Συνάντηση με την ηγεσία του τζούντο πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 31 Μαΐου στα γραφεία του ΚΟΑ, όπου ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης υποδέχτηκε την αντιπροσωπεία της Κυπριακής Ομοσπονδίας Τζούντο.
Από πλευράς Κυπριακής Ομοσπονδίας Τζούντο τονίστηκαν οι επιτυχίες που φέρνει το άθλημα στην Κύπρο και ζητήθηκε περαιτέρω οικονομική στήριξη από τον ΚΟΑ. Επισημάνθηκε η σημαντική βοήθεια που παρέχει ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στην ανάπτυξη του τζούντο, βοήθεια που όπως ειπώθηκε χρειάζεται αναβάθμιση λόγω της αύξησης του κόστους στις αποστολές στο εξωτερικό.
Τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Τζούντο Σώτο Τρικωμίτη και τον Τεχνικό Διευθυντή Χρίστο Χριστοδουλίδη υποδέχτηκαν από πλευράς ΚΟΑ, μαζί με τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη, τα μέλη του ΔΣ ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου, ενώ παρόντες ήταν και οι λειτουργοί του Οργανισμού Πάρις Αβρααμίδης, Πασχαλίνα Μαγνήτη, Ντένη Ηλιάδου και Βασίλης Βασιλείου.
Στην παρουσία της ηγεσίας του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού πραγματοποιήθηκαν οι ετήσιες βραβεύσεις της ΚΟΠ.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη παρευρέθηκαν στην εκδήλωση που έγινε το βράδυ της Δευτέρας 30 Μαΐου στη Λευκωσία και συμμετείχαν στις απονομές των ποδοσφαιρικών βραβείων στους κορυφαίους της χρονιάς. Παρόντες, επίσης, ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη του Δ.Σ. ΚΟΑ Μιχάλης Ιωάννου, Χρίστος Νεοφύτου, Σωτήρης Αδάμου και Κάλλη Χατζηιωσήφ.
Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Οργανισμού βράβευσε τον Αντώνη Γιωργαλλίδη και τον Μάριο Νικολάου για την προσφορά τους στην Εθνική ομάδα. Ερωτηθείς για το νέο γήπεδο της Λεμεσού, είπε: «Το νέο γήπεδο τρέχει. Είμαι κάθε βδομάδα εκεί, το παρακολουθώ στενά με τους συνεργάτες μου, ο ΠτΔ ενδιαφέρεται. Του είπαν και μας έχουν πει ότι θα είναι έτοιμο. Ελπίζω κι εύχομαι και προσεύχομαι στον Ύψιστο πως όλα θα πάνε καλά».
Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ βράβευσε την Ξένια Ηροδότου για την εκπροσώπηση της διαιτησίας σε υψηλό επίπεδο διεθνών διοργανώσεων, ενώ απένειμε τιμητικό βραβείο στην Χριστιάνα Σολωμού που αποχώρησε από την ενεργό δράση για την πολύχρονη προσφορά της στην Εθνική Γυναικών.
Υπό την αιγίδα του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και στην παρουσία του Προέδρου του Ανδρέα Μιχαηλίδη έγιναν το βράδυ της Παρασκευής 27 Μαΐου οι ετήσιες βραβεύσεις της ΑΟΚΝΕΛ.
«Ο ΚΟΑ στηρίζει συνεχώς και αδιαλείπτως τα σωματεία της ΑΟΚΝΕΛ, τα οποία αποτελούν φυτώριο αθλητών», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Ανδρέας Μιχαηλίδης στον χαιρετισμό του στις βραβεύσεις της Αθλητικής Ομοσπονδίας Κέντρων Νεότητος Επαρχίας Λεμεσού. Παρών και το μέλος του Δ.Σ. ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου, ο οποίος βραβεύτηκε για την πολύχρονη προσφορά του προς την ΑΟΚΝΕΛ.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης έκανε τα αποκαλυπτήρια της προτομής του αείμνηστου Δρ. Αμέρικου Αργυρίου, ο οποίος υπήρξε «βασιλιάς» του εθελοντισμού. Παρών στα αποκαλυπτήρια που έγιναν την Παρασκευή 27 Μαΐου στον Μόλο Λεμεσού και ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, Ανδρέας Μιχαηλίδης (στην πρώτη φωτογραφία με τον γιο του αείμνηστου Αμέρικου Αργυρίου, Αργύρη Αργυρίου).
