O ΚΟΑ συγχαίρει τον Σπύρο Καπράλο
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει θερμά τον Σπύρο Καπράλο για την εκλογή του στη θέση του Προέδρου των Ευρωπαϊκών Ολυμπιακών Επιτροπών (EOC).
Η εκλογή του Σπύρου Καπράλου, Προέδρου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (EOE) και Μέλους της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (IOC), θεωρείται μεγάλη επιτυχία για τον ίδιο προσωπικά, αλλά και για τον ελληνικό αθλητισμό γενικότερα.
Ο ΚΟΑ σε Αθλητικό Συνέδριο στη Λισαβώνα
Στη Λισαβώνα για το αθλητικό συνέδριο της Πορτογαλικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τίτλο «Can sport diplomacy contribute to building a stronger Europe in the world?», παρευρέθηκαν η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και το Μέλος του Δ.Σ. Λεόντιος Τσέλεπος, το διήμερο 3 - 5 Ιουνίου 2021. Η αθλητική διπλωματία αποτελεί τον ένα από τους δύο βασικούς πυλώνες της Πορτογαλικής Προεδρίας στον τομέα του αθλητισμού, αλλά και προτεραιότητα της Ε.Ε. και των χωρών μελών της.
Στη Λισαβώνα για το αθλητικό συνέδριο της Πορτογαλικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τίτλο «Can sport diplomacy contribute to building a stronger Europe in the world?», παρευρέθηκαν η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και το Μέλος του Δ.Σ. Λεόντιος Τσέλεπος, το διήμερο 3 - 5 Ιουνίου 2021. Η αθλητική διπλωματία αποτελεί τον ένα από τους δύο βασικούς πυλώνες της Πορτογαλικής Προεδρίας στον τομέα του αθλητισμού, αλλά και προτεραιότητα της Ε.Ε. και των χωρών μελών της.
Την ψηφιοποίηση του αρχείου του ΚΟΑ ανέλαβε η Βιβλιοθήκη του ΤΕΠΑΚ
Την δωρεάν ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση του αρχείου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού (ΚΟΑ), έχει αναλάβει η Βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του ΤΕΠΑΚ και του ΚΟΑ το οποίο ανανεώθηκε χθες (1/6/2021). Την ανανέωση του Μνημονίου υπέγραψαν ο Πρύτανης του ΤΕΠΑΚ Καθηγητής Παναγιώτης Ζαφείρης και ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ. Ανδρέας Μιχαηλίδης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη στη Λεμεσό.
Ο Πρόεδρος ΚΟΑ για την πορεία και δράση του ΔΣ ΚΟΑ
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης μίλησε για την πορεία και δράση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ σε εκδήλωση την Πέμπτη 20 Μαϊου 2021 στο κλειστό γυμναστήριο "Τάσσος Παπαδόπουλος Ελευθερία" στην παρουσία του Υπουργού Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομου Προδρόμου.
Στην εκδήλωση έγινε και έκθεση φωτογραφίας.
Ο εμβολιασμός μόνος τρόπος επιστροφής στην κανονικότητα διαμήνυσαν ΚΟΑ και αθλητές
Το μήνυμα ότι ο εμβολιασμός είναι ο μόνος τρόπος επιστροφής στην αγωνιστική δραστηριότητα και στην κανονικότητα, έστειλαν από το Κέντρο Εμβολιασμού Λατσιών, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού και αθλητές.
Συγκεκριμένα την Τρίτη 11 Μαΐου 2021 στο Κέντρο Εμβολιασμού Λατσιών, αθλητές που διεκδικούν πρόκριση στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, καθώς και αθλητές της Εθνικής Ομάδας Τοξοβολίας και της Εθνικής Ομάδας Κολύμβησης, εμβολιάστηκαν. Στο Κέντρο Εμβολιασμού παρευρέθηκαν και συνομίλησαν με τους αθλητές ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέα Μιχαηλίδη, τα μέλη του ΔΣ του Οργανισμού, καθώς και η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
Ευχές Προέδρου ΚΟΑ στον Υφυπουργό Αθλητισμού της Ελλάδας για τους εορτασμούς των 200 χρόνων της Εθνικής Παλιγγενεσίας
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης απέστειλε ευχητήρια επιστολή στον Υφυπουργό Αθλητισμού της Ελλάδας Λευτέρη Αυγενάκη για τους εορτασμούς των 200 χρόνων της Εθνικής Παλιγγενεσίας (1821 - 2021).
