Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ στην Ανεπίσημη Διάσκεψη Γενικών Διευθυντών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον Αθλητισμό
Η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, Δρ Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη συμμετείχε στην Ανεπίσημη Διάσκεψη Γενικών Διευθυντών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα Αθλητισμού, που πραγματοποιήθηκε στην Βιέννη στις 11 - 12 Δεκεμβρίου 2018, στα πλαίσια της Αυστριακής Προεδρίας.
Με το ερευνητικό πρόγραμμα Whistleblowing in Sports ο ΚΟΑ συμβάλλει στην καταπολέμηση της διαφθοράς
Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος Erasmus Plus «Whistleblowing in Sports», ο ΚΟΑ πραγματοποίησε Αθλητική Ημερίδα με θέμα: «Whistleblowing Against Harmful Irregularities in Sport» ή «Αναφορά Παρατυπιών στον Αθλητισμό», το οποίο διεξήχθη στις 10 Δεκεμβρίου 2018, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής.
Στο Συνέδριο ο Δρ. Μιχάλης Μιχαηλίδης, Συντονιστής του προγράμματος για τον ΚΟΑ, παρουσίασε τα αποτελέσματα του «Whistleblowing» που αφορούν τα οφέλη που προκύπτουν από την αναφορά παρατυπιών στον αθλητισμό στην Ευρώπη και τόνισε ότι η αναφορά περιστατικών παρατυπιών στον χώρο του αθλητισμού, γνωστό ως “whistleblowing”, αποτελεί βασική προϋπόθεση για την πάταξη της διαφθοράς στον Αθλητισμό. Την Αθλητική Ημερίδα τίμησε με την παρουσία του και ο Πρόεδρος της ΚΟΕ κ. Ντίνος Μιχαηλίδης, ο οποίος στο σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε ότι η ΚΟΕ έχει ήδη αναπτύξει εσωτερικούς κανονισμούς για πάταξη της διαφθοράς και μηχανισμούς διευκόλυνσης και προστασίας των ατόμων που προβαίνουν σε διάφορες καταγγελίες, αυτό συνέχισε θα πρέπει να υιοθετηθεί και από άλλους αθλητικούς οργανισμούς, τονίζοντας τη μεγάλη σημασία που έχει στο χώρο της εκπαίδευσης, αυτός ο τομέας.
Οι Ποδοσφαιρικοί Θρύλοι του 2004 στην Κύπρο
«Είναι με τιμή που σας υποδεχόμαστε στο σπίτι του αθλητισμού της Κύπρου». Με αυτά τα λόγια ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης καλωσόρισε στην Κύπρο τους Ποδοσφαιρικούς Θρύλους της Ελλάδας του 2004.
Οι επτά Πρωταθλητές Ευρώπης του 2004 βρίσκονται στο νησί μας, προκειμένου να λάβουν μέρος σε φιλικό αγώνα Φούτσαλ (6x6) απέναντι σε Κύπριους πρώην διεθνείς ποδοσφαιριστές. Ο αγώνας εντάσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος του Πρεσβευτή Fair Play ΚΟΑ – ΚΟΕ για το 2018, Κωνσταντίνου Χαραλαμπίδη και θα διεξαχθεί στο Κλειστό Στάδιο «Τάσσος Παπαδόπουλος – Ελευθερία» στις 10 το πρωί της Πέμπτης (6/12) και θα τον παρακολουθήσουν 2.500 μαθητές. Η εκδήλωση δεν είναι ανοικτή για το κοινό.
Στην Κύπρο βρίσκονται οι Καραγκούνης, Νικοπολίδης, Κατσουράνης, Μπασινάς, Παπαδόπουλος, Καφές και Γκούμας, οι οποίοι θα τιμηθούν από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκο Αναστασιάδη και τον Πρόεδρο του ΚΟΑ κ. Κλεάνθη Γεωργιάδη, σε εκδήλωση στο Προεδρικό Μέγαρο, το βράδυ της Τετάρτης (5/12). Στην ίδια εκδήλωση θα τιμηθούν και όλοι οι Πρεσβευτές Fair Play της Κύπρου από το 1996 μέχρι σήμερα.