Ο Κύπριος οδηγός Βλαδίμηρος Τζιωρτζής επισκέφτηκε το πρωί της Πέμπτης 26 Μαΐου τα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, όπου είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη.
Παρών στη συνάντηση και ο υπεύθυνος του αγωνιστικού αθλητισμού ΚΟΑ Πάρις Αβρααμίδης. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ τον συνεχάρη για τις ως τώρα διακρίσεις του, αλλά και την πρόσφατη επιτυχία του στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR στη Βαλένθια.
Ο πρωταθλητής μας ανέλυσε το πρόγραμμα των αγώνων που έχει μέσα στη σεζόν και ζήτησε τη στήριξη του Οργανισμού, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει απερίσπαστος την προσπάθειά του να εκπροσωπεί την Κύπρο και να διακρίνεται.
Με 3 χρυσά, 6 αργυρά και 3 χάλκινα μετάλλια για την Κύπρο ολοκληρώθηκε η 19η Παγκόσμια Γυμνασιάδα που διεξήχθη στη Νορμανδία της Γαλλίας.
Τα χρυσά μετάλλια κατέκτησαν οι Βαλεντίνα Σάββα (σφυροβολία), Ιωσήφ Κεσίδης (σφυροβολία), Λάιλα Αμντουλαχίφ (πυγμαχία). Τα αργυρά οι Μάριος Μακρής (δισκοβολία), Σισίλια Ανθία (δισκοβολία), Αιμιλία Κολοκοτρώνη (σφυροβολία), Χριστιάνα Έλληνα (ακοντισμός), Πέτρος Χριστοδουλίδης (τζούντο) και Άννα Χατζηλοΐζου (κολύμβηση), ενώ τα χάλκινα οι Νικολέττα Χρυσάνθου (τριπλούν), Γιάννης Αντωνίου (τζούντο) και Άννα Χατζηλοΐζου (κολύμβηση).
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει όλους τους αθλητές και τους προπονητές, καθώς και τις Ομοσπονδίες τους, για τις επιτυχίες τους.
Την ανανέωση της επιτυχημένης χορηγικής συνεργασίας με την ΟΠΑΠ Κύπρου η οποία στηρίζει το πρόγραμμα του ΚΟΑ «Αθλητισμός για Όλους», ανακοίνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 26 Μαΐου στα γραφεία του ΚΟΑ. Συγκεκριμένα η ΟΠΑΠ Κύπρου, η οποία αποτελεί χορηγό του προγράμματος ΑΓΟ τα τελευταία 12 χρόνια, θα συνεχίσει να είναι ο βασικός χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια, το 2022 και το 2023.
Για τη σύμπραξη αυτή μίλησαν από την πλευρά του Οργανισμού ο Πρόεδρος Ανδρέας Μιχαηλίδης, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και η προϊσταμένη του Μαζικού Αθλητισμού Έφη Μούζουρου-Πενηντάεξ, ενώ από την ΟΠΑΠ Κύπρου ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Αλερτράρης.
Μία «γεύση» από το τι περιλαμβάνει το ΑΓΟ είχαν την ευκαιρία να πάρουν οι παρευρισκόμενοι στο τέλος. Στο σύντομο πρόγραμμα που ετοίμασαν οι γυμναστές του ΑΓΟ συμμετείχαν και οι ηγεσίες του ΚΟΑ και της ΟΠΑΠ Κύπρου, καθώς και τα μέλη του Δ.Σ. ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ, Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Σωτήρης Αδάμου.|
Συνάντηση με τους Προέδρους των τριών ομάδων της Λεμεσού είχε η διοίκηση του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού το πρωί της Τρίτης 24 Μαΐου, με αντικείμενο το Νέο Γήπεδο της Λεμεσού που μπαίνει στην τελική ευθεία.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού κάλεσε τους Προέδρους των τριών ομάδων σε μία εφ’ όλης της ύλης συζήτηση για το Νέο Γήπεδο. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και όλα τα μέλη του Δ.Σ. υποδέχτηκαν στα γραφεία του ΚΟΑ τον Πρόεδρο του Απόλλωνα Νίκο Κίρζη, τον Πρόεδρο της ΑΕΛ Ανδρέα Σοφοκλέους και τον Πρόεδρο του Σωματείου Απόλλωνα Ξενοφώντα Χαραλάμπους, ενώ τον Άρη εκπροσώπησε ο Γενικός Διευθυντής Δημήτρης Γιαννέλης.
