδης και ο Δημοτικός Μηχανικός Κυριάκος Λεάνδρου, ενώ από πλευράς ΚΟΑ ο προϊστάμενος τεχνικών υπηρεσιών Δημήτρης Παρτέλλας και η Λειτουργός ΚΟΑ Λουκία Γιαβρή.
Από πλευράς του Δήμου Γεροσκήπου ζητήθηκε από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού βοήθεια για την ολοκλήρωση του κολυμβητηρίου, αλλά και για να γίνουν βελτιωτικά έργα στα γήπεδα αντισφαίρισης και σε άλλα γήπεδα κοινωνικού αθλητισμού.
Το πρώτο του μετάλλιο σε Μεσογειακούς Αγώνες πανηγυρίζει το κυπριακό καράτε! Ο Μάρκος Τσαγγαράς κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα - 67 κιλά κερδίζοντας στο μικρό τελικό τον Γάλλο Σαλμί.
Το καλύτερο ξεκίνημα για την Κύπρο στη διοργάνωση, καθώς από την πρώτη μέρα διεξαγωγής της η χώρα μας ανέβηκε στο βάθρο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Μάρκο Τσαγγαρά, τον προπονητή και την Ομοσπονδία του και εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες στους Μεσογειακούς Αγώνες.
Στην παρουσία του Προέδρου και μελών του ΔΣ ΚΟΑ διεξήχθη το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Ιουνίου το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Στίβου.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης ήταν στο Τσίρειο και τις δύο μέρες, μαζί με τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρη Αδάμου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα που παρευρέθηκαν το Σάββατο, δείχνοντας έμπρακτα την αμέριστη στήριξη που παρέχει ο Οργανισμός στον στίβο. Ο Πρόεδρος και τα μέλη ΚΟΑ συμμετείχαν και στις απονομές των μεταλλίων στους νικητές.
Το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Στίβου που διοργάνωσε με επιτυχία η ΚΟΕΑΣ ολοκληρώθηκε με σπουδαίες επιδόσεις από τους αθλητές μας. Σημειώθηκαν συνολικά πέντε νέα παγκύπρια ρεκόρ στην κατηγορία κάτω των 20 ετών (τα δύο ανήκαν και στην κατηγορία κάτω των 18 ετών), πέντε νέα ρεκόρ αγώνων, τρεις αθλητές εξασφάλισαν το όριο για διεθνείς διοργανώσεις, ενώ 53 αθλητές και αθλήτριες κατέρριψαν τις ατομικές τους επιδόσεις. Στην τελική κατάταξη των Ανδρών πρωταθλητής αναδείχτηκε ο ΓΣΟ (151 β.), δεύτερος ήταν ο ΓΣΠ (135,5 β.) και τρίτος ο Γ.Σ. Κόροιβος (67 β.), ενώ στις Γυναίκες πρώτος ο ΓΣΟ (196 β.), δεύτερος ο ΓΣΠ (140 β.) και τρίτος ο Γ.Σ. Ευαγόρας (80 β.).
Για τρίτη συνεχή χρονιά, πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου 25 Ιουνίου ο Θαλάσσιος Μαραθώνιος 8 χιλιομέτρων για στήριξη του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου, στην παρουσία του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη και του βουλευτή του ΔΗΣΥ Λεμεσού Ευθύμιου Δίπλαρου.
Οι κολυμβητές ξεκίνησαν από το Δασούδι και τερμάτισαν στην παραλία μπροστά από το Malindi. Παράλληλα, δυο δρομείς έτρεξαν 30 χιλιόμετρα από το Νέο Νοσοκομείο Λεμεσού και συναντήθηκαν στον τερματισμό με τους κολυμβητές.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού αγκαλιάζει σταθερά τέτοιες πρωτοβουλίες κοινωνικού χαρακτήρα και ο Πρόεδρός του ήταν εκεί για να δείξει έμπρακτα τη στήριξη του ΚΟΑ, η οποία είναι ετήσια με την ευκαιρία της πρωτοβουλίας αυτής.
