Ο ΚΟΑ τίμησε τη μνήμη του Χαράλαμπου Κουκουλαρίδη
«Για 22η χρονιά ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού τιμά τη μνήμη του πρώην Γενικού Διευθυντή του ΚΟΑ Χαράλαμπου Κουκουλαρίδη, με τη διοργάνωση της εκδήλωσης αιμοδοσίας. Μια εκδήλωση στην οποία ο Αθλητισμός επιδεικνύει το ανθρωπιστικό του πρόσωπο και την εθελοντική του δράση. Ο κόσμος του αθλητισμού συμμετέχει ενεργά και προβάλλει το σύνθημα «ΔΩΣΤΕ ΑΙΜΑ, ΣΩΣΤΕ ΖΩΕΣ». Την εκδήλωση αυτή ο ΚΟΑ την καθιέρωσε ως θεσμό, τιμώντας τη μνήμη ενός ανθρώπου δικού του, ο οποίος πρόσφερε τα μέγιστα στον Κυπριακό Αθλητισμό». Τα λόγια αυτά τόνισε στο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΚΟΑ κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης στην εκδήλωση αιμοδοσίας που έγινε την Τρίτη 12 Μαρτίου 2019.
Συνάντηση του Προέδρου ΚΟΑ με την επιτροπή του ΑΣΥΑ
Με την επιτροπή του Ανωτάτου Συμβουλίου Υγείας Αθλητών (ΑΣΥΑ) του ΚΟΑ συναντήθηκε την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019 ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Η συνάντηση που έγινε στα γραφεία του ΚΟΑ, ήταν στο πλαίσιο της διαβούλευσης με τους γιατρούς του ΑΣΥΑ για επικαιροποίηση της διαδικασίας έκδοσης των δελτίων υγείας. Επικεφαλής της επιτροπής του ΑΣΥΑ ήταν ο Πρόεδρος της Δρ. Πέτρος Αγαθαγγέλου, ενώ συμμετείχαν όλοι οι γιατροί του ΑΣΥΑ ΚΟΑ. Από πλευράς ΚΟΑ παρευρέθηκαν επίσης τα μέλη του Δ.Σ. Δώρα Κυριάκου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, η Γενική Διευθύντρια Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, καθώς και οι λειτουργοί στο τμήμα του ΑΣΥΑ.
Συνάντηση Προέδρου ΚΟΑ με την Αναπληρώτρια Πρέσβειρα του Ισραήλ
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης συναντήθηκε την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019 στα γραφεία του ΚΟΑ με την Αναπληρώτρια Πρέσβειρα του Ισραήλ στην Κύπρο κ. Noga Caspi. Η συνάντηση κύλησε μέσα σε εποικοδομητικό κλίμα και συζητήθηκαν διάφορες πιθανές δράσεις των δύο χωρών, όσον αφορά την προώθηση και την ανάπτυξη του αθλητισμού σε όλα τα επίπεδα. Έγινε επίσης ενημέρωση για την αθλητική συνεργασία Κύπρου – Ισραήλ (2018 – 2021) και μελετήθηκαν τρόποι για περαιτέρω αναβάθμιση της.
Στη συνάντηση από πλευράς ΚΟΑ ήταν επίσης το μέλος του Δ.Σ. κ. Ανδρόνικος Ανδρονίκου, η Γενική Διευθύντρια Δρ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, καθώς και υπηρεσιακοί λειτουργοί.
Η Αναπληρώτρια Πρέσβειρα του Ισραήλ συνοδευόταν από την επικεφαλής Δημόσιας Διπλωματίας της Πρεσβείας κα. Μαρία Χατζηγεωργίου.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συναντήθηκε με τον Σύμβουλο του Προέδρου της Δημοκρατίας για τον Αθλητισμό
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης συναντήθηκε στα γραφεία του ΚΟΑ με τον Σύμβουλο του Προέδρου της Δημοκρατίας για τον Αθλητισμό κ. Φοίβο Ζαχαριάδη. Η συνάντηση έγινε μέσα σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον κυπριακό αθλητισμό. Όπως τονίστηκε η στενή και αγαστή συνεργασία των δύο πλευρών θα συνεχιστεί και θα ενδυναμωθεί ακόμη περισσότερο. Αποφασίστηκε όπως οι συναντήσεις αυτές γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, για συζήτηση κοινού ενδιαφέροντος.