Εκδήλωση με αθλητικό/ανθρωπιστικό περιεχόμενο στην Μητρόπολη Ταμασού & Ορεινής
Μια ξεχωριστή εκδήλωση με αθλητικό/ανθρωπιστικό περιεχόμενο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Μαρτίου 2021 στην Μητρόπολη Ταμασού & Ορεινής. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Ποδηλατικό Όμιλο «Άγιος Μνάσων» της Μητρόπολης και σε αυτήν ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης παρέδωσε αθλητικό υλικό, προσφορά του ΚΟΑ στους παραποδηλάτες του Ομίλου, μετά από αίτημα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Την ΚΟΠΟ εκπροσώπησε στην εκδήλωση ο Πρόεδρος της Γιώργος Γεωργίου, ενώ παρευρέθηκε και ο κοινοτάρχης Επισκοπειού Γιάννης Λουκαΐδης.
Έντονο ήταν και το παρόν των μικρών ποδηλατών της Ακαδημίας του Ομίλου, το οποίο δείχνει και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον αθλητισμό του Μητροπολίτη κ.κ. Ησαΐα και γενικά της Μητρόπολης Ταμασού και Ορεινής, κάτι που έκαμε ιδιαίτερη μνεία στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ
Ο ΚΟΑ παρέδωσε στους αθλητές τις επιταγές του Σχεδίου Υποτροφιών
Σε σεμνή τελετή την Τρίτη 2 Μαρτίου 2021, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού επέδωσε τις επιταγές στους δικαιούχους αθλητές / φοιτητές του Σχεδίου Υποτροφιών Δέσποινα Πηλαβάκη και Παρασκευά Μπατζάβαλη, που είναι ενταγμένοι στο Σχέδιο Υψηλής Επίδοσης του ΚΟΑ για το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020.
Τις επιταγές παρέδωσαν ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης και το Μέλος ΔΣ Παναγιώτης Τρισόκκας.
Ο κ. Μιχαηλίδης απευθυνόμενος στους δύο πρωταθλητές μας τόνισε και τα εξής: «Ο ΚΟΑ συγχαίρει σήμερα την πρωταθλήτρια Τάε Κβο Ντο Δέσποινα Πηλαβάκη και τον πρωταθλητή στίβου Παρασκευά Μπατζάβαλη, οι οποίοι συνδυάζουν την αθλητική τους καριέρα μαζί με την πανεπιστημιακή. Είναι χαρά μας, να βλέπουμε αθλητές πρωταθλητές μας να διαπρέπουν και στον Ακαδημαϊκό τομέα. Είναι για αυτό τον λόγο που ο ΚΟΑ προχώρησε και εδραίωσε το Σχέδιο Υποτροφιών
Εποικοδομητική η Διαδικτυακή Συζήτηση του ΚΟΑ με τις Αθλητικές Ομοσπονδίες
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας διοργάνωσε με επιτυχία την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021, Διαδικτυακή Συζήτηση με όλες σχεδόν τις Αθλητικές Ομοσπονδίες σχετικά με το πλάνο επανέναρξης των αθλητικών διοργανώσεων.
Φιλοξενούμενοι στη συζήτηση ήταν η Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας Δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά και ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος Υγειονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας Ηρόδοτος Ηροδότου, ενώ τον συντονισμό της συζήτησης είχε η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συζήτησης, η οποία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική, οι εκπρόσωποι των Αθλητικών Ομοσπονδιών υπέβαλαν ερωτήσεις και εισηγήσεις σχετικά με την επανέναρξη των αγώνων, οι οποίες θα τύχουν αξιολόγησης από την Επιδημιολογική και Συμβουλευτική ομάδα του Υπουργείου Υγείας.
