Στο Παρίσι και τη Λιλ η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού για τη Συνεδρίαση των Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Aθλητικό Φόρουμ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη αναχωρεί σήμερα για το Παρίσι για να συμμετάσχει στη Συνεδρίαση των Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ έχει, επίσης, προσκληθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να συμμετάσχει ως βασική ομιλήτρια σε πάνελ συζήτησης, την οποία θα συντονίζει η κυρία Μαρίγια Γκάμπριελ, Ευρωπαία Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας.
Η συζήτηση θα διεξαχθεί στα πλαίσια των εργασιών του Φόρουμ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Θέμα της συζήτησης: «Ευρωπαϊκός Αθλητισμός: δίκαιος, χωρίς αποκλεισμούς και κατάλληλος για τις απαιτήσεις του μέλλοντος».
Μία ακόμη τεράστια επιτυχία για το «χρυσό» κορίτσι μας, την Καρολίνα Πελενδρίτου, η οποία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που διεξάγεται στη Μαδέιρα της Πορτογαλίας! Η Χρυσή Παραολυμπιονίκης μας κατέκτησε το Σάββατο 11 Ιουνίου το χρυσό στα 50μ ελεύθερο στην κατηγορία S11 με χρόνο 29.81. Στα προκριματικά το πρωί είχε πάρει την πρόκριση με ρεκόρ αγώνων και ευρωπαϊκό ρεκόρ με 29.58.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει την Καρολίνα Πελενδρίτου για το χρυσό μετάλλιο που πρόσθεσε στην πλούσια συλλογή της και τις εύχεται ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια.
Στο βάθρο ανέβηκε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής και στο δεύτερο φετινό αγώνα του στο πρωτάθλημα NASCAR WHELEN EURO SERIES. Στους αγώνες που έγιναν στην Αγγλία τερμάτισε στη δεύτερη θέση στην πρώτη κούρσα το Σάββατο και στην τρίτη θέση στη δεύτερη κούρσα την Κυριακή, έχοντας ξεκινήσει και τις δύο μέρες από την pole position. Θυμίζουμε ότι ο Κύπριος οδηγός είχε ανέβει στο βάθρο και στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος στην Ισπανία.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή για τη νέα μεγάλη επιτυχία του και του εύχεται ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στη συνέχεια.
Στις ετήσιες βραβεύσεις της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας Επαρχίας Λευκωσίας (ΠΟΕΛ) παρευρέθηκαν τα μέλη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Χρίστος Νεοφύτου και Μιχάλης Ιωάννου.
Στην εκδήλωση που έγινε το βράδυ της Παρασκευής 10 Ιουνίου η ΠΟΕΛ βράβευσε τους κορυφαίους της σεζόν που ολοκληρώθηκε, στην παρουσία των μελών του ΚΟΑ που πάντα βρίσκεται στο πλευρό των Ομοσπονδιών. «Οι Ομοσπονδίες είναι το φυτώριο για την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου και χρειάζονται τη στήριξη όλων μας. Θεωρώ καθοριστική τη συμβολή της ΠΟΕΛ, όπως και κάθε περιφερειακής Ομοσπονδίας, για το ποδόσφαιρο στο νησί μας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Χρίστος Νεοφύτου στον χαιρετισμό του.
Σε συνάντηση που έγινε στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού υπογράφηκε η συμφωνία για τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων του ΚΟΑ για την περίοδο 2020-22 από την C. KOUNNIS, η οποία διορίστηκε από την Ελεγκτική Επιτροπή έπειτα από διαγωνισμό.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 7 Ιουνίου την συμφωνία υπέγραψαν ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος Κωνσταντίνος Κουννής, στην παρουσία του προϊσταμένου οικονομικής διαχείρισης του ΚΟΑ Βάσου Κουτσιούντα.
Υπό την αιγίδα του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και στην παρουσία του Προέδρου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Ταβλιού (Backgammon) Μπερνάρντ Μέιρ και του Προέδρου του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη διεξήχθη το πρώτο Δικοινοτικό Τουρνουά Ταβλιού, το οποίο διοργάνωσε η Κυπριακή Ομοσπονδία Αγωνιστικού Ταβλιού στις 4 και 5 Ιουνίου στην Πύλα.
Μία πολύ σημαντική διοργάνωση για τη χώρα μας, η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία θέτοντας τις βάσεις για την καθιέρωσή της και τα επόμενα χρόνια.