Συνάντηση ΚΟΑ - ΑΔΕΑ
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης και το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, συναντήθηκαν την Τρίτη 5 Μαρτίου 2019 στα γραφεία του Οργανισμού με τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και τα Μέλη της Ανώτατης Δικαστικής Επιτροπής Αθλητισμού (ΑΔΕΑ). Ήταν μια εθιμοτυπική συνάντηση γνωριμίας του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ με την ΑΔΕΑ. Έγινε μέσα σε εποικοδομητικό κλίμα και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την απονομή δικαιοσύνης και το ρόλο της ΑΔΕΑ ως δευτεροβάθμιου δικαστηρίου.
Συνάντηση Πρόεδρου ΚΟΑ με Ομόνοια Λευκωσίας
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης δέχθηκε την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019, τον Πρόεδρο και τον Αναπληρωτή Πρόεδρο του ποδοσφαιρικού τμήματος της Ομόνοιας Λευκωσίας κ.κ. Σταύρο Παπασταύρου και Δημήτρη Γρηγόρη, μετά από σχετικό αίτημα τους.
Ήταν μια εθιμοτυπική συνάντηση γνωριμίας, στην οποία αντηλλάγησαν απόψεις και συζητήθηκαν διάφορα θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Στη συνάντηση παρευρέθηκε και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ κ. Ανδρόνικος Ανδρονίκου, καθώς και λειτουργοί του Οργανισμού.
Η Κύπρος φιλοξένησε την 3η Συνεδρία εμπειρογνωμόνων για την Ακεραιότητα του Αθλητισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Λάρνακα η τρίτη συνεδρία της Ε.Ε. για την Ακεραιότητα του Αθλητισμού. (EU EXPERT GROUP '' INTEGRITY'')
Στη συνεδρία έλαβαν μέρος πέραν των 50 συνέδρων από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και από διεθνείς Οργανισμούς, όπως UEFA, FIFA, EU Athletes, European Athletics, Europol, Interpol, ESSA, EOC EU Office, Play The Game, SIGA, Ethisport , UNODC, FIFPro, European Leagues, Global Lotteries Monitoring System, SROC, ICSS, News Media Coalition, ENGSO και άλλα. Στη Συνεδρία το χαιρετισμό του Προέδρου του ΚΟΑ ανέγνωσε το μέλος του Δ.Σ. κ. Κωστάκης Κουκκουλής, ενώ σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
ΚΟΑ: Συνάντηση με την Επιτροπή Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού
O Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού πραγματοποίησε την πρώτη του συνάντηση με την Επιτροπή Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού. Η συνάντηση έγινε την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στα γραφεία του ΚΟΑ και παρόντες από πλευράς Οργανισμού ήταν ο Πρόεδρος κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης, το Μέλος του Δ.Σ. κ. Δώρα Κυριάκου, η Γενική Διευθύντρια Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και ο Λειτουργός Δρ. Κώστας Σολωμού. Από την Επιτροπή Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού, η οποία διορίστηκε πρόσφατα από το Υπουργικό Συμβούλιο παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Χριστάκης Χριστοφίδης, ο Αντιπρόεδρος Δρ. Νίκος Καρτακούλλης και τα Μέλη Δρ. Εβελίνα Γεωργιάδου, Μάριος Παναγίδης και Λοΐζος Χατζηδημητρίου.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ στο συνέδριο των χωρών Group D της Παγκόσμιας Ιστιοπλοΐας
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης τίμησε με την παρουσία του το Συνέδριο των χωρών Group D της Παγκόσμιας Ιστιοπλοΐας, το οποίο έγινε το Σάββατο 23 Φεβρουαρίου στην αίθουσα «Καρολίνα Πελεντρίτου» του Ναυτικού Ομίλου Λεμεσού.