Εποικοδομητική συζήτηση ΚΟΑ, ΚΟΕ, Ομοσπονδιών για τον Κώδικα Χρηστής Διακυβέρνησης
Στις 5/12/2018 πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής και Αθλητικών Ομοσπονδιών με θέμα τον Κώδικα Χρηστής Διακυβέρνησης.
Στη συνάντηση επιβεβαιώθηκε η κοινή αντίληψη ότι, με σεβασμό στην αυτονομία των ομοσπονδιών, ο Αθλητισμός και η διαχείριση του, πρέπει να ρυθμίζεται από τις γενικές αρχές Χρηστής διακυβέρνησης.
Ο Πρέσβης της φλόγας του Μαραθώνα στον ΚΟΑ
Στο πλαίσιο της μεταφοράς της φλόγας του Μαραθώνιου δρόμου, ενόψει του 2ου Radisson Blu Διεθνούς Μαραθώνιου Λάρνακας, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού είχε την τιμή να φιλοξενήσει στους χώρους του τον Πρέσβη της φλόγας του Μαραθώνα κ. Σπύρο Ζαγάρη και την κορυφαία Ελληνίδα μαραθωνοδρόμο κα. Μαρία Πολύζου, κάτοχο του ρεκόρ Ελλάδας. Τους φίλους από την Ελλάδα, συνόδευε ο κ. Σταύρος Κακκουρίδης, πρώην Πρόεδρος του σωματείου «Στέλιος Κυριακίδης».
Η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ, Δρ Μαίρη Χαραλάμπους - Παπαμιλτιάδη συνεχάρη τον κ. Ζαγάρη για το έργο του στην ιστορία του Μαραθώνιου και την κα. Πολύζου επίσης για τις επιδόσεις της ως μαραθωνοδρόμου και της ευχήθηκε τα καλύτερα στον Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας.
Επίσκεψη στον ΚΟΑ αξιωματούχων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και Αθλητικής Αρχής του Ισραήλ
Αξιωματούχοι του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς επίσης και της Αθλητικής Αρχής του Ισραήλ, πραγματοποίησαν επίσημη επίσκεψη στην Κύπρο από τις 31/10/2018 έως 2/11/2018, μετά από πρόσκληση του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ανταλλαγή απόψεων και εισηγήσεων για περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων των δύο χωρών στον Τομέα του Αθλητισμού, σε συνέχεια της Διακήρυξης Συνεργασίας που υπογράφθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στην πόλη Ναζαρέτ του Ισραήλ.
Εκ μέρους του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού του Ισραήλ παρευρέθηκε ο Γενικός Διευθυντής κ. Γιόσσι Σιαράμπι και εκ μέρους της Αθλητικής Αρχής ο Γενικός Διευθυντής κ. Όφερ Μπουστάν και ο Προϊστάμενος των Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων κ. Γκάζι Νουζεϊτάτ.
O Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Κανό στον ΚΟΑ
Τη Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018, ο Αντιπρόεδρος του ΚΟΑ, κ. Δημήτρης Λεοντής και η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ, Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους – Παπαμιλτιάδη, υποδέχτηκαν στα Γραφεία του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Κανό κ. Albert Woods, καθώς και εκπροσώπους της Κυπριακής Ομοσπονδίας Κανό.
Στη συνάντηση συζήτησαν τρόπους με τους οποίους το άθλημα του Κανό Καγιάκ, αλλά και γενικότερα τα αθλήματα ήρεμων νερών θα μπορούσαν να αναπτυχθούν περαιτέρω στην Κύπρο με θετικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο αγωνιστικού αθλητισμού όσο και σε επίπεδο Αθλητικού Τουρισμού.