Παρών στην τελετή αποφοίτησης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου ήταν ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ παρευρέθηκε στο Κηποθέατρο Λεμεσού το βράδυ της Πέμπτης 23 Ιουνίου σε μία όμορφη εκδήλωση, την οποία τίμησε με την παρουσία του και ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου.
Η Κάλια Αντωνίου συνεχίζει να γράφει ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης που διεξάγεται στη Βουδαπέστη, καθώς προκρίθηκε στα ημιτελικά των 50μ. ελεύθερο με χρόνο 25.14 που αποτελεί νέο Παγκύπριο ρεκόρ! Η Κύπρια πρωταθλήτρια πέρασε με τον 12ο καλύτερο χρόνο στα ημιτελικά που θα διεξαχθούν το απόγευμα.
Θυμίζουμε ότι η Κάλια Αντωνίου είχε προκριθεί την Τετάρτη στα ημιτελικά και στα 100μ. ελεύθερο κι αυτή ήταν η πρώτη παρουσία της Κύπρου σε ημιτελικά Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Κολύμβησης!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Κάλια Αντωνίου για τη νέα διάκρισή της και της εύχεται καλή επιτυχία στον ημιτελικό! Συγχαρητήρια από τον ΚΟΑ και στον προπονητή της, αλλά και στην Κυπριακή Ομοσπονδία Κολύμβησης.
Στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού βρέθηκαν ο Διευθυντής των Ακαδημιών Καλαθόσφαιρας της ΑΕΚ Αντώνης Αντωνίου και ο κ. Γιώργος Βαρνάβα προκειμένου να συναντηθούν με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη. Στη συνάντηση παρευρέθηκε και η Λειτουργός του ΚΟΑ Λουκία Γιαβρή.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το αίτημα για συνδρομή του ΚΟΑ στην αναβάθμιση του παρκέ της κλειστής αίθουσας αθλοπαιδιών στο Ευρυβιάδειο Γυμνάσιο της Λάρνακας, στο πλαίσιο της αναβάθμισης που ήδη γίνεται στο σχολείο για αντισεισμική προστασία, καθώς το παρκέ δεν συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του έργου. Την αίθουσα χρησιμοποιούν τα παιδιά του σχολείου και τα παιδιά των ακαδημιών της ΑΕΚ.
Τα εγκαίνια του γηπέδου στην οδό Σπερχειού στη Λεμεσό, γνωστό ως γήπεδο Αετού, τέλεσε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης μαζί με τον Δήμαρχο Λεμεσού Νίκο Νικολαΐδη.
Τα εγκαίνια έγιναν το απόγευμα της Τετάρτης 22 Ιουνίου από τους δύο φορείς που χρηματοδότησαν το έργο, τον ΚΟΑ και τον Δήμο Λεμεσού. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ επισήμανε ότι ο Οργανισμός ανέκαθεν στηρίζει προσπάθειες που αφορούν στις υποδομές του αθλητισμού του νησιού και ειδικότερα τέτοια έργα που στοχεύουν στην αναβάθμιση των συνοικιών και στην ενίσχυση του μαζικού αθλητισμού.
«Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνεια εγκαινιάζουμε ένα αθλητικό στολίδι για τους συνοικιακούς συλλόγους της περιοχής, ένα έργο που θα λειτουργήσει ως πυρήνας δραστηριότητας και χαράς. Από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μας έχουμε ως βασικό στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας του αθλητισμού μας σε όλα τα επίπεδα», επισήμανε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του ο Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Δήμαρχος Λεμεσού ευχαρίστησε θερμά τον ΚΟΑ που χρηματοδότησε το μεγαλύτερο μέρος του έργου και ιδιαίτερα τον Πρόεδρό του που συνέβαλε αποφασιστικά στην ολοκλήρωση του γηπέδου, όπως και τους κυρίους Ανδρέα Μυλωνά και Στέλιο Στυλιανού (μέλος ΔΣ και τέως μέλος ΔΣ ΚΟΑ) για τη συνεισφορά τους στην αποπεράτωση αυτού του σχεδιασμού.