Το Συνέδριο διοργάνωσε με επιτυχία η Κυπριακή Ομοσπονδία Ιστιοπλοΐας και σε αυτό συμμετείχαν επτά χώρες, οι οποίες εκπροσωπήθηκαν από αξιωματούχους των Ομοσπονδιών τους. Οι χώρες είναι: Ελλάδα, Τουρκία, Γαλλία, Ιταλία, Ισραήλ, Λίβανος και η Κύπρος. Στο Συνέδριο απηύθυνε επίσης χαιρετισμό ο Σύμβουλος του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας επί Θεμάτων Αθλητισμού, κ. Φοίβος Ζαχαριάδης, ενώ τις εργασίες του συνεδρίου προέδρευσε ο επίτιμος Πρόεδρος της ΚΙΟ και Council Member of the World Sailing κ. Τοτός Θεοδοσίου.
Συνάντηση Προέδρου ΚΟΑ με τον Σύνδεσμο Κυπρίων Προπονητών Ποδοσφαίρου
Ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης είχε εθιμοτυπική συνάντηση με τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και τον Οργανωτικό Γραμματέα του Συνδέσμου Κυπρίων Προπονητών Ποδοσφαίρου, Άντρο Κουλουμπρή, Γιώργο Πολυβίου και Τάσο Κυριάκου. Εκ μέρους του ΚΟΑ παρόντες στη συνάντηση ήταν το Μέλος του Δ.Σ. κ. Ανδρόνικος Ανδρονίκου, η Γενική Διευθύντρια Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη και ο Λειτουργός κ. Πάρις Αβρααμίδης.
Ο ΚΟΑ παρέθεσε γεύμα σε Κύπριους ομογενείς ποδοσφαιριστές
Θερμή υποδοχή επεφύλαξε ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού στους νεαρούς ομογενείς ποδοσφαιριστές της ομάδας «Ελευθέρια – Παγκύπριος» Νέας Υόρκης, παραθέτοντας γεύμα την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019 στο οίκημα του Ναυτικού Ομίλου Αμμοχώστου στη Λεμεσό, στην παρουσία του Προέδρου του ΚΟΑ κ. Ανδρέα Μιχαηλίδη και του Μέλους του Δ.Σ. κ. Στέλιου Στυλιανού.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ, αφού καλωσόρισε τους νεαρούς ομογενείς ποδοσφαιριστές και τους συνοδούς τους στην Κύπρο, τους συγχάρηκε για την ενασχόληση τους με τον αθλητισμό και ειδικά με το ποδόσφαιρο. Είπε ότι με τις επιτυχίες και διακρίσεις τους προβάλλουν και τιμούν την ομογένεια, αλλά συμβάλλουν και στην επικράτηση και διάδοση του Ελληνικού πνεύματος στην Αμερική. Καταλήγοντας ο κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης, ανέφερε ότι είναι σημαντικό για τη νέα γενιά των ομογενών να επισκεφθούν την Κύπρο, για να γνωρίσουν τις ρίζες του.