Στη σημαντική αυτή συνάντηση έγινε ανασκόπηση των ως τώρα ενεργειών για το Νέο Γήπεδο της Λεμεσού και δόθηκε έμφαση στις μετέπειτα κινήσεις που χρειάζονται, καθώς το έργο οδεύει προς ολοκλήρωσή του. Τονίστηκε ο κοινός στόχος του ΚΟΑ και των ομάδων για παράδοση του γηπέδου προς χρήση εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί, αλλά και η ανάγκη για εντατικοποίηση των εργασιών το επόμενο διάστημα.
Ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ τίμησε τους εκατοντάδες εθελοντές της διοργάνωσης σε μια ειδική εκδήλωση που έγινε το απόγευμα της Δευτέρας 23 Μαΐου και ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης ήταν εκεί για να τους συγχαρεί για την ανιδιοτελή προσφορά τους. Αφού επισήμανε την καθοριστική συμβολή των εθελοντών στη διοργάνωση και εξήρε τη διάθεσή τους να προσφέρουν χωρίς ανταλλάγματα, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συμμετείχε στις βραβεύσεις τους.
Ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Κωστάκης Κουκκουλλής παρακολούθησε το «Ράλλυ Φοινικούδες 2022» του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το οποίο διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 21-22 Μαΐου στη Λάρνακα και απένειμε τα έπαθλα στους νικητές. Ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού συνεχάρη την Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για την επιτυχημένη διοργάνωση και τη διαβεβαίωσε για τη συνεχή στήριξη του ΚΟΑ στην προσπάθεια για αναβάθμισή της.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρακολούθησε το απόγευμα του Σαββάτου, 21 Μαΐου, το Παγκύπριο Εαρινό Πρωτάθλημα Στίβου «60ά Μάτσεια», στο Λανίτειο Στάδιο Λεμεσού. Παρόντες και τα μέλη του Δ.Σ. ΚΟΑ Κάλλη Χατζηιωσήφ και Σωτήρης Αδάμου.
Τα «Μάτσεια» συνδιοργανώθηκαν το Σαββατοκύριακο 21-22/05 από την ΚΟΕΑΣ και τον Γυμναστικό Σύλλογο Πράξανδρο Κερύνειας προς τιμήν του ήρωα της ΕΟΚΑ Κυριάκου Μάτση.
Με τη μαζική συμμετοχή των αθλητικών ομοσπονδιών και μεγάλη επιτυχία διεξήχθη αυτή την Πέμπτη 19 Μαΐου το πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού με τίτλο «Τα 8 βήματα εφαρμογής του οδηγού ευημερίας για την προστασία όλων των συμμετεχόντων στον αθλητισμό».
Το σεμινάριο που έλαβε χώρα στα γραφεία της ΚΟΕ διεξήχθη στο πλαίσιο της τροποποίησης του περί ΚΟΑ νόμου και της Εθνικής Στρατηγικής του Κράτους, ούτως ώστε να προληφθούν και να εξαλειφθούν φαινόμενα εκφοβιστικών συμπεριφορών και πράξεων κακοποίησης ή παρενόχλησης σε βάρος αθλητών και αθλητριών. Χαιρετισμό απηύθυνε το μέλος του Δ.Σ. ΚΟΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής «Ισότητα των Φύλων στον Αθλητισμό» Κάλλη Χατζηιωσήφ.