Στο τουρνουά συμμετείχαν 35 Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι αθλητές. Στον τελικό έφτασαν ο Αλέξανδρος Ανδρέου και ο Χασάν Ντοκάν, με τον Αλέξανδρο Ανδρέου να επικρατεί με 9-8. Οι δύο φιναλίστ θα συμπεριληφθούν στην κυπριακή αποστολή που θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα την επόμενη σεζόν.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στις βραβεύσεις των αρίστων ιστιοπλόων και ομίλων από την Κυπριακή Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία.
Σε μία λαμπρή τελετή που έγινε στη Λεμεσό το βράδυ της Τετάρτης 8 Ιουνίου τιμήθηκαν οι κορυφαίοι ιστιοπλόοι για τις χρονιές 2019, 2020 και 2021 σε Άντρες (Παύλος Κοντίδης, Αντρέας Καριόλου, Σωτήρης Μιλτιάδους) και Γυναίκες (Μαριλένα Μακρή, Άντρη Παπασταύρου, Ανδριανή Γεωργίου), αλλά και οι κορυφαίοι Ναυτικοί και Ιστιοπλοϊκοί όμιλοι.
Πριν απονείμει τα βραβεία στους νικητές, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τον Πρόεδρο της ΚΙΟ Γιάννο Φωτίου και τους συνεργάτες του για την εξαιρετική τους δουλειά, αλλά και τους γονείς των αθλητών για τις θυσίες τους. «Είμαστε περήφανοι στον ΚΟΑ για τις επιτυχίες σας και στηρίζουμε σταθερά και αδιάλειπτα όλα αυτά τα χρόνια τους ιστιοπλόους μας, ώστε να μπορούν απερίσπαστοι να επικεντρώνονται στον αγώνα τους. Ως πρόεδρος του ΚΟΑ υπόσχομαι ότι θα συνεχίσουμε να τους στηρίζουμε και να βρισκόμαστε στο πλευρό τους σε ό,τι χρειάζονται», πρόσθεσε. Τόνισε, παράλληλα, την ανάγκη για δημιουργία Υφυπουργείου Αθλητισμού και επισήμανε ότι θα πρέπει να γίνει διεργασία ώστε να ενεργοποιηθεί από τον νέο Πρόεδρο μετά τις εκλογές του 2023.
Τον τελικό Κυπέλλου επιτραπέζιας αντισφαίρισης ανάμεσα στον ΑΠΟΕΛ και την ΕΘΑ παρακολούθησε το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Σωτήρης Αδάμου. Ο κ. Αδάμου συνεχάρη τους δύο φιναλίστ για τον όμορφο τελικό που διεξήχθη το βράδυ της Δευτέρας 6 Ιουνίου στη Λευκωσία, και ιδιαίτερα την Κυπελλούχο ομάδα του ΑΠΟΕΛ (επικράτησε με 3-1 της ΕΘΑ), στην οποία έκανε και την απονομή του τίτλου.
Με μεγάλη θλίψη πληροφορηθήκαμε το θάνατο του πρώην Προέδρου της ΚΟΕ Ντίνου Μιχαηλίδη σε ηλικία 79 ετών. Μια τεράστια απώλεια για τον αθλητισμό μας που γίνεται φτωχότερος.
Ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος, τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ, η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και το προσωπικό του Οργανισμού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του Ντίνου Μιχαηλίδη.
Μια ζωή αφιερωμένη στον αθλητισμό... Η προσφορά του Ντίνου Μιχαηλίδη στον αθλητισμό υπήρξε πολυδιάστατη! Ασχολήθηκε με τον κλασικό αθλητισμό από μικρός και υπήρξε πανελληνιονίκης και βαλκανιονίκης, ενώ ασχολήθηκε και με την καλαθόσφαιρα. Ως προπονητής δραστηριοποιήθηκε στο στίβο και στην καλαθόσφαιρα, και ως γυμναστής στο ποδόσφαιρο στον ΑΠΟΕΛ και την Εθνική Κύπρου.
Υπήρξε μέλος του ΔΣ του ΚΟΑ από το 1988 ως το 1991, ενώ ίδρυσε το ΕΣΥΑΑ, το οποίο υπηρέτησε με μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα έλαβε υψηλές διακρίσεις και στην Κύπρο και στο εξωτερικό με αποκορύφωμα το αριστείο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού (το 1980), το οποίο αποτελεί την ανώτερη τιμητική διάκριση. Επίσης από το 1987 μέχρι το 2020 υπήρξε μέλος της τεχνικής επιτροπής των Μεσογειακών Αγώνων. Ανέλαβε ως τεχνικός διευθυντής της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής και μετά ως Πρόεδρος της ΚΟΕ από το 2016 ως το 2020.