Μετά το γεύμα έγινε παρουσίαση από το μέλος του Δ.Σ του φιλανθρωπικού οργανισμού «Γκόλ στη Ζωή» Τάσσο Κίσσα, σχετικά με τη φιλανθρωπία και το ποδόσφαιρό και πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ιδιότητα τους ως αθλητές για να συνεισφέρουν στην ευρύτερη κοινωνία.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της ΚΟΕ
«Σε καλωσορίζουμε με αγάπη στα… γραφεία σου. Και καθόλου τυχαία δεν είναι η πρώτη συνάντηση που κάμνει η νέα διοίκηση του ΚΟΑ με οργανωμένο Αθλητικό Φορέα». Με αυτά τα λόγια υποδέχθηκε στα γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Ντίνο Μιχαηλίδη. Η συνάντηση, έγινε την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019 και ήταν ουσιαστικά, συνάντηση γνωριμίας, μεταξύ του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ με τον Πρόεδρο της ΚΟΕ. Παρόντες από πλευράς ΚΟΑ, ήσαν επίσης, η Αντιπρόεδρος κ. Καίτη Λουκαϊδου Χατζηκυριάκου, τα Μέλη του Δ.Σ. κ.κ. Στέλιος Στυλιανού, Δώρα Κυριάκου, Ανδρόνικος Ανδρόνικου και η Γενική Διευθύντρια Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
Πρόεδρος ΚΟΑ: Το όνειρο έγινε πραγματικότητα
για το γήπεδο της Λεμεσού
Το όνειρο, έγινε πλέον πραγματικότητα και η Λεμεσός αποκτά το δικό της ποδοσφαιρικό γήπεδο, στολίδι. Η έναρξη των εργασιών για την ανέγερση του νέου γηπέδου της Λεμεσού, στο Κολόσσι, έγινε την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019, στην παρουσία του Προέδρου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέα Μιχαηλίδη, των Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου κ.κ. Στέλιου Στυλιανού, Ανδρόνικου Ανδρονίκου, Ανδρέα Μυλωνά και της Γενική Διευθύντριας Δρ Μαίρης Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
Η ξενάγηση στο χώρο έγινε από τους εκπροσώπους της Κοινοπραξίας CYFIELD –NEOPHYTOU J.V, που ανέλαβε την κατασκευή του έργου.
Πρόεδρος ΚΟΑ: Στις 5 Φεβρουαρίου αρχίζουν οι εργασίες στο νέο γήπεδο Λεμεσού στο Κολόσσι
«Μπορεί να μπήκαν οι υπογραφές, αλλά σήμερα βάλαμε τα θεμέλια για το νέο γήπεδο Λεμεσού». Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων στις δηλώσεις του ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης, μετά το τέλος της πρώτης σύσκεψης με τους εμπλεκόμενους για την κατασκευή του νέου γηπέδου Λεμεσού στο Κολόσσι. Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ είπε ότι η σημερινή σύσκεψη ήταν το «εναρκτήριο λάκτισμα» για την κατασκευή του γηπέδου. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου και σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα το έργο θα παραδοθεί σε 28 μήνες.
Στη σύσκεψη παρευρέθηκαν οι Μελετητές, η Κοινοπραξία CYFIELD NEOPHYTOU J.V που ανέλαβε την κατασκευή του έργου, Πολιτικοί Μηχανικοί, Αρχιτέκτονες, Τοπογράφος και εκπρόσωποι των Δημοσίων Έργων και του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων.
Από πλευράς ΚΟΑ παρέστησαν επίσης το Μέλος του Δ.Σ κ. Στέλιος Στυλιανού, η Γενική Διευθύντρια Δρ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, ο Προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Δημήτρης Παρτέλλας, καθώς και άλλοι υπηρεσιακοί του Οργανισμο
Ανδρέας Μιχαηλίδης: Θα βάλουμε το δικό μας στίγμα στον Κυπριακό Αθλητισμό
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΟΑ, η τελετή εγκαθίδρυσης του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, με τη σκυτάλη στην Προεδρία να παραλαμβάνει από τον τέως Πρόεδρο κ. Κλεάνθη Γεωργιάδη, ο κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Το Υπουργικό Συμβούλιο στις 17 Ιανουαρίου 2019 διόρισε το νέο 9μελές Διοικητικό Συμβούλιο του ΚΟΑ, το οποίο αποτελείται από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και εφτά μέλη. Νέος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ ο κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης, Αντιπρόεδρος η κ. Καίτη Χατζήκυριακου Λουκαϊδου και Μέλη οι κ.κ. Στέλιος Στυλιανού, Λεόντιος Τσιελεπός, Δώρα Κυριάκου, Ανδρόνικος Ανδρονίκου, Κωστάκης Κουκκουλλής, Αντρέας Μυλωνά, Παναγιώτης Τρισόκκας.