Τα εγκαίνια ολοκληρώθηκαν με αγώνες, στους οποίους συμμετείχαν παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές της Λεμεσού, επίλεκτοι των αγροτικών ομοσπονδιών, αλλά και της ποδοσφαιρικής ομάδας του Δήμου Λεμεσού.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στέκεται σταθερά και αδιάλειπτα στο πλευρό των αθλητών μας μέσω του Σχεδίου Υποτροφιών και στο πλαίσιο αυτού παραδόθηκε επιταγή στον πρωταθλητή των 800μ. Χρίστο Δημητρίου.
Σε συνάντηση που έγινε το μεσημέρι της Τρίτης 21 Ιουνίου στα γραφεία του ΚΟΑ, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρέδωσε την επιταγή στον Χρίστο Δημητρίου, τονίζοντας τη διαχρονική και συνεπή στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού προς τους αθλητές μας, προκειμένου να συνεχίσουν να διακρίνονται και στον αθλητισμό και στις σπουδές τους, ευχόμενος επιτυχίες και στους δύο τομείς.
Ο Χρίστος Δημητρίου ευχαρίστησε τον ΚΟΑ για την έμπρακτη στήριξή του και υποσχέθηκε να συνεχίσει τη μεγάλη του προσπάθεια και στα δύο σημαντικά κεφάλαια. Στην παράδοση της επιταγής παρευρέθηκαν και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Μιχάλης Ιωάννου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Έλενα Παπακώστα, καθώς και η Λειτουργός του ΚΟΑ Πετρούλα Χαριλάου.
Στις ετήσιες βραβεύσεις της Εθνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Περιφέρειας Λευκωσίας (ΕΠΟΠΛ) παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης μαζί με το μέλος ΔΣ ΚΟΑ Μιχάλη Ιωάννου, το βράδυ της Παρασκευής 17 Ιουνίου.
«Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στηρίζει οικονομικά την ΕΠΟΠΛ και το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο γενικότερα και αυτό θα συνεχίσει να κάνει. Θεωρούμε ότι οι ρίζες του ποδοσφαίρου βρίσκονται εκεί και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να το στηρίζουμε όλοι», είπε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ.
Παράλληλα συμμετείχε στις απονομές των βραβείων των σωματείων που διακρίθηκαν τη χρονιά που ολοκληρώθηκε, μαζί με το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Μιχάλη Ιωάννου.
Με μία ιστορική επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσία της Κάλιας Αντωνίου στα 100μ. ελεύθερο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης που διεξάγεται στη Βουδαπέστη, αφού για πρώτη φορά η Κύπρος εκπροσωπήθηκε σε ημιτελικό Παγκοσμίου Πρωταθλήματος!
Η Κύπρια κολυμβήτρια προκρίθηκε το πρωί από τα προημιτελικά με τον ένατο καλύτερο χρόνο (54.25) και νέο Παγκύπριο ρεκόρ και το απόγευμα αγωνίστηκε στα ημιτελικά, σημειώνοντας ξανά Παγκύπριο ρεκόρ: με χρόνο 54.24 τερμάτισε 7η και είχε συνολικά τον 13ο καλύτερο χρόνο στους δύο ημιτελικούς.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Κάλια Αντωνίου, τον προπονητή της και την Ομοσπονδία της για την τεράστια διάκρισή της και της εύχεται καλή επιτυχία και στα 50μ. ελεύθερο την Παρασκευή.
Στις ετήσιες βραβεύσεις της ΣΤΟΚ παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το βράδυ της Τρίτης 21 Ιουνίου, μαζί με τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικο Ανδρονίκου και Σωτήρη Αδάμου.
Ο ΚΟΑ βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου και το στηρίζει με κάθε τρόπο. Αυτό τόνισε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ στον χαιρετισμό του: «Η στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού προς την ΣΤΟΚ είναι διαχρονική. Για εμάς είναι αυτονόητη υποχρέωση να στεκόμαστε στο πλευρό του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. Κι ακόμη περισσότερο τώρα, μετά από δύο δύσκολα χρόνια λόγω της πανδημίας, που πολλά σωματεία παλεύουν για να επιβιώσουν και άλλα κλείνουν».