Ο ΚΟΑ στηρίζει το Αγροτικό ποδόσφαιρο και τις Θρησκευτικές ομάδες
Την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018, ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού επέδωσε, σε μια σεμνή τελετή, την ετήσια χορηγία στις έντεκα Ομοσπονδίες μέλη της ΣΤΟΚ. Η χορηγία ύψους €330.000, θα κατανεμηθεί στα 175 σωματεία μέλη των Ομοσπονδιών και στις 8 Ακαδημίες των Σωματείων. Δόθηκε επίσης το ποσό των €10.000 στις ομάδες ποδοσφαίρου και Futsal των Θρησκευτικών Ομάδων (Κορμακίτης, Κέδρος Αγίας Μαρίνας Σκυλλούρας και AGBU ARARAT FONBET).
Το 15ο Συνέδριο Υπουργών Αρμόδιων για τον Αθλητισμό στην Τιφλίδα Γεωργίας
Πραγματοποιήθηκε στην Τιφλίδα της Γεωργίας (15–17 Οκτωβρίου 2018), με διοργανωτή το EPAS (Enlarged Partial Agreement on Sport) του Συμβουλίου της Ευρώπης, το 15ο Συνέδριο Υπουργών Αρμόδιων για τον Αθλητισμό. Στο Συνέδριο, στο οποίο συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν στον Ευρωπαϊκό Αθλητισμό, καθώς και η συμβολή του EPAS στην υλοποίηση τους, την Κύπρο εκπροσώπησε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης συνοδευόμενος από τη Γενική Διευθύντρια Δρ Μαίρη Χαραλάμπους – Παπαμιλτιάδη.
Το Μέλος του Δ.Σ. ΚΟΑ Τάσος Προκοπίου σε Φόρουμ της ΔΟΕ στην Αργεντινή
Το Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και Πρόεδρος της Επιτροπής Επικοινωνίας και Προβολής κ. Τάσος Προκοπίου εκπροσώπησε τον ΚΟΑ στους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων που έγιναν στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής.
Κατά τη διάρκεια των Αγώνων πραγματοποιήθηκε Διεθνές Αθλητικό Φόρουμ στις 5 - 6 Οκτωβρίου με θέμα: «Olympism in Action», το οποίο διοργανώθηκε από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή.
Από πλευράς Κύπρου εκτός από τον κ. Τάσο Προκοπίου στο Φόρουμ της ΔΟΕ συμμετείχαν επίσης ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Ντίνος Μιχαηλίδης και η κα. Αντρούλα Βασιλείου.
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 4η ετήσια Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού 2018
Με σύνθημα #BeActive, 190.000 συμπολίτες μας συμμετείχαν στην 4η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να συμμετάσχουν δωρεάν σε διάφορες μορφές αθλητικής ενασχόλησης μέσα από τις 150 δράσεις που διοργάνωσαν 58 φορείς σε ολόκληρη την Κύπρο, την περίοδο 23 με 30 Σεπτεμβρίου.
Οι 150 δραστηριότητες που πραγματοποιηθήκαν στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού χαρακτηρίζονται από πολυμορφία, καινοτομία και προσβασιμότητα, διεξήχθηκαν χωρίς ή με ελάχιστο κόστος και στηρίχθηκαν στην εθελοντική συμμετοχή τόσο των φορέων όσο και στην εθελοντική εργασία και προσφορά των ανθρώπων που εργάστηκαν για την υλοποίηση των δράσεων.
To πρόγραμμα δράσεων της 4ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού περιλάμβανε αθλητικές δραστηριότητες, ενημερωτικές ημερίδες και διαλέξεις. Επίκεντρο των δράσεων ήταν η διοργάνωση των 13 αθλητικών χωριών, κυρίως από φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκηση. Καινοτομία της φετινής διοργάνωσης ήταν η διοργάνωση της πανευρωπαϊκής βραδινής εκδήλωσης #BeActive Night, η οποία πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα το βράδυ του Σαββάτου 29 Σεπτεμβρίου σε 32 χώρες. Στην Κύπρο η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Ευρώπης στη Λάρνακα και υπολογίζεται ότι σε αυτήν συμμετείχαν 4000 πολίτες.