Κλεάνθης Γεωργιάδης: Αποχωρώ ικανοποιημένος για όσα πετύχαμε
Αποχαιρετιστήρια Δήλωση του Προέδρου του ΚΟΑ κ.Κλεάνθη Γεωργιάδη: Επειδή και εγώ είμαι ένας εξ εκείνων που υπηρετούν ιδεολογικά τον Αθλητισμό, με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της θητείας μου θέλω δημόσια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Νίκο Αναστασιάδη για την ευκαιρία που μου έδωσε να προσφέρω από την Ανώτατη Αθλητική Αρχή του τόπου.
Αν το έργο της θητείας μας ήταν επιτυχές θα κριθεί αλλά σας διαβεβαιώνω ότι με τους συνεργάτες μου στο Διοικητικό Συμβούλιο προσπαθήσαμε για το καλύτερο. Προσπαθήσαμε να τιμήσουμε την επιλογή του Πρόεδρου. Ταυτόχρονα προσπάθησα να τιμήσω την οικογένεια μου που μου δίδαξε ότι «η ανιδιοτελής προσφορά είναι η πεμπτουσία της ευτυχίας του ανθρώπου.» Υπερβήκαμε εαυτόν και αφιερώσαμε ατελείωτες ώρες και ουσία για το καλό του αθλητισμού. Ουδέποτε επιζητήσαμε την επευφημία αλλά υπηρετήσαμε με εντιμότητα, επιδιώκοντας να φανούμε χρήσιμοι και να βάλουμε και εμείς το μικρό μας λιθαράκι στην δημιουργία μιας ιδεατής αθλητικής κοινωνίας. Ευχαριστώ όλους και όλες για την παραγωγική και εποικοδομητική μας συνεργασία. Τα τελευταία χρόνια καταφέραμε να φτιάξουμε μια μεγάλη οικογένεια την οποία θα διαφυλάξω ως έπαθλο της θητείας μου. Αποχωρώ από την Ανώτατη Αθλητική Αρχή, με ψηλά το κεφάλι και ικανοποιημένος για αυτό το λίγο που προσφέραμε.
Ο απολογισμός του έργου του Δ.Σ. ΚΟΑ
«Δεν ξέρω αν το έργο της θητείας μας ήταν επιτυχής, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι προσπαθήσαμε για το καλύτερο». Αυτά τα λόγια τόνισε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης, στην ομιλία του, κατά την παρουσίαση του απολογισμού του έργου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΑ, σε εκδήλωση που διοργανώθηκε την Παρασκευή, 11/1/2019 στο κλειστό γυμναστήριο «Τάσσος Παπαδόπουλος – Ελευθερία», στην παρουσία εκπροσώπων των Κοινοβουλευτικών κομμάτων, της ΚΟΕ και των Αθλητικών Ομοσπονδιών.
Η τελετή επίδοσης των Χαριστικών Παροχών στους αθλητές από τον ΚΟΑ
Η Πολιτεία μέσω της Ανώτατης Αθλητικής Αρχής του τόπου, τίμησε και επιβράβευσε αυτούς που ξεχώρισαν και πρόβαλαν την πατρίδα μας στον διεθνή αθλητικό χώρο. Θερμά συγχαρητήρια τόσο στους αθλητές, όσο και σε όλους όσους περιβάλλουν και στηρίζουν τους αθλητές μας, που δεν είναι άλλοι από τους Προπονητές, τα Σωματεία, τις Ομοσπονδίες και τους γονείς τους. Αυτά τονίστηκαν κατά την τελετή επίδοσης των Χαριστικών Παροχών για το 2018 στους αθλητές και στους προπονητές τους για τις διεθνείς επιτυχίες τους.