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συμμετείχε στις βραβεύσεις των σωματείων της Συνομοσπονδίας Τοπικών Ομοσπονδιών Κύπρου που διακρίθηκαν τη χρονιά που ολοκληρώθηκε και τα συνεχάρη για την προσπάθεια και τις επιτυχίες τους. Έδωσε επίσης συγχαρητήρια στους διοργανωτές της εκδήλωσης, την οποία έθεσε υπό την αιγίδα του ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης ήταν παρών στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης 22 Ιουνίου η ΚΟΕΑΣ ενόψει του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Στίβου, το οποίο θα διεξαχθεί στις 25-26 Ιουνίου στο Τσίρειο.
Στον χαιρετισμό του ο Ανδρέας Μιχαηλίδης τόνισε: «Θέλουμε να βλέπετε τον ΚΟΑ όχι ως κουμπαρά, αλλά ως ζωντανό οργανισμό που σας παρακολουθεί και σας στηρίζει». Επισήμανε ότι είναι προχωρημένες οι διαδικασίες όσον αφορά στο ταρτάν και στα υπόλοιπα γήπεδα (σε Λευκωσία, Πάφο και Λάρνακα), τα οποία θα μπορούν να φιλοξενήσουν ξανά αγώνες στίβου εντός του 2023, ενώ επανέλαβε την ανάγκη δημιουργίας Υφυπουργείου Αθλητισμού μετά τις Προεδρικές Εκλογές 2023. Ευχήθηκε καλή επιτυχία στην ΚΟΕΑΣ με τη διοργάνωση των Αγώνων και κάλεσε τον κόσμο να βρεθεί το Σάββατο και την Κυριακή στο Τσίρειο σ’ αυτούς τους Αγώνες υψηλού επιπέδου.
Ευχαριστίες προς τον ΚΟΑ για τη στήριξη που παρέχει αδιαλείπτως προς τον στίβο εξέφρασαν τόσο ο Πρόεδρος της ΚΟΕΑΣ Περικλής Μάρκαρης, όσο και οι κορυφαίοι αθλητές του στίβου Μίλαν Τραΐκοβιτς και Απόστολος Παρέλλης, οι οποίοι παράλληλα κάλεσαν τον κόσμο να βρεθεί στο Τσίρειο. Παρών στη συνέντευξη Τύπου και ο Δήμαρχος Λεμεσού Νίκος Νικολαΐδης, καθώς το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Στίβου τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Λεμεσού, ο Πρόεδρος ΓΣΟ Κυριάκος Τσολάκης και ο Οικονομικός Διευθυντής της χορηγού του αγώνα Medochemie Αχιλλέας Τσαγγάρης.
Με μία σημαντική επιτυχία για την Κύπρο ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης που διεξάγεται στη Βουδαπέστη. Ο Νικόλας Αντωνίου έκανε νέο Παγκύπριο ρεκόρ στο 100μ. ελεύθερο με επίδοση 49.97 και τερμάτισε τέταρτος στην 7η προκριματική σειρά.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον κολυμβητή μας, τους προπονητές του και την Ομοσπονδία του για τη νέα διάκρισή του. Καλή επιτυχία από τον ΚΟΑ στον Νικόλα Αντωνίου και στο νέο αγώνισμα των 50μ. ελεύθερο την Πέμπτη, αλλά και σε όλους τους κολυμβητές μας που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το οποίο ολοκληρώνεται στις 25 Ιουνίου.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην απονομή διπλωμάτων που έγιναν το μεσημέρι της Κυριακής 19 Ιουνίου στο περιθώριο του σεμιναρίου διαιτησίας της Ομοσπονδίας του κανό καγιάκ.
Το σεμινάριο διήρκησε από την Πέμπτη ως την Κυριακή, 16-19 Ιουνίου, με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ παρόντα και κατά την πρώτη μέρα διεξαγωγής του, καθώς ο Οργανισμός στηρίζει τέτοιου είδους προσπάθειες των Ομοσπονδιών για επιμόρφωση.