Στη συζήτηση συμμετείχε και ο Πρόεδρος ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, ο οποίος ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των Ομοσπονδιών καθώς και τη Δρα Πανά και τον κ. Ηροδότου για τη συμμετοχή τους, τονίζοντας ότι ο Οργανισμός αναλαμβάνει συνεχείς πρωτοβουλίες για την επανεκκίνηση του αθλητισμού.
Ξεκινάμε με ασφάλεια την άθληση μας, το μήνυμα ΚΟΑ και Υπουργείου Υγείας
«Ξεκινάμε με ασφάλεια την άθληση μας», αυτό το μήνυμα δόθηκε στη δημοσιογραφική διάσκεψη που διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΟΑ και μεταδόθηκε ζωντανά μέσω live streaming από τη σελίδα του Οργανισμού στο Facebook.
Στη διάσκεψη παρέστησαν και μίλησαν ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, η Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας Δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά και ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος Υγειονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας Ηρόδοτος Ηροδότου.
Οδηγός ΚΟΑ για την εφαρμογή μέτρων προστασίας και ευημερίας όλων των συμμετασχόντων στον Αθλητισμό
Σε συνέχεια ανακοίνωσης του ΚΟΑ σχετικά με τη δημοσιοποίηση του Οδηγού για την εφαρμογή μέτρων Προστασίας και Ευημερίας όλων των συμμετεχόντων στον Αθλητισμό, η Επιτροπή «Ισότητα των Φύλων στον Αθλητισμό» του ΚΟΑ ενημερώνει για τα ακόλουθα:
Η διαμόρφωση του Οδηγού έγινε ως ενημερωτικό εργαλείο προς τις Ομοσπονδίες και Σωματεία, για την εφαρμογή μέτρων που θα στοχεύουν στην προστασία και ευημερία των αθλητών και αθλητριών στον χώρο του αθλητισμού. Ο συγκεκριμένος οδηγός περιλαμβάνει καθοδηγητικές γραμμές καθώς και ένα σύνολο οκτώ (8) βασικών μέτρων τα οποία μπορούν να τεθούν σε εφαρμογή από τις Ομοσπονδίες, για διασφάλιση της ευημερίας όλων των συμμετεχόντων στον αθλητισμό ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, εθνικότητας, σεξουαλικού προσανατολισμού, αναπηρίας, θρησκείας και κουλτούρας.
Το Δ.Σ και η Διεύθυνση του ΚΟΑ ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη για να τεθεί ξεκάθαρο πλαίσιο στρατηγικής δράσης, ενέκρινε πριν αρκετούς μήνες τον εν λόγω Οδηγό, με σκοπό τη δημοσιοποίηση του μέσω διοργάνωσης ενός Παγκύπριου Συνεδρίου, όπου θα γινόταν ταυτόχρονη επιμόρφωση για τους τρόπους εφαρμογής των 8 βασικών μέτρων του Οδηγού. Ένεκα πανδημίας, το συνέδριο μετά από δύο αναβολές δυστυχώς δεν κατέστη δυνατό να πραγματοποιηθεί.
Ως εκ τούτου δημοσιοποιούμε σήμερα τον Οδηγό και ταυτόχρονα ενημερώνουμε ότι η Επιτροπή «Ισότητας των Φύλων στον Αθλητισμό» και το Δ.Σ του ΚΟΑ, επεξεργάζονται επιπρόσθετες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση αυτή
Ο ΚΟΑ για τα φαινόμενα έμφυλης βίας στον χώρο του αθλητισμού
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, παρακολουθώντας με αγανάκτηση τις εξελίξεις γύρω από τις αποκαλύψεις των Ελληνίδων πρωταθλητριών για τη σεξουαλική και ψυχολογική κακοποίηση την οποία υπέστησαν, καταδικάζει κάθε μορφή έμφυλης βίας, παρενόχλησης και κακοποίησης έναντι οποιουδήποτε ανθρώπου στον χώρο του αθλητισμού και ευρύτερα της κοινωνίας. Τέτοιου είδους πράξεις προκαλούν σοβαρούς και ανεπανόρθωτους τριγμούς στα θεμέλια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, καθώς και των αξιών που διέπουν τον αθλητισμό.