Οι χαριστικές παροχές επιδόθηκαν στους ακόλουθους 18 αθλητές – πρωταθλητές: Παύλο Κοντίδη από την Ομοσπονδία Ιστιοπλοΐας (ΚΙΟ), Άντρη Χριστοφόρου από την Ομοσπονδία Ποδηλασίας (ΚΟΠΟ), Απόστολο Παρέλλη και Ελένη Αρτυματά από την Ομοσπονδία του Στίβου (ΚΟΕΑΣ), Μάριο Γεωργίου και Διαμάντω Ευριπίδου, Βικτώρια Σκιττίδη και Ελένη Έλληνα από την Ομοσπονδία Γυμναστικής, Γιώργο Αχιλλέως, Άντρη Ελευθερίου, Παναγιώτα Ανδρέου, Κωνσταντία Νικολάου από τη Σκοπευτική Ομοσπονδία (ΣΚΟΚ), Αλέξανδρο Καουσλίδη από την Ομοσπονδία Πάλης (ΚΟΠΑΛ), Καρολίνα Πελεντρίτου και Αντώνη Αρέστη από την Κυπριακή Εθνική Παραολυμπιακή Επιτροπή (ΚΕΠΕ).
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΘΛΗΣΗ: Βράβευση βετεράνων αθλητών
Φαεινό παράδειγμα και υπόδειγμα για την περιλάλητη διά βίου άθληση, αποτελούν οι βετεράνοι αθλητές, Χάρης Δημητρίου, Σίμος Λοϊζίδης και Ανδρέας Παμπακάς.
Σε σεμνή τελετή κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του απολογισμού του Διοικητικού Συμβουλίου, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, τίμησε τους τρεις βετεράνους αθλητές.
Ο αθλητισμός, είναι η ίδια τους η ζωή. Ο Χάρης Δημητρίου 77 χρόνων, ο Σίμος Λοϊζίδης 99 χρόνων και ο Ανδρέας Παμπακάς 78 χρόνων, είναι φάροι και πρότυπα για τη διά βίου άθληση για τους νεώτερους.
Τους συγχαίρουμε θερμά και να είναι πάντοτε υγιείς.
Τις απονομές έκαμε το Μέλος του Δ.Σ. ΚΟΑ κ. Καίτη Χατζηκυριάκου Λουκαϊδου.
Κορυφαία στιγμή η ανακήρυξη του Πρεσβευτή Ευ Αγωνίζεσθαι Fair Play 2019 Ηρόδοτου Γιωργαλλά
Μια από τις κορυφαίες στιγμές στη Γιορτή Βράβευσης των Αρίστων της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου, υπό την αιγίδα του ΚΟΑ, ήταν και η ανακήρυξη από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού και την Κυπριακή Ολυμπιακή Επιτροπή, του Πρεσβευτή Ευ Αγωνίζεσθαι - Fair Play της Κύπρου για το 2019, Ηρόδοτου Γιωργαλλά.
Η ανακήρυξη έγινε από τον Πρόεδρο του ΚΟΑ κ. Κλεάνθη Γεωργιάδη και τον Πρόεδρο της ΚΟΕ κ. Ντίνο Μιχαηλίδη.
Στην Άντρη Αβραάμ το Βραβείο «Γυναίκα και Αθλητισμός – Μαριάννα Ζαχαριάδη»
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, κατά τη διάρκεια της τελετής των Αρίστων της χρονιάς της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου, βράβευσε την πρώην πρωταθλήτρια Στίβου Άντρη Αβραάμ με το βραβείο «Γυναίκα και Αθλητισμός – Μαριάννα Ζαχαριάδη», μετά από εισήγηση της Επιτροπής «Ισότητας των Φύλων στον Αθλητισμό». Η απονομή έγινε από τον Αντιπρόεδρο του ΚΟΑ κ. Δημήτρη Λεοντή.
Η Άντρη Αβραάμ είναι από τις πιο σημαντικές αθλήτριες μεγάλων αποστάσεων, η οποία έγραψε ιστορία στον Κυπριακό αθλητισμό.
Ο Πρόεδρος της AIPS Europe στον ΚΟΑ
Η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, Δρ Μαίρη Χαραλάμπους – Παπαμιλτιάδη, συναντήθηκε την Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019, με τον Πρόεδρο της AIPS Europe Charles Camenzuli.