Ευρεία συνάντηση συντονισμού των ενεργειών όλων των εμπλεκομένων φορέων για το νέο γήπεδο της Λεμεσού έγινε το μεσημέρι της Πέμπτης, 19 Μαΐου, στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, μαζί με τα μέλη του Δ.Σ. ΚΟΑ Σωτήρη Αδάμου και Ανδρόνικο Ανδρονίκου και τα αρμόδια τμήματα του Οργανισμού, υποδέχτηκαν εκπροσώπους των τριών ομάδων της Λεμεσού, του εργολάβου που έχει αναλάβει την κατασκευή του γηπέδου, καθώς και την ομάδα μελετητών του έργου και τον μηχανικό που το παρακολουθεί εκ μέρους των Δημοσίων Έργων.
Στόχος της συνάντησης ήταν ο έλεγχος της πορείας των έργων και ο συντονισμός των μετέπειτα κινήσεων, ενώ τονίστηκε η ανάγκη για εντατικοποίηση των προσπαθειών, καθώς το έργο μπαίνει στην τελική ευθεία υλοποίησής του.
Στην παρουσία της ηγεσίας του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού έγιναν οι βραβεύσεις των αρίστων της Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης Κύπρου. Συγκεκριμένα παρευρέθηκαν στην τελετή, που έγινε το βράδυ της Τρίτης 17 Μαΐου, ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο Αντιπρόεδρος Κωστάκης Κουκκουλλής και τα μέλη Δ.Σ. Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Σωτήρης Αδάμου και Χρίστος Νεοφύτου.
Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συνεχάρη όλους τους βραβευθέντες, καθώς επίσης τον Πρόεδρο της ΟΑΚ Νώντα Μεταξά και τους συνεργάτες του για την άρτια διοργάνωση. Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία Υφυπουργείου Αθλητισμού, το οποίο θα πρέπει να ενεργοποιηθεί μετά τις Προεδρικές εκλογές του 2023.
Τέλος, ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού συμμετείχαν στις απονομές, δίνοντας τα βραβεία στους κορυφαίους.
Υπό την αιγίδα του ΚΟΑ διεξήχθησαν αυτό το Σάββατο, 14 Μαΐου, μία σειρά από δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στην καμπάνια «Access City Paphos», η οποία έχει ως όραμα την ένταξη των Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ) στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή της Πάφου.
Παρόντες στις εκδηλώσεις ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, όπως και ο πρεσβευτής Fair Play Φοίβος Κωνσταντινίδης.
Όσοι συμμετείχαν στην ποδηλατική βόλτα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία ποδηλασίας ενός ΑμεΑ, ενώ το κοινό μπόρεσε να αναμετρηθεί με τον τυφλό τοξοβόλο μας Χρίστο Μισό. Επίσης, έγινε μεταξύ άλλων και αγώνας επίδειξης καλαθόσφαιρας τροχοκαθίσματος. Επιστέγασμα των βιωματικών αθλητικών δραστηριοτήτων αποτέλεσε η δεύτερη ομιλία παρακίνησης και ενδυνάμωσης. Με τίτλο «Ολυμπιονίκης ανακρίνει Ολυμπιονίκη», ο Κυριάκος Ιωάννου και ο Μίλαν Τραΐκοβιτς τέθηκαν ενώπιος ενωπίω για μια διαφορετική συζήτηση.
Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ είπε μεταξύ άλλων: «Είναι μία εκδήλωση που παντρεύει τον αθλητισμό με τον ανθρωπισμό, αφού έχει ως στόχο να καταστεί βιωματική η καθημερινότητα των ΑμεΑ από όλους τους κατοίκους της Πάφου».
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην καθιερωμένη αιμοδοσία που γίνεται στη μνήμη των διαιτητών Χρίστου Σκαπούλλη και Αντώνη Αντώρκα, καθώς και του Βίκτωρα Βίκτωρος. Την αιμοδοσία, η οποία έγινε την Πέμπτη 12 Μαΐου στη Λεμεσό, διοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Διαιτητών Κύπρο, ο Σύνδεσμος Διαιτητών Α.Ο.Κ.Ν.Ε.Λ. και η Αγροτική Ομοσπονδία Α.Ο.Κ.Ν.Ε.Λ.