Η Χρυσή Ολυμπιονίκης Σοφία Μπεκατώρου, έσπασε με τόλμη την αλυσίδα του φόβου και της σιωπής, δίνοντας το έναυσμα για ανοιχτή συζήτηση και κατ’ επέκταση λήψη προληπτικών μέτρων γύρω από ένα θέμα, το οποίο μέχρι και σήμερα αποτελεί «ταμπού» στον χώρο του αθλητισμού.
Ο ΚΟΑ μέσω της Επιτροπής «Ισότητα των Φύλων στον Αθλητισμό», αναγνωρίζοντας την ύπαρξη του προβλήματος της βίας στον αθλητισμό η οποία εκδηλώνεται με διάφορες μορφές, έχει ολοκληρώσει πρόσφατα την ετοιμασία Οδηγού προς τις Αθλητικές Ομοσπονδίες που αφορά στην εφαρμογή μέτρων προστασίας και ευημερίας στον αθλητισμό, με έμφαση νεαρούς αθλητές/τριες και παιδιά, ο οποίος θα δημοσιοποιηθεί εντός της τρέχουσας εβδομάδας.
Ως η Ανώτατη Αθλητική Αρχή της Κύπρου δηλώνουμε ρητώς ότι βρισκόμαστε δίπλα σε κάθε αθλητή ή αθλήτρια, καθώς και σε οποιοδήποτε μέλος της αθλητικής οικογένειας μπορεί να βίωσε οποιασδήποτε μορφής κακοποίηση.
Ο ΚΟΑ ετοίμασε πλατφόρμα για διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής από το ΑΓΟ
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού ανταποκρινόμενος στις ανάγκες της εποχής λόγω της πανδημίας COVID-19, έχει δημιουργήσει πλατφόρμα online εκγύμνασης μέσω του Προγράμματος Αθλητισμός για Όλους (ΑΓΟ), η οποία είναι προσβάσιμη δωρεάν προς κάθε ενδιαφερόμενο στον σύνδεσμο
https://ago.org.cy/platforma
Στην πλατφόρμα προσφέρονται μαθήματα γυμναστικής για παιδιά, ενήλικες και άτομα της τρίτης ηλικίας από τους γυμναστές του προγράμματος ΑΓΟ.
Αρωγός στην πρωτοβουλία αυτή είναι οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Συμμετοχή της Κύπρου στη Διαδικτυακή 16η Σύνοδο Υπουργών Αθλητισμού του Συμβουλίου της Ευρώπης
Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου εκπροσωπήθηκε σήμερα από τον Πρόεδρο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέα Μιχαηλίδη, στη συνάντηση στρογγυλής τραπέζης, στο πλαίσιο της 16ης Συνόδου Υπουργών Αθλητισμού του Συμβουλίου της Ευρώπης, που πραγματοποιείται υπό την Προεδρία της Ελλάδας. Τα δύο κεντρικά θέματα που τέθηκαν προς συζήτηση και αποτέλεσαν τον πυρήνα της τοποθέτησης της Κύπρου ήταν η αναθεώρηση της Ευρωπαϊκής Χάρτας Αθλητισμού και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στον Αθλητισμό.
Έκτακτη χορηγία για στήριξη Σωματείων και Φορέων λόγω πανδημίας αποφάσισε ο ΚΟΑ
Έκτακτη οικονομική στήριξη της τάξεως των 410.000 ευρώ σε Σωματεία και Φορείς αθλημάτων αποφάσισε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, καθώς και τη μηδενική χρέωση των αθλητικών φορέων που κάνουν χρήση των εγκαταστάσεων του, για συγκεκριμένη περίοδο.