Με σημαντικές επιτυχίες για την Κύπρο ολοκληρώθηκε το 75ο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξήχθη στην Κραϊκόβα της Ρουμανίας το Σαββατοκύριακο 18 και 19 Ιουνίου.
Με απολογισμό πέντε μετάλλια, ένα αργυρό και τέσσερα χάλκινα, και συνολικά πολύ καλή παρουσία επιστρέφει η κυπριακή αποστολή από το Βαλκανικό Πρωτάθλημα! Συγκεκριμένα, η Ολίβια Φωτοπούλου κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 200μ. (με χρόνο 23.62), ενώ χάλκινο μετάλλιο πήραν ο Απόστολος Παρέλλης στη δισκοβολία (με επίδοση 61.58), η Ανδρονίκη Λαδά επίσης στη δισκοβολία (με επίδοση 53.75), η Φιλίππα Φωτοπούλου στο άλμα εις μήκος (με επίδοση 6.54μ.) και η Θάλεια Χαραλάμπους στα 5.000μ. (με χρόνο 16:27.44).
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές και τις αθλήτριες που διακρίθηκαν στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα, καθώς επίσης τους προπονητές και την Ομοσπονδία τους. Συγχαρητήρια αξίζουν και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες για τη συνολικά καλή παρουσία της Κύπρου στη διοργάνωση.
Τα εγκαίνια του προπονητικού κέντρου της Νέας Σαλαμίνας πραγματοποίησε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Οργανισμός στήριξε την προσπάθεια της ομάδας της Αμμοχώστου για ανέγερση των εγκαταστάσεων και ο Πρόεδρος του ΚΟΑ τέλεσε τα εγκαίνια το απόγευμα της Κυριακής 19 Ιουνίου, χαιρετίζοντας τις ενέργειες της Νέας Σαλαμίνας για βελτίωση των υποδομών της. Παρών στα εγκαίνια και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου. Ο ΚΟΑ ενδιαφέρεται πολύ για τις υποδομές και την ανάπτυξη του αθλητισμού στην Κύπρο.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης βρέθηκε στο Τσίρειο και παρακολούθησε τα ΚΕΑΝ Παγκύπρια Πρωταθλήματα Παίδων / Κορασίδων. Η διοργάνωση αυτή αφορούσε στα παιδιά ηλικίας κάτω των 18 ετών.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ήταν εκεί το απόγευμα του Σαββάτου 18 Ιουνίου δείχνοντας για άλλη μία φορά έμπρακτα τη στήριξη του Οργανισμού στον στίβο, συμμετείχε στις απονομές των μεταλλίων στους νικητές και συνεχάρη την ΚΟΕΑΣ και τον ΓΣΟ που διοργάνωσαν τους αγώνες.
Στο φετινό πρωτάθλημα καταγράφηκαν συνολικά 165 νέες ατομικές επιδόσεις, δύο παγκύπρια ρεκόρ, τέσσερα ρεκόρ αγώνων, ενώ τέσσερις αθλητές έπιασαν το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κάτω των 18 ετών, το οποίο θα διεξαχθεί στα Ιεροσόλυμα από τις 4 έως τις 7 Ιουλίου.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στο σεμινάριο διαιτησίας της Ομοσπονδίας του κανό καγιάκ, που έγινε στη Λεμεσό το απόγευμα της Πέμπτης 16 Ιουνίου.
Ο Οργανισμός στηρίζει αυτού του είδους τις προσπάθειες των Ομοσπονδιών για επιμόρφωση, την οποία στην προκειμένη περίπτωση έκανε ο πρώην διεθνής διαιτητής κανό και κωπηλασίας Ευθύμιος Κασάμπαλης.
Πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιουνίου 2022 η Συνεδρίαση Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού της ΕΕ στη Γαλλία. Την Κύπρο εκπροσώπησε η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, Δρ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, συνοδευόμενη από τον υπεύθυνο οικονομικής διαχείρισης του Οργανισμού κ. Βάσσο Κουτσιούντα.
Κατά τη συνεδρίαση, συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την κινητικότητα αθλητικών στελεχών του αθλητισμού βάσης μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, καθώς και τη βιώσιμη κληρονομιά των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.