«Αγάπησε την Καρδιά σου»
«Αγάπησε την Καρδιά σου»! Αυτό είναι το σλόγκαν της φετινής εκστρατείας της Καρδιολογικής Εταιρείας Κύπρου, την οποία στηρίζει ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού. Η εκστρατεία πραγματοποιείται στα πλαίσια των δράσεων της ΚΕΚ με αφορμή την Ημέρα Καρδιάς και διοργανώνεται από τις 24 έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2018.
Οι λεπτομέρειες για την εκστρατεία δόθηκαν σε δημοσιογραφική διάσκεψη από τον Πρόεδρο της ΚΕΚ Δρ Κυριάκο Γιάγκου, στην παρουσία της Γενικής Διευθύντριας του ΚΟΑ Δρ Μαίρης Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη, του Προέδρου του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου Δρ Πέτρου Αγαθαγγέλου, του εκπροσώπου του Φιλανθρωπικού-Εθελοντικού Οργανισμού Ποδοσφαιριστών «Γκολ στη Ζωή» Τάσου Κίσσα, καθώς και του κ. Νίκου Χρηστίδη, Διευθυντή Πωλήσεων της Medochemie, που είναι ο Μέγας Χορηγός των εκδηλώσεων της Εβδομάδας Καρδιάς.
Υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΚΟΑ και της Αρχής Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Κύπρου
Ένα σημαντικό Μνημόνιο Συνεργασίας υπογράφηκε την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018 μεταξύ του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και της Αρχής Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Κύπρου (ΑΑΕΚ). Η τελετή της υπογραφής έγινε στα γραφεία του ΚΟΑ και το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Κλέανθης Γεωργιάδης και ο Πρόεδρος της ΑΑΕΚ Δρ Χρύσανθος Γεωργίου.
Όπως τονίστηκε και από τις δύο πλευρές σκοπός του Μνημονίου είναι η ανάπτυξη στενότερης συνεργασίας μεταξύ των δύο Οργανισμών προς υλοποίηση προτεραιοτήτων και δράσεων που να αφορούν στο πλαίσιο λειτουργίας των δύο φορέων.
Αρχίζει η 4η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού 2018
Την επίσημη έναρξη της 4ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού κήρυξε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ Κλεάνθης Γεωργιάδης, σε διάσκεψη τύπου την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία που έχει η διοργάνωση της ευρωπαϊκής αυτής εκστρατείας στην οποία φέτος συμμετέχουν 44 χώρες. Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού θα πραγματοποιηθεί την περίοδο 23 με 30 Σεπτεμβρίου και οι διάφορες δράσεις της θα γίνουν σε Παγκύπρια βάση.
Σημαντική η εκλογή της Γενικής Διευθύντριας του ΚΟΑ στο Συμβούλιο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Αθλητικής Διοίκησης
Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Μάλμο της Σουηδίας μεταξύ 5-8 Σεπτεμβρίου 2018, το 26ο Διεθνές Συνέδριο Αθλητικής Διοίκησης που διοργανώνει το «European Association for Sport Management (EASM)».
Στο Συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 500 σύνεδροι από την Ευρώπη, την Ασία, την Αυστραλία, τον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού εκπροσώπησε η Γενική Διευθύντρια, Δρ Μαίρη Χαραλάμπους – Παπαμιλτιάδη. Κατά τη διάρκεια των εργασιών του Συνεδρίου η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ προήδρευσε της θεματικής ενότητας «Στρατηγική, Ηγεσία και Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού στον Αθλητισμό».
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε επίσης η Ετήσια Γενική Συνέλευση η οποία ήταν και εκλογική. Σημαντική επιτυχία για τον Κυπριακό Αθλητισμό αποτελεί το γεγονός της εκλογής της Δρος Μαίρης Χαραλάμπους – Παπαμιλτιάδη στο Συμβούλιο του EASM.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τους αθλητές Στίβου
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού συγχαίρει τους αθλητές και τις αθλήτριες μας του Στίβου για την αγωνιστική τους παρουσία στο 24ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου που έγινε στο Βερολίνο.