Καθημερινό μέλημα του ΚΟΑ από την εμφάνιση της πανδημίας COVID-19, είναι να επανέλθει ο αθλητισμός δυναμικά ξανά στη ζωή μας. Για να γίνει αυτό εφικτό το Διοικητικό Συμβούλιο του ΚΟΑ αξιολογεί συνεχώς τα μεταβαλλόμενα δεδομένα και όπου είναι εφικτό λαμβάνει αποφάσεις για ενίσχυση Σωματείων και Αθλητικών Φορέων, τις δύσκολες αυτές στιγμές εν μέσω πανδημίας. Στα πλαίσια αυτά το ΔΣ του Οργανισμού στις τελευταίες του συνεδρίες, μέσα από έναν αμφίδρομο διάλογο με εισηγήσεις, προτάσεις και ανταλλαγή απόψεων, κατάφερε να καταλήξει στην έκτακτη και ειδική οικονομική στήριξη, με ποσό 410.000 ευρώ στα Σωματεία και Φορείς των αθλημάτων που επιχορηγούνται από τον ΚΟΑ.
Αποφάσισε επίσης τη μηδενική χρέωση από 1/03/2020 – 31/08/2020 και τη μείωση 50% από 1/09/2020 - 31/12/2020, των αθλητικών φορέων που κάνουν χρήση των Περιμετρικών αιθουσών, των Κολυμβητηρίων και των άλλων αιθουσών/αθλητικών εγκαταστάσεων του ΚΟΑ. Εξαιρούνται οι ομάδες ποδοσφαίρου για τις οποίες υπάρχουν ήδη προηγούμενες αποφάσεις του ΔΣ ΚΟΑ. Σημειώνεται ότι οι αποφάσεις αυτές υλοποιούνται με βάση τα υφιστάμενα κριτήρια του Οργανισμού.
Το ΔΣ εξάλλου αποφάσισε να στηρίξει οικονομικά, υλοποιώντας έτσι την εξαγγελία του Προέδρου της Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη, με ποσό 300.000 ευρώ τις αθλήτριες και τους αθλητές μας που εξασφάλισαν πρόκριση στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2021 και σε αυτούς που βρίσκονται κοντά σε πρόκριση (ασφαλώς για να υλοποιηθεί χρειάζεται η συμβολή της ΚΟΕ και των Ομοσπονδιών).
Πρόεδρος ΚΟΑ: Ο αθλητισμός δυναμικά ξανά στη ζωή μας το 2021
Στο Πρωτοχρονιάτικο του μήνυμα του ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, μεταξύ άλλων τόνισε και ταεξής: "Ας κάνουμε πράξη τις φετινές μας ευχές: «ΥΓΕΙΑ». Το αναπάντεχο κακό με την πανδημία του κορωνοϊού, μάς εξοστράκισε από όλους τους τομείς της ζωής μας, για αυτό και η ευχή ΥΓΕΙΑ είναι απαραίτητη σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί. Μεγάλο πλήγμα από την πανδημία υπέστη και ο αθλητισμός, στερώντας από τον καθένα μας την άθληση, τη θέαση και ότι άλλο καλό μάς προσφέρει.
Μέλημα μας με την έλευση του 2021, είναι να επανέλθει ο αθλητισμός δυναμικά ξανά στη ζωή μας τη νέα χρονιά. Αυτό είναι το σύνθημα μας, υποδεχόμενοι σήμερα το νέο χρόνο. Ως Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, κρατάμε καλά κουρδισμένο το ρολόι του αθλητισμού, όσες δυσκολίες και αν περάσουμε.