Τους διεθνείς αγώνες αντισφαίρισης κάτω των 18 παρακολούθησε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης το Σάββατο 4 Ιουνίου. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ είδε από κοντά τις προσπάθειες των αθλητών και βράβευσε τους νικητές. Παρών και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου.
Οι αγώνες έγιναν στο Αθλητικό Κέντρο Τένις της Λάρνακας, ένα πραγματικό στολίδι για την πόλη και τον αθλητισμό. Οι ιθύνοντες ενημέρωσαν πως το τένις έχει προσελκύσει περισσότερα παιδιά και λόγω αυτών των εγκαταστάσεων, κάτι που χαροποιεί ιδιαίτερα τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού.
Με βαθύτατη θλίψη και οδύνη αποχαιρετούμε την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ζέτα Αιμιλιανίδου.
Ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος, το Διοικητικό Συμβούλιο και η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της Ζέτας Αιμιλιανίδου.
Η αείμνηστη Ζέτα Αιμιλιανίδου που έφυγε σε ηλικία 68 ετών ήταν Υπουργός Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων από τις 4 Απριλίου 2013, ενώ παλιότερα είχε διατελέσει Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Εμπορίου Βιομηχανίας και Τουρισμού.
Ο Μίλαν Τραΐκοβιτς έπιασε το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μονάχου, με την κούρσα του στο διεθνές μίτινγκ του Χένγκελο στην Ολλανδία το απόγευμα της Δευτέρας 6 Ιουνίου. Ο Κύπριος πρωταθλητής τερμάτισε στη δεύτερη θέση στα 110μ. με εμπόδια με χρόνο 13.38. Αξίζει να σημειωθεί ότι το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί 15 με 21 Αυγούστου 2022 ήταν 13.50.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Μίλαν Τραΐκοβιτς για τη νέα επιτυχία του και του εύχεται ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις.
Με τεράστια επιτυχία για την Εθνική Κύπρου ολοκληρώθηκε το FIBA 3x3 Europe Cup Qualifier 2022, το οποίο διεξήχθη το διήμερο 4-5 Ιουνίου στον Μόλο Λεμεσού, με τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη παρόντα και τις δύο μέρες.
Η Εθνική Γυναικών κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και εξασφάλισε τη συμμετοχή της, για πρώτη φορά, στο FIBA 3x3 Europe Cup, το Σεπτέμβριο στο Γκρατζ της Αυστρίας. Κέρδισε στον τελικό το Λουξεμβούργο με 15-12. Η Εθνική Ανδρών κέρδισε στα προημιτελικά την Αλβανία με 17-14, αλλά αποκλείστηκε στα ημιτελικά από την Ιρλανδία (21-13).
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τις Εθνικές μας ομάδες για την προσπάθειά τους και ιδιαίτερα την Εθνική Γυναικών για την πρωτιά και τη συμμετοχή της στο FIBA 3x3 Europe Cup, αλλά και την Ομοσπονδία για την άρτια διοργάνωση του FIBA 3x3 Europe Cup Qualifier 2022.
Με σημαντικές επιτυχίες για την Κύπρο ολοκληρώθηκε το Μεσογειακό Κύπελλο Νέων U15 που διεξήχθη στη Λεμεσό, την έναρξη του οποίου κήρυξε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Η Μελίνα Κυριακή Μπέκα κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 100 μ. πρόσθιο με χρόνο 1.14.77. Παράλληλα νέα παγκύπρια επίδοση σημείωσαν ο Αλέξης Ιακωβίδης στα 100 μ. ύπτιο (59.08), η Εθνική ομάδα στα 4Χ200 μ. ελεύθερο (8.05.86) και η Εθνική ομάδα 4Χ100 μ. μικτή ατομική (4.02.76). Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους κολυμβητές για τις επιτυχίες τους, καθώς επίσης τους προπονητές τους και την Κυπριακή Ομοσπονδία Κολύμβησης.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης κήρυξε την έναρξη του Μεσογειακού Κυπέλλου Κολύμβησης Νέων. Το Μεσογειακό Κύπελλο, με τη συμμετοχή 12 χωρών, λαμβάνει χώρα στο Ολυμπιακό Κολυμβητήριο Λεμεσού και ο Πρόεδρος του ΚΟΑ το παρακολούθησε κατά την πρώτη μέρα διεξαγωγής του (03/06), πραγματοποιώντας και τις απονομές στους νικητές. Στον χαιρετισμό του στάθηκε στην αξία του αθλητισμού στους νέους, καλώντας τα παιδιά να απολαύσουν τους αγώνες.
Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κολύμβησης, Αλέξανδρος Χριστοφόρου, ευχαρίστησε τον ΚΟΑ για τη στήριξή του στη διοργάνωση των αγώνων αυτών και ανέφερε ότι η Ομοσπονδία θα συνεχίσει να διοργανώνει τέτοιους αγώνες για το καλό των αθλητών μας.
Από την Πρόεδρο της Βουλής Αννίτα Δημητρίου και τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη τελέστηκαν τα εγκαίνια της εξειδικευμένης αίθουσας Ενόργανης Γυμναστικής στη Λάρνακα το πρωί του Σαββάτου, 4 Ιουνίου.
Παρόντες στα εγκαίνια και ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής, τα μέλη ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου, Μιχάλης Ιωάννου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
«Ήταν προσωπικό στοίχημα για όλους μας να έχει η Λάρνακα μια αξιοπρεπή δομή γι’ αυτά τα παιδιά. Με συγκίνηση και περηφάνεια είμαστε εδώ για τα εγκαίνια ενός χώρου πλήρως στελεχωμένου και είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις. Αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον μας και είναι υποχρέωσή μας να είμαστε δίπλα τους», επισήμανε η Πρόεδρος της Βουλής Αννίτα Δημητρίου.
«Είναι υποχρέωσή μας να παρέχουμε ένα περιβάλλον που θα βοηθά τους αθλητές και τις αθλήτριές μας να αισθάνονται σαν να βρίσκονται στο δεύτερό τους σπίτι. Ως Πρόεδρος της ανώτατης αθλητικής αρχής του τόπου μαζί με τους συνεργάτες μου, έχουμε ως βασικό στόχο από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων μας την αναβάθμιση της ποιότητας του αθλητισμού μας σε όλα τα επίπεδα», είπε στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ. «Κάναμε το καθήκον μας, είχαμε υποχρέωση να το κάνουμε», πρόσθεσε.
Στην τελική γιορτή του Ανοιχτού Σχολείου Λάρνακας παρευρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και το μέλος του ΔΣ ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ. Είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία άψογη εκδήλωση που σφραγίζει το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς και έδωσαν τα συγχαρητήριά τους στους διοργανωτές για την υπέροχη γιορτή.
Τις βάσεις για την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Αθλητισμού των Σεϋχελλών έθεσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη υποδέχτηκαν την πενταμελή αντιπροσωπεία από τις Σεϋχέλλες στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022. Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος και η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ συνομίλησαν εκτενώς το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Υπουργό Παιδείας των Σεϋχελλών Τζάστιν Βαλεντίν και την Υπουργό Αθλητισμού Μαρί Σελίν Ζιαλόρ. Παρόντες στη συνάντηση ήταν και οι συνεργάτες τους Σάρον Ερνέστα Τελεμάκ, Κλάιβ Ρούκου και Τζένι Ράσελ.
Στη συνάντηση που έγινε σε πολύ καλό κλίμα τονίστηκε η κοινή επιθυμία των δύο πλευρών για στενή συνεργασία σε ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος. Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης επισήμανε τους δεσμούς που έχει αναπτύξει ήδη ο ΚΟΑ με άλλες χώρες μέσω της υπογραφής Μνημονίων Συνεργασίας, ενώ αναφέρθηκε και στις κύριες δράσεις που περιλαμβάνουν οι συμφωνίες αυτές. Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη πρόσθεσε ότι οι συνεργασίες αυτές επεκτείνονται επίσης σε θέματα Διοίκησης και διακυβέρνησης των αθλητικών Οργανισμών, καθώς και σε θέματα ερευνητικού περιεχομένου μέσω της ανταλλαγής ιδεών και τεχνογνωσίας.