Κατά τη διάρκεια της αιμοδοσίας τιμήθηκαν σταθεροί αιμοδότες και υποστηρικτές της εκδήλωσης, μεταξύ των οποίων και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ Ανδρόνικος Ανδρονίκου. Την τιμητική πλακέτα του παρέδωσε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ.
Παρών στο 2ο «Limassol Sports Festival» στο Μόλο Λεμεσού ήταν ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ παρακολούθησε από κοντά τους αγώνες επίδειξης στα δέκα και πλέον αθλήματα που παρουσίασαν οι διοργανωτές, τους οποίους και συνεχάρη για την όμορφη πρωτοβουλία τους, ιδιαίτερα τον Δήμαρχο Λεμεσού Νίκο Νικολαΐδη και το αθλητικό γραφείο του Δήμου. Το 2ο «Limassol Sports Festival» συγκέντρωσε αυτό το Σάββατο 14 Μαΐου στο Μόλο Λεμεσού εκατοντάδες πολίτες κάθε ηλικίας που δοκίμασαν τις ικανότητές τους σε διάφορα αθλήματα.
«Όλοι χρειαζόμαστε τον αθλητισμό στη ζωή μας και πρέπει να εντάξουμε την άθληση στην καθημερινότητά μας, όσο πειστική κι αν είναι. Κι αυτή η εκδήλωση του Δήμου Λεμεσού βοηθά τον κόσμο να αντιληφθεί την αξία της άθλησης, τη χαρά και την ευεξία που προσφέρει», σημείωσε στον χαιρετισμό του, πριν συμμετάσχει και ο ίδιος στα αγωνίσματα.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε στην τελετή εγκαινίων της νέας πτέρυγας Αποκατάστασης του Μελάθρου Αγωνιστών ΕΟΚΑ, στην Παλώδια, αυτό το Σάββατο, 14 Μαΐου. Τα εγκαίνια έγιναν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη.
Για τη σημασία του πρώτου διεθνούς μίτινγκ στίβου που διοργανώνει η ΚΟΕΑΣ μίλησε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης στη διάσκεψη Τύπου που παρέθεσαν οι διοργανωτές τη Δευτέρα, 9 Μαΐου, στη Λεμεσό.
Ο ΚΟΑ στηρίζει έμπρακτα την πρωτοβουλία της ΚΟΕΑΣ και ο Πρόεδρός του παρευρέθηκε στη συνέντευξη Τύπου του τουρνουά, το οποίο θα διεξαχθεί αυτή την Τρίτη 10 Μαΐου στο Τσίρειο Στάδιο, παρουσία κορυφαίων αθλητών, όπως οι Ολυμπιονίκες Μίλτος Τεντόγλου και Ορλάντο Ορτέγκα, αλλά και σπουδαίων Κύπριων αθλητών, όπως ο Μίλαν Τραΐκοβιτς και ο Απόστολος Παρέλλης.
«Είναι πολύ σημαντικό για τη χώρα μας το γεγονός ότι φιλοξενεί αθλητές από 23 διαφορετικές χώρες και μεγάλη επιτυχία η παρουσία σπουδαίων αθλητών στο μίτινγκ. Είμαι πεπεισμένος ότι το πρώτο διεθνές μίτινγκ στίβου που διοργανώνει η ΚΟΕΑΣ θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, ώστε σταδιακά να γίνει θεσμός και να αναβαθμιστεί σε ένα από τα πιο σημαντικά μίτινγκ που είναι ενταγμένα στο καλεντάρι της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ομοσπονδίας», επισήμανε ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να βρεθεί στο γήπεδο το απόγευμα της Τρίτης για να στηρίξει τους αθλητές.
Τις βάσεις για την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Αθλητισμού των Σεϋχελλών έθεσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη υποδέχτηκαν την πενταμελή αντιπροσωπεία από τις Σεϋχέλλες στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022. Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος και η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ συνομίλησαν εκτενώς το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Υπουργό Παιδείας των Σεϋχελλών Τζάστιν Βαλεντίν και την Υπουργό Αθλητισμού Μαρί Σελίν Ζιαλόρ. Παρόντες στη συνάντηση ήταν και οι συνεργάτες τους Σάρον Ερνέστα Τελεμάκ, Κλάιβ Ρούκου και Τζένι Ράσελ.