Αφήνουμε πίσω μας τον παλιό χρόνο 2020 με μεγάλη λύπη, γιατί η πανδημία έφερε αμέτρητα κακά. Το μυαλό μας πάει σε αυτούς που νόσησαν, που μας έφυγαν, που ταλαιπωρήθηκαν. Σκεφτόμαστε τον αθλητισμό μας που έκανε βήμα σημειωτόν, τους αθλητές μας που κλείστηκαν στο σπίτι, τις επιχειρήσεις που έκλεισαν, τα παιδιά μας που δεν αθλούνται. Ως ΚΟΑ καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και συμπαραστεκόμαστε σε όλους αυτούς, με την ελπίδα το 2021 να ανατείλουν καλύτερες μέρες και ο αθλητισμός να χαμογελάσει πάλι. Να δείξουμε αυτοσυγκράτηση στις αντιδράσεις μας ως φίλαθλοι/οπαδοί, αθλούμενοι, προπονητές, και παράγοντες, να θυμηθούμε τις πραγματικές αξίες και ιδανικά του αθλητισμού, να βάλουμε ψηλά τον πήχυ και να παραμείνουμε κοντά στο αγαπημένο μας άθλημα. Μόνο έτσι ο αθλητισμός θα βγει νικητής και σε αυτή τη μάχη!.
Πρόεδρος ΚΟΑ: Νοιαζόμαστε και στηρίζουμε τα Προσφυγικά Σωματεία όλων των αθλημάτων
Σε μια σεμνή τελετή, η οποία χωρίστηκε σε δύο μέρη τηρώντας έτσι τα μέτρα κατά της πανδημίας, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού παρέδωσε την Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020 στα Προσφυγικά Σωματεία, Συλλόγους και Ομίλους των ομαδικών και ατομικών αθλημάτων, την Επιπρόσθετη Χορηγία ύψους 100.000 ευρώ.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης στον χαιρετισμό του τόνισε ότι η σημερινή είναι ευχάριστη μέρα, που ο Οργανισμός δίνει λεφτά στα προσφυγικά σωματεία, τα οποία προφέρουν ένα πολύπλευρο έργο.
Ο Πρόεδρος ΚΟΑ συναντήθηκε με την ΚΕΠΕ
Με αντιπροσωπεία της Κυπριακής Εθνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής (ΚΕΠΕ) συναντήθηκε την Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020 ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέας Μιχαηλίδης, στην παρουσία και των Μελών ΔΣ Δώρας Κυριάκου & Ανδρόνικου Ανδρονίκου, οι οποίοι παράλληλα εκπροσωπούσαν την Επιτροπή Παραολυμπιακού Κινήματος του ΚΟΑ.
Ο Πρόεδρος ΚΟΑ καλωσορίζοντας την αντιπροσωπεία της ΚΕΠΕ, ευχήθηκε για ότι καλύτερο στη νέα χρονιά και ταυτόχρονα τους συνεχάρη για την εκλογή ή επανεκλογή τους στο νέο Εκτελεστικό Συμβούλιο της Παραολυμπιακής Επιτροπής. Η αντιπροσωπεία της ΚΕΠΕ αποτελείτο από τον Πρόεδρο Ανδρέα Καμαρλίγγο, τον Αντιπρόεδρο Ευθύμιο Πολυδώρου, τον Γραμματέα Δρ Ανδρέα Ρουμπά και τα Μέλη Αντώνη Φούρναρη και Ανδρέα Θεοφυλάκτου. Εκ μέρους του ΚΟΑ παρέστησαν επίσης ο προϊστάμενος αγωνιστικού αθλητισμού Πάρις Αβρααμίδης και η λειτουργός Αντιγόνη Τάμπα.
Πρόεδρος ΚΟΑ: Υποχρέωση της Πολιτείας η στήριξη των Προσφυγικών Σωματείων
«Η σημερινή μέρα, είναι από τις πιο καλές της Προεδρίας μου στον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού όταν μαζεύονται στον Οργανισμό τα Προσφυγικά Σωματεία, τα οποία κρατούν ψηλά τη σημαία της Επιστροφής και είναι για όλους μας ο Φάρος που δείχνει προς τις κατεχόμενες περιοχές μας, για να παραλάβουν τη χορηγία τους».
Με αυτά τα σημαντικά λόγια καλωσόρισε την αντιπροσωπεία της Επιτροπής των Προσφυγικών Ποδοσφαιρικών Σωματείων ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης, στη σεμνή τελετή που διοργάνωσε ο Οργανισμός την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου τηρώντας τα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας.