Από την πλευρά της, η Υπουργός Αθλητισμού των Σεϋχελλών Μαρί Σελίν Ζιαλόρ εστίασε στα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η χώρα της από μία τέτοια σύμπραξη, ενώ τόνισε ότι οι παρεμφερείς κουλτούρες των δύο λαών βοηθούν μία τέτοια συνεργασία. Ο Υπουργός Παιδείας των Σεϋχελλών Τζάστιν Βαλεντίν ανέλυσε τους τομείς που χρειάζονται να αναπτύξουν τόσο σε αθλητικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα σε κάποιους τομείς που βρίσκονται σε εμβρυακή φάση στο πλάνο τους, όπως είναι η διακυβέρνηση των αθλητικών Οργανισμών, οι αθλητές των Παραολυμπιακών Αγώνων και η συμμετοχή γυναικών στον αθλητισμό.
Μέσα από την πρώτη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών διαφάνηκε ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος για συνεργασία σε πολλούς τομείς, όπως επισημάνθηκε και από τις δύο πλευρές, οι οποίες συμφώνησαν σε νέες επαφές, ώστε να τεθεί επί τάπητος συγκεκριμένο πλάνο συνεργασίας.
Στις αθλητικές βραβεύσεις του Πανεπιστημίου Λευκωσίας παρευρέθηκε ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής, ο οποίος συμμετείχε στις απονομές των βραβείων στους φοιτητές-αθλητές που διακρίθηκαν τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τους διακριθέντες για τις επιτυχίες τους και χαιρέτησε την εκδήλωση εκ μέρους του Προέδρου Ανδρέα Μιχαηλίδη που δεν μπόρεσε να παραστεί λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων: «Τα παιδιά αυτά συνδυάζουν τις σπουδές με τον αθλητισμό και πρέπει να είναι φωτεινά παραδείγματα για τους νέους μας».
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην ετήσια τελετή βραβεύσεων των Σωματείων και Ποδοσφαιριστών της ΕΠΟΛ.
«Οι Ομοσπονδίες του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου αποτελούν φυτώριο για τις μεγαλύτερες ομάδες και θα πρέπει να βοηθηθούν για να επιβιώσουν τα σωματεία τους, γιατί υπάρχει μία φθίνουσα πορεία και κίνδυνος για κλείσιμο αρκετών από αυτά», σημείωσε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του. Στην εκδήλωση που έγινε στη Λεμεσό το βράδυ της 1ης Ιουνίου ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη τους διοργανωτές για την άψογη τελετή και βράβευσε τους κορυφαίους της σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το 2ο Συνέδριο Αθλητικού Τουρισμού & Βιομηχανίας με θέμα «Ανάπτυξη, βιωσιμότητα και καινοτομία υπηρεσιών Αθλητικού Τουρισμού στην Κύπρο», το οποίο διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού.
Το Συνέδριο που διεξήχθη στις 11 Μαΐου 2022 αποτελεί φυσική συνέχεια του 1ου Συνεδρίου στις 7 Δεκεμβρίου 2021 και έχει ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού στην Κύπρο και τη διεύρυνση της συνεργασίας με την Ελλάδα σ’ αυτόν τον τομέα. Στο Συνέδριο απηύθυναν χαιρετισμό η Υφυπουργός Τουρισμού της Ελλάδας Σοφία Ζαχαράκη, ο Υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου Σάββας Περδίος και ο πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Καθοριστικές στην επιτυχία του Συνεδρίου ήταν οι παρεμβάσεις και παρουσιάσεις καταξιωμένων στελεχών από Ελλάδα και Κύπρο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ActiveMedia Group Άκης Τσόλης παρουσίασε το πλάνο «Ενεργός Αθλητικός Τουρισμός Beyond Vacation», ενώ ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της My Adventure OE Βασίλης Τζουμάκας ανέλυσε το πρόγραμμα «Zagori Mountain Running: Ορεινό Τρέξιμο και Τουρισμός».