Ο Κυπριακός Κλασσικός Αθλητισμός είχε μια άξια εκπροσώπηση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με τους έντεκα αθλητές μας, οι οποίοι κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για διάκριση.
Η πρόκριση στους τελικούς, των Απόστολου Παρέλλη και της Νεκταρίας Παναγή, αλλά και οι αγωνιστικές προσπάθειες των υπολοίπων αθλητών μας, αποδεικνύουν ότι στον Κυπριακό Κλασσικό Αθλητισμό επιτελείται ένα αξιόλογο έργο. Η αφοσίωση των αθλητών, η προσήλωση των προπονητών, οι Εθνικοί Σχεδιασμοί της Πολιτείας και βεβαίως η στενή συνεργασία με την ΚΟΕΑΣ αποφέρουν τα ποθητά αποτελέσματα που αναδεικνύουν την μικρή μας πατρίδα.
Αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των φίλαθλων που εγγράφονται στο Μητρώο
Στις δέκα χιλιάδες έφτασε μέχρι στιγμής (3/8/2018) ο αριθμός των φιλάθλων που εγγράφηκαν στο Μητρώο Φιλάθλου, είτε με τη διαδικασία επίσκεψης τους στα Κέντρα Εγγραφής που λειτουργούν Παγκύπρια, είτε ακλουθώντας τη διαδικασία της ηλεκτρονικής καταχώρησης.
Όπως φαίνεται και από τους αριθμούς, το ενδιαφέρον του κόσμου μέρα με τη μέρα αυξάνεται όλο και περισσότερο. Ειδικά μετά την 1η Αυγούστου που οI ενδιαφερόμενοι μπορούν να εφαρμόσουν τη διαδικασία της ηλεκτρονικής καταχώρησης.
Πρόεδρος ΚΟΑ: Από την 1η Αυγούστου η διαδικασία θα γίνεται ηλεκτρονικά από τον ενδιαφερόμενο
Την έναρξη της λειτουργίας του Κέντρου Εγγραφής στο Μητρώο Φιλάθλου στο Τσίρειο Στάδιο στη Λεμεσό, παρακολούθησε την Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018 ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης, μαζί με το Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Στέλιο Στυλιανού και τη Γενική Διευθύντρια Δρ. Μάιρη Χαραλάμπους – Παπαμιλτιάδη. Παρόντες ήταν επίσης ο Υπεύθυνος Λειτουργός του ΚΟΑ Δρ. Κώστας Σολωμού και ο Πρόεδρος του ΓΣΟ κ. Άκης Λάμπρου.
Νέα Εποχή στα Γήπεδα μας το Μητρώο Φιλάθλου
Το Μητρώο Φιλάθλου, χαρακτηρίζεται ως Νέα εποχή στα Γήπεδα, για ασφαλή πρόσβαση στη χαρά του θεάματος. Αυτό το χαρακτηριστικό στοιχείο τόνισε ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης, κατά την παρουσίαση της εφαρμογής του Μητρώου Φιλάθλου, καλώντας παράλληλα τους φιλάθλους, τους φίλους του αθλητισμού, να διεκδικήσουμε μαζί τα δικαιώματα για ασφαλή απόλαυση της χαράς που προσφέρει ο αθλητισμός.
Η παρουσίαση έγινε σε δημοσιογραφική διάσκεψη τη Δευτέρα 23 Ιουλίου 2013 στον ΚΟΑ για την έγκαιρη και σωστή ενημέρωση του φίλαθλου κόσμου για το νέο αυτό θεσμό, ο οποίος θα βοηθήσει τα μέγιστα για την αναβάθμιση της ποιότητας του αθλητισμού μας. Και επίσης είναι στα πλαίσια συμμόρφωσης με τα άρθρα 39Α και 39Β του νόμου περί της Πρόληψης και της Καταστολής της Βίας στους Αθλητικούς Χώρους του 2008 (48 (Ι)/2008).