Στην τελετή έγινε η επίδοση της Επιπρόσθετης Χορηγίας στα Προσφυγικά Ποδοσφαιρικά Σωματεία Μέλη της ΚΟΠ, ύψους 650.000 ευρώ, η οποία όπως είναι γνωστό υλοποιήθηκε χάρις
Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ στην Άτυπη Διάσκεψη Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού της Ε.Ε.
Πραγματοποιήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2020 μέσω τηλεδιάσκεψης, η άτυπη συνάντηση Γενικών Διευθυντών Αθλητισμού. Την Κύπρο εκπροσώπησε η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Δρ Μαίρη Χαραλάμπους - Παπαμιλτιάδη. Κατά την άτυπη τηλεδιάσκεψη συζητήθηκαν θέματα που αφορούσαν την εφαρμογή δια τομεακών προγραμμάτων με χρήση των χρηματοδοτικών μέσων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις τρέχουσες εξελίξεις σε επίπεδο ΕΕ. Ακολούθησε η παρουσίαση της πορτογαλικής αντιπροσωπείας σχετικά με το πρόγραμμα που θα εφαρμόσει στον τομέα του αθλητισμού με την ανάληψη της Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ.
Πρόεδρος ΚΟΑ: Στηρίζουμε διαχρονικά τις Θρησκευτικές ομάδες
«Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στηρίζει διαχρονικά την πρόοδο του αθλητισμού στις Θρησκευτικών ομάδες Μαρωνιτών, Αρμενίων και Λατίνων, εφαρμόζοντας τη δέσμευσή του για ετήσια επιχορήγηση των σωματείων αυτών». Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης στην επίδοση των επιταγών στα σωματεία Κέδρος Αγίας Μαρίνας Σκυλλούρας, Κορμακίτης και AGBU ARARAT, σε σεμνή τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Οργανισμού.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους ο Επίτροπος Προεδρίας Φώτης Φωτίου, ο εκπρόσωπος των Αρμενίων στη Βουλή Βαρκτές Μαχτεσιάν και ο εκπρόσωπος των Μαρωνιτών Γιαννάκης Μούσας. Παρευρέθηκαν επίσης τα μέλη ΔΣ ΚΟΑ Στέλιος Στυλιανού, Κωστάκης Κουκκουλής, Δώρα Κυριάκου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Παναγιώτης Τρισόκκας και η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαίρη Παπαμιλτιάδη.
Μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού στα κεντρικά γραφεία του ΚΟΑ
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού εφαρμόζοντας τα μέτρα υγιεινής και προστασίας του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, ανακοινώνει ότι τα τμήματα τα οποία εξυπηρετούν το κοινό (π.χ. τμήμα έκδοσης δελτίων υγείας, μαζικού αθλητισμού κ.ά.) θα λειτουργούν κανονικά, εφαρμόζοντας πάντοτε τα ενδεικνυόμενα μέτρα προστασίας και φυσικής αποστασιοποίησης.
Σχετικά με όλα τα άλλα τμήματα και υπηρεσίες που προσφέρει ο Οργανισμός, η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται ΜΟΝΟ με διευθέτηση ραντεβού μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα αρμόδια Τμήματα.
Με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες και στα σωστά χρονοδιαγράμματα οι εργασίες για το Νέο Γήπεδο Λεμεσού στο Κολόσσι
Η Επιτροπή Νέου Γηπέδου Λεμεσού του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού με επικεφαλής τον Πρόεδρο Ανδρέα Μιχαηλίδη παρακάθησε σε σύσκεψη με τους Προέδρους και συνεργάτες των τριών Λεμεσιανών σωματείων ΑΕΛ, Απόλλωνα και Άρη στο χώρο του εργοταξίου στο Κολόσσι.
Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020 και σε αυτή συζητήθηκε η πορεία των έργων με τον Πρόεδρο του ΚΟΑ να τονίζει ότι οι εργασίες συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς και μέσα στα σωστά χρονοδιαγράμματα, επιβεβαιώνοντας ότι το νέο γήπεδο της Λεμεσού θα είναι έτοιμο τον Μάιο του 2022.