Μέσα από την πρώτη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών διαφάνηκε ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος για συνεργασία σε πολλούς τομείς, όπως επισημάνθηκε και από τις δύο πλευρές, οι οποίες συμφώνησαν σε νέες επαφές, ώστε να τεθεί επί τάπητος συγκεκριμένο πλάνο συνεργασίας.
Στην εκδήλωση για τη βράβευση των αρίστων αθλητών της χρονιάς του Δήμου Αγίου Αθανασίου παρευρέθηκε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022.
«Η βράβευση των αρίστων αθλητών της χρονιάς σε περιφερειακό επίπεδο είναι ένα υγιές και καλοδεχούμενο φαινόμενο στα αθλητικά πράγματα του τόπου μας, γι’ αυτό αποδίδουμε ξεχωριστό έπαινο στον Δήμαρχο, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Επιτροπή Αθλητισμού Αγίου Αθανασίου για τη διοργάνωση της ξεχωριστής αυτής εκδήλωσης», σημείωσε στον χαιρετισμό του ο πρόεδρος του ΚΟΑ.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους κορυφαίοι αθλητές: ο Ολυμπιονίκης της Σκοποβολής Αντώνης Νικολαΐδης και η Παγκοσμιονίκης και συμμετάσχουσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020 Μαριλένα Μακρή.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε και έκανε τις απονομές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καράτε Youth League, το οποίο έγινε στο Αθλητικό Κέντρο «Σπύρος Κυπριανού» στη Λεμεσό.
Η διεθνής αυτή διοργάνωση του Παγκόσμιου Καράτε διεξήχθη στις 29 Απριλίου – 1η Μαΐου και είχε τη στήριξη του ΚΟΑ, πράγμα το οποίο ανέφερε και ο κ. Μιχαηλίδης κατά τη διάρκεια της τελετής των απονομών. Συνεχάρη επίσης τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καράτε Ανδρέα Βασιλείου και την οργανωτική επιτροπή για την εξαιρετική διοργάνωση.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ καλωσόρισε επίσης στην Κύπρο τον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Καράτε Αntonio Espinos, τον Αντιπρόεδρο Gunar Nordahl και το μέλος ΔΣ Davide Benetello, εκφράζοντας την ευαρέσκεια του για την επιτυχία των αγώνων.
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρευρέθηκε και παρακολούθησε τους 66ους αγώνες Στίβου του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Εφήβων και τους 53ους Νεανίδων, που διεξήχθησαν στο Τσίρειο Στάδιο Λεμεσού, το Σάββατο 30 Απριλίου 2022.
Ο κ. Μιχαηλίδης έκαμε παράλληλα τις απονομές στους νικητές, εκφράζοντας τη χαρά και ικανοποίηση του για το άφθονο ταλέντο που υπάρχει στον κυπριακό κλασσικό αθλητισμό.
Οι νεαροί αθλητές και αθλήτριες μας κάτω των 20 ετών έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, καταρρίπτοντας συνολικά τέσσερις επιδόσεις αγώνων, ενώ άλλοι τρεις εξασφάλισαν συμμετοχή για τις διεθνείς διοργανώσεις του καλοκαιριού. Πολυνίκης Γυμναστικός Σύλλογος στους Εφήβους αναδείχθηκε ο ΓΣΠ και στις Νεάνιδες ο ΓΣΟ.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει θερμά τους νεαρούς αθλητές του Καράτε που κατέκτησαν 1 χρυσό, 1 αργυρό και 2 χάλκινα μετάλλια, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καράτε Youth League Limassol 2022.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο 13χρονος Χαράλαμπος Θεμιστοκλέους (u14 kumite male +55 kg), το αργυρό πήρε στην κατηγορία u14 kumite female -47 kg η επίσης 13χρονη Ιουλιάνα Δαλίτη και χάλκινα μετάλλια οι Γιώργος Νικολάου στην κατηγορία u14 kumite male -55 kg και Αλέξης Τσαγγαράς στην κατηγορία cadet kumite male (-57 kg).