Νεανική χαρά στο Φεστιβάλ του ΑΓΟ
Η παραλία του ΚΟΤ στη Λάρνακα γέμισε από νεανική ζωντάνια, χαρά και χαμόγελα από τα 1200 και πλέον παιδιά του προγράμματος Αθλητισμός Για Όλους του ΚΟΑ. Τα Παιδιά πέρασαν μια ευχάριστη αθλητική ημέρα, συμμετέχοντας σε θαλάσσια αθλήματα στο 11ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Αθλητικών Καλοκαιρινών Δραστηριοτήτων.
Το Φεστιβάλ Αθλητισμού πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18/7/2018 και όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αθληθούν στο Beach Volley, στο Beach Handball, στο Beach Soccer, στο Beach Tennis, στην Κολύμβηση και στο Κανό καθώς επίσης να διαγωνιστούν σε παιχνίδια τύπου Survivor και να περάσουν ένα ευχάριστο και δημιουργικό πρωινό .
Το Φεστιβάλ τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Τάσος Προκοπίου Mέλος του Δ.Σ. ΚΟΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής Επικοινωνίας και Προβολής, η Γενική Διευθύντρια του ΚΟΑ Δρ. Μαίρη Χαραλάμπους - Παπαμιλτιάδη, , καθώς και η Προϊστάμενη του Προγράμματος ΑΓΟ. κ. Έφη Μούζουρου – Πενηνταέξ.
Μνημόνιο Συνεργασίας ΚΟΑ και Πανεπιστημίου UCLan CYPRUS
Υπογράφηκε την Τετάρτη 5 Ιουλίου 2018 στα γραφεία του ΚΟΑ Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και του Πανεπιστημίου UCLan CYPRUS. Μέσω του Μνημονίου τέθηκε το πλαίσιο της συνεργασίας στους τομείς του αθλητισμού, της επιστήμης, της εκπαίδευσης και της έρευνας.
Το Μνημόνιο συνυπέγραψαν ο Πρόεδρος του Δ. Σ. του ΚΟΑ κ. Κλεάνθης Γεωργιάδης και ο Πρόεδρος του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου UCLan CYPRUS κ. Φλώρος Βωνιάτης.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει την Κυπριακή αποστολή για την πετυχημένη παρουσία της στους 18ους Μεσογειακούς Αγώνες
Ακόμη μια πετυχημένη συμμετοχή της Κύπρου σε μεγάλη αθλητική διοργάνωση, αποδεικνύοντας ότι ο Κυπριακός Αθλητισμός προοδεύει και αναπτύσσεται ραγδαία, με έντονη παρουσία στο διεθνές αθλητικό γίγνεσθαι.
Η λήξη των 18ων Μεσογειακών Αγώνων στην Ταραγόνα της Ισπανίας και ο τελικός απολογισμός (4 χρυσά, δύο αργυρά, δύο χάλκινα) της Κυπριακής αποστολής, μας γέμισε περηφάνια, αλλά και με αίσθημα ευθύνης. Ο Κυπριακός Αθλητισμός και συγκεκριμένα οι αθλητές μας όρθωσαν και πάλι ανάστημα και αγωνιστικότητα ανάμεσα σε αθλητές από 26 Μεσογειακές χώρες.
Ήταν πετυχημένη η παρουσία της Κύπρου στους 18ους Μεσογειακούς Αγώνες, κρίνοντας από την τελική κατάταξη και τη συγκομιδή των μεταλλίων. Τα χρυσά, αργυρά και χάλκινα μετάλλια των: Μάριου Γεωργίου, Ελένης Αρτυματά, Απόστολου Παρέλλη, Παύλου Κοντίδη και Άντρης Χριστοφόρου, καθώς και η αξιόλογη παρουσία των υπολοίπων αθλητών μας, κατέταξαν την Κύπρο στην 12η θέση σε σύνολο 26 χωρών.