Παρόντες στη σύσκεψη από πλευράς ΚΟΑ ήταν επίσης τα Μέλη της Επιτροπής Γηπέδου Ανδρόνικος Ανδρονίκου και Ανδρέας Μυλωνάς, το Μέλος ΔΣ Στέλιος Στυλιανού και η Γενική Διευθύντρια Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
Την ΑΕΛ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος της Εταιρείας Ανδρέας Σοφοκλέους, ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου Δημήτρης Καλλής και τα Μέλη ΔΣ Ανδρέας Γιάπας, Νίκος Καρασαμάνης, Στέλιος Αυγολούπης και ο Διευθυντής Θεόδωρος Αντωνίου.
Από τον Απόλλωνα παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της Εταιρείας Νίκος Κίρζης, ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοφών Χαραλάμπους, το Μέλος ΔΣ Πάμπος Αντωνίου και ο Διευθυντής Γιώργος Παπαγιάννης.
Τον Άρη εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος Λύσανδρος Λυσάνδρου και ο Διευθυντής Δημήτρης Γιανέλλης.
Την ενημέρωση έκαμαν ο υπεύθυνος Μηχανικός του έργου των Δημοσιων Έργων Δημήτρης Αποστολίδης, ο υπεύθυνος μηχανικός της εργοληπτικής εταιρείας Κυριάκος Τουλούμης και οι μελετητές/συντονιστές του έργου Πρόδρομος Ανθίμου και Πανίκος Παπαδόπουλος.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τον νέο Πρόεδρο της ΚΟΕ Γιώργο Χρυσοστόμου
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τον κ. Γιώργο Χρυσοστόμου για την εκλογή του στη θέση του νέου Προέδρου της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής. Συγχαίρει επίσης τα νεοεκλεγέντα Μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ΚΟΕ.
Ο ΚΟΑ θέλει να διατηρήσει τις πολύ καλές σχέσεις που έχει με την ΚΟΕ και με τη νέα ηγεσία της Ολυμπιακής Επιτροπής και να τις ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο. Ο Οργανισμός θα επιδιώξει σύντομα μια συνάντηση με τη νέα ηγεσία της ΚΟΕ, για σκοπούς αλληλογνωριμίας.
ΚΟΑ και ΚΟΕ έχουν κοινό στόχο και όραμα την πρόοδο, ανάπτυξη και γενικά την πετυχημένη παρουσία και διάκριση του Κυπριακού Αθλητισμού στον διεθνή αθλητικό χώρο. ΚΟΑ και ΚΟΕ είναι ταγμένοι προς τον ίδιο στόχο και σκοπό και η σχέση τους είναι πολύ σημαντική για την υποστήριξη και τη βοήθεια προς τις Ομοσπονδίες και τους αθλητές μας.
Η στενή και αγαστή συνεργασία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής θα είναι επωφελής για τον Αθλητισμό μας.
Ο Πρόεδρος ΚΟΑ στην εκδήλωση των ΛΟΚ για το #ΒeActive 2020
Με μια εξαιρετική εκδήλωση στην 33η Μοίρα Καταδρομών στην παρουσία του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού Ανδρέα Μιχαηλίδη, έκλεισε την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020 η αυλαία της φετινής 6ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού #ΒeActive 2020.
Στη δράση με την ονομασία «Functional Relays» συμμετείχαν οι στρατιώτες και το προσωπικό της 33ης Μ.Κ. Διοργανωτές ήταν ο ΚΟΑ και η διεύθυνση εκπαίδευσης της Εθνικής Φρουράς, με την καθοδήγηση των γυμναστών του προγράμματος Άθληση στην Ε.Φ. / Σώματα Ασφαλείας.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης συγχάρηκε όλους όσους συμμετείχαν με επιτυχία στη δράση #ΒeActive 2020, πράγμα το οποίο αποδεικνύει την άψογη δουλειά που επιτελείται από τους γυμναστές του τμήματος και του προγράμματος ΑΓΟ.