Η Γενική Διευθύντρια στην παρέμβασή της ανέφερε τη σημασία και τα οφέλη που η κινητικότητα των αθλητικών στελεχών θα επιφέρει στους αθλητικούς οργανισμούς που θα συμμετάσχουν, αφού προπονητές θα μπορούν να εκπαιδευτούν σε διαφορετικές τεχνικές προπονήσεων, ενώ στελέχη θα μπορούν να ενημερωθούν για τον τρόπο που άλλοι αθλητικοί οργανισμοί διαχειρίζονται τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε θέματα, όπως η ακεραιότητα του αθλητισμού, η χρηστή διακυβέρνηση, η προσέλκυση, εκπαίδευση και διατήρηση εθελοντών κτλ. Τόνισε, επίσης, την αναγκαιότητα το πρόγραμμα να επεκταθεί και να συμπεριλάβει και τους αθλητές, ειδικά σε θέματα διπλής εκπαίδευσης (Dual Education) σε σύζευξη με τα προγράμματα κινητικότητας για φοιτητές.
Τέλος, όσον αφορά στην προώθηση των ευρωπαϊκών αξιών μέσω των μεγάλων διοργανώσεων η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ τόνισε ιδιαίτερα τις ευκαιρίες αθλητικής διπλωματίας που δημιουργούνται, καθώς και τη μεταλαμπάδευση των αξιών που πρεσβεύει η Ε.Ε., όπως η χρηστή διακυβέρνηση, η διαφάνεια, ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και η αλληλεγγύη.
Το Αθλητικό Κέντρο Ακαδημιών «Νικόλας Θεοδότου» εγκαινίασε η ΑΕΚ το βράδυ της Τετάρτης 15 Ιουνίου στη Λάρνακα, ένα έργο-πνοή για τα φυτώρια.
Το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου παρευρέθηκε στα εγκαίνια, τα οποία τέλεσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, και παρέλαβε την τιμητική πλακέτα που έδωσε η ΑΕΚ στον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού, όπως και σε όλους τους χορηγούς του Αθλητικού Κέντρου.
Η Καρολίνα Πελενδρίτου το έκανε ξανά! Μέσα σε ένα τριήμερο κατέκτησε και δεύτερο χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που διεξάγεται στη Μαδέιρα της Πορτογαλίας!
Μετά το χρυσό μετάλλιο που πήρε στα 50μ. ελεύθερο την Κυριακή, ανέβηκε στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου και στα 100μ. πρόσθιο το βράδυ της Τρίτης 14 Ιουνίου! Με χρόνο 1.12.01 που αποτελεί νέο ρεκόρ αγώνων, η Χρυσή Παραολυμπιονίκης μας κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και στο δεύτερο αγώνισμα που συμμετείχε σ’ αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα! Δύο ακόμη μετάλλια στην πλούσια συλλογή της Κύπριας κολυμβήτριας που παραμένει στην κορυφή.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Καρολίνα Πελενδρίτου, καθώς και τον προπονητή της, για τη νέα τεράστια επιτυχία της και εύχεται ανάλογες διακρίσεις και στη συνέχεια.
Με επιτυχία για την Κύπρο ολοκληρώθηκαν οι Αγώνες Μικρών Κρατών Στίβου, οι οποίοι διεξήχθησαν το Σάββατο 11 Ιουνίου στη Μάλτα.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρακολούθησε τους Αγώνες, συνοδεύοντας την κυπριακή αποστολή, μετά από επίσημη πρόσκληση της ΚΟΕΑΣ και του Προέδρου της, Περικλή Μάρκαρη, ενώ συμμετείχε και στις απονομές των μεταλλίων. Η Κύπρος εξασφάλισε την πρωτιά στους ΑΜΚΕ Στίβου, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τη Μάλτα με 8 βαθμούς διαφορά.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει όλους τους αθλητές, τις αθλήτριες και τους προπονητές τους για την επιτυχία τους, καθώς και την ΚΟΕΑΣ για τη νέα διάκριση.