Οι μεγάλες επιτυχίες της Εθνικής Ελλάδος καλαθόσφαιρας και ποδοσφαίρου αναβίωσαν στο 3ο Αθλητικό Συμπόσιο του Πετριδείου Ιδρύματος στην Πάφο
Μέσω ενός όμορφου βίντεο, οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν το έργο του ιδρύματος, την προσφορά στην τοπική κοινωνία και τη στήριξη που προσφέρει στην παιδεία, τον αθλητισμό και τον πολιτισμό της πόλης μέσω της θεσμοθέτησης του αθλητικού συμποσίου, του λογοτεχνικού διαγωνισμού και του φιλολογικού μνημόσυνου. Στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Πετρίδειου Ιδρύματος κ. Μιχάλης Μαραθεύτης ευχαρίστησε όλους τους συντελεστές και ιδιαίτερα τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού που αναγνωρίζει τη σημαντικότητα του αθλητικού αυτού συμποσίου θέτοντας τον εαυτό του ως συνδιοργανωτή. Επίσης ανέφερε ότι η φετινή προσθήκη του ΟΠΑΠ Κύπρου, διαχρονικού αιμοδότη του κυπριακού αθλητισμού, ως κύριου χορηγού αποδεικνύει ότι το αθλητικό συμπόσιο χαίρει αναγνώρισης παγκύπρια.
Στους δικούς τους χαιρετισμούς τόσο ο εκπρόσωπος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Λεόντιος Τσέλεπος, όσο και ο Δημοτικός Σύμβουλος Πάφου κ. Γιώργος Σοφοκλέους συγχάρηκαν το Πετρίδειον Ίδρυμα για την εξαίρετη πρωτοβουλία η οποία πλέον έχει καταστεί θεσμός ενώ καλωσόρισαν τους επίσημους προσκεκλημένους – ομιλητές αναφέροντας ότι αποτελεί ιδιαίτερη χαρά αλλά και τιμή η παρουσία τους και τους ευχαρίστησαν για όσες συγκινητικές στιγμές χαράς και περηφάνιας μας πρόσφεραν. 31 χρόνια και 2 μέρες μετά το έπος στο Ευρωμπάσκετ του 1987, οι παρευρισκόμενοι απότησαν φόρο τιμής στον τότε αρχηγό Παναγιώτη Γιαννάκη και την παρέα του.
Παναγιώτης Γιαννάκης, Μιχάλης Κακιούζης και Μιχάλης Καψής μοιράστηκαν ανέκδοτες ιστορίες και έστειλαν τα δικά τους μηνύματα, σε μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση που συντόνισαν οι γνωστοί αθλητικογράφοι Βασίλης Σκουντής και Κώστας Βερνίκος.
Συνάντηση ΚΟΑ με το νέο Δ.Σ. της ΕΑΚ
Εθιμοτυπική συνάντηση με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αθλητικογράφων Κύπρου είχε ο Πρόεδρος, τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και η Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού στα γραφεία του ΚΟΑ την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018.
Μεταξύ του Προέδρου του ΚΟΑ κ. Κλεάνθη Γεωργιάδη και του Προέδρου της ΕΑΚ κ. Ηρόδοτου Μιλτιάδους συζητήθηκαν και αντηλλάγησαν απόψεις για θέματα που αφορούν τους αθλητικούς συντάκτες, την ΕΑΚ και γενικά τον Κυπριακό Αθλητισμό.
Εκ μέρους του ΚΟΑ παρόντες στη συνάντηση, ήταν ο Αντιπρόεδρος Δημήτρη Λεοντή, τα Μέλη του Δ.Σ. Άντρη Σιάλου, Καίτη Χατζηκυριάκου Λουκαϊδου, Λεόντιος Τσέλεπος, Στέλιος Στυλιανού, Αντώνης Νικολαΐδης, Τάσος Προκοπίου, Μιχάλης Καυκαλιάς και η Γενική Διευθύντρια Μαίρη Χαραλάμπους Παπαμιλτιάδη.
Από την ΕΑΚ παρευρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος Κωνσταντίνος Σκαμπύλης, ο Γενικός Γραμματέας Μικαέλο Παπαδάκη, ο Βοηθός Γραμματέας Κώστας Καλλής και ο Ταμίας Μάριος Χατζηστυλλής.