Ακολούθως οι παρεμβάσεις των ομιλητών της Στρογγυλής Τράπεζας, την οποία συντόνισε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αθλητικού Τουρισμού ΚΟΑ και μέλος Δ.Σ. του ΚΟΑ Χρίστος Νεοφύτου, ανέδειξαν την ανάγκη για ανάπτυξη και προώθηση της Κύπρου ως προορισμού αθλητικού τουρισμού. Συμμετείχαν στην Στρογγυλή Τράπεζα ο Πρόεδρος της Ένωσης Δήμων Κύπρου και Δήμαρχος Λάρνακας Ανδρέας Βύρας, ο Επίτιμος Πρόεδρος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων & Αντιπρόεδρος ΕΒΕ Λευκωσίας σε θέματα Τουρισμού Άκης Κελεπέσιης, η Τουριστικός Λειτουργός Α’ του Υφυπουργείου Τουρισμού Κύπρου Νικολέττα Παφίτου και ο Race Director at S.A.S Sports Σωτήρης Μαύρος.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τον χορηγό του Συνεδρίου Αθλητικού Τουρισμού & Βιομηχανίας που διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, το Υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου, τους χορηγούς επικοινωνίας (ΡΙΚ & ALPHA Κύπρου) και τους υποστηρικτές (ΕΑΚ Κύπρου & BEACTIVE). Το Συνέδριο έγινε υπό την αιγίδα του ΠΑΣΥΞΕ, του ΣΤΕΚ και της ACTA.
Συλλέκτης μεταλλίων! Ο Παύλος Κοντίδης πρόσθεσε ακόμη ένα μετάλλιο στην πλούσια συλλογή του με την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Laser που διεξήχθη στο Μεξικό!
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον Ολυμπιονίκη μας για την μεγάλη επιτυχία του στον σπουδαιότερο ως τώρα φετινό αγώνα του και του εύχεται ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις!
Ο Μάριος Γεωργίου κατέκτησε τρία χρυσά μετάλλια στο Παγκόσμιο Κύπελλο Γυμναστικής στη Βάρνα! Τρομερή εμφάνιση από τον Κύπριο πρωταθλητή, ο οποίος αναδείχτηκε νικητής στον πλάγιο ίππο, στο δίζυγο και στο μονόζυγο.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει θερμά τον πρωταθλητή μας στην Ενόργανη Γυμναστική Μάριο Γεωργίου, τον προπονητή του Παναγιώτη Πετρίδη, καθώς και την Κυπριακή Ομοσπονδία Γυμναστικής.
Ευρεία συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού την Τρίτη 31 Μαΐου στα γραφεία του Οργανισμού.
Η ατζέντα περιλάμβανε αρκετά θέματα, με κυριότερο αυτό που αφορά στη Γιορτή των Αρίστων της ΕΑΚ, η οποία γίνεται υπό την αιγίδα του ΚΟΑ και φέτος έχει ξεχωριστή σημασία, αφού γιορτάζονται τα 50χρονα της Ένωσης, ενώ τέθηκε επί τάπητος και το θέμα μνημονίου μεταξύ ΚΟΑ και ΕΑΚ για τον εορτασμό των 50χρονων. Συζητήθηκε η ανάγκη επανασύστασης των συνεδρίων που γίνονται σε συνεργασία με τον ΠΣΑΤ, μετά την αναγκαστική παύση που υπήρχε τα τελευταία χρόνια λόγω της πανδημίας.
Από πλευράς ΚΟΑ, ήταν επίσης παρόντες ο αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Μιχάλης Ιωάννου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Κάλλη Χατζηιωσήφ και Σωτήρης Αδάμου. Την ΕΑΚ εκπροσώπησαν ο πρόεδρος Ηρόδοτος Μιλτιάδους, ο αντιπρόεδρος Κωνσταντίνος Σκαμπύλης, ο γενικός γραμματέας Μικαέλο Παπαδάκης, ο ταμίας Μάριος Χατζηστυλλής, ο β. γενικός γραμματέας Ανδρέας Παυλίδης, ο β. ταμίας Στέλιος Στέλιου και ο σύμβουλος Μιχάλης Αριστείδου.
Συνάντηση με τη διοίκηση του Σωματείου Σπάρτακου Κιτίου είχε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, στο πλαίσιο της στήριξης που παρέχει ο ΚΟΑ στα Σωματεία για την ανάπτυξή τους.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η οικονομική βοήθεια που ζήτησαν οι ιθύνοντες του Σπάρτακου στα βελτιωτικά έργα που ήδη γίνονται στο γήπεδό τους, με αφορμή την άνοδο της ομάδας στην Επίλεκτη Κατηγορία. Η διοίκηση του Σπάρτακου τόνισε και την ανάγκη δημιουργίας αθλητικού κέντρου, καθώς η ομάδα στερείται χώρου προπονήσεων και ζήτησε τη στήριξη του ΚΟΑ στην υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου.
Η συνάντηση έγινε την Τρίτη 31 Μαΐου στα γραφεία του Οργανισμού, στην παρουσία και των μελών ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικο Ανδρονίκου και Σωτήρη Αδάμου.