Ο Πρόεδρος της AIPS Europe βρίσκεται στην Κύπρο, για τη Γιορτή των Αρίστων της ΕΑΚ, καθώς και για το Σεμινάριο Αθλητικής Δημοσιογραφίας. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης ο Πρόεδρος της ΕΑΚ Ηρόδοτος Μιλτιάδους και το Μέλος του Δ.Σ. της Οργάνωσης Κυριάκος Κτωρίδης.
Ιστορική μέρα για τον Κυπριακό Αθλητισμό η υπογραφή του συμβολαίου για το νέο γήπεδο Λεμεσού
«Ιστορική είναι η σημερινή μέρα για τον Κυπριακό Αθλητισμό. Είναι μια μέρα, την οποία περιμέναμε για δύο και πλέον δεκαετίες, για να γίνει πραγματικότητα το όνειρο των Λεμεσιανών φιλάθλων και όχι μόνο». Με αυτά τα λόγια ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης, υπέγραψε το συμβόλαιο για το νέο ποδοσφαιρικό γήπεδο στο Κολόσσι. Συνεχίζοντας είπε πως σήμερα αποδείχθηκε ότι, όταν υπάρχει καλή θέληση και συνεργασία όλα μπορούμε να τα πετύχουμε. Όλοι μαζί μπορούμε να υπερπηδήσουμε τα όποια προβλήματα.
Η υπογραφή των συμβολαίου έγινε από τον Πρόεδρο του ΚΟΑ και τον Διευθυντή της Κοινοπραξίας CYFIELD NEOPHYTOU J.V κ. Γιώργο Χρυσοχό.
Παρέστησαν επίσης τα Μέλη του Δ.Σ. ΚΟΑ κ.κ. Τάσος Προκοπίου, Αντώνης Νικολαΐδης, Λεόντιος Τσέλεπος, Καίτη Χατζηκυριάκου Λουκαϊδου, Μιχάλη Καυκαλιά, η Γενική Διευθύντρια Δρ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, καθώς και ο Διευνών Σύμβουλος της Κοινοπραξίας CYFIELD NEOPHYTOU J.V κ. Μιλτιάδης Νεοφύτου.
ΚΟΑ: Τα έσοδα από το Μητρώο Κατόχων Κάρτας Φιλάθλου σε Φιλανθρωπικά Ιδρύματα
Σε μια σεμνή τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού, επέδωσε τις επιταγές σε Φιλανθρωπικά Σωματεία και Οργανώσεις για οικονομική ενίσχυση τους. Τα ποσά που δόθηκαν, αποτελούν έσοδα από το Μητρώο Κατόχων Κάρτας Φιλάθλου.
Την τελετή χαιρέτισε ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ κ. Δημήτρης Λεοντής
Ο ΚΟΑ στο International Sports Convention 2018
Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, κ. Λεόντιος Τσέλεπος εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στο Συνέδριο International Sports Convention το οποίο διεξάγεται κάθε δύο χρόνια στη Γενεύη της Ελβετίας. Το φετινό συνέδριο είχε τίτλο «Bringing the world of sport together” και πέραν των εξειδικευμένων παρουσιάσεων περιελάμβανε και εκθέτες από διάφορους τομείς του αθλητισμού (εξοπλισμού, εκπαίδευσης, κοινωνικής ευθύνης, αθλητικού τουρισμού, κ.ά.).
Στο φετινό συνέδριο υπήρχαν εξειδικευμένες σειρές σεμιναρίων και αφορούσαν, μεταξύ άλλων, τους εξής τομείς: Καλαθόσφαιρα, Αθλητικές χορηγίες, Αθλητικές Μεταδόσεις, Αθλητισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη, Ψηφιακά Μέσα & Αθλητισμός, Αθλητισμός – Χρηστή Διοίκηση & Διακυβέρνηση και Αθλητικός Τουρισμός & Διοργανώσεις.